• heey is hier misschien interesse voor? de rollen topic is al geopend:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=169259
    Iemand is vermoord, geen paspoort of identiteitskaart te vinden, en niet herkenbaar. Hoofd in geslagen met iets hards (schedel fractuur), gezicht en vingers onherkenbaar gemaakt (dus ook geen vinger afdruk, of iemand die hem kan identificeren). Het is een man en ze schatten hem rond de dertig jaar oud. Heel het plaats delict is schoon gemaakt van afval, vingerafdrukken, DNA, auto's niks. Camera's zijn los geschroefd en mee genomen voor dat er ook maar iemand werd vermoord. een georganiseerde boel dus. Het aanknopingspunt is een klein fragmentje film van een van de camera's die is opgeslagen op de computer van het beveiligingskantoor en een getraumatiseerde tiener die iets heeft gezien maar weigert nog maar een woord te zeggen.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 19:02 ]


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    Het is de bedoeling dat je eerst vraagt of er interesse voor is, en dan pas het rollentopic opent.:W

    Dat terzijde, ik neem eens een kijkje!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Volgens mij mag je toch geen reclame maken voor rollentopics? Want het lijkt nu alsof je een dubbeltopic heb gemaakt. Verder staat het ook bij de verkeerde subforum. Misschien even een mod contacteren?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    oeps sorry... -.-'' ik zal het verwijderen, ben nog al nieuw hier mee


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    Je kan het niet verwijderen. Je kan wel voor een slotje vragen bij een mod. (:
    Gewoon bij een mod via gb of pb. Of gewoon jouw topic melden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ohw oké... dan zal ik dat even doen -.-''


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."