• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hola!]


    El Diablo.

    Espa heb je t doorgegeven

    Lysan

    Ik grijns ' zin om aftekoelen in het water" stel ik hem vior


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'Altijd' grijns ik en til haar gemakkelijk op. Ik loop naar de zee en gooi haar erin. Ik kijk grijnzend toe en doe dan mijn schoenen uit. Zwembroek had ik al nu alleen nog mijn shirt...


    El Diablo.

    Lysan

    Ik begin te gillen en lachend kom ik boven. Ik ren naar hem en knuffdl hem nat. ' kom' giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ariana Grande - Butera

    Meteen steeg het bloed naar mijn wangen waarbij ze net zo rood werden als mijn felrode haar. Toen Grant wegliep rende ik snel met mijn koffer weg, de gang op. 'Er lopen allemaal beroemde mensen rond!' gilde ik enthousiast tegen niemand in het bijzonder. Ik deed een deur open waar tot mijn verbazing geen spullen lag noch mensen waren. Vrolijk, maar met best veel moeite, sleepte ik mijn koffer op het bed. Uiteindelijk besloot ik maar dat als ik hem nu helemaal uitpakte het beste was. De hoeveelheid rokjes, shorts, shirtjes, truien, jurkjes, schoenen en ga zo maar door waren tot nu toe teveel om in één keer in de kast te hangen en te leggen dus zou ik dat later doen. Wat ik nu wel wilde doen was het witte jurkje omwisselen voor iets wat veel meer comfortabel zat. Binnen bijna geen tijd had ik een zwart shortje, rood geblokte blouse, kort spijkervestje en Vans aan. Alweer ging ik de gang weer op, niet wetend waar ik heen ging maar wel blij huppelend.


    Every artist was first an amateur.

    mt


    Bowties were never Cooler

    Alex Gaskarth
    Ik sliep nogsteeds rustig met mijn armen stevig om Niall's lijfje geslagen. Het herstel kostte me veel energie en het was maar goed dat ik deze week niet hoefde te spelen, want dat zou ik niet laten liggen, ondanks dat ik waarschijnlijk halverwege de show, of direct erna, in slaap zou vallen.

    Liam Payne
    Ik grinnikte licht en schudde mijn hoofd. "Ik weet veel, maar niet alles. Sorry." Ik haalde een hand door mijn haren en keek naar buiten. We stonden in de file. lekker dan. Dan en Louis gingen ondertussen door met spelen. Dan begon druk op mijn schoot op en neer te hupsen. Ik wist niet van wie hij de ADHD had, maar van mij in elk geval niet. Ik pakte hem op en zette hem op Louis zijn schoot. Ik had niet gedurfd te slapen in het vliegtuig met dan op schoot. nu begon dat me op te breken. Vroeger kon ik echt overal slapen, maar met zo'n klein mannetje in je armen was dat toch anders. Mijn hoofd zakte tegen de deur aan en mijn ogen zakte toe terwijl ik in een diepe slaap viel.


    Bowties were never Cooler

    Louis

    Ik glkmlach als LIam.foh in slaap valt na een poosje. ' hoe lang nog ?' vraag ik zacht na twintig minuten. 'nog vijf minuten: ik knik en zuht voorzichtig aan de scouders van Zayn en Liam. ' boys wakker worden we zijn er zo' fluister ik

    Niall

    Ik glimlach breed als ik weer wakker qord. Ik kijk naar zijn slapend gezicht en voorzichtig maak ik me lis uit zijnnomhelzing. Over een uur xouden ze komen volgens Zayn dan. Ik maak twee komen cornflakes maar laat hem slape terwijl ik zelf begin te eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik kreunde in discontent toen louis aan me sjorde en zei dat ik wakker moest worden. "Er zitten kaakjes en sap in mijn tas. Laat me slapen." zei ik sikkeneurig terwijl ik me verder naar de deur toedraaide en verder sliep.

    Alex Gaskarth
    Ik werd wakker door een onplezierige kou naast me. ik opende mijn ogen en zag dat Niall weg was. Mijn hoofd bonsde hard en pijnlijk. Ik kroop mijn bed uit, trok een shirt en skinnyjeans aan. Ik zag hem door het raam buiten eten. ik pakte een van mijn pillen en schoof buiten aan. "goede morgen, lief" zei ik en ik gaf hem een kus op zijn wang die bol stond van de cornflakes. Daar nam ik de pil in met een slok wate ren tastte toe. het gaf me een goed gevoel dat hij helemaal vrijwillig at, en nog wel een goede volle kom cornflakes. met een glimlach op mijn gezicht at ik zelf.Nu alleen de hoofdpijn nog weg en mijn dag kon niet meer stuk.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 21:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis

    Er zitten kaakjes en sap in mijn tas. Laat me slapen. Ik glimlach ' liiii we zijn er al: ik schud hem weer.

    Niall

    Ik glimlach als ik Alex zie. ' tadaaaaaa en zonder pil' grijns ik trots. Het deed me echt goed dat ze zpuden komen " en hoe gaat het met jou?' vraag ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Louis bleef maar doorgaan. Snapte die niet dat ik met Dan een flink slaaptekort had opgebouwt? Ik pakte graag mijn slaap als ik die kon krijgen. "Fuck off, Lou" Nu sloeg ik hem hardhandig van me af, waardoor mijn hand hem hard recht in zijn gezicht raakte voor ik me terug oprolde in een bal om verder te slapen.

    Alex gaskarth
    Ik grijnsde trots toen hij zag hoe goed hij het deed. 'Ik ben echt heel trots op je." zei ik onder het eten. Dat zijn vrienden zouden komen deed hem duidelijk goed. ik zuchtte toen hij vroeg hoe het ging. 'redelijk. Als de pijnstiller werkt gaat het vast goed, maar nu heb ik nog gewoon knallende koppijn." ik nam nog een hap. Langzaam begon de pijn wat af te nemen, maar van mij mocht het spul wel wat sneller gaan werken.


    Bowties were never Cooler

    Louis

    Ik slaak een kreet als hij me hard raakt. Chagerinnig door Li zet ik Dan op zijn schoot. Ik gooi de deur open en stap uit. Ik trek mijn koffer uit se kofferbak en kijk wat rind. Uit mijn toilettas haal ik een spiegeltje in zie dat mijn wamg dicht is. Zucjtend pkof ik op mijn koffer. ' komen jullie nog ogwat' schreeuw ik in de rixhting.

    Niall

    Ik glimlach breed. ' zullen we O een rondje lopen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik werd wakker toen ik opeens keihard op de grond kletterde. Dan lag tussen mijn armen en benen in veilig en keek me verward aan. Ik krabbelde op en veegde mijn kleren af voor ik Dan oppakte en bij hem ook het stof van zijn kleren klopte. Ik was blijkbaar uit de auto gekieperd toen Lou de deur had open gedaan. "Erg volwassen" zuchtte ik voor ik achteruit het taxibusje mijn koffer en Dan's trolley pakte. Mijn rugzak hij ik op mijn rug. "Kan jij Dan's trolley trekken? Ik zit met mijn handen vol." vroeg ik aan Harry. Louis en Zayn leken me vrij chaggie. Zelf trok ik wel mijn eigen koffer. Waarom we niet eerst naar het hotel waren gegaan was me nog wel een raadsel. Ow ja, hey inchecken was vanaf 2 uur en het was nu 8uur.

    Alex Gaskarth
    Ik at rustig door. Mijn kom was half leeg toen hij vroeg of we gingen lopen. "Zo, ik eet eerst mijn ontbijt op en dan kunnen we nog een rondje lopen voor we naar het vliegveld gaan. We kunnen dit keer wel het boodschappenbusje nemen, die heeft 9 zitplaatsen en bagageruimte." Die mocht ik nog net rijden, als mijn hoofdpijn zakte tenminste.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Zo, ik eet eerst mijn ontbijt op en dan kunnen we nog een rondje lopen voor we naar het vliegveld gaan. We kunnen dit keer wel het boodschappenbusje nemen, die heeft 9 zitplaatsen en bagageruimte." ik knik tevreden. 'dat is goed" voor het eerst deze maand zat ik echt goed in mijn vel.'ik hoop dat Liam Dan bij heeft'zucht ik.

    Louis
    Ik haal mijn schouders op 'mij slaan omdat we er zijn is ook erg volwassen' kaats ik terug. Oke ik reageerde wat oerdreven maar het deed echt zeer en stiekem was ik nerveus en bang wat we ginfen aantreffen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik trok mijn wenkbrauw op toen hij het over slaan had. "Wat zeg je nu weer? Ik lag te slapen tot ik uit het busje kieperde doordat jij de deur opentrok." Ik zette Dan nog iets beter op mijn arm. Hij was heel schattig in zijn t-shirtje, korte broek en petje. Niall zou denk ik ook blij zijn om deze uk te zien. Hij was zo'n schatje dat hij iedereen om zijn vingers wond met zijn bronde krullen en grote bruine ogen. Geduldig bleef ik staan om te wachten op Zayn. We konden toch niet naar binnen als Niall hier niet was.


    Bowties were never Cooler