• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff

Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd

Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

[- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix

Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx

Stalgang 1:
    - Wesley

Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

Stalgang 5:
    - Courage

Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

Rollentopic

Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]

Bowties were never Cooler

Cian Christy Whinter
    Ik keek toe hoe Steve het regelde met Rose, waarbij er nog gezegd werd of ik haar wilde begeleiden, maar al gauw werd het opgelost en kon ik rustig naar Wesley om hem eens een grondige poetsbeurd te geven. Ik liep van de twee vandaan naar stalgang 1 en zocht de box van Wesley. Ik besefte dat ik mijn rugzak buiten had laten staan en liep de stallen uit, pakte mijn tas en liep weer terug naar Wesley die zich verveeld voor zich uit zat te staren. 'Kom op, mannetje we gaan eens wat leuks doen,' zei ik tegen het paard, waarbij die kort hinnikte.
    Ik haalde zoals gebruikelijk mijn spullen uit de tas, trok de hendel van de box open en stapte naar binnen. Kort snuffelend zocht hij naar wat eten, maar wist dat hij nog niks zou krijgen. Ik bevestigde de halster om het hoofd van Wesley en begeleide hem naar de poetsplaatsen. Nog net kon ik de rugzak meegrissen, liep de stal
    uit de poetsplaats op en bond het touw aan een van de ringen vast. Rustig haalde ik de borstels uit de tas en legde ze op de tas zelf.
    Zacht zuchtend borstelde ik de vacht van Wesley totdat het glom.

Vampire + Servant = Servamp

[Noah komt zo, zal ik in het weiland voor wat drama zorgen?]

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

[Waarom ben je aan het rijden in t weiland?]

Steve James Hiddles
    Er ging iets over en weer tussen Cheryl en David, wat ik niet snapte. Ze leek het er alleen absoluut niet over te willen hebben, dus ik hield het er maar bij. Ik trok een wenkbrauw op bij haar brutale woorden. Ik was dan niet veel ouder, ik was de stalmeester en ik eiste in elk geval een beetje respect. "Jij bent inderdaad haar eigenaar en het kan me geen zak schelen wat je o zo verschrikkelijke rijkeluisleven je allemaal heeft aangedaan, maar dit verdient je paard niet. Dus ofwel je gaat haar nu normaal behandelen of ik zorg ervoor dat de dierenbescherming te weten komt hiervan en je ter observatie komt te staan voor dierenmishandeling. Jou leven is mijn zaak niet, maar hoe je je paard behandelt wel." Dit was geen loos drijgement. Ik was namelijk nu echt in staat met Samara weg te lopen, haar in de wei te zetten met het hangslot op het hek en naar mijn kantoor te gaan om de dierenbescherming te bellen. Dit kon namelijk echt niet meer. Het paard slaan en uitschelden terwijl het zo'n lief en braaf dier is. Het verbaasde me eigenlijk nog hoe zachtaardig ze was op dit moment.

[Timmy kan naar Noah]

[ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 19:15 ]

KiliOfDurin schreef:
    [Waarom ben je aan het rijden in t weiland?]

[Omdat die wetstrijden eraan komen, en ok, ik vindt het goed dat Timmy naar Noah gaat :)]

[Vandaag nog niet... Nu kan je nog gewoon in de banen]

[Ok, dan stuur ik haar zo wel terug xD]

Noah Jones

Na een stukje te hebben gereden, vindt ik het genoeg geweest. Ik moest Mystery immers nog wat meer verzorgen. Ik zorgde dat Mystery omdraaide en ik gaf haar het sein dat ze in galop kon. Mijn lange, bruine haren wapperden in de wind, terwijl Mystery steeds wat sneller ging. Aangekomen bij de manege stop ik op het terrein. Ik haal mijn ene voet uit de stijgbeugel en zwaai die over Mystery heen. De andere voet haalde ik ook uit de stijgbeugel en ik pakte Mystery bij de teugels, om naar de poetsplaats te gaan. Ik voel in mijn broekzak of ik nog wat voor Mystery had. Ik haalde er gelukkig nog een pepermuntje uit, ik legde het plat op mijn hand en Mystery at het op. Ik klopte haar vrolijk op de hals. 'Dat vind je wel lekker he, meisje?' zei ik tegen Mystery. Als antwoord kreeg ik bries van haar terug. Ik lachte en liep verder met Mystery naar de poetsplaats. Ik zag Timmy en David trainen met de paarden in het cross country parcours. Met een simpele knoop in de teugels zette ik Mystery even alleen. Ik liep naar Timmy en David toe.

[ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 6:44 ]

[Timmy is daar net weg richting het cross country parcours... Sorry voor het zeuren]

David Johnson
    Ik zucht diep als Steve en Cheryl weer onenigheid krijgen en steek mijn hand op naar de twee.
    "Sorry, maar ik hoor niet echt thuis in dit gesprek denk ik, dus ik ga maar trainen met Courage" zeg ik rustig waarna ik Courage langs Samara manouvreer en zo de stallen uit, richting de crossbaan ga, ik had wel even zin om lekker met Courage Cross-Country te gaan trainen. Hij is er niet echt geweldig in dus training is altijd welkom. Als ik bij de Crossbaan ben stap ik rustig op Courage en spoor hem aan om even een paar rondjes gewoon in te stappen buiten de baan. Ik ga hem niet meteen laten rennen want dat is nogal dierenbeulig aangezien zijn spieren daar aan onderdoor gaan.
    Een eindje verderop de baan zie ik Timmy trainen met Julia, knap dat ze toch nog rijdt terwijl ze nog drachtig is ook. Zo trouw is ze aan haar baasje.
    Als Courage dan genoeg op gewarmt is begint hij vanzelf te trappelen als teken dat hij er klaar voor is en ik loop de baan op.
    "Oké, als jij zo graag wil dan gaan we" en meer was niet nodig want Courage sprong van stilstand aan in de galop en ging met volle snelheid en zijn oortjes vrolijk naar voren richting de eerste hindernis. Hij is er dan niet zo goed in, maar leuk vind hij het wel.

Little do you know

Cheryl Gold
    Steve begint een bedreiging te maken over de dierenbescherming en ik kijk hem aan waarna ik David zich zie omdraaien en weglopen. "Dankzij jou is dat gezeur hier" reageer ik nog op zijn opmerking maar hij is al weg, nevermind. "Doe wat je wil Steve, als jou dat gelukkig maakt moet je dat vooral doen" Ik kreeg Samara in ruil voor mijn ouders, misschien als het paard weg ging, dat zij wel weer terugkwamen? Het was valse hoop, dat wist ik maar al te goed, ze zouden me gewoon een puppy geven, een kitten of een nieuw paard. "En wat wil je er voor bewijs inzetten? Ik zie geen wonden, geen striemen, geen ondervoeding, dus als jij mij zograag onder toezicht wil zetten, doe ik een paar dagen lief leuk en aardig zoals je wil Steve en dan is alles weer van ouds, en als jij nou je neus niet rap uit mijn zaken haalt sla ik straks niet alleen een paard! " Damn it wat zou ik mijn vuist graag in dat gezicht zetten. Mijn verschrikkelijke rijkeluisleven. "Niet alle rijkdom gaat om geld Steve ga daar maar over nadenken."

You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

[is het dan goed dat Noah bij een hek daar staat te kijken en een praatje maakt met Timmy of David? Als ze klaar is met Mystery]

CrazyGirlxx schreef:
    [is het dan goed dat Noah bij een hek daar staat te kijken en een praatje maakt met Timmy of David? Als ze klaar is met Mystery]

Fine by me :]

Little do you know

Steve James Hiddles
    David liep niet veel later weg, waarna Cheryl hem nog na riep. Nu begon ze ook nog eens tegen me te gillen. "Dat toezicht is niet maar en paar dagen. Daarbij gat dit niet over fysieke misandeling, maar mentale. En dat is maar al te duidelijk zichtbaar in dit paard." zei ik zo rustig mogelijk. Een bedrijging tegenover mijzelf vond ik neit zo erg. De paarden gingen voor. Bij haar woorden keek ik haar recht aan. "Dat weet ik en misschien doe jij daarom ook zo rot. Ik heb een arme maar liefdevolle jeugd gehad tusen de paarden. Jij denkt dat je hier veel bent met je spulletjes en al je dure dingen, maar eigenlijk ben jij ook een slachtoffer van nalatigheid. Wil je nou echt je paard hetzelfde aandoen als wat jou zo verdomde bitter heeft gemaakt? Verdient ze dat? Denk daar maar eens over na schat. Want een paard kan al dat materiele spul nog minder schelen dan een peuter. Die wil gewoon liefde en aandacht." Nu draaide ik mijn rug naar haar toe en liep met Samara richting de weide. De dierenbescherming zou ik nog niet bellen, maar dit paard kon wel een dagje in de wei gebruiken.

Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik was net op Juultje d'r rug geklommen toen David eraan kwam met Courage. Ik zwaaide even en begon toen met Juul wat rondjes te stappen en te draven op bijde handen. Warmrijden deed ik nu wel express langer, omdat ik neit wilde dat ze er ook nog een blessure bij zou krijgen of dat we te snel gingen. Ik wilde net achter David aan gaan het parcours over, toen Noah me aansprak. "Hey" zei ik vrolijk terwil Juul ongeduldig trappelde. Die had er duidelijk zin in. "Ik ga gewoon even kijken of ze zaterdag kan starten. Anders wordt het alleen rennen." Ik liet de teugels wat fieren en Juultje schoot vooruit richting de eerste hindernis. Ik moest wat bijsturen en ging vast in verlichtte zit zitten. Snel ging ze zeker wel, daar was ik nog neit zo bang voor, maar of het springen goed zou gaan was mijn grootste zorg. Eenmaal voor de hindernis maakte ik haar klaar voor de sprong en ze deed het. Het neerkomen was minder gracieus dan normaal en haar orenn gingen even naar achter, maar met een kreuntje ging ze toch verder met galloperen. Dat was wel voor mij een tegen om haar in volle gallop terug te sturen richting het hek en haar te stoppen. Dit ging ik haar niet aandoen. Ze was super gedreven, maar te veel was te veel.