• Wanneer er 21 November 2016 een meteoor de dampkring door komt eindigt deze op de grond. Maar wat zo lijkt blijkt helemaal niet zo te zijn; Het is géén meteoor.
    De grote, groenblauwe, bol blijft hangen boven een grasveld, nabij Nashville, Amerika. De bol komt tot explosie, maar niets vergaat er. Alles dat er over blijft is een groep mensen. Allemaal van andere tijden en culturen. Wát is hier aan de hand?
    Verschillende psychologen en onderzoekers proberen te ontdekken wat er aan de hand is. Want de mensen die uit de bol kwamen, hebben iets meegekregen; Een bepaalde kracht waar ze controle over moeten krijgen. Maar de kracht kan ook controle over hen krijgen.
    Zullen de psychologen en onderzoekers er op tijd achter komen wat er aan de hand is? Of zal de wereld een grote puinhoop worden?


    Lichtelijk gebaseerd op The 4400, je hoeft deze serie niet te kennen om mee te doen!
    In de pilot-aflevering worden 4400 mensen door een vreemde lichtbol, die in eerste instantie voor een komeet wordt aangezien, gedeponeerd op Highland Beach, in de Cascade Range, nabij Mount Rainier, Washington. Alle 4400 mensen zijn in de loop der jaren, vanaf 1946, in een straal wit licht verdwenen. Na hun terugkeer blijkt dat geen van hen ook maar één dag ouder is geworden. Ze zijn gedesoriënteerd en hebben geen idee wat er met hen en met de wereld gebeurd is sinds hun verdwijning. Het blijkt later in de serie dat sommige van de teruggekeerden over speciale gaven beschikken.


    Meedoen kan altijd. Ga hiervoor naar het rollentopic en reserveer een plek!
    Speeltopic 1
    RPG story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 14:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bonjour c:


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn topics :3


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Mijn topics


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Flubber


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Is het goed als ik Quincy achter Waine aan laat rijden?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik post vanavond wat, moet nu eerst weer leren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eternamente schreef:
    Is het goed als ik Quincy achter Waine aan laat rijden?

    Ga je gang (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vraagje: hoe laat is het ongeveer als de bol ontploft?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    In de avond... zullen we zeggen; 08;42 pm ? :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aww, Sumar is schattig. Waine gaat het niet droog houden hoor


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, ja hij is zo schattig. Hij was duidelijk Liv's redding. Anders moest ik haar waarschijnlijk straks laten huilen en schreeuwen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Hahaha.
    James' eerste indruk op Liv is niet heel erg goed nu P: Ze zou nu wel met een heel goed excuus moeten komen hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, ik denk niet dat ze het hem uit gaat leggen.
    Liv: Ja sorry, maar sinds de liefde van mijn leven (ik denk door mijn vader, maar heb geen bewijs) vermoord is, ben ik maar veranderd in een kreng om mijzelf een houding te geven. Eigenlijk ben ik gewoon gebroken, een emotioneel wrak en huil ik mijzelf 's nachts in slaap. Dus nogmaals sorry voor mijn gedrag.
    ... Nope, gaat hem niet worden.

    Maar stemmingswisselingen kunnen voor leuke effecten zorgen in combinatie met telekinese, dus vandaar haar karakter.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 20:08 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hahah, het is een uitleg en misschien dat hij dat wel begrijpt en dat hij wel wat vriendelijker zou doen :P Want vergeven zit wel in James' aard. ^^

    Bij James kan zijn woede, als hij die heeft, ook wel leuke momenten opleveren met zijn helen en het wegnemen van levenskracht :P

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 20:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien dat hij dat dan ooit nog te weten komt en haar dan vergeeft voor haar krengerige gedrag. Sowieso is ze nu compleet in de war. Ze is niet helemaal gewend dat mensen haar de rug toekeren. En ze luisterde wel naar zijn "advies" door het nogmaals, niet krengerig, te vragen en het woord alsjeblieft toe te voegen :') Ze is wel aardig, heel diep van binnen :p

    We hebben duidelijk een goede psycholoog nodig...

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 20:14 ]


    Happy Birthday my Potter!