• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik zuchtte en knikte. Ik snapte hem wel. ik wilde alleen niet dat hij deze gesprekken en het feit dat het goed ging met Niall ging verpesten door mot te krijgen met Alex. Ik wist namelijk niet wat Niall zou doen als zijn vriend en zijn vriendje elkaar de tent uit vochten. Waarschijnlijk zou hij verteerd worden door tweestrijd, en er was nou niet echt veel meer om op te teren aan zijn lijfje.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    . "Ik wil gewoon niet dat hij zich nu pijn doet of tetanus oploopt, Nialler. Hij is net van de waterpokken af."  zegt Liam en ik knik begrijpijk. Ik zou straks wel op het gras met hem wandelen want Dan leek dat erg leuk te vinden. Ik negeer het gesprek tussen Zayn en Liam over Alex. Ik wist dat ze elkaar niet mochten. Maar ik hoopte van harte dat ze geen ruzie gingen maken. Ik wist namelojk niet als ik ooit moet kiezen hoe ik erop zpu reageren na een poosje zijn we op het bussen veld. ' neem maar plek ik roep Alex en de rest even' binnen zit Alex nog op de bank ' ze zijn er' glimlach ik blij en druk een kus op zijn lippen. Ik zie Zach in het keukentje en hij vraagt waarom ik zo grijns. ' de jongens zijn er: glimlach ik. Hij helpt me met wat drinken en bekers buitem te gooien en ik zet nog wat stoelen neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zin om te rpgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik klopte kort op Zayn's rug en liep toen met Dan op mijn arm achter Niall aan. Ik was blij dat hij vrolijk was. Bij de bus liet ik me op de grond vallen en aaide door Dan's krullen terwijl ik rondkeek. Het was heel anders dan bij ons backstage, maar wel gezellig.

    Alex Gaskarth
    Ik had net mijn ontbijt op toen Niall heel vrolijk binnen kwam zetten. Ik kuste hem kort terug en rekte me uit. Zack hielp Niall met het drinken. Nu de pijnstillers werkten voelde ik me een stuk beter. Ik deed mijn haren nog even in de spiegel en liep toen naar buiten. Daar zag ik de 4 andere jongens zitten. Op Zayn na had ik geen van hun ooit gezien en Zayn mocht me niet. Ik liet me naast Niall zakken en legde een arm om hem heen. Ik wilde niet te klef doen, maar hij bleef mijn vriendje.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Zodra we iedereen drinken hebben gegeven plof ik neer en vertederd kijk ik naar Dan die aan het gras trekt. Ik glimlach als Alex naast me komt zitten en een arm om me heen slaat. Ik schuif me wat dichter tegen hem aan en glimlach weer. 'Hoe gaat het met jullie?" vraag ik zacht. Ik wist niet goed waar ik beginnen moest. 'Trouwens dit is Alex mijn vriendje dit zijn Harry, Louis, Liam en Zayn' stel ik ze kort voor. 'en die toenet me even hielp is Zach en waar de rest is weet ik niet, waarschijnlijk nog aan het slapen' ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Zack leek me wat overdonderd door dit alles. Opeens zaten 4 vreemdejongens en een baby hier. Niall stelde snel iedereen voor en ikzwaaide. Zack zwaaide war verlegen toen hij werd voorgestelt. Die spierbundel was ook eigenlijk een grote teddybeer. Ik haalde mijn schouders op. "Rian is naar Cassedee voor de week dat we nog vrij zijn, Vic en Mike zijn naar hun ouders voor hun trouwdag en Tony zou vandaag een nieuwe tatoo laten zetten. Jack en Jamie slapen denk ik nog, net als de rest van het terrein." Ik wist meestal wel wat er aan de hand was, zeker bij ons en PTV.


    Bowties were never Cooler

    Niall HOran

    Ik gniffel zachtjes als Zack verlegen zwaait als of ze hem zouden opeten. Het was best grappig want hij zat onder de tattoo's was gespierd en verlegen. Rian is naar Cassedee voor de week dat we nog vrij zijn, Vic en Mike zijn naar hun ouders voor hun trouwdag en Tony zou vandaag een nieuwe tatoo laten zetten. Jack en Jamie slapen denk ik nog, net als de rest van het terrein." verteld Allex en ik knik. ' Maar ehm hoe gaat het met jullie?" vraag ik ze en kijk ze allemaal aan en kruip verder naar Alex. Het was nog steed smoeillijk dit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pharell > Lyall.


    Every artist was first an amateur.

    [Zo te zien is er een hoop gebeurd. Zitten Mackenzie en Justin nog altijd in Miami? :'D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    jeps


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    Ik zie Alex en nog zo'n jongen naar buiten komen en ik knik alleen even naar de onbekende jongen, als begroeting. 'Trouwens dit is Alex mijn vriendje dit zijn Harry, Louis, Liam en Zayn. En die toenet me even hielp is Zach en waar de rest is weet ik niet, waarschijnlijk nog aan het slapen' Ratelt Niall en ik knik. 'Zach dus.' zeg ik. Ik leun nonchalant tegen de bus aan en steek een sigaret op. "Rian is naar Cassedee voor de week dat we nog vrij zijn, Vic en Mike zijn naar hun ouders voor hun trouwdag en Tony zou vandaag een nieuwe tatoo laten zetten. Jack en Jamie slapen denk ik nog, net als de rest van het terrein.' zegt Alex op zijn beurt en ik onthoud het maar. Alleen omdat het nuttige info is. ' Maar ehm hoe gaat het met jullie?" vraagt Niall en ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Wel chill. Tis uit met Perrie, maarja. Dus basically... Single and ready to mingle.' grijns ik.


    El Diablo.

    Niall Horan.

    . 'Wel chill. Tis uit met Perrie, maarja. Dus basically... Single and ready to mingle.'Ik grinnik even door de manier waarop hij dat zei. Vertederd kijk ik naar Dan die wat probeert te stappen. Ik sta enthiosiast op en pak zjin handjes stevigvast en laat hem lopen over het gras. Oke, misschien moes tik niet van mijn problemen weglopen maar ik was gewoon bang om over alles te beginnen en dat was logisch leek mij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Uh.. In welke douche wil je? Je hebt keuze uit meer dan vijf' grinnikte ik. 'Oh, oh! Mijn badkamer heeft een gave douche!' zei ik gelijk. Je kon de lichten instellen in elke kleur zodat ze waterstralen diezelfde kleur waren. Natuurlijk had ik ook een tv boven het bad hangen waar je muziek kon kiezen voor tijdens het douchen of als je in bad zat. Het was de grootste badkamer in het huis en de fijnste. Ik trok Mackenzie vrolijk mee naar boven, gooide de deur van mijn kamer open en liep naar de deur van de badkamer. Een inloopkast, die zat er inderdaad in want van alle tours bewaarde ik de outfits en ik kocht teveel schoenen, kleren, snapbacks, beanies en ga zo maar door dat er geen plek meer voor was, was de andere deur. Toen ik die opendeed zag ik dat alles keurig opgeruimd was door de schoonmaakster. Natuurlijk alle gel, shampoo, föhns en ga zo maar door in een speciaal kastje. Ik hield enorm van mijn haar en was daar dan ook erg ijdel over. 'Leef je uit, zou ik zeggen' glimlachte ik waarna ik de deur sloot en haar alleen liet. De muren van mijn kamer, inclusief de deur, waren zo af en toe versierd met kleine tekeningentjes van stift omdat ik me vaak verveelde. Alle foto's stonden beneden, ouderwets had ik de tekeningen van Jazmyn en Jaxon op de koelkast gehangen. Die twee kleintjes vonden het net zo leuk om te tekenen volgens mij. Als broer bewaarde ik alles wat ze me gaven, het was lief. Binnen een paar seconden was ik weer beneden en liep naar de keuken om te kijken of er nog wat eetbaars was. Zo te zien waren Chaz, Ryan, Alfredo, Za en Zane er geweest om in de koelkast stonden blikjes bier, lag een doos met een halve pizza er in en nog veel meer dingen. De pizza zag er nogal oud uit maar omdat ik honger had beet ik een klein stukje af om het vervolgens gelijk uit te spugen. 'Zeker van een week geleden' mompelde ik. Meteen gooide ik het weg en pakte maar gewoon een pak cornflakes, deed het in een schaaltje met wat melk erbij en ging op de bank zitten. De tv zette ik weer aan maar dit keer op MTV aangezien Worldstage weer bezig was. Jessie J trad dit keer op. Ik had ook een keer een concert op MTV Worldstage gegeven en het was echt gaaf. Mijn benen gooide ik op het tafeltje neer terwijl ik naar de muziek luisterde en de beelden keek.

    [Hij is eh, een beetje lang geworden o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn

    Ik grinnik ook even en kijk glimlachend naar Niall die Dan helpt met lopen. 'Maargoed, niet belangrijk. Hoe gaat het met jouw? Je ziet er al beter uit.' glimlach ik..


    El Diablo.

    Zack
    Ik keek naar de jongen die een cigaret opstak. Wat een verschrikkelijke gewoonte vond ik dat, maar goed. Hij leek zich hier al niet helemaal fijn te voelen, dus ik hield mijn mond maar. "Zack. Met een K.' zei ik zacht. Ik luisterde met een half oor naar Alex. Ik was namelijk de voetbal kwijt. Pas toen de jongen zei dat het uit was met zijn vriendin keek ik weer op van het zoeken. 'het spijt me man." zei ik tegen hem. ondertussen was Niall weggelopen met het peutertje. ik zag de vader heel bezorgd kijken. zelf leek het me ook niet al te veilig. je wist nooit wat hier allemaal had rondgelopen, zelfs niet als het schoon was geweest voor onze komst. 'Blijf je in de buurt?" hoorde ik de jongen waarbij de angst hoorbaar was in zijn stem. Die was echt heel bezorgd over dat kleine jochie met de blonde krullen. 'Willen jullie wat eten of drinken?" vroeg ik maar beleefd. Als Alex het niet deed moest het maar.


    Bowties were never Cooler