• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar hem en zuchtte. "Luister, Niall. Liam wil gewoo. Het beste voor Dan en heeft zijn vriendin verloren waar hij zo te zien nog niet oberheen is. Hij zit in een lastig pakket, maar ook jij zag de glinsters in zijn ogen bij je idee. Zayn wil vast ook wel, alleen je moet wel bedenken dat hij nu samen zal moeten zingen niet alleen met zijn 4 beste vrienden, maar ook met zijn ex. Daarbij zijn jullie allemaal ouder geworden. Bijna 4 jaar al, volgens mij. Toch weet ik zeker dat het goed komt." Ik aaide kort door zijn haren. Hij was zo'n schatje. Ik wist gewoon zeker dat alles goed zou komen. Als hij weer op gewicht kwam was alles weer zoals vroeger en zouden de fans vanzelf ook terugkomen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    . "Luister, Niall. Liam wil gewoo. Het beste voor Dan en heeft zijn vriendin verloren waar hij zo te zien nog niet oberheen is. Hij zit in een lastig pakket, maar ook jij zag de glinsters in zijn ogen bij je idee. Zayn wil vast ook wel, alleen je moet wel bedenken dat hij nu samen zal moeten zingen niet alleen met zijn 4 beste vrienden, maar ook met zijn ex. Daarbij zijn jullie allemaal ouder geworden. Bijna 4 jaar al, volgens mij. Toch weet ik zeker dat het goed komt." rateld hij en ik voel hem weer door mijn haren gaan. Met een diepe zucht leg ik mijn hoofd tegen hem aan. 'Ik hou van je' mompel ik zacht 'en dan is echt ubercute'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen hij weer bedaart leek te zijn. "Ik hou ook van jou." Ik grinnikte toen hij over Liam's peuter begon. "Inderdaad. Echt een heerlijk kind. We gaan toch wel naar de dierentuin morgen?" Ik aaide door zijn haren. Mijn hoofd deed nogsteeds pijn, maar dat zou nog lang zo blijven, waarschijnlijk. Ik kuste zijn haar. Ik hield van hem, maar hij was echt heel erg onzeker. Ik zou hem helpen met de jongens weer naar de top te komen. Het zou ze zeker lukken. "Als jullie wat willen jammen of demo's opnemen hoeven jullie het alleen te vragen." zei ik rustig.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Inderdaad. Echt een heerlijk kind. We gaan toch wel naar de dierentuin morgen?"ik knik hard met mijn hoofd 'zolang Zayn en Harry mee gaan vind hij het goed, hij wou met Louis praten maar die ander twee weten alles precies en dan mocht het' grijns ik blij"Als jullie wat willen jammen of demo's opnemen hoeven jullie het alleen te vragen." Ik knik. 'ik wil gitaar spelen het is veelste lang geleden maar dat doe ik vanavond wel eventjes ofzo, en dan ga ik Dan het ook leren' roep ik enthiosiast maar wel zachtjes. 'wat een lui lakken zijn de jongens toch' zeg ik doelend op de slapende bandleden van hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnikte bij zijn waarden. "Zullen we eerst maar gewoon naar de dierentuin gaan morgen? Dan lijkt me wat jong voor gitaar spelen. Hij is wat? 3? Maar je kan het aan Liam vragen." Gelukkig hield Niall het wel zacht, want Jack sliep nog. Ik grinnikte. "Het is denk ik laat geworden gister. Daarbij ligt alleen Jack er nog in. Zack is al naar de sportschool geweest en Rian is bij Cassedee." Hij zou haar vast ook wel ontmoeten. Ik tilde hem op. "Kom. Je hebt nog genoeg bij te praten volgens mij. Ik zal thee maken voor iedereen." We hadden hier wel een theepot en koekjes. Hoe hardcore we ook hoorden te zijn, allemaal waren we eigenlijk gewoon zachte knuffelberen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    . "Zullen we eerst maar gewoon naar de dierentuin gaan morgen? Dan lijkt me wat jong voor gitaar spelen. Hij is wat? 3? Maar je kan het aan Liam vragen." Ik giechel 'ik was een toen papa mij mij liet spelen' gniffel ik "Het is denk ik laat geworden gister. Daarbij ligt alleen Jack er nog in. Zack is al naar de sportschool geweest en Rian is bij Cassedee."ik knik en begin te giechelen als hij me optild. Ik houd me stevig vast 'Pas je wel op gekkie? Je bent zelf nog niet helemaal beter en ik ben zwaar' gniffel ik "Kom. Je hebt nog genoeg bij te praten volgens mij. Ik zal thee maken voor iedereen." 'thee stellen ze vast op thee, wij zijn net thee vrouwkes' gniffel ik weer en sla mijn armen om hem heen en druk een kusje op zijn kaak. Ik was echt smoorverliefd op de jongen die me nu droeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik tilde hem op. Hij woog nogsteeds belachelijk weinig. Zelf zei hij dat hij zwaar was. "Je bent een veertje. Dat houd ik echt wel." Ik drukte mijn lippen op zijn haar en zei hem met de jonge s te gaan praten terwijl ik thee maakte. Zijn antwoord deed me grinniken. "Voor 3 uur s middags wij ook." Ik zette hem op de grond. "Hup, rennen jij. Ik mak thee. En hou je avond vrij. We gaan vanavond drinken en daarna dronken naar walmart." We moesten versieringen hebben voor halloween. Het was nou eenmaal traditie om af en toe dronken te gaan winkelen bij walmart. Vaak kwamen we met de meest idiote spullen terug. Ik zette het water op en zocht in de kastjes naar de thee en de theepot.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Je bent een veertje. Dat houd ik echt wel."ik zet mijn lippen ook op de zijne en zoen hem even genietend. "Voor 3 uur s middags wij ook."ik word weer op de grond gezet "Hup, rennen jij. Ik mak thee. En hou je avond vrij. We gaan vanavond drinken en daarna dronken naar walmart." Ik knik 'lijkt me leuk' gniffel ik naar hem. Ik geef hem nog snel een kus als ik terug naar de rest loop. 'sorry dati k weg liep, ik heb nogal wat problemen met bepaalde mensen' verzucht ik verontschuldigend. 'nah uhm als we willen mogen we muziekinstrumenten gebruiken van ze' mompel ik maar, niet wetend awt ik moet zeggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Terwijl Niall weg was voerde ik Dan's potje op. Hij vond het nogsteeds lekker, al kreeg hij wel vast avondeten. Toen Niall terug kwam glimlachte ik. "Maakt niet uit. Je bent er weer." Ik veegde Dan's mond af. "Ga maar naar oom Niall." zei ik tegen hem. Hij had al veel geoefent met lopen, en kon het ook wel, maar hij deed het niet. Nu stond hij op en liep met zekere stappen naar Niall. Ik staarde er met grote ogen naar. Ik kreeg zijn bericht maar half mee. Ik was te verbijstert om iets te zeggen. Tuurlijk hoorde hij al lang te moeten lopen, maar nogsteeds stond ik er versteld van.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik zag Dan tevreden zijn hapjes doorslikken. 'Maakt niet uit Je bent er weer' zegt Li en ik glimlach naar hem en plof neer. 'Ga maar naar oom Niall' zegt Liam. Hij staat op en loopt met ene glimlach naar me toe. Hij valt bijna en ik vang hem mooi op tijd op. 'Wat goed van jou al Dan! Je word echt al een grote jongen' kir ik naar hem en geef hem een dikke knuffel. 'Ga jij morgen met Oom Zayn, Oom Harry Oom Alex en Oom Niall naar de dierentuin?' hij begint te glunderne. 'Jaaaa ik ga dierentuin toe' roep hij en ik gniffel. Ik klop op mijn schoot waar hij tevreden gaat zitten en tegen me aanleunt. Ik vond kinderen als Dan echt helemaal geweldig gewoon. 'Dus ehm wat gaan we doen, brengen we wat uit en we zien wel wat of wat gaan we doen?" zucht ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik sprong uit mijn trans en klapte voor Dan. Hij liep niet totaal stabiel, maar morgen kon hij wel in de dierentuin lopen als ze zijn hand vasthielden. Ik keek pas weer op toen Niall over muziek begon. Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb wat liedjes geschreven, misschien anderen ook. Als we onze favouriten uitkiezen en demo's opnemen. Hopelijk kunnen we zo een producer vinden om ons te helpen. Via m'n werk kan ik er misschien wel een vinden, maar we hebben wel materiaal nodig." zei ik zacht. Louis en Zayn zeiden dat ze ook materiaal hadden. Nu keken we allemaal naar Niall in afwachting.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Ik heb wat liedjes geschreven, misschien anderen ook. Als we onze favouriten uitkiezen en demo's opnemen. Hopelijk kunnen we zo een producer vinden om ons te helpen. Via m'n werk kan ik er misschien wel een vinden, maar we hebben wel materiaal nodig." Louis en Zayn riepen gelijk dat ze ook materiaal hadden en vervolgens kijken ze mij allemaal aan waardoor ik rood aanloop. 'Ik ehm heb ook wel materiaal alleen ehm laten we het erop houden dat het niet bepaald vrolijke teksten zijn maar ik heb wel stukken gitaar die we gewoon kunnen gebruiken hoor alleen ik denk dat als we willen scooren het slimmer is om iets vrolijks te pakken en dat zjin mijn teksten niet bepaald.' ratel ik en loop nog roder aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik luisterde naar Niall. "Lang niet al mijn teksten zijn vrolijk en wat maakt dat uit? We zijn geen jonge honden meer en we hebben ook de duisterdere kanten van het leven meegemaakt. Waarom zouden we alleen over vrolijkheid en liefde zingen? Tuurlijk moet er ook vrolijkheid zijn, maar als het een goed nummer is kan een triest nummer er zeker ook in." Ik zag de rest knikken. Meestal zei ik niet veel, maar dit was mijn werkveld. Ik zag hoe Dan nu vrolijk begond rond te hobbelen in de circel waarin we zaten. Ik was zo trots op mijn mannetje. Morgen zou hij lekker door de dierentuin kunnen banjeren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Lang niet al mijn teksten zijn vrolijk en wat maakt dat uit? We zijn geen jonge honden meer en we hebben ook de duisterdere kanten van het leven meegemaakt. Waarom zouden we alleen over vrolijkheid en liefde zingen? Tuurlijk moet er ook vrolijkheid zijn, maar als het een goed nummer is kan een triest nummer er zeker ook in." Ik knik 'maar om te beginnen doen we een leuk meezing liedje net als Live While Were Young en What Makes You Beautifull' glimlach ik. 'wacht' mompel ik. Ik ren naar de bus en hoor Dan mijn naam roepen. Zachtjes loop ik naar mijn bed toe en pak mijn gitaar en ren terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik fronste bij zijn idee. "Dat gaat niet met de rechten. Er moeten echt allemaal nieuwe nummers op een plaat komen." zei ik. Niet veel later rende hij weg. Ak snel kwam hij terug met een gitaar. "Misschien is het inderdaad slim om eerst te kijken of we het nog kunnen." Ik was er vrij zeker van, maar goed. Het kon zijn dat bijvoorbeeld Zayn een rokershoestje had ontwikkeld of dat Louis's stem was gezonken. Ik wuifde naar dan dat hij terug naar me moest komen. Hij kon wat spelen, maar hij brak ook vaak genoeg snaren. Iets wat me nu niet handig leek.


    Bowties were never Cooler