• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik ben niet bezorgd' mompelde ik. 'Hoeft niet, pak maar gewoon' zei ik snel. Ik was toch al gefaald in het niet laten merken maar ik kon altijd nog doen alsof er niets gebeurd was. 'Ik ga naar de anderen, leef je uit zou ik zeggen' zei ik waarna ik gas gaf en de garage inreed. Daar haalde ik de sleutel eruit, hing die op en liep weer naar de tuin.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mac kenzie

    Ik gniffel 'je bent lief' zeg ik nog voor ik richting de garage reed. Ik trok een pak aan zodat ikzelf niet vies zou worden en zet een helm op. Ik duw een motor naar buiten en start hem en rijd over het parcour terwijl ik de tijd van mijn leven heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik liep rustig met Niall en Dan en het potje prut terug. "Dat is hij zeker, maar niet als hij honger heeft. Geef hem morgen maar om de twee drie uur wat te eten. Crackers, babyvoeding, liga koekje, misschien een frietje, maar met vast voedsel en zout moet je wel oppassen." Hij at wel wat vast, maar hij was er gewoon niet goed in. Eenmaal terug bij de jongens ging ik zitten en liet Dan op mijn schoot zitten. Ik viste een lepeltje en slabbetje uit mijn tas. Ik voelde met mijn pink hoe warm het was. Het was een redelijke temperatuur. Ik nam een hapje uit het potje en stak hem in zijn mond. Zelf deed hij zijn slabbetje om. Ik kon nogsteeds niet geloven hoe snel hij opgroeide. Hoe erg ik het touren ook miste, ik was wel blij dat ik dat nu niet meer deed zodat ik al mijn vrije tijd met hem kon besteden.


    Bowties were never Cooler

    Huh hij has mm nie verzonden

    Niall

    Ik loop vrolijk mee terug.en plod neer. Ik giechel als hij Dan eten geeft en glimlaxh. Vertederd kijk ik toe hoe Dan smakelijk alles opeet en niffel. " Dannie vind het lekker?' hij knikt ' ja heel lekker' zegt hij en ik glimlach weer breed. ' dusssss misshien ehm moeten we eens praten over ehm waarom ikk jullie ehm hieheen wou' zeg ik en frummel met mijn vingers. ' ehm hoe zouden jullie denken als ehm zgmaar met one direction eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik voerde Dan rustig zijn prutje. Hij was nu bijna 3 en zijn ontwikkeling ging zo snel. Ik tikte even op zijn neusje toen hij met zijn mond vol antwoordde. "Eerst je mond leeg eten, boef." zei ik tegen hem voor ik hem nog een hapje voerde. Hij mocht alles, maar tussendoor was dit nog prima, al at hij eigenlijk alles wat los en vast zat. Toen Naill over de reden van ons bezoek begon spitste ik mijn oren. Toen hij de reden gaf viel de lepel vol prut op mijn en Dan's schoot van verbazing. Tuurlijk was het een geweldige tijd geweest, maar op Dan's verjaardag waren we 4 jaar gestopt en we waren allemaal doorgegaan. Ik wilde echt wel weer opteden, maar dat ging niet met een kind en Dan gaat bij mij boven alles.Ik herpakte mezelf langzaam. "Ik zou het erg leuk vinden, maar ik heb Danny boy en een vaste baan. Ik kan nergens zomaar heen zonder zekerheid en veel gedoe." zei ik voor ik met een paar bababydoekjes probeerde obze kleren weer schoon te krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    . "Ik zou het erg leuk vinden, maar ik heb Danny boy en een vaste baan. Ik kan nergens zomaar heen zonder zekerheid en veel gedoe." zft hij als hij wat laat vallen. ' maar zou het je wat lijkwn en ik weet ook niet hoe lang het nog duurt voor ik zegmaar. En of iedereen het wilt enzo maar als hernin de vuurtnis enzo en ehm' zeg ik zacht. ' maar ik wou het alleen weten'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Goed oplettend keek ik naar Mackenzie. 'Waarom heb je hààr meegenomen?' hoorde ik een bekende stem. Jennifer kwam aangelopen waardoor ik haar goed kon bekijken. Een grijns kwam er op mijn gezicht te staan. 'Ze is pas twaalf' zei ze. Jennifer was groter dan ik was, maar dat was zo'n beetje iedereen. Plus ze was model en had lange benen dus het was wel te verwachten. 'Ze is een vriendin, Jenni. Ze heeft me geholpen' grinnikte ik. 'Oh alsjeblieft. Ze is een kind. Die zorgen alleen maar voor problemen, niet waar?' Ik keek even naast me en haalde mijn schouders op. 'Valt wel mee' mompelde ik. 'Dump haar toch in die kliniek of wat het ook is en kom terug hierheen. Je hebt genoeg vrienden en zo'n beginnende puber met aandacht te kort is niks' Een korte lach verliet mijn mond. 'Daar heb je gelijk in' knikte ik. Een tevreden glimlach kwam rond haar lippen te staan. Hopelijk zou Niall nog wat terug sturen, dan had ik ook nog wat om te kunnen lachen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Harry en Louis waren direct entausiast, maar ik iets minder. Als ik nou single of alleen met een vriendin was geweest, was het geef probleem geweest. Maar ik had een kind en hij ging voor alles. "Als we in de UK blijven kan het wel. Een weekje Ierland misschien." Buiten dit zou ik het niet kunnen opbrengen. Dan moest namelijk ofwel bij mijn ouders blijven, maar waarschijnlijk moets hij mee omdat zij het ook zouden wikken zien. Dit had voor mij echt een aantal grote nadelen in dit punt van mijn leven. Dan sliep s nachts wel door, maar om hem nou in een vreemd land op een bank backstage te laten slapen vond ik ook weer zo wat. Hij sliep al door sinds hij 3 maanden was. Ik werd toen nog iedere nacht huilend, koud en alleen wakker. Dat was ook waarom ik terug was gegaan naar Wolverhampton. Ik kon het niet meer aan alleen in ons grote bed in ons huis. Het huis naast dat van mijn ouders had al een tijdje te koop gestaan en toen waren we daar ingetrokken nadat het appartement in London verkocht was. Ik voelde me er beter, maar nogsteeds had ik het verlies van Danielle niet helemaal verwerkt en werd ik eens in de zoveel tijd nogsteeds s nachts wakker of huilde ik mezelf inslaap. Gelukkig waren mijn ouders in de buurt. Nu alleen niet en dat maakte me ook wat nerveus voor een terugval.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 7:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik waa blij dat de rest zo e thiosiast was behalve Liam. ' Liam ik snap je maar wat dacht je ervan als we eerst eens aankijken. Wie weet wt niand pns hebben en zijn alle fans weg door moj' zeg ik zavht en ik voelde me schuldig datnik weg gegaan was. Im voelde mijn mobiel trillen en open het smsje van Justin alsnog in de hoop dat hij opniewu wou beginnen
    ik lees het smsje met alleen maar haat van mensen. ' maar misschien isbhet beter als we het niet doen met Dan' zeh ik schor. Ik sta op en loop naar de bus waar ik zacht begin te huilen

    Macke zie

    Na een poos was ik klaar en hoorde Justin over mij pratem. Toen ik hoorde wat hij zei liep ik door. ' fijn Justin jebhebt me dusballeen maar genruikt omday jou vriendjes er niet waren. Als je niet eens zo blind was zie je vanzelf dat ze niet eens exhte brienden zijn. Wie was er toen jij in het ziekenhuis en woe was er toen allrs met Niall gebeurde. Volgens mij il en nietnzij.maar bedankt dan weet ik gelijk hoebjijbover mij denkt. Ik ben naarnhuis doei' zeg ik op een doodskalme manier. Ik ren naar binnen ,boek een ticket naar huis gooi mijn spullenbin eennkoffer ennik bel een taxi. Hij had me nubecht gekwetst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar Niall en de jongens, maar toen hij zichzelf weer de schuld ging geven kon ik mijn mond niet houden. "Niemand haat je, lief. Zeg dat nou niet." Ik aaide door zijn haren. De andere jongens beaamden mijn woorden. Niall begon met zijn mobiel te kloten. Opeens zei hij dat we maar niet met Dan weg moeten gaan en hij liep triest weg. "We gaan weg, want ook hij moet er eens tussenuit." zei ik voor ik snel achter Niall aan ging. Ik vond hem in de bus. Ik ging naast hem zitten en trok hem op schoot. "Rustig, liefje. Ik ben bij je en ik hou van je." fluisterde ik zacht in zijn oor.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    . "Niemand haat je, lief. Zeg dat nou niet." had Alex gezegd maar ik was toch weg gelopen. Hij ploft naast me en trekt me op zijn schoot "Rustig, liefje. Ik ben bij je en ik hou van je." Ik knik en begin te snikken. 'Kijk dan wat hij stuurde' snik ik zachtjes en geef hem mijn mobiel met het berichtje erin. 'Ik wil heel graag weer verder maar wat als ik nou weer terug val omdat ik haat krijg, ik weet niet of ik dan wel er weer boven op weet te klimmen maar ik zou het zo graag willen Alex. Zingen, Gitaar spelen, optreden en fans gelukkig maken was het liefste wat ik deed en nu is het allemaal weg allemaal door mij. Ik heb de dromen van dejongens gewoon verpest omdat ik een egoïstische klootzak was '


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar hem en pakte zijn telefoon aan. Ik las het en schrok ervan. Ik moest me inhouden iets terug te sturen. Met een paar snelle handelingen blokkeerde ik Justin's nummer en wiste het toen ook. Dan har hij daar geen last meer van. Niall was ondertussen klaar met praten. "Luister eens goed schatje. Wat je hebt gedaan is niet egoïstisch. Het was zelfbescherming. Niemand neemt je het kwalijk. Tuurlijk kan je het podium weer op. Je moet het gewoon doen en ik weet zeker dat als je alle blije gezichtjes van de fans weer ziet dat je geen terugval meer krijgt. En anders zal ik er altijd voor je zijn. Echt waar. Ik krijg ook genoeg haat, ook van jullie fans nog voor we iets hadden. Gewoon negeren, hoe lastig ook. Concentreer je op de lieve berichtjes. Laat die je er doorheen slepen." Ik drukte een kusje op zijn slaap.


    Bowties were never Cooler

    Niall HOrna

    Hij blokkeerde het nummer "Luister eens goed schatje. Wat je hebt gedaan is niet egoïstisch. Het was zelfbescherming. Niemand neemt je het kwalijk. Tuurlijk kan je het podium weer op. Je moet het gewoon doen en ik weet zeker dat als je alle blije gezichtjes van de fans weer ziet dat je geen terugval meer krijgt. En anders zal ik er altijd voor je zijn. Echt waar. Ik krijg ook genoeg haat, ook van jullie fans nog voor we iets hadden. Gewoon negeren, hoe lastig ook. Concentreer je op de lieve berichtjes. Laat die je er doorheen slepen." ik voel een kusje op mijn slaap wat me zwakjes toch laat glimlach. 'Maar ik denk niet dat de lads verder willen. Liam durft het vast niet te zeggen bang dat hij me kwetst ofzo maar ik denk ook niet dat Zayn wilt want die heeft nog niets gezegd alleen Lou en Hazz willen. Ik denk dat ik eht ditmaal toch echt zelf helemaal verpest heb. en daarbij Justin zal het wel zo weten te regelen dat ik alleen maar haat zal krijgen, hij doet er alles aan om mij kapot te krijgen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Eerst had ik Mackenzie beledigend aangekeken. Ook al kende ik ze haast niet, het waren gewoon mijn vrienden. Dacht ik. Toch ging ik haar achterna. 'Mackenzie, wacht!' zei ik snel. 'Het spijt me, trek je niets aan van mij. Ik uh.. Ik heb nogal veel problemen wat ik liever privé houd. Trek je maar gewoon niets van mij aan' mompelde ik. Ik schaamde me er zelf voor dus zou ik niet bepaald willen dat Makenzie wist dat ik anders deed om erbij te horen. Vroeger werd ik veel gepest vanwege dat we best weinig geld hadden en we geen geld hadden voor nieuwe kleren. Ik zou nu niet weer zo behandeld willen worden dus deed ik mijn best. 'Maar als je weg wilt, annuleer die ticket maar. Ik laat je wel met mijn vliegtuig overvliegen' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Mackenzie, wacht!' 'Het spijt me, trek je niets aan van mij. Ik uh.. Ik heb nogal veel problemen wat ik liever privé houd. Trek je maar gewoon niets van mij aan' Mompeld hji maar ik schud mijn hoofd . 'Maar als je weg wilt, annuleer die ticket maar. Ik laat je wel met mijn vliegtuig overvliegen' Ik schud weer mijn hoofd. 'Nee ik ga weg naar huis, ik ben ontslagen uit de kliniek en blijkbaar ben ik geen echte vriendin van je maar een aandachtszoekende puber' zg ik kwaad. Ik pak mijn koffer vast en loop naar buiten. Ik ga op mijn koffer zitten als ik zie dat de taxi er nog niet is terwjil tranen in mijn ogen springen. Paar dagen terug praatte ik nog over vroeger met hem en vertelde ik hem da tik oko gepest ben en vervolgens flikt hij dit, dan heoft hij niet te verwachten dat ik blijf ofwat. Ik had hem verteld dat veel mensen nu omgingen voor het geld en shit en dan flikt hij dit. Nee ik was er totaal klaar mee, als hij met zijn 'vrienden' wou zijn dan mocht dat best maar hij moest niet zo achter mijn rug om over mij praten en vervolgens doen alsof hij er niets aan kon doen. Als hij vroeger gepest is wist hij wel hoe het meost voelen en dan vond ik het nogal dom als je vervolgens neit pest maar wel zo over een adner praat terwijl je weet dat dat pijnlijk is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan