• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Je kan er gewoon op inloggen als je op Google Drive zoekt met je Gmail account. Dan kan je daar documenten aanmaken, het werkt hetzelfde als een simpele versie van Word en je kan er vanaf elke computer bij als je internet hebt.

    Ah zo, dat is echt handig en zeker een goede optie voor als ik weer eens een keer zonder word zit. Ik ga er eens naar kijken. Dank je wel (:


    Take risks and conquer your fears.

    Muh, ik wil graag een mooi futuristisch/technologisch ogend lettertype voor mijn cover, maar ik kan er geen vinden. Weet iemand er?

    Dit is de cover:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Parzival schreef:
    Muh, ik wil graag een mooi futuristisch/technologisch ogend lettertype voor mijn cover, maar ik kan er geen vinden. Weet iemand er?

    Dit is de cover:





    Kijk eens op iPiccy, daar hebben ze sowieso een lettertype 'transformers' dat er futuristisch uit ziet maar ook nog wat andere c:

    Even een voorbeeldje van die transformers:



    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:31 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Parzival schreef:
    Muh, ik wil graag een mooi futuristisch/technologisch ogend lettertype voor mijn cover, maar ik kan er geen vinden. Weet iemand er?

    Dit is de cover:



    Wat moet er op komen te staan? ^^


    i put the fun in funeral

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Kijk eens op iPiccy, daar hebben ze sowieso een lettertype 'transformers' dat er futuristisch uit ziet maar ook nog wat andere c:

    Even een voorbeeldje van die transformers:





    Bedankt! Ik zal eens kijken (: Dat lettertype ziet er wel gaaf uit, maar ik zoek eigenlijk een iets dunner lettertype (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Audacity schreef:
    (...)

    Wat moet er op komen te staan? ^^


    Dansen in de mist, het liefst gecentreerd tussen de twee gebouwen/gecentreerd op de supernova haha. (:

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:34 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    - oeps dubbelpost

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:33 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    En ik klik op quote ipv aanpassen, damn, wat heb ik :')

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:34 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    De kans is groot dat ik mijn Story aan het eind van het weekend kan uploaden ;D
    Hoop dat mijn tweede cover snel af is -heb er twee laten maken en de eerste is wel mooi maar ik wacht de tweede nog even af-
    Maar ik hoop btw niet dat ik in een dilemma kom met de covers x'D
    En dan hoop ik ook dat mijn Trailer zondag sws af is en dat ie mooi is ^^

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 19:44 ]


    Little do you know

    Parzival schreef:
    (...)

    Dansen in de mist, het liefst gecentreerd tussen de twee gebouwen/gecentreerd op de supernova haha. (:


    Zoiets?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Zoiets?



    Oh, ja, dat is wel een cool lettertype! Hoe heet het?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Parzival schreef:
    (...)

    Oh, ja, dat is wel een cool lettertype! Hoe heet het?


    Bovenste EcuyerDAX, onder Geo Sans Light :].


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Zoiets?



    Kun je na gaan dat een cover zo anders kan lijken met een ander lettertype?
    Deze is echt super gaaf, maar met dat andere lettertype vond ik ehm een stuk minder mooi d:


    Little do you know

    Ik ben zo slecht in bijpersonen bedenken. Als het aan mij lag blijf ik bij 2 hoofdpersonage's en dat is het.


    Your make-up is terrible

    ik ga denk ik mijn verhaal herschrijven. jep nu al. iemand enige tips?


    The Definition of Insanity