• Van de week had ik dus een mug vermoord met een waterpistool, en toen ik die dag erna wakker werd had ik 7 muggenbulten. D: En het jeukt zo fuckin' erg. ):
    Iemand ook al last van muggen gehad deze zomer?


    Opgeven is geen optie.

    ikke!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb bijna nooit last van muggen :').
    Ik word bijna nooit gestoken en als ik gestoken wordt het ik er een uur last van en dan is het weg:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    Ik heb bijna nooit last van muggen :').
    Ik word bijna nooit gestoken en als ik gestoken wordt het ik er een uur last van en dan is het weg:Y)


    -jaloers-


    Opgeven is geen optie.

    BeRavenclaw schreef:
    Ik heb bijna nooit last van muggen :').
    Ik word bijna nooit gestoken en als ik gestoken wordt het ik er een uur last van en dan is het weg:Y)

    same :'d


    And in that moment, we were infinite.

    NEEE _O_

    ik slik allergiepillen, en nu steken ze me niet meer :Y)

    Ik ben allergisch voor muggenbulten, dus daar ben ik erg blij mee.


    Destroy what destroys you.

    Hahahaha!
    Ik heb er ook last van, maar die vind ik echt wel goed, met een waterpistool, nu weet ik al zeker dat ik dat nooit moet proberen. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ze hadden het over een muggen plaag deze week de hele week nog geen een gezien o.O als er geen muggenplaag is zitten ze hier met heel erg veel en is er wel een muggen plaag heb je er geen een o.O weird


    Shoganai i ne~

    Avifors schreef:
    Hahahaha!
    Ik heb er ook last van, maar die vind ik echt wel goed, met een waterpistool, nu weet ik al zeker dat ik dat nooit moet proberen. :'D


    Yea, ik heb m'n lesje wel geleerd; nooit een mug vermoorden met een waterpistool!


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb nog geen mug gezien. C:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    7 maar?
    Ik heb ooit serieus 72 muggebulten op mijn benen gehad, ik was gek dat ik ze telde ja. xd
    En ik werd dinsdag wakker, en alleen mijn linker boven arm zat onder. In totaal 21 muggebulten. Ze haten mij echt.


    your eyes are like stars in the night.

    Advena schreef:
    Ik heb nog geen mug gezien. C:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb er geen. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Muggen houden neit van mij. ik heb er 5 hier op mn kamer en ze enegeren mij D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Poseidon schreef:
    7 maar?
    Ik heb ooit serieus 72 muggebulten op mijn benen gehad, ik was gek dat ik ze telde ja. xd
    En ik werd dinsdag wakker, en alleen mijn linker boven arm zat onder. In totaal 21 muggebulten. Ze haten mij echt.


    72. o.o Dat zijn er echt héél veel. D: Nu vind ik die 7 muggenbulten van mij wel meevallen. xd


    Opgeven is geen optie.

    Escritura schreef:
    Muggen houden neit van mij. ik heb er 5 hier op mn kamer en ze enegeren mij D:


    Wees blij dat ze je negeren. Ik heb liever dat ze me negeren dan dat ze me steken. ;D


    Opgeven is geen optie.