• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Natuurlijk! Dezelfde die eerst naar de kliniek kwam? Lijkt me leuk. Het is al over twee dagen. Ik kijk er echt naar uit, behalve om Scooter, Jeremy en Pattie onder ogen te komen' Mijn ogen keken opeens een andere kant op. Wat had ik spijt van dat ik Niall weer had 'gezien'. Natuurlijk niet dat ik hem had verwond maar wel wat daarna gebeurd was. Ik had Pattie teleurgesteld en dat was wel het ergste wat ik kon doen. Jeremy kon me heel wat minder schelen want die had haar tenslotte in de steek gelaten maar om hem gaf ik natuurlijk ook veel. 'Denk je.. Denk je dat ik het goed moet maken met Niall? Ik bedoel, ik vergeef hem natuurlijk nooit om wat hij met Jazzy heeft gedaan maar ik denk dat ik te overdreven reageer. Maar het is wel zo netjes om mijn excuses aan te bieden, niet?' vroeg ik Mackenzie. Dan zouden er wel weer bodyguards bij moeten zijn om als hij wat verkeerds zei flipte ik. Maar ik denk niet dat 'ie me nog wilde zien. Toch voelde het niet goed en wist ik dat het slecht was. Wat haatte ik op dit soort momenten dat ik gelovig was opgevoed waardoor het nog erger was allemaal.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 19:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik knik 'jeps die ja
    ' gnifefl ik. Ik knik 'ik vind het van wel, iedereen maakt fouten en ik denk dat hij het wel door heeft dat hij het niet moet flikken maar misschien kon hij er niets aan doen. Ik wil hem niet verdedigen ofzo maar ik denk als je sorry zegt jezelf ook fijner voelt en je kunt dan zelf aankijken of je opneiuw wilt beginnen. Wat ik ga haar bellen' grijns ik en zet mobiel op luidspreker. 'Mackzzz'j juicht ze blij. 'guess what wij gaan over 2 dagen naar een optreden we gaan naar Justin Biebsel VIP en Backstage' zeg ik haar droog. 'OMG OMGOMGO ECHT WAAR MEEN JE DIT DIT IS GEEN GRAPJE?"rateld ze gillend. 'het is echt waar' beloof ik haar 'OMGOMGOGMOGMOGGM JE BENT DE BESTE MACKZ OMFG IK GA FUCKING JUSTIN FUCKING DREW FUCKING BIEBER FUCKING ONTMOETEN. IK GA HEM EEN KUS GEVEN EN KNUFFELEN EN OMGOMGOGMOGMOGMGOG'hooro ik haar best overstuur huilen. 'huil je ?" gniffel ik zodat Justin ook wat te lachen heef.t 'JA gek je hebt me echt heel blij gemaakt' huilt ze en ik grinnik. 'ik ben aan het skypen met hem. ' grinnik ik. 'HIJ HEEFT ME GEHOORD? NU DENKT HIJ VAST DART IK EEN DEBBIEL BEN MAAR DAT BEN IK EIGENLIJK OKO EN OMG DUS EIGENLIJK PRAAT IK MET FUCKING JUSTINFUCKING DREW FUCKING BIEBER HOLY FUCK ZEG WACHT dan hoort hij dit' ik begin hard te lachen 'jep'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik zal hem vragen, via een andere telefoon. Hopelijk komt hij dan ook, zonder die Alex' mompelde ik. Instemmend knikte ik. Ik lachte om de vriendin en schudde mijn hoofd. 'Een belieber, dus' grijnsde ik. 'Hè, ik heb je al eens ontmoet. Maar wat is je nummer? Je lijkt me heel aardig' grijnsde ik. Mijn nummer gaf ik nooit aan een belieber maar het was een vriendin van Mackenzie dus was het niet verkeerd. 'Anders kan Mackenzie vast wel je nummer even doorgeven' grinnikte ik. 'Aw, je bent geen debiel! Je bent echt lief dat je zo'n groot fan bent. Misschien zie ik je morgen, als ik bij Mackenzie ben?' glimlachte ik. 'Als ik van die lieve, lieve Mackenzie mag komen natuurlijk' zei ik waarna ik met een pruillip en grote ogen Mackenzie smekend aankeek. Het was vreselijk om alleen te zijn. Helaas zou Tuts dan wel weer naar Katy moeten. Ik moet echt geen huisdieren meer nemen, maar ze waren gewoon zo lief.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik begin te lachen. 'Kom morgen naar me toe en als je wilt kun je nu komen dan cammen we wat en zien we je morgen hier.' glimlach ik. Ik hoor haar zacht mompelen dat ze zich echt voor schud heeft gezegd maar enthiosiast roept ze ja. 'dus eigenlijk ga ik je gewoon freaking meeten' grijnst ze althans ik hoor dat aan haar stem. 'Ruuuuuuustig' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Reageer dadelijk, ben Glee aan het kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    die over Cory???? die si zo zielig heb m al 2 keer gezien en ik moet heel de tijd huilen=C


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee, hoezo? Ik kan vandaag pas seizoen vier inhalen. Hoezo, wat gebeurd er dan allemaal?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    trolol bij de laatste aflevering dat is met de dood van Cory dat ze hem herdenken echt zo super zieilg en mooi is het vooral het einde als ze een foto ophangen en dan zo zijn naam en geboorte en sterfjaar er verschijnt is echt jankend. wat is het laatste dat je gezien hebt.ik kijk altijd op Cucirca.com]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh, vandaar dat Cory op de laatste dvd staat. Ik vind dat hij er is, het is zo erg dat 'ie is overleden. Ik kan er maar niet over uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik ook niet en ik vind de aflevering verschrikkelijk maar wel mooi het was anders dan verawcht want je ziet hem niet meer maar ze hebben in glee zelf een mooie waardige afscheid en ik vind het goed en knap van hun dat ze het hebben gedaan. Het stuk dat Rachel komt pas tegen het einde is het ergste. toen ik haar zacht barste ik spontaan opnieuw in huilen uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ben nu bij het stuk dat Will Emma mee vraagt naar Washington.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik zag Liam glimlachen en hij bleef door Dan's mooie krullen aaien. "13 December" antwoordde hij rustig. Ik hield Niall nog wat dichter tegen me aan en legde mijn hoofd tegen het zijne/ Bij zijn woorden grinnikte ik. "Klinkt leuk, maar het is zoizo al 5 tegen 4 en omdat Rian er niet is is het 3 tegen 5. Niet heel eerlijk, lijkt me. Misschien is jammen het beste. Alles jullie zeggen wat Zack en ik moeten spelen doen we het." Zack knikte en liep weg om onze gitaren te halen.


    Bowties were never Cooler

    ahhhhhhh

    Niall Horan
    . "Klinkt leuk, maar het is zoizo al 5 tegen 4 en omdat Rian er niet is is het 3 tegen 5. Niet heel eerlijk, lijkt me. Misschien is jammen het beste. Alles jullie zeggen wat Zack en ik moeten spelen doen we het." ik gniffel even maar ik knik naar Alex. Ik pak nog een half kopje thee die ik leeg drinkt. 'Moet Dan misschien iets van ranja, water of sap of hoeft dat niet?" Ik kijk Liam vragend aan. 'willen jullie wat anders te drinken?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    FUUUUCK. Finn&Rachel zijn uit elkaar en Kurt&Blaine ook. Sorry, ik houd al op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik vond het een leuk idee om te jammen. Gewoon gezellig met de lads. Toen Niall over ranja begon schudde ik mijn hoofd. "Thee is prima zolang het niet te heet is. Dat drinkt hij thuis ook erg veel. Dat krijgt hij ook van mijn ouders. Hij is namelijk naast een prater en een denker ook echt heel erg druk. Alleen Louis kan hem van tijd tot tijd bijhouden." Ik zag Lou beledigd kijken. "Je weet zelf ook dat hij zelfs voor jou soms te druk is." Hij knikte en dronk zijn thee verder. Ik dronk ook rustig van mijn thee, net als Dan op mijn schoot.


    Bowties were never Cooler