• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff

Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd

Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

[- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix

Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx

Stalgang 1:
    - Wesley

Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

Stalgang 5:
    - Courage

Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

Rollentopic

Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

[ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]

Bowties were never Cooler

Cheryl Gold
    Steve luistert en lijkt heel even te denken.
    Ik haal mijn schouders op bij zijn woorden en zie hoe hij ondertussen begon op te ruimen. Hoezo onbeleefd? "Weet ik niet, Ik weet het echt niet... mama zei dat ze dat wel konden maken nu ik Samara had... " en ik bijt op mijn onderste lip. Daar moest ik echt mee leren ophouden... "Ik wil niks van dat paard Steve... Ik wil mijn ouders. Heb jij nou werkelijk het idee dat Samara mij ouders kan gaan vervangen? " en ik kijk hem aan. Ik snapte dat niet, hij wist niks van het leven zonder ze. Geen van hun wist hoe dat was, snapte dat gevoel. Ik had geen behoefte aan de liefde van een paard. Een zucht verlaat mijn mond, "waarom zouden ze me dan alleen laten ?" Domme vraag. Ik had dezelfde vraag gister aan David gesteld, en die had me er geen antwoord op gegeven, waarom zou Steve dat dan wel kunnen? Het had gewoon altijd zo leeg gevoeld, en nog altijd voelde het zo en het zou ook altijd zo blijven voelen.

You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

Steve James Hiddles
    Ik schudde mijn hoofd bij haar vraag. "Dat denk ik zeker niet. Maar ik denk dat je ouders je anders ook wel hadden achtergelaten. Dat spijt me heel erg, en het is heel hard, maar volgens mij wel de koude verdrietige waarheid." zuchtte ik. Ik vond dit een vrij ongemakkelijke situatie. Ook wist ik niet goed hoe ik haar volgende vraag moest beantwoorden. Zelf had ik ook niet een idee waaraan het kon liggen, al had ik wel wat gedachten. "Omdat ze je niet zien als een levend wezen, maar als een pronkstuk. Het is verschrikkelijk en je verdient het echt niet, maar ik ben bang dat het zo is. Je zou vast heel anders zijn als je ouders je niet zo nalatig hadden behandelt. Geen kind verdient dat, geen enkel wezen verdient dat. Iedereen verdient liefde en het is heel erg dat je dat niet krijgt." Ik had oprecht heel veel medelijden met dit meisje. Ze moest het niet afreageren op haar paard, maar zij was zeker ook een slachtoffer in deze zaak. Haar ouders waren degene die dit allemaal hadden veroorzaakt. Ik zuchtte zacht en nam een van haar handen om er een zacht bemoedigend kneepje in te geven. "Alles komt uiteindelijk echt goed." Daar geloofde ik zeker wel in.

Cheryl Gold
    Ergens had hij wel een punt misschien.. mama had altijd alle schuld op Samara afgeschoven, maar als ze Sammie niet gevonden hadden dan hadden ze wel ergens een pup, of een kitten of een goudvis vandaan gehaald... Het was gewoon zo, zo waren ze. Hij pakt mijn hand vast en knijpt er zachtjes in waarna ik hem lostrek. "Het interesseert je niet eens" zeg ik spottend. Dat deed het ook niet. Mijn armen sla ik over elkaar en ik kijk hem aan. "wat was het ook alweer dat je zei... Oja, het kan me geen zak schelen wat je o zo verschrikkelijke rijkeluisleven je allemaal heeft aangedaan, maar dit verdient je paard niet. Dus ofwel je gaat haar nu normaal behandelen of ik zorg ervoor dat de dierenbescherming te weten komt hiervan en je ter observatie komt te staan voor dierenmishandeling. Jou leven is mijn zaak niet, maar hoe je je paard behandelt wel." en ik kijk hem aan.
    "Je geeft geen ene fuck om mij of mijn leven, het enige waar jij naar omkijkt is naar mijn paard, en dat is prima, moet jij weten, zal me wat. Maar bespaar me dan ook dat medelijden van je, want daar heb ik niks aan Steve"

Steve James Hiddles
    Ik zuchtte bij haar woorden. Ik moest echt mijn woorden binnen context plaatsten als ik ze zei. Zo had ik het echt niet bedoelt. "Dat kwam omdat ik dacht dat jij het zoveelste rijkeluiskind was, dat een paard had als pronkstuk. Die hebben we hier vaker dan eens gehad. En eerlijk gezegd deed jij ook zo tegen je paard." zei ik met een zucht. Ik keek even naar een paar post-its op mijn laptop. Ow, ja. Ik moest ook nog alle juryleden bellen met een bedankje dat ze wilden komen. Ik zuchtte nognaals. Ik had nog zoveel te doen. Poetsen, dingen regelen, mensen bellen en dan ook alle standaard dingen als Nathan helpen voeren, mesten en losgooien. Ach, daar was ik stalmeester voor. Vandaag en morgen zouden gewoon heel druk zijn. Ow ja, ik moest nog een hek voor Scotty's staldeur bevestigen, zodat hij de gasten niet kon bijten. Het bordje: Pas op! Ik bijt! hing altijd bij zijn stal. Toch wilde ik geen ongelukken hebben. Ik hield veel van Scott, maar hij niet van anderen. De andere stallen hadden allemaal bordjes met de vraag om de paarden met rust te laten. Hopelijk kwam het goed. Anders zou het echt een grote kopzorg van me worden op de dag zelf.

Cheryl Gold

Ik zucht een keer "sorry" vertel ik hem zachtjes en kijk hem weer aan. Hij kijkt naar zijn laptop en lijkt even te denken terwijl hij nog een keer opnieuw een zucht laat. Hij zal natuurlijk wel veel meer te doen hebben zo vlak voor het wedstrijdseizoen inplaats van naar mijn gezanik en gezeur te luisteren. Hij had het zelf gedaan hoor, daar niet van. Maar ik was uitgekletst, en mijn paard was afgepakt dus wat had ik hier nog te zoeken? Het betekende dat ik net zo goed naar huis kon gaan en daar met mijn luie reet op de bank de rest van de dag in verveling en eenzaamheid door kon brengen met de tv aan. Want veel meer was er voor mij niet te doen op het moment. Trainen kon ik toch niet nu.
    Ik sta op van de stoel en zucht een keer, "Je zult wel meer te doen hebben" glimlach ik. "Bedankt Steve" waarna ik me omdraai en het kantoortje uit loop richting de stallen waar mijn tas nog ligt. Deze zou ik toch eerst moeten ophalen als ik thuis zou willen komen... zonder sleutels ging dat hem niet worden namelijk.

Darryl Ohmen
    Ik keek naar het meisje die met haar paard over de hindernis sprong. Ik moest toegeven dat zag er ook geweldig uit om te leren. Daarna begon ik over dat het een geslaagde zaterdag zou worden en daarbij keek ze. 'Nou, dat zou ik niet te hard roepen. Beer hier heeft het altijd door wanneer het een wedstrijd is en wanneer niet, en als hij nietvoor prijzen springt doet ie leuk, maar wanneer hij door heeft dat het een wedstrijd is dan weigert hij vaak genoeg en doet ie echt zijn best niet" roep ze. Ik haalde mijn schouders op en klom wat hoger over de rand en ging erop zitten. 'Ach dan zou ik er maar niet verder over praten,' zei ik en bedach dat het beter zou zijn om me voor te stellen.
    'Ik ben Darryl trouwens, jij?' vroeg ik haar. Ik moest zo echt naar Hayley anders zou ze gek worden. Ze moest echt getraint worden als ze nog een draverswedstrijd wilt winnen en de Sulky mag eens in de was. Ik wist nu niet wat ik verder zou moeten vertellen.

Cian Christy Whinter
    Rustig maakte ik het werk af bij Wesley en gooide de smerige poets spullen in mijn rugzak en begon de polo uitrusting om te doen om eens een wedstrijdje polo te spelen. Even keek ik om me heen en zag een aantal vrienden van me over het erf lopen.
    Ik bonde de bandage om de benen van Wesley en liep naar mijn kluisje om mijn stick en bal te pakken, liep terug naar Wesley en nam hem aan de teugels richting de weilanden. Gelijk zag ik daar mijn team in het gras met de paarden grazend. Ik sloot bij hun aan en we spraken teams af, om een lekker potje te spelen. Na een kwartier kwamen we in beweging.

Vampire + Servant = Servamp

kun je in het vervolg wachten tot ik ook heb gereageerd?

ik zal hem aanpassen -,-'

[ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 17:22 ]

Lucy Johnson

Ik laat Special diverse hindernissen springen en zie ondertussen een ander meisje constant bij 1 hindernis blijven, hem verstellen en weer springen waarna ze uiteindelijk een in,uitje pakt terwijl ik gewoon door rij en diverse sprongen en wendingen maak. Ik moest zeker weten dat alles goed zou gaan zaterdag, ik had immers niet voor niks zo hard getraind. Ik zie Darryl bij de bakrand staan en grijns zodra het meisje is uitgepraat, Darryl was inmiddels op de bakrand gaan zitten en had zich aan het vreemde meisje voorgesteld. O wacht, dat had ik ook nog niet gedaan trouwens. "Ik ben Lucy trouwens". roep ik haar toe waarna ik me op Darryl richt. "Ik zie toch altijd goed uit Darryl" lach ik waarna ik in zijn richting draaf en vlak voor zijn neus rondjes blijf stappen. "Moet je ook een keer proberen? " lach ik waarna ik naar Special wijs en hem aankijk. Timmy was gister behoorlijk hard gevallen en eigenlijk vond ik het best grappig om zoiets opnieuw te zien. Special was een heel braaf paard dat absoluut, maar ze was mijn rijden gewend, en ik had de knopjes ingesteld. Dat betekende dus ook dat je op de juiste knopjes drukken moest als je erop zat en dat konden de meeste anderen niet. Het zwarte paard blijkt te denken dat het slaap tijd is want haar tempo vertraagd en ik geef iets been zodat ze doorstapt om haar nog niet koud te laten worden, want als Darryl niet ging proberen dan zou ik zelf nog even verder rijden.

[oeps, iets te snel gereageerd, zou er volgende keer aan denken]

Denise Fell
    De jongen klimt op het hek en gaat er zitten waarna hij zegt dat hij er dan maar niet verder over zal beginnen. Dan stelt hij zich aan me voor, Darryl, zo heet hij dus.
    "Leuk je te ontmoeten Darryl. Ik ben Denise" glimlach ik dan naar hem. Dan stelt het andere meisje in de bak zich ook aan me voor, ze stelde zich voor als Lucy.
    Ik knik naar haar als begroeting, haar negeren was ook zo raar.
    Dan richt ze zich tot Darryl terwijl ik rustig begin met uitstappen. Ze vroeg hem of hij ook wilde proberen, hij springt dus niet met zijn paard? Of heeft hij geen paard? De stalhulp heeft ook geen paard, misschien heeft Darryl dan ook geen paard. Of hij doet Dressuur of iets anders met zijn paard, maar hij lijkt me niet echt een Dressuur type eigenlijk.. Ik geef Beer een klopje op zijn hals aangezien hij het redelijk goed gedaan heeft vandaag, zonder enige weigering. Dan haal ik mijn voeten uit de beugels en vloek zachtjes aangezien mijn enkel weer tegen werkt. Rijden was misschien toch niet zo'n goed idee geweest met een gekneusde enkel, het zou me eigenlijk ook niets verbazen dat Steve boos op me word als hij me ziet rijden. Ik vraag me af of het pijn gaat doen met af stappen..

- Nathan komt morgenavond laat pas weer, heb niet echt inspi genoeg om een 200 woorden stukje te schrijven :'] -

[ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:40 ]

Little do you know

Darryl Ohmen
    'Leuk je te ontmoeten Darryl. Ik ben Denise,' glimlachte ze. Ik keek haar kort glimlachend aan. Ik zag dat Lucy zich ook aan het meisje voorgesteld had. 'Ik zie er toch altijd goed uit Darryl,' zei Lucy die me ook aankeek. 'Daar heb ik geen mening over,' zei ik om niet verleidelijk over te komen. Ik zag hoe Lucy op me af kwam draven en ik licht geschrokken bijna van de bakrand af viel. Ik kon me net optijd vastgrijpen. 'Moet je ook eens proberen?' vroeg ze en wees naar haar paard. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik ga totaal niet springen en dat weet je,' zei ik en keek ook even kort naar Denise. Ik zag dat ze wat moeite had met afstijgen. Ik twijfelde of ik haar zou helpen.
    Shit, Hayley staat te wachten, bedacht ik en moest echt naar haar toe. Ik had het haar beloofd. 'Ik ben zo terug, ik ga Hayley even halen,' zei ik en draaide me om, sprong van de bakrand af en liep naar de stallen om Hayley te halen.
    Met snelle passen liep ik door de grote deur, gangpad 2 in en stopte bij de box van Hayley, die ongeduldig stond te briezen. 'Sorry, lieverd ik ben er,' zei ik, schoof de schuif open en knoopte de halster om haar hoofd en begeleide haar de box uit. Met rustige passen liet ik haar voor de box staan, zadelde haar dravers uitrusting op en liep weer richting de springbak waar Lucy en Denise waren.

[Iemand voor Steve of Timmy?

In een nieuw stukje Steve verwerk ik het laatste stukje met Cheryl, maar ik heb nu niet genoeg inspiratie voor 200w]

mwhahahaha das t nadeel van 200 w minimum :')

ik heb eigenlijk ook geen zin om cheryl al naar huis te sturen en ik snap ook ergens niet waarom ik dat geschreven heb dus ik moet opzoek naar iemand voor cheryl nu :')

[Ik verzin morgen wel wat met Steve voor Cheryl]

prima:) ik ga toch zo slapen :')