• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Phyrishton schreef:
    ik ga denk ik mijn verhaal herschrijven. jep nu al. iemand enige tips?

    Alles goed herlezen en de tijd nemen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Alles goed herlezen en de tijd nemen (:


    :D bedankt. ik heb echt zo iets van: overal virussen in de sci-fi -- iets anders bedenken....


    The Definition of Insanity

    Al 2,5K geschreven, yay (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Phyrishton schreef:
    (...)

    :D bedankt. ik heb echt zo iets van: overal virussen in de sci-fi -- iets anders bedenken....

    Yupz, reden nummer uno waarom ik niet bepaald voor een apocalyptische wereld / virus idee had gekozen, omdat dat al zoveel is gebruikt en eigenlijk één van de standaards zijn binnen de Sci-Fi. En daarbij heb ik al een storie (waaran ik nog bezig ben) dat zich in een apocalyptische wereld afspeelt - hetzij met vampieren XD
    Maar goed, reizen tussen dimensies (ondanks dat ik ze schaduwbeelden noem) is uiteindelijk nog niet zo heel bijzonder, al gaat het nog altijd om de uitwerking.
    En tja, dat is hetgeen dat ieder verhaal onderscheidt van de rest, of juist niet XD Dus uiteindelijk, zo'n apocalypticus / virus idee verhaal kan zeker wel origineel zijn :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Yupz, reden nummer uno waarom ik niet bepaald voor een apocalyptische wereld / virus idee had gekozen, omdat dat al zoveel is gebruikt en eigenlijk één van de standaards zijn binnen de Sci-Fi. En daarbij heb ik al een storie (waaran ik nog bezig ben) dat zich in een apocalyptische wereld afspeelt - hetzij met vampieren XD
    Maar goed, reizen tussen dimensies (ondanks dat ik ze schaduwbeelden noem) is uiteindelijk nog niet zo heel bijzonder, al gaat het nog altijd om de uitwerking.
    En tja, dat is hetgeen dat ieder verhaal onderscheidt van de rest, of juist niet XD Dus uiteindelijk, zo'n apocalypticus / virus idee verhaal kan zeker wel origineel zijn :3


    Die van mij reizen ook tussen dimensies, maar toch zie je dat minder.
    Ik hou wel heel erg van apocalyps verhalen, maar het zijn er zo veel, het is erg in tegenwoordig waardoor het niet zo snel origineel meer is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die van mij reizen ook tussen dimensies, maar toch zie je dat minder.
    Ik hou wel heel erg van apocalyps verhalen, maar het zijn er zo veel, het is erg in tegenwoordig waardoor het niet zo snel origineel meer is.


    Apocalyps is inderdaad ook wel gaaf maar zolang het een futuristische wetenschappelijke wereld is zit ik nog steeds binnen sci-fi right?


    The Definition of Insanity

    Ik ben dol op post-apocalyptische verhalen, vandaar dat ik het toch niet kan laten er één te schrijven, ook al is het concept misschien niet het meest originele. Maar originaliteit probeer ik te bereiken met een bepaalde wending die ik op een gegeven moment ga laten gebeuren in m'n verhaal, die ik natuurlijk niet ga verklappen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I feel so proud (bloos)
    Mijn verhaal voor SOTY staat in de nieuwe nieuwsbrief, en ik heb inmiddels toch 37 abo's.
    Altijd leuk om zo je zondag te starten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben blij dat ik het simpel gehouden heb, zonder virussen of apocalyptische wereld, maar ik heb wel vaker apocalyptische verhalen geschreven en heb er dus niet echt behoefte meer aan. En nu maar hopen dat niemand anders met een idee aan komt zetten dat bij dat van mij in de buurt komt, want ik vind het niet leuk om een verhaal te schrijven als ik weet dat het niet origineel is.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 11:35 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb niet het meest originele plot, maar ik denk dat de twists het origineel maken. Maar dat kan ik natuurlijk niet spoilen :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik twijfel al heel de tijd of ik mijn verhaal in (futuristisch) Moskou of (futuristisch) Rotterdam zou laten afspelen.

    Voor het plot maakt het eigenlijk geen verschil, maar ik weet niet, ik wat niet wat me meer zou aanspreken. Iets geografisch dichterbij huis of verder weg. Wat vinden jullie?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Mihihihih, net mijn eerste hoofdstuk online gezet! I am happy :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben ik de enige die nog totaaal niet begonnen is? :Y)


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Parzival schreef:
    Ik twijfel al heel de tijd of ik mijn verhaal in (futuristisch) Moskou of (futuristisch) Rotterdam zou laten afspelen.

    Voor het plot maakt het eigenlijk geen verschil, maar ik weet niet, ik wat niet wat me meer zou aanspreken. Iets geografisch dichterbij huis of verder weg. Wat vinden jullie?


    Moskou lijkt me heel erg gaaf! Maar ik sowieso altijd wat meer met verre landen dan met plekken dicht bij huis. (:

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 19:57 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Moskou lijkt me heel erg gaaf! Maar ik sowieso altijd wat meer met verre landen dan met plekken dicht bij huis. (:


    Ik heb ook altijd wel wat met dingen die dichtbij zijn eigenlijk haha. Met allebei wel, vandaar dat ik het moeilijk vind om te kiezen. Maar ik denk wel dat het Moskou wordt (:

    En al 6 abo's en 2 bladwijzers! ^^


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom