• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Probeer je verhaal eens te laten beta readen.


    Dat mag niet, dat staat in de regels als ik me niet vergis


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Dat mag niet, dat staat in de regels als ik me niet vergis


    Kan ik nergens vinden.


    Your make-up is terrible

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Dat mag niet, dat staat in de regels als ik me niet vergis


    Volgens mij mag je hem gewoon laten beta-readen hoor :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Capaldi schreef:
    Wauw mensen hebben als reactie achtergelaten dat ik in de top stond en ik heb nu ook 19 abo's. Volgensmij is het nog nooit zo goed gegaan met een verhaal van mij. Tenminste een OP verhaal dan.

    Goed bezig, zeg!
    Die reactie heb ik gisteren ook gekregen, dat ik in de top stond. Vond ik zo tof om te horen :3
    En ik heb inmiddels ook 31 abo's en 3 bladwijzers. Ik is echt zo happy en gemotiveerd erdoor (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Goed bezig, zeg!
    Die reactie heb ik gisteren ook gekregen, dat ik in de top stond. Vond ik zo tof om te horen :3
    En ik heb inmiddels ook 31 abo's en 3 bladwijzers. Ik is echt zo happy en gemotiveerd erdoor (bloos)

    Het is inderdaad wel heel leuk om te zien dat het steeds meer wordt. Alleen wel jammer dat ik niet heb gezien dat ik in de top stond, maar alsnog ik heb erin gestaan! Jij bent trouwens ook echt goed bezig.*O*

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 8:44 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nu word ik toch wel een beetje onzeker, omdat mijn story al twee keer in de spotlight heeft gestaan, maar daardoor niet meer abo's heeft gekregen. Nu ga ik denken dat mijn titel en/of flaptekst niet interessant genoeg zijn. Is er iemand die daar zijn mening over zou willen geven?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Nu word ik toch wel een beetje onzeker, omdat mijn story al twee keer in de spotlight heeft gestaan, maar daardoor niet meer abo's heeft gekregen. Nu ga ik denken dat mijn titel en/of flaptekst niet interessant genoeg zijn. Is er iemand die daar zijn mening over zou willen geven?

    Ik denk dat het aan je intro ligt. Die is om eerlijk te zijn niet erg aantrekkelijk en ik denk dat mensen dan al snel niet meer verder kijken. Ik klik ook sneller weg als een intro niet aantrekkelijk is. Aan je schrijfstijl ligt het niet, want die is beter dan die van de meeste op Q, denk ik zo.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    (...)
    Ik denk dat het aan je intro ligt. Die is om eerlijk te zijn niet erg aantrekkelijk en ik denk dat mensen dan al snel niet meer verder kijken. Ik klik ook sneller weg als een intro niet aantrekkelijk is. Aan je schrijfstijl ligt het niet, want die is beter dan die van de meeste op Q, denk ik zo.


    Heb je tips om hem te verbeteren? Want ik zou eigenlijk niet goed weten waar ik moet beginnen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Heb je tips om hem te verbeteren? Want ik zou eigenlijk niet goed weten waar ik moet beginnen.

    Euh, pfff even denken hoor. Misschien wat plaatjes die bij het verhaal passen of het verhaal symboliseren? Zoals een cover? Of eventueel quotes uit het verhaal zelf die mensen nieuwsgierig maken? Ik kijk zelf altijd voor inspiratie bij andere verhalen, want ik ben hier ook niet bijster goed in.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    (...)
    Euh, pfff even denken hoor. Misschien wat plaatjes die bij het verhaal passen of het verhaal symboliseren? Zoals een cover? Of eventueel quotes uit het verhaal zelf die mensen nieuwsgierig maken? Ik kijk zelf altijd voor inspiratie bij andere verhalen, want ik ben hier ook niet bijster goed in.


    Dus het is niet de tekst zelf die er staat, maar meer het 'opleuken' ervan?
    Ik was op zoek naar een cover, maar ik heb te hoge eisen, geloof ik, want veel mensen haken af. Ik denk dat ik dan maar eens op zoek ga naar iemand met een cover store topic, misschien dat hij/zij me wel kan helpen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dus het is niet de tekst zelf die er staat, maar meer het 'opleuken' ervan?
    Ik was op zoek naar een cover, maar ik heb te hoge eisen, geloof ik, want veel mensen haken af. Ik denk dat ik dan maar eens op zoek ga naar iemand met een cover store topic, misschien dat hij/zij me wel kan helpen.

    Ik vind dat er niets mis is met de tekst, want dát trekt je wel aan. Ik denk dat dat wel een goed idee is, maar verder zou ik geen tips kunnen geven, sorry. Ik ben ook nog maar een groentje op dat gebied.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    (...)
    Ik vind dat er niets mis is met de tekst, want dát trekt je wel aan. Ik denk dat dat wel een goed idee is, maar verder zou ik geen tips kunnen geven, sorry. Ik ben ook nog maar een groentje op dat gebied.


    Ok, dankjewel! ^^ Ik ga eens kijken of ik er wat aan kan doen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ok, dankjewel! ^^ Ik ga eens kijken of ik er wat aan kan doen.

    Graag gedaan (:


    Take risks and conquer your fears.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dus het is niet de tekst zelf die er staat, maar meer het 'opleuken' ervan?
    Ik was op zoek naar een cover, maar ik heb te hoge eisen, geloof ik, want veel mensen haken af. Ik denk dat ik dan maar eens op zoek ga naar iemand met een cover store topic, misschien dat hij/zij me wel kan helpen.


    Tegenwoordig haken mensen meteen af als ze geen cover zien, zo ongeveer. De common mindset op Quizlet is geworden dat je een cover nodig hebt voor een leuk verhaal ofzo ='D

    Ik durf mijn story niet te activeren (no_chears)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Tegenwoordig haken mensen meteen af als ze geen cover zien, zo ongeveer. De common mindset op Quizlet is geworden dat je een cover nodig hebt voor een leuk verhaal ofzo ='D

    Ik durf mijn story niet te activeren (no_chears)


    Dat is ook best wel idioot eigenlijk. -.- Zelf vind ik covers niet eens zo belangrijk. Maar goed.

    & waarom niet? ;o Gewoon doen, wat heb je te verliezen? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)