• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff

Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd

Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

[- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix

Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx

Stalgang 1:
    - Wesley

Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

Stalgang 5:
    - Courage

Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

Rollentopic

Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]

Bowties were never Cooler

Steve James Hiddles
    Vrij snel erna verdween ze. Ik pakte de telefoon en wilde net gaan bellen toen ik me iets bedacht. Ik sprong op en liep snel achter haar aan. "Cheryl, wacht!" riep ik voor ik na nog wat extra stappen mijn hand op haar schouder legde. "Als je Sam gewoon behandelt mag je haar uit de weide halen, hoor. En als je nog een keer wil praten maak ik altijd tijd voor je." zei ik rustig. Als ze normaal bleef doen kon dat wel. Ik haalde een hand door mijn krullen. Ik had flink te doen met het meisje, al vond ik hoe ze haar paard behandelde niet kunnen. Misschien zou ik wel binnekort een keer met haar ouders bellen. Ze hoefde er niets van te weten, maar misschien kon het haar leven iets prettiger maken. Dat zou voor iedereen prettiger zijn, hopelijk. Ik kon haar toch moeilijk helenaal aan haar lot overlaten. Ik was dan wel een stalmeester en verantwoordelijk voor de paarden, maar in deze situatie waren de menselijke en dierlijke belangens zo met elkaar vervlochten dat ik me er echt wel mee mocht bemoeien, vond ik. Zo zou ik Nathan helpen met poetsen en de middagvoerbeurt. Ook zou ik de hoefsmid helpen opzetten en de lijst ophangen wie wanneer aan de beurt was.

Noah Jones

Ik was licht beledigd van Davids tip en ik stuurde Mystery naar de poetsplaats. Ik sprong uit het zadel en maakte de singel van Mystery haar zadel los. Haar zadel tilde ik van haar rug af en hing het op een paal dat bij de poetsplaats hing. Ik haalde het bit van Mystery uit haar mond en haar hoofdstel maakte ik los en deed het voorzichtig over haar hoofd eraf. Er stond een emmer water bij de poetsplaats en ik maakte het bit schoon. Het hoofdstel en zadel hing ik in mijn kluisje en ik liep naar Mystery's box, daar eenmaal aangekomen pakte ik haar eigen halster en ik pakte het longeertouw. Ik liep naar Mystery die nog braaf stond te wachten. Het halster schoof ik over haar oren en ik maakte het vast, toen klikte ik het longeertouw eraan en ik pakte het vast en samen liepen Mystery en ik naar de longeercirkels. Ik en Mystery lopen één van de cirkels binnen en ik doe de deur dicht. Ik rolde het touw uit en ik ging in het midden staan. Ik liet Mystery eerst warm stappen voordat ik haar liet draven. Ik wachtte een tijdje totdat Mystery echt warm was gelopen. Ik liet haar overgaan in een draf.

[ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 14:37 ]

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

Cheryl Gold
    Ik was net het kantoor uitgelopen toen ik Steve hoorde roepen en mijn schouder werd vastgepakt door een hand waarna ik me omdraai en hem aankijk. Ik hoor zijn woorden aan en zucht een keer terwijl hij zijn hand door zijn haren haalt.
    "Verheug je er maar niet op, ik praat niet echt over mijn problemen... Ik druk mensen weg met een reden ik wil ze niet te dicht bij, en je snapt het nog steeds niet echt ofwel?" een nieuwe zucht rolt zachtjes over mijn lippen, hoe moest ik die jongen dat dan duidelijk gaan maken... "Kijk... ik kan jou het hele verhaal gaan vertellen, ik kan David het hele verhaal gaan vertellen, ik kan heel stal het hele verhaal wel gaat vertellen Steve" en ik stop heel even met praten. "Maar dat veranderd mijn kijk op het paard niet.... Mijn gedrag kan ik niet 1,2,3 uitzetten, dat gaat vanzelf" Mensen konden me nu wel vertellen normaal te doen, maar voor mij was het na al die jaren normaal geworden om me zo te gedragen tegenover Samara, en ik zag haar nog altijd als het paard waar ik haar altijd voor aan had gezien.
    Ik wilde dat mijn ouders trots op me waren, en dat ze tijd voor me namen, en dat lukte niet met haar erbij. Maar ze stond niet op mijn naam, dus het was ook niet aan mij om haar weg te doen...

You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

- Ik heb denise haar post even aangepast omdat ik er net achter kwam dat Denise Lucy negeerde op het voorstellen :'] -

Little do you know

[Wanneer komt Nathan?]

"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

Oh god ja x'd
    Ik vergeet hem steeds :x
    Sorry :l
    Maar ik ga nu (nog) niet reageren want ik moet echt even bezig met huiswerk, ik weet niet wanneer ik wel weer tijd heb maar Nathan zal de eerste zijn die ik post :']

Little do you know

Nathan Black
    Ik lachte verrast toen Rose aanbood me te helpen met mijn klusjes en keek haar dankbaar aan.
    "Dat zou erg fijn zijn, Rose, dank je" glimlach ik naar haar. Een extra helpende hand bij al die klusjes en dat schoonmaken zou enorm handig zijn. Aangezien het wel een lang lijstje is en er ook vier stalgangen gepoetst en schoon gemaakt moeten.

--
    Ik maak hem vanavond langer, heb nu niet echt veel inspi maar dan is het er al wel een beetje,

Little do you know

[ Nu leeft het hier weer :D ]

(Nu nog volhouden)

Vampire + Servant = Servamp

Steve James Hiddles
    Ik zuchtte en rolde met mijn ogen bij haar woorden. "Ik denk dat jij het niet hebt begrepen. Ik vind het heel erg voor je, maar het is niet Samara's schuld en je behandelt haar net als dat jou ouders jou hebben behandelt. Het is je ouders hun schuld dat dit met je gebeurt. Het paard kan er niets aan doen en je neemt het haar toch kwalijk. Tot je normaal met haar om kan gaan is ze een manegepaard. Er wordt goed voor haar gezorgd, maar jij hebt niets meer over haar te zeggen tot je normaal met haar kan omgaan. Fijne dag nog." Daarmee was het voor mij klaar. Ik liep weg en begon mensen te bellen voor de rassenshow terwijl ik zelf een emmer heet water met sop en doekjes ging halen in het restaurant. Er moest nog heel veel gepoetst worden. Toen de emmer vol was liep ik al bellend ermee naar buiten om de hekken van de weides, de banen en de paddocks te poetsen. Ik begon te schrobben om de modder van het weidehek te halen. Samara kwam kijken en brieste vrolijk. Ik aaide zacht over haar neus voor ik verder ging met het poetsen van het hek.

[ pfff x'D klootzak :3 ]

[Cheryl is de bitch hier:Y)]

[ik heb nu niks meer te schrijven x'D mwhahahahahhhahaa ik mooet met lucy wachten x"D

cheryl is heel lief :3]

[ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 11:24 ]

[Kan Timmy ergens heen?]

[ er komt btw wraak!!! Reken erop O.O]