• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff

Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd

Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

[- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix

Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx

Stalgang 1:
    - Wesley

Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

Stalgang 5:
    - Courage

Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

Rollentopic

Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]

Bowties were never Cooler

[Ik vindt het goed :)]

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

Denise is ook bij de springbak ;D

Little do you know

[Nathan?]

"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

Darryl Ohmen
    Rustig liep ik richting de stallen om mijn rugzak in mijn kluisje te dumpen. Ik wilde naar Hayley gaan, maar bedacht me dat ik eerst even de sulky te halen om een stuk te gaan draven. hayley was dan wild als we buiten victoria stable konden rijden, maar ik wilde nu eens de renbaan tot mijn beschikking nemen. Rustig liep ik de stallen uit. Ik liep over het terrein. Halve meter bleef ik voor de springbak staan en keek kort naar de dames. Ik glimlachte kort liep wat meer naar de rand en bleef daar tegenaan hangen en bleef naar de dames kijken. Ik wist wie ze waren, Denise en Lucy maar liet het bij een geintje. 'Dat ziet er tof uit dames,' zei ik. Ik bleef steeds tegen het hek leunen en wachtte tot ze wat zeiden. 'Ik zie dat het een geslaagde zaterdag zou worden,' zei ik daarna, alleen ik had het gevoel dat ik niet meer grappig was. Ik begon ook af te lijden met wat ik wilde gaan doen, maar socialiteit was ook een goede bezigheid.

Vampire + Servant = Servamp

-Oke, ik ga maar weer een stukje schrijven want ik heb geen zin in huiswerk xd-
    Denise Fell
    Ik ga naast één van de hindernissen staan met mijn arm door de teugels van Beer zodat hij er niet vandoor zal gaan en maak een kruisje van de hindernis zodat Beer eerst even kan op warmen. Als de hindernis dan klaar is stap ik weer op en spoor ik Beer aan om vervolgens in draf op de hindernis af te gaan. Ik had al tien minuten in gereden en ben er nu helemaal klaar voor om te springen en Beer denkt er volgens mij precies het zelfde over.
    Ik zie dat er ook nog een ander meisje in de bak rijdt maar ik ken haar echter niet dus praat ik maar niet, ik focus me enkel op mijn paard en op de hindernis. Er staan meerdere hindernissen dus blijf ik gewoon bij ééntje zodat zij ook geen last van me zal hebben. Elke keer nadat ik de balkjes wat omhoog gedaan heb zorg ik dat Beer er drie keer goed over heen is geweest voor ik hem weer omhoog is geweest. Als dit redelijk gaat tot we zelfs over de één meter gedaan hebben ga ik met beer richting de in-uit hindernis. Deze staat niet erg hoog dus hoef ik hem ook niet te veranderen. En aangezien het Beer lukt om hier zonder problemen over te komen geef ik hem een klopje op zijn hals en als beloning geef ik hem wat losse teugel en laat ik hem een paar rondjes stappen.
    Dan komt er een onbekende voor mij bij de bakrand staan. Ik heb gister -op mijn eerste dagje hier- met een aantal mensen gepraat, maar niet met de twee waarbij ik nu in gezelschap ben. Als de jongen -die er toch redelijk goed uit ziet- zegt dat het een geslaagde zaterdag zou worden lach ik zachtjes.
    "Nou, dat zou ik niet te hard roepen. Beer hier heeft het altijd door wanneer het een wedstrijd is en wanneer niet, en als hij nietvoor prijzen springt doet ie leuk, maar wanneer hij door heeft dat het een wedstrijd is dan weigert hij vaak genoeg en doet ie echt zijn best niet" roep ik naar de jongen toe. Nee, beertje hier is echt een rotzakje als het op wedstrijden aan komt. Maar toch wil ik het deze keer wel proberen mee te doen, hopenlijk heeft ie dan eindelijk door dat ik het echt wil en dat hij dan voor mij zijn best doet, zo niet dan geef ik het echt op.

Nathan Black
    Ze bedankt me als ik haar welkom heet op de stallen en lacht vrolijk. Dan zegt Rose dat ze denkt dat ze het hier naar haar zin zal krijgen en ik glimlach.
    "Dat zal ook vast wel. Er zijn wel een paar lastige mensen hier op de stallen, maar in jou stalgang heb je die niet echt zitten, dus ik neem aan dat je het hier naar je zin zal krijgen" glimlach ik naar haar.
    Als ze me dan volgt naar stalgang vier wijs ik de goede box voor haar aan en glimlach ik weer naar haar.
    "Er is een kluisje voor je leeg gehaalt waar je spullen in kunnen, en je box zal sowieso elke dag schoon gemaakt worden, daar ben ik namelijk verantwoordelijk voor." vertel ik haar "Het is natuurlijk fijn als je het zelf doet, aangezien ik mijn handen echt bijna wel vol heb aan alle taken die er nu gedaan moeten worden voor komende zaterdag. Maar ik denk dat Steve dit al gezegt heeft" grinnik ik vervolgens. Ja, er was nog genoeg te doen.. alles moest nog schoon gemaakt worden, alle vier de stalgangen en alle tralies en muren van de boxen en stallen moeten schoon, gelukkig word dit nog wel redelijk bij gehouden en is het niet zo enorm veel werk, maar voor Steve en mij is het redelijk veel. Al helemaal omdat Steve nog andere dingen te doen heeft wat betreft alle nieuwkomers en allemaal andere dingen.

David Johnson
    Noah bedankt me voor de ellende die ik haar bespaard heb en ik kijk haar met opgetrokken wenkbrouw aan. Ze weet duidelijk nog maar amper wat haar paard wel en niet kan. Iets wat ik redelijk raar vind aangezien ze, als ik er niet was geweest, een enorm ongeluk had kunnen veroorzaken. Mystery had bijvoorbeeld één van haar benen kunnen breken over de volgende hindernis.
    "Als ik jou was zou ik het gewoon houden bij kruisjes in de bak" vertel ik haar dan rustig waarna ik Courage aanspoor en op de hindernis af galoppeer, waar Courage zonder moeite over heen lijkt te vliegen. Hij briest vrolijk als de hindernis achter ons ligt en gaat met een rotgang op de waterbak af, een hoge hindernis met water er achter. Ik ben blij dat Courage niet bang is voor water, want er zijn zat paarden bij die dat wel zijn en daarmee kun je niet gaan crossen aangezien elke crossbaan wel een waterbak heeft.

Sorry voor het laten wachten op Nathan tho :l
    Was hem vergeten x'd

[ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 21:01 ]

Little do you know

[Sorry dat ik heel dom overkom maar wat bedoeld David met ''kruisjes in de bak''?

[Lage sprongen over 2 balken die gekruist staan]

[ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 21:03 ]

CrazyGirlxx schreef:
    [Sorry dat ik heel dom overkom maar wat bedoeld David met ''kruisjes in de bak''?

Dat zijn hindernissen ^^

Little do you know

Roselynn "Rose" Alicia Eastside

Nathan glimlachte. 'Dat zal ook vast wel. Er zijn wel een paar lastige mensen hier op de stallen, maar in jou stalgang heb je die niet echt zitten, dus ik neem aan dat je het hier naar je zin zal krijgen.' Dat is een opluchting, heb tenminste niet van de irritante arrogante verwende nesten op de stalgang. Dat moet ik, en LoveLight ook, niet hebben. Zo vreselijk, die mensen. Ik volg de jongen naar stalgang vier, en dus ook naar de box, waar ik LoveLight in mag stallen.
    'Er is een kluisje voor je leeg gehaalt waar je spullen in kunnen, en je box zal sowieso elke dag schoon gemaakt worden, daar ben ik namelijk verantwoordelijk voor." vertelt Nathan me. "Het is natuurlijk fijn als je het zelf doet, aangezien ik mijn handen echt bijna wel vol heb aan alle taken die er nu gedaan moeten worden voor komende zaterdag. Maar ik denk dat Steve dit al gezegt heeft.' grinnikt de jongen. 'Dat snap ik.' lachte ik. 'Zal ik ook doen, ik heb er geen problemen mee.' Voorzichtig opende ik de box en liet LoveLight naar binnen gaan. Ze draaide een paar rondjes in haar nieuwe thuis, waarna ze hinnikte van plezier. 'Dank je.' glimlachte ik verlegen, waarna ik mijn paardje aaide. Onder het aaien zong ik zacht het liedje Rock N Roll van Avril Lavigne. Gewoon een leuk liedje. Daarna draaide ik me weer om naar Nathan. 'Moet ik je anders helpen met die taken?' Ik had vast ergens nog wel wat tijd over, dan spendeerde ik dat liever aan nuttige dingen, dan aan het checken van Twitter, omdat ik simpelweg niks anders te doen had.

"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

Steve James Hiddles
    Ik zuchtte bij haar woorden. "Anders zou je hier niet zijn." constateerde ik kalmpjes terwijl ik mijn spullen begon op te ruimen.Ik hield alles graag netjes, ook voor Scotty. Ik knikte bij haar woorden. Niet heel de stal hoefde het te weten, al wist ik graag wel wie er allemaal rondliepen hier. Ik zuchtte zacht en knikte. "Kom maar mee." zei ik. Ik deed mijn kluisje op slot en liep toen voor haar uit richting mijn kantoortje. Het hing vol papieren, foto's, lintjes en notitieblaadjes. In de hoek stond een hondenmand en het hele bureau, op de plekken waar mijn laptop en de telefoon stonden, lag bezaaid met nog meer papieren en pennen. Ik ging achter mijn bureau zitten en knikte naar de stoel aan de andere kant. "Ga maar zitten. Hier worden we als het goed is niet gestoord. Je kan hier vrijuit praten. Ik ben hier nu niet om je te veroordelen, hoe raar dat misschien ook klinkt. Ik wil gewoon graag begrijpen waarom je Samara zo behandelt zoals je doet." Op dit moment leek beoordelen niet slim. Al had ik net gedreigd met de dierenbescherming, had ik nu een gevoel gekregen dat hier veel meer speelde dan alleen een harde hand tegen haar paard. Daar zat wat onder en waarschijnlijk zou het beter zijn voor allebei als daar iets aan werd gedaan.

Timothy 'Timmy' McCoy
    Noah ging proberen met Mystery te crossen. Ik had de Fries nooit hoger dan een halve meter zien springen en wist vrij zeker dat ze dat ook niet kon. Dat Juul dit tot haar zwangerschap altijd zo goed had gedaan was al een wonder. Haar ras was dan wel een eigenwijze veelzijdige pony, haar bouw leek er nou niet op. Nu leidde ik Juultje alleen wel het terrein af en ging met haar richting de renbaan. Meestal zou ik haar nu aan de sulky maken, maar een keer onder het zadel rennen kon ze ook. Daarbij zou ze nu echt niet stil genoeg blijven staan om te wisselen. Ik stuurde haar de renbaan in. Meteen stonden haar oren naar voren en stond ze te trappelen. Met een hele strakke grip op haar mond leidde ik haar naar de start. Daar ging ik in verlichte zit zitten en liet mijn teugels vieren tot er bochten in hingen. Alleen dat was al genoeg om Julia als een pijl uit een boog in volle rengalop weg te laten schieten. Ik wist wel dat het beter was dit met haar renzadel in plaats van haar crosszadel te doen, maar zo ging het ook. Zeker omdat ze nu echt niet meer te stoppen was, de kleine doerak.

Cheryl Gold
    Steve leek er ergens toch niet blij mee te zijn dat ik in een kantoor wou zitten inplaats van hier midden in de manege mijn verhaal los te laten. Ja die had natuurlijk meer te doen dan naar mijn gezever luisteren, maar hij had er zelf om gevraagd hoor. Het kantoor was niet heel groot maar hing vol met diverse spullen en lag vol met papier,papier en nog meer papier. Papierversnipperaar was misschien een idee hier? Ik neem plaats op de stoel aan de andere kant van het bureau en kijk hem aan bij zijn woorden. Hij hoefde me ook niet meer te beoordelen want ik had all een standaard beoordeling.
    Ik zucht een keer en laat me wat meer tegen de rugleuning aanzakken... "Daar zit nog een heel verhaal achter, hoeveel wil je weten?" en ik kijk hem vragend aan, hij mocht wel een lekker half uur gaan vrijhouden als hij dat verhaal wou weten. Dat zat er dik in gokte ik zo als ik hem alles, maar dan ook alles zou moeten gaan vertellen... Ik wist eigenlijk niet eens waar ik zou moeten beginnen..

You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

[Ik snap het]

Steve James Hiddles
    Gelukkig ging ze wel gewoon zitten en ging ze niet meer zo erg tegen me in. Bij mijn woorden hoorde ik haar woorden aan. Ik glimlachte een klein beetje. "Begin anders maar gewoon bij het begin. Het is nog vroeg, dus we hebben nog de tijd." zei ik toen rustig terwijl ik er iets beter voor ging zitten. Ik was benieuwd naar haar verhaal. Ik wist wel wat, maar dat was vast alleen het bovenste topje van de ijsberg. Ik haalde nog even een hand door mijn blonde krullen. Die sprongen nog wat vrolijk op en neer. Eigenlijk wilde ik wel wat notities nemen van dit gesprek, maar het leek me niet wijs. Achteraf kon ik dat altijd nog doen, niet nu. Als ze me al de waarheid ging vertellen zou ze dat waarschijnlijk niet doen als ik het zou noteren. Nu ging het er gewoon om dat de situatie voor Samara zou verbeteren en dat kwam volgens mij makkelijker als ik haar verhaal snapte. Dan was het namelijk duidelijk waar het gedrag van haar vandaan kwam. Andere motivaties zorgden voor andere oplossingen.

cheryl gold

Steve verteld me dat hij de tijd wel heeft en dat ik het gewoon vanaf het begin mag vertellen waarna ik even op mijn lip bijt, waar ging ik beginnen.. "Ik heb Samara altijd als een oorzaak gezien van mijn thuis situatie..." begin ik. "Mijn ouders zijn zakenmensen, maar in zo'n niveau dat hun geld altijd belangrijker is geweest dan hun dochter. vanaf een jaar of 4 begonnen ze weer vol op met werken, allebei, ze gingen in de ochtend vroeg weg, en kwamen in de avond laat terug. Ik werd in de tussentijd altijd opgevangen door een schoonmaakster of andere mensen in en rond huis. Zo ging dat door tot ik een jaar of 8 was. Sinds die tijd gingen ze fulltime werken, maandag ochtend vertrokken ze vroeg, vrijdagavond kwamen ze laat terug en in de weekenden waren ze thuis voor mij. " vertel ik en ik glimlach iets "Dat was zegmaar de tijd dat ik ze nog zag en dat ze nog tijd voor me hadden, niet veel, maar wel iets.. Toen ik 12 was kreeg ik Samara, maar met een reden. Mam vertelde me dat nu ik een paard had ik daar mijn tijd in kon stoppen, dus hoefde ze ook niet meer zoveel voor me thuis te zijn...." ik staar naar de papieren op zijn bureau inplaats van hem aan te kijken "sinds dien zijn ze er nooit meer, het begon met 2/3 weken weg zijn, toen 1 maand, en inmiddels zijn ze vaak 4/5 maanden weg. Als ze Samara niet hadden gevonden waren ze misschien wel meer thuis geweest Steve. Ze zouden morgen avond thuiskomen, en hebben me dinsdag avond opgebeld dat ze het te ver vonden om voor 3 dagen terug te reizen dus ze blijven maar weg."

[ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 11:19 ]

You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

Steve James Hiddles
    Ik luisterde in doodse stilte en liet het langzaam bij me inzinken. Nu ik dit zo weer hoorde was ik blij met mijn jeugd hier. Mijn ouders waren er altijd als ik thuis kwam, omdat ze hier werkten en wij hier woonden. Ik was altijd op het erf bezig met de paarden en ponies. Het was wel zwaar werk, zeker toen ik oud genoeg was om te helpen uitmesten, voeren en poetsen. Toch was het wel een erg fijne jeugd geweest. Haar jeugd was dat allerminst. Ik had echt medelijden met haar. Nu snapte ik ook dat ze zo rot deed tegen Samara. Die zag ze natuurlijk als de reden dat haar ouders er nooit meer waren. Toch had ik het gevoel dat die er anders toch neit waren geweest. Ik moest nu echt voorzichtig zijn met mijn woorden. "Fijn dat je dit hebt gezegd, Cheryl. Ik waardeer het erg. Maar is Samara echt de oorzaak? Zouden je ouders niet ook weg zijn gegaan als je haar niet had gehad? Denk je echt dat zij er wat aan kan doen dat je ouders weg zijn?" zei ik zacht en absoluut niet beschuldigend. Ik wilde niet dat ze ging huilen, of gillen. "Misschien als je haar liefde geeft, krijg je er nog veel meer voor terug. Dat heb ik tot nu toe met alle paarden die hier ooit zijn geweest gezien." Lichtelijk gespannen voor haar reactie begon ik de zooi op mijn buro in nettere stapels te verdelen. Ik moest hier echt opruimen, maar het kwam er gewoon niet van. Elk van deze papieren was belangrijk, maar ik had echt nog geen tijd gehad om ze op te bergen in de argiefkast in de hoek.