• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff

Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd

Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

[- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix

Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx

Stalgang 1:
    - Wesley

Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

Stalgang 5:
    - Courage

Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

Rollentopic

Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]

Bowties were never Cooler

Cheryl Gold

Steve begint opnieuw te praten en arme maar liefdevolle jeugd. Dat maakt hem rijker dan mij... Damn it zeg, hij draaide zich om en liep er vandoor met Samara. Zou hij weten dat dit onder diefstal viel? Of zou hij zelfs daar te dom voor zijn? En wij waren nog lang niet uitgesproken....! Ik zucht een keer en laat me achterover tegen de staldeur leunen met mijn rug. Ik kon nu achter Steve aan gaan, maar ik kon ook de oorzaak pakken, David. Hij had dit nu de lucht in geblazen, dan kon hij het vast ook wel weer goedmaken. Of optie drie, gewoon de politie bellen.
    Ik wist niet wat ik moest doen, ik wist het echt niet. Ik vertelde mijn verhaal nooit, omdat mensen me niet zouden begrijpen. Steve zou me niet begrijpen, hij wist niet hoe het was om op te groeien wetend dat je ouders hun geld belangrijker was dan jij. Dat dilemma had hij nooit gehad. Wat had ik aan mijn geld? Niks.
    Ik voel tranen in mijn ogen opborrelen en knipper ze snel weg en na een flinke teug adem loop ik hem eigenwijs achterna. Zodra ik hem gevonden heb blijf ik staan. "Je weet dat dit onder diefstal valt nietwaar?" Ik wist dat ik mijn paard de komende tijd niet terug ging krijgen, MIJN eigendom.

You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

Steve James Hiddles
    Ik wilde net Scotty uit de baan gaan halen toen Cheryl naar me toe kwam. "Nee hoor. Ze staat gewoon op het terrein van de manege. Dit heet verplaatsing voor het welzijn van een van de slachtoffers in het conflict." zei ik kalmpjes. Ondertussen liep ik wel weer richting Scotty. Als ze slim was zou ze bij de rand van de baan daar wachten als ze met me wilde praten, want ik stond echt niet in voor zijn gedrag. iedereen wist namelijk hoe hij was en dat je uit de buurt van hem moest blijven. "Als je wil praten ben ik altijd hier voor je, maar ga niet wat jou is overkomen afreageren op je paard. Die kan er ook niets aan doen." zei ik voor ik dan toch de baan in stapte. Tommy rende direct naar me toe, maar Scotty T bleef gewoon vrolijk midden in de bak staan kijken. "Kom Scotty. Je gaat terug naar je bed. Je hebt wel genoeg gespeelt voor vandaag." Het paard brieste even en huppelde vrolijk weg. Ik liep naar hem toe. Toen begon hij richting mij te stijgeren en te bokken. "Scott. Kappen." zei ik met licht verheven stem. Dit was iets heel anders dan dat gegil en gesla van haar van daarnet. Scotty stopte gelukkig wel en ik wist hem te vangen en de teugels weer aan zijn hoofdstel te maken. het normaal voskleurige paard was nu helemaal zanderig. Ik zou hem wel in een paddock zetten en hem eruit halen om zijn hoeven te krabben als hij naar de hoefsmid moest.

Cheryl Gold
    "een van de slachtoffers?" Dus hij ging nu beweren dat er meerdere slachtoffers waren? Opnieuw begint hij te praten en ik kijk hem aan. Hij stapt de baan in en begint achter zijn paard aan te gaan terwijl ik aan de zijkant wacht, ik was niet achterlijk. Ik wist hoe dat gestoorde beest van hem was. Dat soort paarden kreeg je dus als je er niks aan deed... Vals. Zolang hij bij dat paard was zou ik er niet bij in de buurt komen, niet dichtbij in ieder geval. Scotty was zeer onvoorspelbaar dat wist iedereen in middels, het was niet voor niks dat mensen soms moesten omlopen omdat ze anders een hap uit hun schouder konden hebben. Ik leun wat meer tegen de rand aan en wacht geduldig, of nouja, eigenlijk was ik niet zo geduldig maar hij ging toch niet aanmaken als ik ongeduldig gedrag zou gaan vertonen dus waarom zou ik mijn energie er in steken...? Dit alles was grote tijdverspilling. En David ging er voor betalen ook. Reken erop dat die nog niet klaar met mij was, nog langer niet.

Steve James Hiddles
    "Ja. Er zijn er in dit conflict namelijk volgens mij meer die geen liefde, maar alleen maar spullen en straf krijgen." zei ik simpel voor ik de baan in liep. Even was Scotty T nog aan het klieren, maar na een korte waarschuwing deed hij toch weer normaal. Ik aaide het dier over zijn neus en maakte de teugels vast terwijl hij met zijn hoofd tegen mijn borst leunde. Met een glimlach knuffelde ik nog even zijn hoofd en daarna zijn borst, waarbij hij zijn hoofd tegen mijn rug legde. Zo kon je ook met een paard omgaan. Scott was altijd al een paard wat extreem dominant en daardoor flink agressief was, maar het was nu met veel liefde en aandacht toch al een stuk minder. Al vond hij zichzelf nogsteeds heel grappig, de muts. Ik leidde het paard richting het hek van de buitenbaan met mijn pup vrolijk tussen mijn en Scotty's benen door huppelend. "Nu doet hij niets." zei ik rustig. Als ik bij hem was ging het namelijk meestal wel goed. Zeker als ik ernaast liep, want als ik erop zat dacht hij wel weer lollig te doen. Gekke Scotty T. Ik aaide nog even over de hengst z'n neus voor ik hem richting de paddocks begon te leiden.

Noah Jones
    Toen ik aankwam bij het hek van het cross country parcours, zag ik dat David en Timmy al druk bezig waren. Toen kreeg Timmy me in het oog en kwam naar me toe. ''Hey, ik ga gewoon even kijken of ze zaterdag kan starten, anders wordt het alleen rennen'' zei hij vrolijk. Als antwoord gaf ik hem een knikje en toen ging hij weer met Julia oefenen. Ik zwaaide ook nog kort naar David die met Courage aan het trainen was en toen ging ik weer mijn aandacht focussen op Mystery. Gelukkig stond Mystery er nog, ik liep naar haar toe en ik maakte de knoop in de teugels los. Ik had wel even zin om cross country te doen, en Mystery vast ook. Ik maakte haar los, en bracht haar ook naar het parcours toe. Na een paar tellen zat ik al in het zadel en ik stuurde Mystery de bak in. Het parcours was groot genoeg, voor 3 paarden. Ik leidde Mystery naar de eerste hindernis, ze nam een aanloop en kwam er wel over heen. Ik klopte haar op de hals als teken dat ze het goed gedaan had. Met galop bracht ik haar naar de tweede hindernis, daar kon ze net over heen. Ik maakte me toch wel zorgen dat ze bij de volgende hindernis misschien kon vallen. Ik wil haar echt geen pijn doen maar je moet ook je best doen en goed oefenen. Ik waagde het erop, en ik stuurde Mystery naar de derde hindernis, maar met een brok in mijn keel van spanning.

[Zal ik drama in het parcours veroorzaken? dat Mystery valt maar dat ze dan nog wel mee kan doen aan de wetstrijd? en dat Noah ook valt?]

[ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 7:59 ]

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

Cheryl Gold
    Steve gaf zijn paard een knuffel en ik rol met mijn ogen, uitslover dat je rondloopt... Hij neemt het paard mee richting de rand en loopt de baan uit. "Het blijft een onbetrouwbaar paard, ik heb niet zo'n behoefte aan een trap" hij mocht zeggen dat Scotty nu niks ging doen. Maar ik vertrouwde Steve al even weinig als het paard dat hij op dit moment vast had. Steve loopt richting de paddocks met de bruine hengst aan zijn zijde. Ik zucht een keer en loop weer met hem mee, ik was immers nog niet uitgepraat en een heel gesprek voeren op grote afstand vanwege die knol ging ik niet doen. En als hij geen tijd had, dan maakte hij maar tijd, hij was immers de gene die mijn paard had afgepakt en vol op oordelen liep rond te slingeren. Hij kende me niet eens, hij wist niks van me.
    Even weinig als David, die volgens mij ook dacht dat hij alles wist en kon doen.... Daarbij, was het niet eerlijk om mij te straffen voor iets wat mijn ouders deden, wel?

Steve James Hiddles
    Ik rolde met mijn ogen en zuchtte bij haar woorden. "Dat is hij niet. Hij is alleen vrij dominant." zei ik rustig. Aangezien ik nu de baas was, en compleet in controle was, in deze situatie, zou hij echt niets proberen. Ik zette hem in de paddock en deed ook zijn hoofdstel uit. Vrolijk begon hij weer te rollen en Tommy deed vrolijk mee. Ik liep de paddock weer uit en deed hem goed dicht voor ik me weer tot Cheryl keerde. Ik had dan wel meer met paarden dan met mensen, ik wist toch echt wel wanneer ze wilden praten. Het enige was wel dat ik nu weinig tijd had. Hopelijk kwam alles nog goed als ik een praatje met haar zou houden. "Wil je hier praten of op kantoor?" vroeg ik voor ik richting Scotty T's stal liep om zijn bit af te spoelen en zijn hoofdstel op te bergen. De keuze was aan haar. Ik had liever dat ik ondertussen kon gaan poetsen, maar als zij dit liever prive besprak had ik daar ook respect voor. Ik had er alleen geen respect voor hoe ze anderen, zowel mensen als dieren, behandelde. Dat was namelijk geen normaal gedrag.

Cheryl Gold

Steve zet zijn paard in de paddock waar het uitgebreid begint te rollen met de pup die op zijn beurt net zo gek meedoet, Steve loopt terug de paddock uit en keert zich tot mij waarna hij braagt of ik het hier of op kantoor wil bespreken. "Ik heb nooit gezegt dat ik iets wil bespreken, het feit dat ik David dingen verteld heb vind ik erg genoeg." en ik rol met mijn ogen terwijl ik hem achterna loop, hij zou het toch niet zien want hij was ondertussen bij Scotty zijn stal zijn spullen aan het opbergen. "Maar aangezien ik jou zo veel verschuldigd ben blijkbaar.. dan nog betekend dt niet dat heel stal mee hoeft te genieten" Ik wist gewoon dat hij zo door zou gaan tenzij hij dingen zou weten. En aangezien mijn paard hier nog wel een tijdje zou staan had ik geen zin in dat gezeur elke dag. "Dus kunnen we op kantoor?" Ik had totaal geen zin om met Steve te praten, en nog minder om die dingen te bespreken hier buiten waar iedereen gezellig mee kon genieten van ons gesprek.

-Van mij hoef je echt geen drama te veroorzaken, een beetje gezelligheid is nu wel genoeg voor me x'd-

David Johnson
    Met Courage onder mijn kont ga ik in rengalop het parcour af.
    Als ik dan Noah met haar fries Mystery het parcour op zie komen kijk ik er even vragend naar, en door mijn afwezigheid stopt Courage met galopperen waardoor ik bijna uit het zadel vlieg. Gelukkig zat ik niet al in de springzit anders was ik wel voorover gekukeld.
    Gaat Noah nu serieus met die fries van haar het parcour springen? Dat paard kan hooguit vijftig centimeter springen en dat met opwarming en de sprong van laag naar steeds hoger te oefenen. Ik heb het gevoel dat dit niet echt goed gaat komen als ze naar de echt hoge en verre hinernissen gaat en ga er dus maar op af.
    Als ik naast haar loop/ren met Courage zorg ik er voor dat haar paard stopt met rennen en kijk Noah vragend aan.
    "Is het wel slim om dit parcour te doen?" vraag ik haar "Ik bedoel, je ziet er een beetje gespannen uit en dat betekent dat je het parcour nog niet gedaan hebt en gezien het ras van je paard lijkt het me ook niet slim dit te doen" vervolg ik rustig. Ik zorg er voor dat we een beetje aan de zijkant van het parcour staan zodat anderen er gewoon langs kunnen en we dus niet in de weg staan.

Little do you know

Noah Jones

Ik kijk bang naar de hindernis maar dan komt David met Courage naar mij en Mystery toe. ''Is het wel slim om dit parcour te doen? ik bedoel je ziet er een beetje gespannen uit en dat betekent dat je het parcour nog niet gedaan hebt en gezien het ras van je paard lijkt het me ook niet slim dit te doen'' zei hij rustig. Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan, helemaal niet aan gedacht, want eigenlijk is Mystery beter in galop dan in springen. David heeft nu gezorgd dat het goed zo komen en hij heeft een probleem weten te voorkomen. Ik laat de teugels van Mystery los en ik geef hem een knuffel. Als hij het niet had gezegd zou er een probleem komen. 'Bedankt David, je hebt me zojuist een hoop ellende bespaard' zei ik tegen hem en ik liet hem los. Mystery trappelde onder mij, maar het was beter dat ik haar niet kon laten springen. Ik werd een beetje rood omdat ik niet zo vaak jongens knuffel maar David is een goede vriend. Ik besloot om straks naar 1 van de longeercirkels te gaan en haar te gaan longeren. Maar ik moest eerst wachten wat David zei.

[Kan ik bij iemand Darryl dumpen? hij is nog alleen.]

Vampire + Servant = Servamp

Ik heb Lucy die met special aan het vrijspringen is in een bak?

[Noah gaat zo de bak uit en dan gaat ze naar de longeercirkel, misschien kan je daar heen?]

[Nou nu kan ik niet kiezen, anders stuur ik hem eerst naar Lucy en dan naar Noa]

Vampire + Servant = Servamp

Kan prima :) want lucy gaat toch straks schrobben :)