• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff

Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd

Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

[- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix

Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx

Stalgang 1:
    - Wesley

Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

Stalgang 5:
    - Courage

Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

Rollentopic

Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]

Bowties were never Cooler

David Johnson
    Ik zucht diep als Cheryl me zegt dat ik me er niet mee moet bemoeien en dat het haar paard is, dan sluit ze haar zin af met dat ze geen liefde nodig heeft van die 'waardeloze knol'.
    "Als ze zo waardeloos is, Cheryl, waarom heb je d'r dan?" vraag ik haar rustig "Want jij noemt haar zo waardeloos, maar wees blij dat jij de kans hebt om een paard te hebben. Er zijn zó veel mensen die alleen kunnen dromen over het hebben van een paard, dus wees blij dat jij er één hebt" vervolg ik zuchtend.
    "En als ze zo waardeloos is, geef d'r dan aan iemand die haar níet zal uitmaken voor waardeloos want een paard heeft óok gevoelens. Ik denk niet dat jij het leuk vind als mensen jóu waardeloos zullen noemen, of wel?" vraag ik haar dan doordringend. Ik ga niet noemen dat haar ouders haar waarschijnlijk behandelen alsof ze waardeloos is maar volgens mij gebeurt dat wel, en het zou me niets verbazen dat ze dat vreselijk vind en zich afreageerd op Samara, dat had ze gister wel zo'n beetje laten merken.Alleen vind ik dat Samara dit niet verdient. Beter zoekt ze iemand op om er over te praten maar daar is ze dan weer te trots voor.
    Dan hoor ik haastige voetstappen achter me en niet veel later staat Steve er bij en hij grijpt het halstertouw van Samara uit Cheryl's handen. Dan vraagt hij wat er is gebeurt en ik kijk afwachtend naar Cheryl, ik ga niet voor haar spreken want dat zal ze al helemaal niet accepteren en ook weet ik wel dat ze eerlijk zal zijn. Plus ik kwam ook af op het geluid dat hier vandaan kwam en zag verder niet helemaal wat er gebeurt was hier. Al weet ik wel dat Cheryl niet aardig voor haar paard was, maar dat is ze eigenlijk bijna nooit.

Aangepast x'd

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 21:18 ]

Little do you know

[Steve is even boos geworden op de vorige pagina]

-

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 21:15 ]

"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

Ik ga offline, ben er morgen weer na vier uur (:
    Goodbye en weltrusten alvast iedereen d:

Little do you know

Roselynn "Rose" Alicia Eastside

Steve grinnikte toen ik vertelde dat LoveLight erg van knuffels hield. 'Dat zal ik aan de stalknecht doorgeven.' antwoordde hij. 'Nog een ding. Je hoeft hier niet zelf uit te mesten, al scheelt het wel als je het in elk geval af en toe zelf doet. Voeren hoef je je zoizo geen zorgen om te maken, dat gebeurt. Alleen als je paard niet genoeg heeft, of een ander dieet moet, dan 1 portie kilgras en 1 portie bix en 1 portie muesli per dag moet je het aangeven.' Ik knikte. 'Zal ik doen, zover ik weet is er niks met haar aan de hand.' Ik drukte mijn gezicht in de dikke, blonde manen van het beestje, de kleine IJslander die mijn leven totaal had veranderd. Snel liet ik LoveLight de stalmeester volgen, die al een eindje voor me uit was gelopen. 'Normaal gaat deze weg niet, door mijn paard Scotty T die hier in de box buiten staat. an kan je beter via de stallen of via het hek bij de banen naar binnen.' zei Steve. Meteen weerklonken er verschillenden vragen in mijn gedachtes, maar ik besloot ze niet te stellen. Nog niet. 'Ik vind het wel.' verzekerde ik Steve, waarna ik toch maar een vraag stelde. 'Wat is er dan met jouw paard, aangezien het niet handig is om langs zijn stal te lopen?' Er klonk gegil uit een stalgang, waardoor ik even schrok en me aan LoveLight vastklampte. Steve vloekte even, maar daar ging ik niet op in. 'Een momentje.' zei hij. "Cian, kan jij haar anders gang 4 laten zien. Als het goed is hangt er al een naambordje. Die heb ik gister opgehangen. Ik moet iets regelen.' Het had vast met de gil te maken. Ik liet LoveLight weer los, zijzelf was volledig kalm gebleven, wat erg knap van haar was aangezien ze negen van de tien keer in dit soort gevallen zou flippen.
    Er kwam nog een jongen aan. '"Sorry dat ik zo laat ben, ik heb me verslapen" verontschuldigt hij zich. Hij kijkt mij even aan en steekt zijn hand op. "Ik ben Nathan, stalhulp" stelt hij zichzelf voor. "Is er iets waar ik nu al mee kan beginnen?" zegt Nathan dan tegen Steve. 'Het maakt me even niets uit. Kan jij helpen LoveLight in haar stal in de 4e te zetten en dan vast beginnen met het boenen van de buitenbanen. Ik heb een spoedgeval in de 2e.' ratelde Steve. Ik zei niks, bang om iets verkeerd te doen. De stalmeester liep weg.
    'Eh…' begon ik, naar Nathan. 'Ik ben Rose… En dit is LoveLight.'

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 21:40 ]

Nathan heeft zichzelf voorgesteld aan Rose,

Little do you know

[Aangepast! (;]

Ik wil ze toch allebei niet tegenkomen... ik heb gister een pony voor der hoofd geknalt :$ als je mij bijt krijg je er van langs :$

Cheryl Gold
    David begint opnieuw te preken en ik kijk hem aan, "wees blij dat je er een hebt? Screw dat paard, dat is alleen maar vervanging voor iets wat ik veel liever heb David! En dat weet je! En dat paard begrijpt het echt niet als ik het een waardeloze knol noem hoor, want dat is het gewoon." En ja hoor daar gaat de buurt naar niveau nul. Steve komt aangewandeld en grijpt het touw zonder pardon uit mijn handen en begint over het paard haar hals te aaien. "Wat is er aan de hand? En ik wil eerlijkheid." en ik zie David me veel betekenend aankijken waarna ik mijn armen over elkaar heen sla. "Ik ben jou geen uitleg verschuldigd, jullie allebei niet trouwens.." Steve mocht misschien de regels en wetten over de stal bepalen, maar hij had over mij niks te zeggen. Het was en bleef mijn paard en daar hadden ze hun neus niet in te steken.
    Ik ging hem gewoon niet vertellen wat ik David verteld had gister, en net... Dat David zoveel wist was al veel te erg, waarom zou ik het over heel de stal bazuinen. Ik kijk David even aan, " en jij hou jou mond dicht over wat wij besproken hebben!" Want ik zag hem er zo voor aan dat hij mijn verhaal bij Steve aan de neus zou gaan hangen.. En dat was niet echt wat je noemde, de bedoeling. Daarbij was mijn paard niet mager, en ze had geen wonden, striemen of whatever, als ze dat zou hebben zou ze er niet meer goed uit zien. En dat betekende en nog lagere beoordeling van mijn ouders, en geen concoursen meer.

You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

[Bijten is anders]

[dan nog zeggen veel mensen dat je een paard niet mag straffen voor dat soort ongein omdat ze er schuw van worden, maar niet uit of je ze een trap verkoopt of een knal tegen het hoofd je mishandeld hem alsnog -,-']

[Een knal tegen eht hoofd gaat inderdaad te ver, maar een ruk aan het halstertouw of de teugels, of een tik tegen de flank of een boos woordje is dan niet van z'n plek]

Steve James Hiddles
    David vertelde het me niet. Dat snapte ik ook wel, maar eerlijk gezegd had ik al genoeg gehoord. Het feit dat Samara je bijna niet meer haar hoofd liet aanraken was ookal genoeg bewijs. Toen ik een grote bek kreeg van dat kreng ging het me echt te ver. "Zodra er tegen een paard wordt gegild en het een waardeloze knol wordt genoemd ben je me wel degelijk een uitleg verschuldigd, jonge dame. Ik ben hier ervoor om te zorgen dat de veiligheid van de ruiters en vooral de paarden is gewaarborgd, zowel fysiek als mentaal. En als er een paard op welk vlak dan ook wordt mishandelt is dat mijn zorg. Paarden hebben ook gevoel en zijn heel gevoelig voor de emoties van mensen. Als jij haar uitscheld, zal je daarvan een schichtig en ongelukkig paard krijgen die bang is voor elk hard geluidje. Een paard is net als een peuter. Ze snappen echt niet alles wat je zegt, maken genoeg stuk en doen genoeg dingen die je niet wilt, maar als je ze geen liefde geeft gaan ze eraan onderdoor. Dat zie ik nu met Sammy gebeuren." zei ik rustig, maar toch wel erg steng. Ze moest weten dat haar gedrag echt niet kon. Ik bleef ondertussen rustig over de hals van het paard aaien wat nogsteeds er vrij gespannen bij stond.

ik sla gewoon opzij zodra ze me vastpakken, of poging doen tot, als ik het hoofd raak, tsja jammer dan, moet ie maar niet bijten :)

David Johnson
    Cheryl verteld Steve dat ze hem geen verklaring schuldig is en daardoor krijgt ze een strenge reactie terug van Steve.
    Als Cheryl me dan op legt dat ik niks mag vertellen van gister houd ik mijn handen een beetje voor me om haar te laten zien dat ze wat rustig moet doen.
    "Denk je nu echt dat ik de hele stal ga vertellen wat jij mij vertelde? Zo ben ik niet Cheryl, anders was je er echt al lang op aan gesproken door iemand" verteld ik haar rustig. Ze had nog net gezegt dat Samara een vervanging was voor iets anders wat ze niet had, en ik had willen zeggen dat ze Samara dan moest behandelen hoe ze met dat andere had om gegaan als ze dat wél had. Want Samara verdient dit ook niet, dan kan ze haar beter aan een ander geven die wel een paard wil en haar met respect zou behandelen.

Nathan Black
    Er klinkt gegil uit de stal en ik heb meteen al het idee van wie het zou kunnen zijn; Cheryl. Het nieuwe meisje schrikt er wat van maar haar paard blijft gek genoeg rustig, terwijl paard juist het gedrag van de ruiter overneemt.
    Steve gaat op het geluid af en verteld me dat ik wel kan beginnen met schoonmaken en vraagt ook nog of ik de nieuweling wil helpen met haar paard in de goede stal te zetten. Ik knik instemmend en kijk dan naar Rose, zo had ze zich voorgesteld nadat ik dit ook gedaan had, en haar witte ijslander LoveLight, aparte naam voor een paard..
    "Welkom op de stallen jullie twee" zeg ik met een glimlach tegen de twee. Ik haal een hand door mijn haren heen en bekijk Rose even kort. Knap meisje..
    "Nou, kom maar mee, ik heb de naam al op het bord gezien dus ik zal je naar haar box leiden" zeg ik met een glimlach waarna ik een stukje de stallen in loop en haar afwachtend aan kijk. Als ze dan mee loopt ga ik richting de gang waar haar box is aangewezen. Stalgang 4.

Ik vind een paard een tik geven oké, tenminste ligt wel aan de aanleiding, als je net zo doet als Cheryl een tik geven omdat ie enkel zijn box niet uit komt is het wel overdreven maar als een paard echt gemeen tegen je doet vind ik het kunnen.
    Maar wanneer je een paard tegen het hoofd slaat kun je er vele problemen mee krijgen aangezien paarden enorm snel kopschuw worden :l
    En dan is een hoofdstel om doen echt gewoon onmogelijk x'd

Little do you know

Cheryl Gold
    Steve begint opnieuw te preken over zijn verantwoordelijkheden en dat ik hem wel even een hele uitleg verschuldigd ben, kerel... Je bent 3 jaar ouder dan ik, gedraag je niet als iemand van 40... Zodra ik naar David sneer dat hij zijn mond moet dicht houden steekt hij zijn handen op en verteld me dat hij echt niet zo is. "Dat ik jou dat verteld heb is anders al erg genoeg." en echt, ik baalde ervan dat ik David mijn verhaal verteld had. Ja een paard is net als een peuter inderdaad, maar als mijn ouders al geen liefde geven aan hun peuter, waarom zou die zelfde peuter een heel aantal jaar later dan wel liefde geven aan een paard? Zodat dat paard het beter zou hebben dan haarzelf? "Jij hebt geen idee wat er aan de hand is, dat betekend dat je niet weet waarover je praat. Daarbij komt dat het Mijn paard is en het dus zo ie zo niks met jou van doen heeft, dus hou je erbuiten Steve" Want ik was echt niet van plan om hem het ook te vertellen, ondanks dat ze daar volgens mij wel op aan het wachten waren.... Mooie tijdsverspilling dus.

Roselynn "Rose" Alicia Eastside

Die Nathan leek me een aardige jongen, en hij zag er ook niet verkeerd uit. Hij zou vast erg populair zijn, hier op de manege. 'Welkom op de stallen jullie twee.' zei hij met een glimlach, waardoor ik ook automatisch lachte. Wie deed dat nou niet? Tenminste, het leek me erg logisch dat je meteen met deze jongen meelachte. 'Nou bedankt.' antwoordde ik. 'Als ik het baseer op de tijd dat ik hier ben, ga ik het hier erg naar mijn zin hebben.' Nathan haalde even zijn hand door zijn haren en bekeek me daarna kort. Ik bloosde, en wendde mijn hoofd af, ik hield er niet van als mensen naar me keken. Dan werd ik erg nerveus. 'Nou, kom maar mee, ik heb de naam al op het bord gezien dus ik zal je naar haar box leiden.' zei Nathan. Mijn antwoord was enkel een simpele 'oké', aangezien ik geen idee had wat ik anders moest antwoordden. Nathan loopt een stukje voor me uit, waarna hij me weer uitkijkt. Kom op Rose, wat doe je nou raar. Die jongen probeert aardig te zijn en dan ga jij zo afstandelijk doen, klinkt een stemmetje in mijn hoofd. Ik knik, waarna ik met Nathan meeloop. Even later komen we aan bij stalgang vier. Leuk, mijn lievelingsgetal. Ik zag LoveLights box al staan, de IJslander was erg rustig gebleven. Misschien voelde ze zich nu al thuis, anders was ze hartstikke druk en hyper geweest.