• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff

Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd

Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

[- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix

Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx

Stalgang 1:
    - Wesley

Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

Stalgang 5:
    - Courage

Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

Rollentopic

Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]

Bowties were never Cooler

[Wie gaat haar problemen geven? Of moet ik dat doen?]

[Ik heb het aangepast, wil iemand Noah meeten anders is ze zo alleen met Mystery xd]

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

wie moet wie problemen geven?

You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

[Steve Cheryl voor het slaan van Sam's hoofd met een touw...]

Nathan Black
    Hijgend kom ik aan bij de stallen en doe mijn fiets in één van de rekken die daar voor bedoelt zijn. Ik had me enorm verslapen en ben nu een half uur later dan ik had afgesproken, ik heb dan ook zo snel ik kon gefietst zodat ik niet extreem laat zou komen. Maar het is me niet gelukt om nog op tijd te komen -vanzelfsprekend ook aangezien ik tien voor negen pas weg ging-
    Ik loop snel richting de stallen, als ik daar Steve al tegen kom ga ik bij hem en een meisje met een witte ijslander staan.
    "Sorry dat ik zo laat ben, ik heb me verslapen" verontschuldig ik mezelf tegenover Steve. Dan kijk ik naar het meisje en steek mijn hand naar haar op "Ik ben Nathan, stalhulp" stel ik mezelf dan met een glimlach aan haar voor. Ze is me totaal niet bekend en Steve had al gezegd dat er vandaag twee nieuwelingen zouden zijn.
    "Is er iets waar ik nu al mee kan beginnen?" vraag ik dan aan Steve. Hij zal vast wel willen dat ik vast begin met het opruimen en schoon maken van de stallen, aangezien dat echt wel gedaan moet worden voor zaterdag, maar toch vraag ik van te voren maar even. Straks is er iets wat eerder gedaan moet worden.

Nathan is op terrein x']

Little do you know

maakt me niet uit wie haar op der donder geeft :')
    kies iemand ;p

KiliOfDurin schreef:
    [Wie gaat haar problemen geven? Of moet ik dat doen?]

Ik stuur David wel even op d'r af x'D
    Die heeft haar toch al eerder aangesproken op zulke dingen x']

Little do you know

mwhahahaha :')

ook prima

David Johnson
    Met Courage aan de hand loop ik rustig door de stallen heen richting buiten. Als ik dan een bekende stem hoor kijk ik om en zie Cheryl nog net een tik tegen het hoofd van haar paard geven.
    "Cheryl, zo krijg je nooit respect van haar hoor. Plus je zorgt er zo alleen maar voor dat ze kopschuw word, geloof me dat wil je niet" zeg ik zuchtend tegen haar.
    "Als je dat arme dier nu eens met meer respect behandeld zal zij ook meer respect naar jou tonen" vervolg ik zuchtend waarna ik het halster touw van haar over neem en Samara zo de box uit leidt. Ik geef het touw weer aan Cheryl en kijk haar streng aan.
    "Verander nu eens en dan zul je zien dat dit paard je meer liefde kan geven dan jij denkt" eindig ik mijn preek tegen Cheryl. Ik weet van haar thuissituatie dus zo enorm boos word ik niet meer op haar aangezien ik snap waaróm ze zo doet tegen haar paard, maar toch kan ik best streng doen als ze haar paard zo behandeld. Samara verdient deze behandeling net zo min als welk paard dan ook. Paarden worden zo gevormd, die zijn niet van nature al zo eigenwijs en vervelend.

Little do you know

[Is het goed dat Noah en David samen gaan rijden?, als hij klaar is met Cheryl]

CrazyGirlxx schreef:
    [Is het goed dat Noah en David samen gaan rijden?, als hij klaar is met Cheryl]

Ja hoor, is goed (:

Little do you know

(Ok, schrijf jij eerst? :))

CrazyGirlxx schreef:
    (Ok, schrijf jij eerst? :))

Als hij klaar is met Cheryl, ja.

Little do you know

Cheryl Gold

Ik wil net opnieuw een klap geven als ik een stem hoor, drie keer raden. David staat verderop met zijn eigen paard, hij begint te preken over respect en pakt het touw uit mijn handen waarna hij zonder moeite Samara uit haar stal haalt. Waarom luisterde ze naar hem wel... Ze had godvergeten alles, ze had de duurste spullen, beste tuig, etc etc. En mij keerde ze de rug toe terwijl ze die bemoeial gewoon achtervolgde. "Het is MIJN paard bemoei je er niet mee, daarbij komt dat ik geen liefde nodig heb van een waardeloze knol David.!" Meer was het niet, een waardeloze knol. Het kon niet eens luisteren, laat staan dat we het weekend in de prijzen zouden vallen. Niet dat het nog wat uit zou maken, mijn ouders zouden toch niet meer komen, ze kwamen niet deze kant op om hun dochter te zien afgaan, want een tweede plaats was nooit genoeg. Niet dat een eerste plek zou uitmaken... Komen zouden ze toch niet, dat deden ze nooit.
    En een paard dat niet naar me luisterde hielp me er niet bij om een eerste plaats voor elkaar te krijgen.

[tu tudu tu Steve!]

Steve James Hiddles
    Opeens hoorde ik gegil uit de tweede stallengang komen. Zacht vloekte ik onder mijn stem. Als dat weer Cheryl was ging ik een hartig woordje met haar spreken. Haar thuissituatie kon me geen zak schelen, maar ze moest haar paard gewoon met respect behandelen. "Een momentje." zei ik tegen Rose. "Cian, kan jij haar anders gang 4 laten zien. Als het goed is hangt er al een naambordje. Die heb ik gister opgehangen. Ik moet iets regelen." Op dat moment kwam Nathan aan lopen. "Het maakt me even niets uit. Kan jij helpen LoveLight in haar stal in de 4e te zetten en dan vast beginnen met het boenen van de buitenbanen. Ik heb een spoedgeval in de 2e." Hij zal vast wel weten dat het weer aan de stok was met Cheryl. Door al deze drukte was ik veel geprikkelder dan normaal, iets wat ik eigenlijk nooit was. Toch had ik al veel vaker te horen gekregen dat Cheryl haar paard mishandelde. Ze luisterde misschien niet naar anderen, bekakt over het paard getild rijkeluiskindje dat ze was, maar ze ging toch mooi even naar mij luisteren. Ik liep snel de stal in en zag daar David en Cheryl staan met Samara en Courage. Ik liep naar Cheryl toe en nam zonder pardon het halstertouw uit haar handen en aaide een duidelijk gestreste Samara over haar hals. "Wat is er aan de hand? En ik wil eerlijkheid." zei ik rustig en streng. Als ze te ver was gegaan zou ik de dierenbescherming inschakelen. Dat was in het verleden al vaker gebeurt. Zeker met dit soort mensen die hun paard alleen als ding beschouwden in plaats van een leven wezen.

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 21:07 ]