• heeejjxx
    Ik ben nu een story met een meisje samen aan het schrijven dus ik kan niet altijd als ik wil een hoofdstuk maken, ( zij is wel heel goed!!). Dus wil ik zelf ook een story beginnen x
    Alleen ik weet niet zo goed waar ik mijn story over ga doen, dus misschien kunnen jullie me helpen.
    Dingen die ik leuk vind
    - Harry potter
    - One direction
    - Romantiek
    - Fantasie
    - Muziek
    - Lord of the rings
    - Hunger games
    - Demi lovato
    - Spanning

    Ik hoop dat jullie daar iets mee kunnenxxx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Wil je nu dat wij een verhaallijn voor je bedenken of kiezen waarover je moet gaan schrijven?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Wil je nu dat wij een verhaallijn voor je bedenken of kiezen waarover je moet gaan schrijven?

    gewoon een beetje een idee waar ik misschien over zou kunnen schrijven xx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    xXSkyXx schreef:
    (...)
    gewoon een beetje een idee waar ik misschien over zou kunnen schrijven xx


    Je hebt net zelf opgenoemd wat je leuk vind. Spanning, fantasie en Harry Potter bijvoorbeeld. Je kan over van alles schrijven. Luister eens muziek en haal daar je inspiratie uit. Ik vind het een beetje zonde, moesten wij jou onze ideeën vertellen die we net zo goed zelf kunnen gebruiken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wij kunnen zo dingen voor jou toch niet bedenken? Dat moet je zelf bedenken, gewoon goed nadenken en je vindt wel ideeën. Misschien SA's schrijven met steeds iets van wat je leuk vindt er in te steken?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:48 ]


    16 - 09 - '17

    Presence schreef:
    (...)

    Je hebt net zelf opgenoemd wat je leuk vind. Spanning, fantasie en Harry Potter bijvoorbeeld. Je kan over van alles schrijven. Luister eens muziek en haal daar je inspiratie uit. Ik vind het een beetje zonde, moesten wij jou onze ideeën vertellen die we net zo goed zelf kunnen gebruiken.


    ja daar heb je gelijk in maar nu ik aan de dingen denk die ik leuk vind komen er wel wat ideeën op dankjee xo


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Cenation schreef:
    Wij kunnen zo dingen voor jou toch niet beslissen? Dat moet je zelf beslissen, gewoon goed nadenken en je vindt wel ideeën. Misschien SA's schrijven met steeds iets van wat je leuk vindt er in te steken?

    okej dankjeexx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Klik hier.
    Combineer dat met één van de woorden die jij hebt opgegeven.
    Ik had bijvoorbeeld volcano (vulkaan) als woord. Als ik dit combineer met spanning, dan kan ik bijvoorbeeld één of ander verhaal schrijven over een stad die in gevaar verkeert. Het hangt er ook vanaf of je OP of fanfic wilt schrijven, natuurlijk, maar het kan een tip zijn. ^^

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 19:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    LOTR ftw!
    Er zijn weinig fanfics daarvan ^^


    Stenenlikker

    Rosarum schreef:
    Klik hier.
    Combineer dat met één van de woorden die jij hebt opgegeven.
    Ik had bijvoorbeeld volcano (vulkaan) als woord. Als ik dit combineer met spanning, dan kan ik bijvoorbeeld één of ander verhaal schrijven over een stad die in gevaar verkeert. Het hangt er ook vanaf of je OP of fanfic wilt schrijven, natuurlijk, maar het kan een tip zijn. ^^


    ahhww dankjee goede tipp !! xx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    kijk een film, luister muziek, of sluit je ogen en droom,,, dan kom je het makkelijkst aan ideeën....


    The thing you do mean something to people -Ncis