• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    'Blijf je in de buurt?" hoor ik Liam vragene nik grinnik. Met een bochtje loop ik met Dan weer terug. . ' Na het rondje til ik hem op mijn schoot en knuffel met hem. Wat hield ik toch nu al van het kind. 'Maargoed, niet belangrijk. Hoe gaat het met jouw? Je ziet er al beter uit.' Ik glimlach even 'Het gaat ook al beter, ik hd eerst een hoop ellende maar met behulp van Alex en iedereen hier gaat hetl angzaam al wat beter dan eerst'glimlach ik trots


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie

    Ik begin te lachen door zijn keuze en geratel . Uiteindelijk dropt hij me in een mega badkame ren ik kijk in een kastje. Zelfs ik had zoveel shit nog niet. Kieskeurig voor het soort haar en geur zoek ik een flesje uit die naar kersen ruikt. Daarna zoek ik voor badschuim en gek genoeg had hij ook vrouwenbadschuim. Ook deze pak ik en nog een conditioner voor mijn haren. Ik pak een grote gekleurde handdoek en hang deze aan de deur en zet de kraan aan. Daarna begin ik alle knopjes uit te testen en slaak een gilletje als van alle kanten ineens water komt en ze t het snel uit. Oke dit was niet oor kleine mensen als ik. al snel was ik klaar en trek ik wat kleding aan en draai mijn haren in een knot. Vrolijk en zoekend loop ik naar beneden 'jUzziieeee'

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 20:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    'Het gaat ook al beter, ik hd eerst een hoop ellende maar met behulp van Alex en iedereen hier gaat hetl angzaam al wat beter dan eerst' zegt hij met een trotste glimlach en ik knik. 'Nou, bedankt iedereen hier.' grijns ik. Ik neem een trekje van de sigaret en blaas een grote wolk rook uit. Ik ben blij dat het niet de kant van Dan op gaat. Dat kind is geweldig, dus dan zou ik meteen die sigaret uit trappen. Ik kijk even naar Dan en glimlach...


    El Diablo.

    Niall Horan

    'Nou, bedankt iedereen hier' grijns hij en ik gniffel eventjes. 'Dus ehm ja. ' nerveus friemel ik aan mijn vingers. Ik wou zo graag weten of ze nog boos waren. Of ze nog verder wouden gaan maar ik was zo bang voor het antwoord. Hulpeloos grijp ik Alex zijn hand en kijk hem smekend aan. Ik zou het niet durven om erover te beginnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik keek wat bezorgd naar Dan en Zayn's cigaret. Ik vond het maar niets dat er bij hem in de buurt werd gerookt, maar ik zei er maar niets van omdat Zayn nu gelukkig iets minder nors was. Gelukkig was Niall wel met hem gaan zitten, want ik was hier al een stuk gestresder met hem zo in het buitenland. Zelfs in London, waar ik toch ook een tijdje had gewoond, was ik al voorzichtiger met Dan dan thuis. Ik zag Niall Alex hand grijpen en die kneep er zacht in. Het was heel schattig om te zien. "Kan ik ergens zo wat eten voor Dan opwarmen?" vroeg ik zacht. Het was nu al weer bijna tijd voor zijn eten. Door het tijdsverschil liep alles een beetje raar, maar ik had echt geen zin dat hij een huil of woedeuitbarsting kreeg omdat hij honger had. Ik hield echt veel van hem, maar optijd eten en slapen moest wel altijd. Anders ging het mis en werd hij een klein duiveltje.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Kan ik ergens zo wat eten voor Dan opwarmen?vraagt Li zacht en ik knik. ' tuurlijk k maarbik leid je wel' ik glimlach en til Dan knuffelemd op
    'wie heeft er honger heb jij honger' kir ik en kietel in zijn buikje. Daarna houd ik hem weer onder zijn oksels en laat hem weer stappen. ' papa mee' roept hij en ik giechel even. ' kijk eens Dan wat is dat'ik wijs hem een vliegtuig in de lucht aan ' vlietui vlietui' roept hij ' en wat is dat?' ' autoooo' ik grinnik en die een auto na


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik was blij dat het kon. Anders zou hij heel het terrein bij elkaar gillen. Uit mijn tas haalde ik een potje babyvoeding. Hij kreeg het niet vaak, normaal pureerde ik gewoon een deel van mijn eten, maar dat kon nu niet. Ik krabbelde op en liep met Niall mee. Ik hield Niall en Dan goed in de gaten. Ik glimlachte toen ik Dan hoorde praten. Hij was nu al een goede prater. "Mag ik hem zo zelf weer?" vroeg ik aan Niall terwijl we langzaam richting een van de bussen liepen. Ik wilde niemand wakker maken, maar anders was straks iedereen wakker. Dan was echt heel schattig met zijn blonde krullen. Ik ging met een hand door mijn nu best wilde krullen. Ik moest echt naar de kapper, maar had geen tijd en aangezien Dan nog niet hoefde, ik vond zijn krullen veels te mooi, ging ik ook niet. Als we samen gingen ging het wel, mqar daarom had ik nu ook een flinke bos krullen,al waren die van mij een heel stuk wilder en donkerder.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 10:19 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall

    "Mag ik hem zo zelf weer?" vraagt hij en ik geef hem over ' hij jeeft mooi haar en jou krullen zijn ook leuk LI die moet je houden ze zijn mooi. Gaat met jou allesgoed? Je ziet er moe uit maar dat begrijp ik wel. Misschien kunnen morhen Alex en ik met Dan dingen doen dat jij even een dagje rust hebt want dat lijkt me echt leuk en dan gaan wij naar de dierentuin met een speeltuin' ratel ik. ' sorru ik ratel ik ben een beetje enthiosiast' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Waarschijnlijk had ik nog alle spullen van Selena liggen, of van Carly en Miley. Selena had hier gewoond, Miley en Carly kwamen wel eens. Ik zapte maar naar een andere zender waar ik, ja hoor, mij, Scooter, Twist alle bodyguards, Niall en Alex zag. Mompelend schudde ik mijn hoofd. Al snel ging mijn andere telefoon die in de keuken lag, ik slingerde ze overal rond, en liep ernaartoe om hem op te nemen. 'Met Justin' zei ik. 'Heeft u interesse met een interview met-' al gelijk hing ik op. Hoe kwamen ze in hemels naam aan mijn nummer? Toen ik weer terug liep naar de tv ving ik nog net de woorden '..zijn kleine zusje geslagen'. Nou, het was tenminste nog waar. Ineens kwam Mackenzie aan. 'Ik wilde voorstellen om vanavond naar een club te gaan maar daar ben jij nog een beetje te jong voor' grinnikte ik. 'Waar heb je zin in? Heb je zin om wat te doen?' vroeg ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik glimlach 'ehmmm jou een make over geven in een jur' giechel ik naar justin. 'nee ehm misschien kunnen we gaan bowlen, of zwemmen' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Wat?' pruilend keek ik Mackenzie aan. Even dacht ik na. 'Zal ik een paar vrienden vragen om te komen zodat we eerst kunnen zwemmen hier, en met de quads rijden?' vroeg ik. Wat dat inhield was dat zo'n dertig vrienden kwamen, we in de tuin - een omgekapt bos zat er aan voor de quads enzovoort - meestal gingen zwemmen en ga zo maar door. Misschien dat Mackenzie nog meer vrienden maakte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik grijns 'Dat is leuk dat gaan we doen ja, dat heb ik wel eens gedaan en karten moeten we ook nog eens gaan doen' grijns ik naar hem.
    'ow en Justin waterskiën en op zo'n Jetski is ook heel leuk om te doen.' ratel ik en knufefl hem even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Lachend keek ik Mackenzie aan. 'Ik zal er een paar bellen. Ryan, Chaz, Alfredo, Jaden en Za natuurlijk' knikte ik en ik typte snel even wat in. Na tien minuten had ik de belangrijkste gebeld, en de anderen een bericht gestuurd. 'Justin! Heb je nog wat eetbaars? Ik heb honger' hoorde ik een zeurende stem. 'Fredo, ga lekker zelf wat halen aangezien jullie mijn koelkast hebben leeggevreten' grinnikte ik. Alfredo had de sleutel en de anderen zouden binnen tien minuten of een kwartiertje komen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 15:02 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik glimlach breed en plof even languit op de bank neer. 'Justinnnnnn' zeg ik met een zeurderige stem. Ik pak mijn haren en bind het in een hoge grote knot op mijn hoofd. 'ik ga even wat aantrekke wat handig is' grinnik ik en ren naar boven. Boven trek ik een trui en spijkerbroek met laarsjes aan en loop weer naar beneden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Goed idee, ik ga me ook even aankleden' lachte ik aangezien ik enkel een joggingsbroek aanhad. 'Fredo?' vroeg ik. Alfredo riep met volle mond een 'ja' waar ik uit kon halen dat ie mijn koelkast weer aan het plunderen was. 'Laat de anderen even binnen!' zei ik snel, waarna ik de trap oprende en uit mijn kast een zebraprint broek pakte, een paar witte supra's en natuurlijk een zwarte snapback. Binnen drie minuten zat ik alweer beneden. Voor concerten had ik geleerd om een hele outfit binnen een minuut aan te trekken. Een shirt had ik niet aan, waarom zou ik? Het was tenslotte Miami en heel warm. 'Kom, dan gaan we naar buiten' gaapte ik. In tijden had ik niet zo goed geslapen. Buiten trof ik Ryan ook al aan en grijnsde naar hem. 'Lang niet gezien, mate!' zei ik vrolijk. Zo begroette ik nog wat vrienden en keek naar Mackenzie. 'De meesten zullen zo wel komen' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."