• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie

    Wat verlegen en stilletjes volgde ik Justin naar buiten. Het waren allemaal jongens van achtien jaar en dan kwam ik met mijn twaalf jaar aangekakt. Ik werd wel bijna dertien en daar was ik blij mee. Stil plof ik in het gras en geniet van het zonnetje. Zonder pardon trek ik mijn trui uit zodat ik in een strak topje in de zon lag entover een zonnenbril tevoor schijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Justin!' hoorde ik ineens vrolijk. Daar kwam de rest. Meer jongens maar genoeg meisjes. De jongens begroette ik evengoed als de meisjes met een knuffel. 'Dus dat is Mackenzie?' hoorde ik een paar keer. 'Ga maar naar d'r toe, ik denk dat ze zich wat buitengesloten voelt' zei ik. Al gelijk gingen er zeker drie meisjes op Mackenzie af die erbij gingen zitten en begonnen te praten. Ik wist zeker dat ze het wel goed zou kunnen vinden met hun. Zoals verwacht had iedereen weer mensen uitgenodigd waardoor er maar bleven komen. De helft kende ik niet eens maar dat maakte weinig uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Uit het niets kwamen er 3 meisjes naar me toe en ik stelde me voor. Het klikte meteen en we begonnen gezellig te kletsen. 'Juss wanneer gaan we nou quadrijden?" zielig kijk ik hem aan. Ik vond het echt leuk en had ehet al vaker gedaan. Vrlijk klets ik verder met de mijne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Za?!' riep ik hard. Za keek op en ik gebaarde naar achter. Hij knikte en tikte nog twee anderen aan. Al snel kwamen ze met drie quads aangereden en glimlachte ik naar Mackenzie. 'Kom je?' vroeg ik haar. Even bedankte ik Za waarna de twee andere weer weggingen om snel weer verder in het zwembad te kunnen wat mij de kans gaf om op één van de quads te springen en weg te rijden. Mackenzie kon gemakkelijk aanrijden aangezien ze het schijnbaar al eerder had gedaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Met een grijns spring ik op. 'IK ga quad rijden' juich ik naar de meiden. Ik spring op een quad en doe een helm op. Daarna geef ik vol gas en begeef me op het parcours. Geconcentreerd en hard rijd ik over het hobelend terrein


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik voelde me een stuk rustiger toen ik zelf Dan weer in mijn handen had. Ik hield hem stevig onder zijn armpjes vast zodat hij niet kon vallen. Ik was echt heel bang om hem te laten vallen. Tuurlijk zou ik hem later moeten loslaten, maar nu was ik gewoon nog heel erg voorzichtig. Ik schudde mijn hoofd lichtjes toen hij over mijn krullen begon, die vrolijk heen en weer schudden. "Nee, het wordt echt veels te lang. Zodra Dan's haar vol gespleten punten zit gaan we weer mooi naar de kapper." Ik tilde Dan op toen we echt op het stuk met los grind kwamen. Bij zijn woorden beet ik op mijn lip. Tuurlijk wilde ik een dagje rust en tuurlijk was het super voor Dan om naar de dierentuin te gaan, maar kon ik hem zomaar laten gaan? Als ik aan het werk was zat hij bij mijn ouders of nam ik hem mee. Misschien was het ook wel eens goed. "Als je Harry en Zayn ook mee neemt." Het was niet dat ik Niall en Alex niet vertrouwde, maar Dan kende ze niet goed en Alex had een hersenschudding van hier tot Tokyo en Niall was er nogsteeds niet bovenop. Zayn deed er altijd alles aan om Dan het op zijn gemak te maken en Hazza was ook helemaal weg van het kind. Dat kwam dus wel goed. Natuurlijk kon Lou ook mee, maar ik wilde graag gewoon even rustig met hem kunnen praten en misschien nog even de stad in.


    Bowties were never Cooler

    Niall oran

    Nee, het wordt echt veels te lang. Zodra Dan's haar vol gespleten punten zit gaan we weer mooi naar de kapper. ik gniffel 'ik vind ze wel leuk en bij Dan zijn ze prachtig' glimlach ik naar hem."Als je Harry en Zayn ook mee neemt." Ik knik 'tuurlijk mijn part ga jij ook mee maar jij moet ook gaan rusten en ik wil maar altegraag met kleine Dan op pad. Het is echt een lief kind en dan met zijn mooie krullen en ogen, het is echt eenp racht ventje en hij zal veel meiden van zich af moeten slaan en ik denk dat hij de dierentuin helemaal geweldig zou vinden denk ik wel' ratel ik vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik luisterde rustig naar Niall. "Ik blijf het liefst gewoon even rustig bij het hotel met Louis. Gewoon even rust. Ga zelf gewoon even plezier maken." We kwamen aan bij de bus. "Stil zijn, Danny boy." ik drutke een kus op mijn krullen en liep toen voorzichtig met hem naar binnen. het rook schoner dan onze bus, maar nogsteeds rook het naar man. Ik vond de magnetron, draaide de deksel van het potje af en zette het erin om op te warmen. "Slaapt oom Niall hie?" vroeg Dan zacht aan me. Hij had heel erg moeite met de G en de R, maar voor de rest ging het hem heel erg goed af. Ik knikte. "Ja, hier slaapt oom Niall." zei ik met een glimlach. "wat vind je ervan om morgen met oom Niall, oom Harry, oom Zayn en oom Alex naar de dierentuin te gaan?" Het mannetje begon te kirren van vreugde, tot hij zich bedacht. Dat praten had hij niet van mij, maar het overdenken wel, nu al. "En papa en oom louis dan?" Ik schudde mijn hoofd. "Wij blijven hier." Hij knikte en zwaaide toen heel vrolijk naar Niall. Kleine druktemaker.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Ik blijf het liefst gewoon even rustig bij het hotel met Louis. Gewoon even rust. Ga zelf gewoon even plezier maken." We kwamen aan bij de bus. "Stil zijn, Danny boy."Ik glimlach breed en volg ze dde bus in en wijs de magnetron aan. Het was hier binnen dodelijk stil op gesnurk van waarschijnlijk van de jongens na. "Slaapt oom Niall hie?" vroeg Dan zacht aan Liam. "Ja, hier slaapt oom Niall." k giechel even door zijn schattig heid "wat vind je ervan om morgen met oom Niall, oom Harry, oom Zayn en oom Alex naar de dierentuin te gaan?" hij kirt blij maar een fronsje verschijnt bij zijn oogjes wat een ahw geluidje mijn mond doet verlaten "En papa en oom louis dan?" hij schudde mijn hoofd. "Wij blijven hier." 'mag jij morgen met mij mee naar de dierentuin, dan gaan we aapjes kijken, en girafjes en leeuwen, en hele grote olifanten en dan gaan we ook nog naar de speeltuin en we gaan je verwennen' kir ik tegen het ventje. 'oom Niall lief' kirt hij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik keek hoe het potje rustig warm werd terwijl Niall tegen dan aan het kirren was. die vond het volgens mij even leuk als de peuter zelf. Bij zijn woordjes keek ik hem even aan. "Dan, waar is het werkwoord?" vroeg ik aan hem. Hij kon volledige zinnen spreken, maar deed dat vaak alsnog niet. "Oom Niall is lief." zei hij toen mokkend. Ik glimlachte en drukte een kusje op zijn haren. "Goedzo." Toen de magnetron op 1 seconde stond stopte ik hem, want ik wilde het gepiep niet door de bus laten gaan. "Kom, dan gaan we terug." Ik apkte het potje uit de magnetron en deed die wat onhandig weer dicht voor ik aanstalte maakte de bus weer uit te lopen. Ik was zo bang dat ik iemand wakker zou maken.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Dan, waar is het werkwoord?" ik kijk Liam lachend aan. "Oom Niall is lief." zei hij toen mokkend. "Goedzo." Ik gniffel even zacht. "Kom, dan gaan we terug." 'Jij mag morgen de werkwoord vergeten' beloof ik Dan mompelend zodat Liam het niet zou horen. Ik giechel even. 'Wat een lekker joch is het toch ook' mompel ik in mezelf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Al snel zat ik net achter Mackenzie en ging even geconcentreerd mee. Alleen ging dat alweer weg vanwege de vele keren dat ik het gedaan had. Omdat ik er zo gek op was en Jazmyn en Jaxon het ook helemaal geweldig vonden had ik hen zomaar twee kleine quads cadeau gedaan. Voor Jaxon natuurlijk een blauwe en Jazmyn kreeg een roze. Ze stonden bij mijn huis in Atlanta omdat daar het terrein wat groter was en er alleen binnen een zwembad was. Ineens vormde er zich een idee in mijn hoofd. Zou de haat Niall nog pijn doen? Ik had zijn nummer nog. Het was niet echt iets ergs, alleen bij mij vond ik alle haters ook erg. Omdat ik haast niet boven al het geluid uitkwam remde ik maar af toen ik weer op het gras stond, pakte mijn telefoon uit mijn zak en begon wat op Twitter te zoeken. Het was niet bepaald handig om mijn telefoon in mijn broek te hebben, maar waarom ook niet? Al snel vond ik genoeg haters en zowat overal op internet vond ik blogs, nieuws et cetera waar Niall voor weet ik veel wat werd uitgemaakt omdat 'ie Jazzy had geslagen. Enkel het verhaal van mijn kant werd verteld wat zo'n beetje één grote leugen was geweest met maar een paar dingetjes die niet veel uitmaakte erin wat ik had gedaan. Wat hield ik van paparazzi en haters op dit moment. Alles stuurde ik in een berichtje naar Niall met nog een :') erachter. Het was gewoon leuk om hem te pesten door te laten zien dat enkel mijn verhaal werd verteld.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    VOl gas rijd ik verder bij Justin vandaan. Na een stuk of tien rondjes rem ik af bij Justin. 'watdooooeeeeejeeee?" ik giechel even. 'tien rondjes hopaaa' grijns ik ; Heb je ook crossmotoren?" met lieve oogjes kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik stopte mijn telefoon weer terug en keek Mackenzie even twijfelend aan. 'Ja, ik heb motoren. Sleutels hangen in de garage. Maar ik weet niet of dat nou wel zo'n goed idee is' mompelde ik. Ik was bezorgd over haar, natuurlijk had ze mijn vertrouwen maar stel voor dat er nog wat gebeurde. Oké, quads zijn ook niet bepaald het meest veilige voertuig maar goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'Ja, ik heb motoren. Sleutels hangen in de garage. Maar ik weet niet of dat nou wel zo'n goed idee is' mompelt hij. 'Nawhhh ben je bezorgd Jussie, ik houd de helm op en doe wel zo'n pak aan. Ik heb het al vaker gedaan, papa heeft het me zon twee jaar geleden het geleerd.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan