• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff

Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd

Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

[- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix

Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx

Stalgang 1:
    - Wesley

Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

Stalgang 5:
    - Courage

Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

Rollentopic

Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]

Bowties were never Cooler

[Zal Noah er ook bij komen?]

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

[Je mag gewoon op het terrein komen hoor.]

Disneyy schreef:
    Denise Grace Fell
    Ik ga rustig verder met het borstelen en schoon maken van mijn haflinger terwijl ik zo veel mogelijk probeer te leunen op mijn goede enkel, aangezien mijn enkel al weer pijn begint te doen van het vele staan van nu. Als dit zaterdag nog zo is gaat die wedstrijd mij waarschijnlijk niet lukken. Maar ik geef niet op. Ik ga geen wedstrijd af lassen voor mijn enkel, als Beer nu ergens mee zat dan had ik niet meer mee gedaan, maar anders gewoon doorbijten.
    Als Timothy me dan vraagt of ik klaar ben voor zaterdag haal ik mijn schouders kleintjes op.
    "Tot gistermiddag wel. Nu is de kans groot dat het niets word" zucht ik teleurgesteld.
    "Ik ben gister van Beer gevallen, en daarmee heb ik mijn enkel flink bezeert. De kans is dus groot dat springen me niet gaat lukken aangezien dat te belastend word voor mijn enkel, maar ik zal het vandaag proberen en anders word het zonder zadel mee doen" ik haal mijn schouders weer op maar dit keer wat nonchalant. Ik ben een doorzetter, geen opgever. En als het mogelijk is het parcour zonder zadel af te leggen dan doe ik dat gewoon. Beer is een goede springer dus zonder zadel springt heel fijn met hem.

Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik poetste Juultje terug terwijl Denise aan het praten was. Ik zat in kleermakerszit onder Juultje haar buik, haar buik te poetsen toen ze haar verhaal deed en ik met grote ogen naar haar keek. "Dat is echt heel jammer. Ik hoop voor je dat het een beetje gaat. Ik denk dat je het gewoon even met Steve moet bespreken over wat en hoe. Die weet vast wel een oplossing."zei ik voor ik verder ging met borstelen. Juul bleef zoals altijd gewoon stil staan. Daar was ik zo blij mee. Als je haar zo zag zou je ook echt niet zeggen dat ze een echt racepaardje was, maar dat was ze toch zeer zeker. Vandaag zou ik toch eerst met haar cross-country gaan doen. Gewoon om te zien hoe het nog ging. Dat leek ze namelijk wel veel zwaarder te vinden dan rennen. Logisch ook, maar ik wist dus ook niet zeker of ik haar wel mee zou laten doen zaterdag met de cross-country als het vandaag niet ging. Daarbij moest ik wat opschieten, want ze zou ook nog naar de hoefsmid gaan, die vandaag op het terrein was. Het was niet heel erg hard nodig, maar dan zou het weer wat comfortabeler voor haar zijn en dat vond ik erg belangrijk. Ze was toch mijn schatje en ik wilde zeker niet dat ze zich ongemakkelijk zou voelen. Zelfs als ze zich straks met geen mogelijkheid meer gemakkelijk kon voelen door haar dikke buik.

Steve James Hiddles
    Na het rijden liet ik Scotty nog even met alleen zijn hoofdstel zonder teugels rondbazuinen in de bak met mijn pup Tommy. Ondanks dat Scotty T zijn hoofd ongeveer even groot was als de pup waren die twee hele goede vrienden en Tommy was de enige met wie Scotty altijd goed en lief mee om ging. Geen gek die hier langer dan vandaag was zou ook maar het in zijn hoofd halen iets met Scotty te doen, dus daar maakte ik me geen zorgen over, daar was hij namelijk net iets te agressief voor tegenover anderen. Ik borg netjes het zadel op en hing de teugels over mijn schouder. Vanmiddag zou Scotty nog naar de hoefsmid moeten. Hij was er hard aan toe. Nu maar hopen dat hij geen scene zou schoppen als de vorige keer. Ijzers had hij al niet meer, gewoon omdat het echt een onmogelijke opgave was. Hopelijk zou hij nu wel gewoon blijven staan. Hij leek in een redelijk goed humeur vanochtend, dus wie weet. Ik haalde mijn lijst met klusjes en gebeurtenissen van vandaag van het prikbord en keek het eens over. Alle stallen moesten schoon geboend worden: De deuren, kluisjes, tralies en poetsplaatsen. Ook de muren in en buiten de stallen. De banen moesten helemaal schoon gemaakt worden. De hoefsmid kwam, waar ik een oogje in het zeil moest houden. Als laatste waren er nog twee meisjes die vandaag hier kwamen met hun paarden. Op de lijst stond gelukkig ook waar ze heen moesten. Voor nu ging ik even op het bankje voor het restaurant zitten en genoot van het kleine beetje rust wat ik had. Het poetsen zou ik vanavond waarschijnlijk doen, als niemand meer reed, anders werd het zo snel weer vies. Hopelijk wilde Nathan en nog een paar pensionklanten helpen, want alleen was het echt een onbegonnen klus.

[ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 18:56 ]

zoo he spammerts

zijn er mensen vrij voor Lucy of Cheryl?

You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

[Een van beiden kan Steve gezelschap houden]

ik zal steve eens lastig gaan vallen :)

Lucy Johnson

Mijn paars gekleurde fiets had ik netjes tegen een van de muren aan geparkeerd waar hij niemand in de weg zou staan en ik haar de sleutels eruit waarna ik mijn tas van de bagagedrager afhaal en daar mijn sleutels in op te bergen. Gewoon voor de zekerheid, het was een gave van me om spullen kwijt te raken, vooral kleine dingen, mijn sleutels bijvoorbeeld. En zo'n grote tas was toch wat moeilijker om uit het oog te verliezen. Ik sla hem over mijn schouder en loop richting de stal van Special Surprice waar ik mijn tas voor de stal neerzet, hier stond hij prima. Mijn spullen stonden wel vaker voor de stal was nog nooit wat mee gebeurd, en ik zou ze straks toch nodig hebben met het paard dus waarom zou ik ze stad en land mee afzuilen?
    "Hey meisje, ik kom straks terug" en ik geef het paard een aai over haar neus waarna ik weer wegloop en de kantine binnen ga waar ik Steve zie zitten. Die zat natuurlijk van boven tot onder in de stress nu zo vlak voor het wedstrijd seizoen, ik loop in zijn richting en ga erbij zitten. "Hmm Je ziet eruit alsof je kopzorgen hebt, vertel"

Steve James Hiddles
    Ik ging met mijn ogen over het lijstje en fronste wat. Hoe ik het allemaal ging bewerkstelligen en ook nog met Scotty langs de hoefsmid kon gaan wist ik niet. Toch moest ik het doen. Dat werd dus een kort nachtje. Ik schrok op uit gedachten toen ik een stem naast me horen. Ik glimlachte toen ik zag dat het Lucy was. "Hey, Lu. Het is gewoon alles wat nog moet gebeuren. Scotty moet nog naar de hoefsmid, waar hij waarschijnlijk een catastrofe gaat veroorzaken, er komen twee nieuwe pensionklanten vandaag aan en het hele complex moet schoon voor de aftrap van zaterdag. Ik heb geen idee hoe Nathan en ik dit samen gaan bewerkstelligen. Maar het komt wel goed. Dat doet het altijd." Ik zuchtte en ging met een hand door mijn krullen. Ik woelde er even doorheen en keek toen weer naar de lijst. Als ik zou beginnen met alles buiten te poetsen kon ik zo de hoefsmid en de nieuwelingen in het oog houden. Dan kon ik binnen gaan schoonmaken als iedereen was gestopt met rijden. Gelukkig zou het tot en met zondag niet meer regenen, dus we konden wel gewoon nu schoonmaken. Vorig jaar had ik nog erger in de stres gezeten omdat het toen vrijdag's overdag nog regende, dus toen moest alles buiten nog schoongemaakt en versierd worden in de nacht van zaterdag op zondag. Dat was echt gewoon een dag geweest met heel veel koffie en snoeprepen. Toen was de dressuur demonstratie ook helemaal in het honderd gelopen omdat ik niet had geslapen. Hopelijk gebeurde dat dit jaar niet.

Lucy Johson

Steve begon uit te leggen waar hij allemaal mee zat. Het hele verblijf zou van binnen naar buiten tip top in orde gemaakt moeten worden, schoon, versierd etc etc. En hij zou dat met Nathan alleen moeten doen... Arme Steve en Nathan... Ik kon Special vandaag wel even losgooien in de bak... Ik had niet persé een zware training nodig nu, misschien dat ik ze wel ergens mee zou kunnen helpen, het zou ze in iedergeval een stukje verder helpen. Vele handen maken licht werk, zo ging dat spreekwoord toch?
    "Misschien kan ik ergens mee helpen? Ik kan Special wel losgooien in de bak dan heeft ze haar beweging gehad Verder heb ik vrij weinig te doen vandaag dus ik zou wel een handje kunnen bijsteken als je hulp nodig hebt..." ik kon het in ieder geval aanbieden, misschien deed hij het wel veel liever met Nathan alleen, kon ook natuurlijk maar ik had het in ieder geval aangeboden, dus zeggen dat ik niets wou doen, dan kon hij niet.
    Ik was niet een van de verwende rijke mensen hier op stal die hun paardje reden en nog te beroerd waren om zelf te stallen uit te mesten, ik hielp graag als het eventueel kon.

Steve James Hiddles
    Na mijn woorden bleef ze even stil terwijl ik mijn ogen weer naar het papier met mijn taken liet glijden. Toen ze toch begon te spreken kreeg ik een glimlach op mijn gezicht. "Als je dat zou willen doen, heel graag. Maar je moet haar er echt niet om verwaarlozen. Vorig jaar moest alles buiten in de laatste nacht nog schoon en versiert. Het lukt echt wel. Vandaag wordt het gewoon een dag met veel poetsen." Ik zuchtte even. Poetsen was nou niet mijn favoriete bezigheid. Maar het moest gewoon af en toe goed gebeuren, eens per maand, maar meestal deed ik het dan in stukken. Nu was er alleen nog zo veel te doen dat het gewoon op een dag moest. Vooral ook omdat dingen hier nooit langer dan 3 dagen schoon bleven. "En met Scotty T naar de hoefsmid." zuchtte ik. Daar zag ik eigenlijk nog meer tegenop dan het poetsen. Het was goed dat de dierenarts hierheen kwam, want Scotty vervoeren was ook nooit echt makkelijk. Het was dat hij hier geboren was, want hij was echt niet te verplaatsen. Zijn inentingen had hij dus wel, maar een trailer ging hij niet in. Toen viel plots mijn oog op een regeltje onderaan de pagina 'Waar mogelijk Rassenshow regelen.' Ik zuchtte. Het werd dus ook nog een Rassenshow. Dat kon op zich leuk worden, maar in zo'n korte tijd een show organiseren was ook niet niets. We hadden een aantal rassen op stal en dan kwamen er nog een een heel aantal hierheen voor de opening van het seizoen. Ik zou alleen wel een inschrijvingsformulier op de dag zelf een presentator die wat van elk ras af wist en een vrije ring nodig hebben... Ugh. Ach, hopelijk kon ik nog wat hulp krijgen van de andere pensionklanten en kon ik onder het poetsen wat telefoontjes plegen. Dan ging eht vast lukken.

Lucy Johnson

Hij vertelde me dat hij blij zou zijn met de hulp maar krabbelde ergens toch ook weer terug... Kerel wees blij dat ik mijn hulp aan bied... "Ik verwaarloos Special niet" en ik rol even kort met mijn ogen. "En van al die verwende kakdozen hoef je geen hulp te verwachten hoor.... dus vertel nou gewoon waar ik je mee helpen kan" Het was nou eenmaal zo, de stal zat vol met mensen die nooit of te nimmer hun handen vuil zouden maken als het niet echt noodzakelijk was, en als het noodzakelijk was dan nog zouden ze proberen om iemand anders het te laten doen. Daarom deed Nathan de stallen ook, voor de paarden niet voor de mensen. Want als hij het niet deed deed niemand het dat wist ik reuze goed. Daarom mestte ik de stal ook altijd zelf uit. Dat bespaarde hem werk, en daarbij was het mijn paard dus kon ik best de stal erbij mesten ondanks dat ik wel betaalde voor het mesten inclussief...
    "Geef eens hier dat lijstje" en ik pak het lijstje uit zijn handen en laat mijn ogen eroverheen glijden. "krijgen we een rassenshow? " en ik haal mijn wenkbrauwen op, leuk en aardig maar was dat niet een beetje heel, heel veel gedoe?

(Ik heb twee knappe kerels in de aanbieding. Darryl of Cian)

Vampire + Servant = Servamp

haha bestand tegen een arrogante rijkeluis bitch? :')

LyraPhoenix schreef:
    (Ik heb twee knappe kerels in de aanbieding. Darryl of Cian)

Doe Darryl maar naar Denise en Timmy in de poetsplaatsen c:
    Als Kili het daar mee eens is tenminste :'P

Little do you know

Roselynn "Rose" Alicia Eastside

Ik hoorde de trailer achter de auto van mijn opa aanrijden, waarvan ik wist dat mijn lieve LoveLight erin zat, te wachten op het nieuwe avontuur wat haar te wachten stond. Mijn ondeugende paardje, mijn schatje, mijn reddende engel. Zonder LoveLight zou mijn leven er nu heel anders uitzien, door haar zou ik bijvoorbeeld mijn liefde voor paarden niet hebben ontdekt. Zoals gewoonlijk bracht mijn opa me, mijn ouders hadden toch geen tijd. Daarom was ik ook blij dat ik nu veel naar The Queen Victoria Stables kon, zo was ik niet alleen en werd mijn grootvader niet belast met LoveLight en mij. De liefde voor paarden heb ik tevens door mijn opa ontwikkeld, zijn ruin Duncan overleed drie jaar geleden. Ik was er kapot van, ik heb dagen op mijn kamer gehuild. Ik reed vaak op het paard, hij was zo leuk. Mijn opa gaf me als troost LoveLight, en vanaf dat moment werd zij mijn leven.

Na een uitgebreid afscheid nam ik LoveLight's teugels vast en stapte naar binnen. 'Hallo?' vroeg ik. 'Is er iemand?' Ik streek met mijn vrije hand door mijn blonde lokken, die warrig door elkaar zaten. Er zou toch wel iemand in de buurt zijn om me te helpen?

"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa