• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ga dr achterna justin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    De bel luidde door de grote villa waardoor ik snel naar beneden rende en de deur openrukte. 'Tuuuts!' gilde ik blij en ik pakte het kleine beestje over. Tuts was een schat, al was ze niet de liefste poes. Een echte koningin zou ik maar zeggen. 'Wat ben je snel terug. Fijn je weer te zien!' riep Katy uit en ik gaf haar een snelle knuffel en glimlachte. 'Geweldige clip van Roar. Apen zijn echt de beste dieren ooit' glimlachte ik. Mally miste ik enorm, maar het aapje had het beter in Duitsland. 'Dankje! Leuk idee, die musicmondays en filmfridays! Ben benieuwd, All That Matters en Heartbreaker zijn echt goed' complimenteerde ze me. Vrolijk praatten we nog verder totdat Katy weg moest en ik de deur sloot. 'Wat heb ik je gemist! Sorry dat ik weg was en oh nee hè ik praat weer tegen een kat' mompelde ik. Terwijl ik blij de arme Tuts knuffelde liep ik naar boven en ging op mijn bed met de laptop zitten. Skype klikte ik aan en met mijn ogen dicht klikte ik iemand aan die online was om een videochat te starten. Het was leuk om zo weer iemand te spreken. Al zou ik wegklikken als het Twist was.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 22:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik grijnsde bij zijn woorden door de tranen heen. "Zeker." Zeker deze minder super vrolijke uptempo nummers pasten goed. Ik glimlachte naar hem met zijn lieve woorden. "Daar vertrouw ik op." zei ik met een glimlachje. Ik grabbelde een plectrum uit mijn zak en gaf die aan Dan. Ik hees de gitaar voor ons. Ik fluisterde het nummer in zijn oor en zette mijn vingers goed neer. Samen begonnen we Teenage Dirtbag te spelen. Het was leuk om het zo te doen. Thuis had hij een driekwart gitaar die eigenlijk iets te groot voor hem was, maar met zo'n grote deden we het gezellig samen. Ik zong rustig mee, al haalde ik niet de aller hoogste noten, maar Dan, die ook meezong, zeker wel. Het was vast aandoenlijk om te zien, maar ik vond het vooral leuk om wat met Dan samen te doen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach even door Lia..ik zie dat hij Dan wat fluisterd en de gitaar pakt. Liam zet zijn vingers neer en begin samen met Dan te zingen en te spelen waardoor ik grijns. Halverwge neem ik het snel op met mijn mobiel. Als ze weg zouden zijn woi ik wel een herhinnering. Ik klap en glomlach breed ' dat was goed Dan gaat ook heeeeel beroems worde

    Mackenzie

    Na een lange reis was ij aangekomen. Mijn broer was echt heel blij gewrest en vrolijk gingen we met random mensen skypen.'ehmm die naam ziet er wel lachend uit' ik grinnik en klik op de naam en zet de webvam san. ' hoooi' typ ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik speelde met Dan het nummer. Dit was gewoon erg leuk. Hij sloeg het laatste accoord af en ik glimlachte toen Niall klapte. "Je hebt je fans, Danny boy." zei ik vrolijk. Ik legde de gitaar tussen Niall en mij in."Dat zien we nog wel. Eerst maar eens zijn basis en middelbare school afmaken." Ik aaide door Dan's krullen. Ik zag Alex aan komen lopen met een theepot met roze en blauwe bloemetjes erop en een rits plasticbekertjes. Zo bad-ass waren ze dus niet. Ik pakte een bekertje aan die hij aangaf en Dan ook. Ik zag hoe hij zacht blies. Zelf deed ik het ook en nam voorzichtig een slokje. "Bedankt." zei ik zacht.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    ' kijk erns je hebt fans' ik gniffel even. Dat zien we nog wel. Eerst maar eens zijn basis en middelbare school afmaken." Ik knik en zoe Alex aankomen. Glimlachend pak ik ook een bekertje. Ik giechel door Dan die echt schartig blaast. ' hoe oud is Dan en waneer is hik eigenlijkgeboren?' vraag ik ietswat beschaamd tsja ik heb er toen niks van mee gekregen dus ik widt het nirt. Als Alex ook zit kruip ik glimlachemd tegen hem aan en speel wat met zijn hand. Ik hield van de jongens maar ook van alex en zijn jongems


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik glimlachte schammel bij zijn vraag. "Hij is geboren precies een jaar nadat we officieel uit elkaar zijn gegaan. 8 maarden na het trouwen van Danielle en ik. Hij is nu dus bijna 3" De jongens waren erbij geweest. Ik zag Niall tegen Alex aankruipen. Het was echt heel erg lief, maar hierdoor miste ik Danielle veel meer. Ik dronk mijn thee rustig verder. Dan zat rustig tegen me aan en keek half geopsedeerd naar de tatoos op Alex's Zayn's en Zack's armen. Van mij had hij ze wel gezien, maar die van hen waren prachtig gekleurd. Het stond ze wel. Ik dronk mijn bekertje leeg en schonk met de theepot bij. Het was lekker, al miste ik de melk.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Oh, voer! Sorry!' riep ik uit terwijl ik weer heen en weer rende om terug te komen met een bakje kattenvoer en een bakje water. 'Alsjeblieft' Ik zette het allebei op bed neer zodat ik haar natuurlijk nog kon knuffelen. Sam, mijn hond, miste ik ook natuurlijk. Toen ik op het scherm keek zag ik dat er verbinding was. Maar mijn blik ging van blij naar doods. Mackenzie. Ik typte niks maar onderzocht haar gezicht even. Net op dat moment kwam Tuts op mijn schoot liggen en aaide ik haar even liefdevol. Ik was een dierenliefhebber, van lynxen naar slangen. Ik besloot maar een simpele 'hi' terug te typen en zette Tuts even neer. Ik pakte uit mijn kast een zwarte tanktop die ik aantrok waarvoor ik eerst mijn snapback had afgezet. Vervolgens liep ik weer terug en sprong op mijn bed neer. Een glimlach kon er bij mij niet vanaf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik grinnik door de hoi. " zet je je cam aan????" Ik kijk om naar mijn broer Jason. " wacht ik ha eten halen" tevreden knik ik. Uthet niets hoor ik sister attack en Jason springt op me. Luidlachend duw ik hem eraf. " jelly beaaaans" roep ik blij en scheur het zakje open. " sorry mijn broer valt me graag aan=] " typ ik naar de vreemdeling. " hoe heet je?"

    Niall

    Ik knik naar Liam. " de hoeveelste is het eigenlijk" ik had totaal geen besef meer over de dag en maand. Wel iwst ik in welk jaar e zaten maar daar hield het wel mee op. Ik speel wat met Alex zijn vingers en kijk hem even verliefd aan. " wat zullen we gaan doen? We kunnen Jammen of voetballen 1D tegen ATL" juich ik iets te vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik besloot maar even om de naam Justin achterwege te laten en kijken hoe ze ging reageren. Ik ben Drew. En jij bent Mackenzie. Sorry, er is iets mis met mijn webcam. Ik zal het zo nog een keer proberen. Ik drukte op enter en keek de poes aan die naast me lag. 'Jij heb een makkelijk leventje. Eten, spelen, slapen. Ruilen?' vroeg ik en ze keek op alsof ze nee wilde zeggen. 'Pf, stomme kat' gromde ik en ik kreeg gelijk een staart in mijn neus geduwd. Lekker dan, zelfs Tuts vond me niks meer. Alles goed? Ik zuchtte en keek even naar buiten. Misschien liet ik dit alles wel vallen en ging ik terug naar Stratford, mijn oude leven. Geen paparazzi, geen haters, mijn familie, alles wat ik wilde was daar.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 17:22 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    k ben Drew. En jij bent Mackenzie. Sorry, er is iets mis met mijn webcam. Ik zal het zo nog een keer proberen.' ikg limlach even naar de webcam en steek mijn duimen op en stop een Jellybean in mijn mond. 'Alles goed?" vraagt hij. 'Mwa kan altijd beter met jou?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Niet echt maar dat komt wel. Ik had geen zin meer en zette mijn webcam aan. Hoor eens, ik heb geen zin in dit gedoe. Vergeet het gewoon. Typte ik waarna ik Tuts op mijn schoot zette. Dit is Tuts, mijn allerliefste kitten. Ik glimlachte weer en sloeg mijn armen om haar heen. Een echte kitten was ze niet meer want ze was gegroeid en ik was een tijd weggeweest maar ik beschouwde haar wel nog zo. Voor de rest had ik enkel Sam nog maar Pac was weg dus een hamster had ik ook niet meer. Misschien kocht ik nog wel een pup. Een puggle leek me wel wat. Half beagle en half mopshondje, dus hij bleef klein. Leek me wel leuk voor mee op tour. Snel keek ik weer op uit mijn gedachten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Niet echt maar dat komt wel. De webcam gaat aan en ik schrik even als Justin daar voor zit. Hoor eens, ik heb geen zin in dit gedoe. Vergeet het gewoon.ik glimlach door zijn kitten op schoot. Dit is Tuts, mijn allerliefste kitten. Ik wist niet goe dhoe ik moest reageren aangezien we wel een ruzie hebben gehad. 'MAAACKZZZ kom je fifa spelen!?" hoor ik Jason. 'Nee Jas vandaag even niet, ik ben moe' roep ik terug naar hem. 'NIET zo hard schreeuwen je kunt naar elkaar lopen' hoor ik mama en zucht geïriteerd. 'Mackzz'hoor ik haar. 'Ja mam' mompel ik en plof weer terug op ijn bueraustoel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Hè, ik was ook echt Drew. Al zou ik liever iets anders als tweede naam hebben. Opeens herinnerde ik me iets en gebaarde Mackenzie dat ze haar geluid moest aanzetten. Dat van mij zette ik ook aan zodat we gewoon konden praten. 'Sorry, ik ben gewoon mezelf niet. En dan niet expres. Ik ben niet voor niets teruggekomen in die kutkliniek. Het schreeuwen is weg maar ik heb zogenaamd "woede problemen" volgens Scooter. Geen idee hoe hij erbij komt' mompelde ik. 'Ik kan deze ruzie nu niet gebruiken' zuchtte ik. 'Oh, kijk! Toen ik in het ziekenhuis lag wat ironisch genoeg gister was, hadden de gezegd dat ik weer gevoel zou krijgen in beiden wenkbrauwen! Tadaa' Grijnzend wiebelde ik dit keer met allebei mijn wenkbrauwen. Stomme glazen deuren, maar door die paal had ik geluk gehad. 'Kom je nog wel naar mijn optreden in Londen?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik szet mijn geluid aan en luister naar Justin en gniffel kort. 'ik ook sorry, ik mis iedereen gewoon en ik kan er gewoon niet tegen als ze me steeds maar kind en puber biljven noemen. Ik ben dat ook maar ik heb meer dingen gedaan dan de meeste andere ' zucht ik en ik jknik. 'Mag ik mijn vriendin mee nemen? Die gaat echt hysterisch zijn' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan