• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis

    Ik zucht ' tadaa' ik laat hem de rode iets wat opgezwollen plek zien. 'waarom bellen we hem niet ofzo want hij weet niet dat we er al zijn' zucht ik. Iksta op en gooi mijn koffer terug in de auto. Die had ik niet nosig bij Niall.

    Niall Horan.
    'pff nog een uur. ' zucht ik ongeduldig. Ik druk een kus op Alex zijn wang. ' ik ha me aankleden' al snel sta ik in beige broek,rode polo en grijze vest bij Alex.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik zag de grote rode plek op zijn wang. "Sorry, Lou. Maar ik ben sinds Dan geboren is erg gehecht aan elk minuutje slaap wat ik kan krijgen."Ik keek naar het mannetje dat hyper op mijn arm stuiterde. Ik gooide ook maar mijn koffer terug en Harry ook die van Dan. Het mannetje kon eigenlijk wel al bijna lopen, maar gelukkig nog niet zelfstandig. Anders kreeg hij echt een tuigje om. Ik knikte toen hij over bellen begon. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en belde Niall. Rustig wachtte ik tot hij op zou nemen.

    Alex Gaskarth
    Ik at rustig verder. Ik was al aangekleed. Ik at niet zo snel meer. Met nog een slok water spoelde ik het laatste beetje weg en glimlachte naar Niall. Ik hoorde zijn mobiel. "Neem maar op. Als ze een uurtje eerder zijn geland moeten we nu weg." Het was een half uurtje rijden en voor hun was het een halfuurtje voor ze uit de douane waren.


    Bowties were never Cooler

    Louis

    Sorry, Lou. Maar ik ben sinds Dan geboren is erg gehecht aan elk minuutje slaap wat ik kan krijgen."Ik ik knik " het is al goed. " ik knuffel hem even en wacht af. " zet hem op speaker" stel ik voor

    Niall
    Ik hoor mijn. Mobiel af gaan Neem maar op. Als ze een uurtje eerder zijn geland moeten we nu wegik knik en ren naar mijn mobiel. " halo met Niall Horan?" Ik had hun nummers niet meer dus het kon ook iemand heel anders zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Hij ging een paar keer over voor Niall opnam. Ik schudde mijn hoofd naar Louis. "Meneer Horan, kunt u naar de poort komen?" vroeg ik in een lage stem om hem om de tuin te lijden. Ik wilde hem verrassen. Dat zou het leukst zijn. Hij zou hopelijk heel blij zijn om me te zien. Ik aaide nog even door Dan's wilde krullen. Het mannetje was druk aan het rondkijken en probeerde Louis's aandacht te trekken. Dat was ook degene die hem qua energie een volle dag bij kon houden. Als hij straks kon lopen en rennen zou hij mooi tijdens mijn werktijden bij hem rondbanjeren.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 12:17 ]


    Bowties were never Cooler

    Was by fysio

    Niall

    " meneer Horan kunt u naar de poort komen?" Hoor ik een zware stem zeggen. " ehh ehm oke, ik kom er zo aan eenmomentje" zeg ik netjes en ik trek mijn schoenen aan. " ehm iemand is aan de poort en ik weet nietwie dus ik loop even. Ik ben zo terug" beloof ik Alex. Daarna loop ik snel naar de poort en open deze. In de verte stond een auto maar ik zocht naar een man. Ik kijk beter en zie wat mensen bij het busje zitten enloop er op af. " had u gebeld?" Roep ik vanaf een afstandje en loop rustig dichterbij als ik. De mensen herken. " L lads?" Stamel ik metgrootte ogen. Zonder pardon ren ik naar ze toe en val Liam snikkend om zijn nek. " ik heb jullie gemist, " f,uister im


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik grijnsde toen Niall zei dat hij kwam. Ik stopte mijn mobiel weg en zette Dan op mijn andere arm. Al snel kwam Niall naar buiten. Eerst liep hij naar het busje, maar toen hij ons zag glimlachte ik en liep naar hem toe. Ik had nog geen twee stappen gezet voor hij om mijn nek hing. Ik sloeg mijn vrije arm om hem heen. "Wij jou ook." zei ik met een glimlach. Hij was nogsteeds graatmager, maar toch zag hij er beter uit. Ik was Alex dankbaar wat hij met Niall had gedaan. Hopelijk zou hij ook weer gaan eten.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    " wij jou ook" fluisterd hij en ik glimlach door zijn vertrouwde geur. Dan zie ik Dan en neem hem over. Ik knuffel Dan die vrolijk mijn naam roep en glimlach breed. Ik knuffel de restook nog eventjes en kijk ze daarna aan. " komen jullie mee. Alex is nog bij de bus aangezien ik niet wist wie er was" ik glimlach even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik liet Dan met wat tegenzin los, maar grijnsde wel toen ik zag hoe lief Niall met hem deed. Ik nam het kindje terug over toen hij verder ging met de andere jongens. Ik luisterde naar Dan's gebrabbel. Bij Niall's woorden knikte ik. "Mij best. Is iedereen het ermee eens?" In het vliegtuig had ik was research gedaan. De jongens waren heel anders dan wij, maar ze leken me opzich wel aardig. Iedereen verdiende een kans, hoe ze er ook uitzagen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    . "Mij best. Is iedereen het ermee eens?" Ik glimlach breed. Dan steekt zijn handen en ik pak hem vast. ' Danny lopen' ik houd hem stevig onser zijn schouders. Terwijl de rest hun koffers pakken laat ik Dan rustig aan lopen en glimlach breed naar zijn stqphes met weinig evenwicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    haaalooo?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk rustig om me heen en dan naar Niall. Ondertussen sla ik mijn tas over mijn schouder, en bijt op mijn lip. Ik ben nog benieuwd hoe dit ging worden, Niall weet dat ik zijn liefje niet mag. Andersom is het precies hetzelfde... Hoe zou dat zijn.. Je relatie en je beste vriend die elkaar totaal niet mogen...


    El Diablo.

    Liam Payne
    Gelukkig zou het taxibusje op ons wachten, dus hoefden de koffers niet mee. Ik keek heel angstig toen Niall Dan liet lopen. Hij leek het leuk te vinden, maar met al het asfalt was ik er niet gerust op. Ik liep naar ze toe en tilde Dan weer in mijn armen. "Ik wil gewoon niet dat hij zich nu pijn doet of tetanus oploopt, Nialler. Hij is net van de waterpokken af." Ik wilde niet weer naar de doctor, waar dit ventje zo'n hekel aan had. Dan was het niet met mijn beslissing eens, maar het waa voor zijn eigen best wil. Later misschien op een grasveldje. Ik keek naar Zayn. "Kom, mate. Iedereen weet dat je er geen zin in hebt, maar kan je in elk geval blij lijken om Niall weer te zien?" vroeg ik aan de jongen met hey ravenzwarte haar.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    "Kom, mate. Iedereen weet dat je er geen zin in hebt, maar kan je in elk geval blij lijken om Niall weer te zien?" hoor ik Liam zeggen en ik schrik op uit mijn gedachtes. 'Ik ben blij om hem te zien hoor, ik zat een beetje in gedachtes.' zeg ik verdedigend.


    El Diablo.

    Liam Payne
    Ik rolde met mijn ogen toen hij in de verdediging schoot. "We weten allemaal dat jij Alex niet mag, wat logisch is, maar zet je er nu even overheen, gewoon voor Niall's sake. Hij ziet er nu al een stuk beter uit dan de laatste keer dat ik hier was. Ik zal er echt alles aan doen om hem nooit meer in die staat terug te zien, en als Alex daarvoor zorgt ben ik hem daar heel dankbaar voor." zei ik kalmpjes

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 6:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    "We weten allemaal dat jij Alex niet mag, wat logisch is, maar zet je er nu even overheen, gewoon voor Niall's sake. Hij ziet er nu al een stuk beter uit dan de laatste keer dat ik hier was. Ik zal er echt alles aan doen om hem nooit meer in die staat terug te zien, en als Alex daarvoor zorgt ben ik hem daar heel dankbaar voor." zei Liam kalm en ik zucht geïrriteerd. 'Ik zei toch dat ik blij ben? En ik ben erover heen, maar dat veranderd het feit niet dat ik hem niet mag. Heel fijn dat hij hem helpt en alles maar ik ga hem nooit mogen. Mede door alles wat er gebeurt is.' mompel ik.


    El Diablo.