• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff

Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd

Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

[- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix

Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx

Stalgang 1:
    - Wesley

Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

Stalgang 5:
    - Courage

Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

Rollentopic

Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]

Bowties were never Cooler

Cian Christy Whinter

De ochtend was rustig en ik kroop uit bed en liep naar de badkamer om een warme douche te nemen. Het hete water gleed over mijn magere lichaam. Ik genoot er met volle teugen van en daarna besloot ik om wat simpels aan te trekken voor het rijden van vandaag. Ik pakte mijn tas in en liep mijn appartement uit richting de uitgang. Ik had deze oude hotelkamer gekregen als tijdelijke onderkomen, gratis nog wel.
    Ik liep naar de stalling en pakte mijn gammele fiets en zette mijn tas op de bagage drager en begon de weg af te fietsen naar de stallen. Ik had vandaag vrij en dat gaf me een goed moment om eens met mijn Wesley een tochtje te rijden. Ik fiets de bocht om als er een auto onverwachts de hoek om komen. Ik kon net optijd remmen anders was ik over de moterkap geslingerd.
    Met een bonkend hart keek ik naar de bestuurders kant.
    Bekende.
    Ik wilde weer verder fietsen als er een vrouw uitstapt. 'Heb ik je geraakt?' vroeg ze met een hoge stem. Ik schudde mijn hoofd en keek weg van de vrouw. 'Mooi,' zei ze stapte weer in en reed weer weg. Ik zuchte enkel en fietste naar de stallen.

Vampire + Servant = Servamp

Timothy 'Timmy' McCoy
    Gisteren had ik na heel veel moeite samen met Nathan Juul in een paddock weten te drijven, waar ze was uitgeraasd. Toen had ik haar weer kunnen vangen. Ik had Nathan nog driedubbel bedankt en hem getrakteerd op koffie in het café. Nu was ik weer onderweg naar de stallen. Toen ik aankwam zag ik al meerdere voertuigen die ik herkende. Ook zag ik Dat Steve al aan het rijden was buiten en dat Eve Prophet mee naar buiten nam. Ik vond haar maar een vreemd meisje en haar paard was een keer heel erg venijnig naar Juul uitgevallen. Ik bleef dus maar gewoon uit de buurt. Ik liep naar de stallen en floot even. Direct hoorde ik Juul briesen. Ik glimlachte en liep snel naar haar stal om de deur open te doen. Ze verstopte haar neus tegen mijn slobberige trui en ik aaide over haar hoofd. "Vandaag is alles weer goed, toch meiske?" vroeg ik voor ik even om haar heen liep en over haar buik wreef. Hij was nu al echt groot. Ik haalde mijn poetsspullen uit mijn kastje en nam Juul, weer gewoon zonder halster, mee naar de poetsplaats. Daar zette ik haar met een licht dwingende hand tussen twee schotten en begon haar te poetsen. Ze reageerde op mijn stemcommando's, normaal gesproken dan, dus ik zag zelfs na gister geen reden om haar vast te zetten. Ik begon haar rustig te poetsen. Een paar plekken verderop zag ik Denise staan. "Hey" zei ik vrolijk terwijl ik door ging met poetsen.

[ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 20:59 ]

Denise Grace Fell
    "Weet je, ik ga straks gewoon weer proberen te rijden, en dan moet je niet weer zo eigenwijs als gister doen. Ik vind het echt niet leuk als je zo doet" mompel ik zachtjes tegen Beer terwijl ik hem stevig poets en alle stof uit zijn vacht ros. Ik scheer hem niet echt dus moet hij elke dag goed gepoetst worden want anders gaan de losse haren jeuken en dat is niet fijn als er een zadel op moet. Dan is hij al helemaal niet vooruit te branden.
    Dan pak ik de waterslang om zijn hoeven een beetje nat te maken aangezien die enorm onder de modder zitten en dus wel schoon mogen. Ik ga op mijn hurken zitten en ga met een harde borstel over zijn hoeven en benen heeen zodat deze hun originele kleur weer terug krijgen. Ondertussen hoor ik een paard binnen wandelen en een aantal commando's laten me weten dat er ook iemand bij is, dus besteed ik er niet echt aandacht aan.
    Als ik dan een 'Hey' hoor kijk ik pas op, voor ik ook maar een woord kan zeggen gilt Beer al een begroeting terug wat echt raar klinkt aangezien hij redelijk hard hinnikt. Als Beer dan eindelijk stil is ga ik recht staan om de jongen -die volgens mij Timothy heet, maar dat weet ik niet meer zeker aangezien ik hier gister pas voor het eerst was en dus nog lang niet iedereen ken hier- ook te begroeten.
    "Hoi" zeg ik met een klein glimlachje. Als ik dan zie dat zijn paard geen halster om heeft weet ik wel zeker dat het die Timothy is, aangezien hij hier wel zo'n beetje de enige is die zo met zijn paard kan om gaan. Als ik dat met Beer doe dan ben ik hem sowieso kwijt. Hij wil altijd alles wat er interessant of lekker uit ziet onderzoeken of op eten. En als hij eenmaal gaat is het moeilijk hem bij je te houden, maar als hij dan geen halster of zo om zou hebben dan krijg ik hem er nooit meer vandaan. Zo'n eigenwijse rotzak is het. Maar toch vind ik hem leuker dan zo'n paard dat altijd alles meteen doet, zo'n lompe dikzak als Beer laat altijd wel iemand lachen door zijn acties.

Little do you know

Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik had nog maar net gedag gezegt of haar paard, volgens mij heette hij beer, maar ik was niet zeker, begon heel luid te hinniken. Ik schrok er een beetje van en ik voelde Juul ook reageren. Toch bleef ze staan doordat ik mijn ene hand op haar borst legde en een op haar flank. Ze hinnikte zacht terug en ik aaide even over haar hoofd voor ik verder ging met poetsen. Juul verhaarde vrij weinig buiten de ruiperiodes, maar had wel een dikke vacht. Zeker in de winter. Nu zat er wel veel zand en stof en andere zooi in haar vacht. erg vies werd ze niet, maar ik had het gevoel dat ze gister meer had gerold dan ik had gedacht in die paddock, terwijl ik weg was met Nathan om koffie te drinken. Hopelijk ging ze straks niet weer rollen, want al dat rossen was volgens mij niet heel comfortabel voor haar, ondanks dat ze wel stil bleef staan. Ik drukte een kus op Juul haar neus toen ik klaar was met rossen en ging rustig verder met mijn harde borstel. Denise had ondertussen mij ook gedag gezegd. Ik glimlachte en ging ondertussen verder met poetsen. "Al een beetje klaar voor zaterdag?" vroeg ik met een glimlach. Ik hoopte heel erg dat het met Juul nog ging. Ze moest dan nog wel een tijdje, het werd duidelijk zwaarder voor mijn liever, hardwerkende en eigenwijze pony om hele dagen te oefenen. Dat hadden we nooit gedaan, maar meestal hield ze wel een of twee races en een of twee cross country parcours vol op een dag, en dan had ze vaak nog wel wat energy over. Nu moesten we er echt niet meer dan een van elk doen, en dan was ze ook echt op. Toch was ik enorm trots op mijn meisje. Ze deed het namelijk toch maar wel.

Steve James Hiddles
    Na een uur of anderhalf te hebben gereden, wist ik zeker dat Scotty T er compleet klaar voor was. Fysiek gezien dan, of hij er zaterdag zin in zou hebben zou nog eens een heel ander verhaal zijn. Vandaag had ik ook eerst een half uur hem weer helemaal nagevig en luisterend moeten rijden voor ik ook maar iets moeilijker's dan voltes en gebroken lijnen wilde gaan rijden. Hij was een lastig paard, maar ik hield van hem. Na het anderhalf uur stapte ik af. Ik haalde de teugels van zijn bit en haalde het zadel, het bondje en het sjabrakje van zijn rug af en nam die mee terwijl ik Scotty zelf nog even liet uitrazen in eht zand van de buitenbaan. Ik liep naar mijn kluisje bij zijn stal toen ik Eve zag lopen. Ze was nog niet heel lang hier, maar haar paard was nu zeker al berucht onder de andere pensionklanten. Ik zag dat ze met haar paard bezig was, maar toch liep ik naar haar toe. Ik was echt niet bang, voor geen enkel paard. En als ik Scotty T aan kon, was geen paard me te gek. "Eve. Kunnen we even praten, alsjeblieft? Het gaat over Prophet." zei ik netjes. Ik was altijd netjes en beleefd opgevoed, maar ik zei wel waar het op stond en liet niet over me heen lopen. Ik was degene die de veiligheid en orde van het gehele terrein moest garanderen en waarborgen, en dan hoorde dit er soms ook bij. Ik had dan wel bijna al Scotty's spullen in mijn armen, een praatje maken kon ik zo zeker ook wel.

[In het rollentopic staan een aantal belangrijke mededelingen]

samara 2

special 4

:')

You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

[thanks]

Denise Grace Fell
    Ik ga rustig verder met het borstelen en schoon maken van mijn haflinger terwijl ik zo veel mogelijk probeer te leunen op mijn goede enkel, aangezien mijn enkel al weer pijn begint te doen van het vele staan van nu. Als dit zaterdag nog zo is gaat die wedstrijd mij waarschijnlijk niet lukken. Maar ik geef niet op. Ik ga geen wedstrijd af lassen voor mijn enkel, als Beer nu ergens mee zat dan had ik niet meer mee gedaan, maar anders gewoon doorbijten.
    Als Timothy me dan vraagt of ik klaar ben voor zaterdag haal ik mijn schouders kleintjes op.
    "Tot gistermiddag wel. Nu is de kans groot dat het niets word" zucht ik teleurgesteld.
    "Ik ben gister van Beer gevallen, en daarmee heb ik mijn enkel flink bezeert. De kans is dus groot dat springen me niet gaat lukken aangezien dat te belastend word voor mijn enkel, maar ik zal het vandaag proberen en anders word het zonder zadel mee doen" ik haal mijn schouders weer op maar dit keer wat nonchalant. Ik ben een doorzetter, geen opgever. En als het mogelijk is het parcour zonder zadel af te leggen dan doe ik dat gewoon. Beer is een goede springer dus zonder zadel springt heel fijn met hem.

Little do you know

[MT]

"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

David Marc Johnson
    Met mijn Pick-up rijdt ik rustig het terrein van de stallen op. Courage moet vandaag weer even getraind worden en dus ben ik op tijd mijn bed uit gekomen. Aangezien ik morgen van twee tot vier uur niet kan trainen moet ik vandaag mijn tijd maar besteden aan Courage.
    Ik loop het grote gebouw binnen en ga direct naar mijn kluisje voor mijn zadel, hoofdstel en wat borstels. Aangezien ik hem altijd in zijn box op zadel en borstel. Pas als hij echt vies is zal ik hem op de poetsplaats zetten, maar ondanks dat hij een witte band om zijn buik heeft is hij nooit echt vies eigenlijk. Alleen soms op zijn buik wat omdat hij altijd liggend slaapt, zo goed voelt hij zich hier. Als ik bij zijn box ben leg ik het zadel over de stang aan zijn boxdeur en leg het hoofdstel er overheen om vervolgens de boxdeur open te maken.
    "Hallo Courage" begroet ik mijn paard vrolijk terwijl ik hem een wortel geef, die hij met liefde aan neemt. Ik pak een van de borstels en ga met rustige slagen over zijn vacht heen zodat het stof en de losse haren er uit gaan en hij daar geen last van heeft.

Little do you know

[MT]

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

Darryl Ohmen
    Ik zat aan de keukentafel mijn bak met cornflakes naar binnen te werken. Vervolgens keek ik even op de klok en zag dat het tijd was. Shit, ik zette mijn half gevulde kom op het aanrecht en rende naar de deur. Even was ik bijna mijn spullen vergeten als ik terug de kamer in loop, mijn schoudertas pak en vervolgens het erf op ren. Ik zie mijn vader met een emmer over het erf lopen. 'Pap, kan je me brengen naar de stallen?' vroeg ik hem, waarbij hij even nodig had om zich te bedenken. 'Waarom niet,' zuchte hij en liep achter me aan naar de auto. Ik stapte naast hem aan de bestuurders kant en mijn vader naast me. Ik zette mijn schoudertas op de achterbank, terwijl mijn vader de motor starte en rustig het erf af reed.
    De weg naar de stallen was lang en ik begon me ook te vervelen. Vader keek even opzij en begon te lachen. 'wees je wel om zes uur thuis?' vroeg hij en ik keek hem niet eens aan. 'Ja, dat doe ik,' zei ik alleen dat betekende dat ik lopend terug moest. 'Is het goed als Hayley komt logeren,' zei ik en vader knikte. Hij wist precies waar ik aan dacht.
    Vader stopte voor de ingang en ik stapte uit zei vader gedag en liep het erf op richting Hayley.

Vampire + Servant = Servamp

[Is er misschien iemand voor Rose? Ze komt zometeen net aan.]

"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

[Steve komt zo wel]