• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    Dat gaat niet met de rechten. Er moeten echt allemaal nieuwe nummers op een plaat komen." Ik begin te grinniken 'ik bedoelde eigenlijk dat we zulke soort nummers moeten doen, makkelijke tekst, vrolijke opbeurende meezing test' glimlach ik"Misschien is het inderdaad slim om eerst te kijken of we het nog kunnen." Hij roept Dan weg van mij en ik pruil.'welk liedje?" vragend kijk ik rond naar de rest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik knikte bij zijn uitleg. "Klinkt goed, al moeten we wel onthouden dat we niet meer zo jong zijn, en alleen maar liedjes over liedjes over liefde horen daar niet bij." Tuurlijk waren die leuk, maar alleen maar was niet iets wat nu bij ons zou passen. Daar hadden we allemaal te veel voor meegemaakt. "Kies maar." Het maakte mij weinig uit en volgens mij kon de rest het ook niets schelen. We vonden het allemaal volgens mij wel weer leuk om het te proberen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Klinkt goed, al moeten we wel onthouden dat we niet meer zo jong zijn, en alleen maar liedjes over liedjes over liefde horen daar niet bij." Ik knik glimlachend "Kies maar."Ik dacht even na maar mijn keuze was al snel gemaakt. Ik begin het introdeuntje van Moments te spelen en glimlach even bij de vertrouwde geluiden van mijn gitaar. Ik zag Dan met open mondje kijken wat me liet glimlachen en ik voelde me weer even helemaal fijn en thuis zonder problemen in mijn hoofd. Zonder dat ik het doorheb begin ik het hele nummer alleen te zingen. Ik was even totaal van de wereld, alleen Niall, Dan die zat te gapen van verwondering en mijn gitaar die hemelse geluiden produceerde onder mijn vingers


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Wacht nou even, alsjeblieft!' zei ik. Goed gedaan Justin, dat had je weer eens goed voor elkaar. Ik weigerde het om nog iemand te verliezen door mijn stommiteit en idiote gedrag. Dat Mackenzie naar huis wilde vond ik prima want ik zou niets liever willen dan naar mijn moeders huis gaan en daar op mijn oude kamer weer muziek te schrijven. Maar om haar zo te laten vertrekken zou ik niet willen. Zonder enige aarzeling rende ik haar achterna en ging naast haar zitten. Ik zei niks. Eigenlijk wilde ik wel alleen als ik mijn mond opendeed kwam er niets uit. 'Laat mij je dan alsjeblieft naar het vliegveld brengen. Dadelijk gebeurd er wat en dan is dat mijn schuld om ik gedroeg me weer als een klootzak' Ik smeekte het haast. 'Al ben je bij mij in de auto ook niet veilig, maar dan ben je in ieder geval niet te laat voor je vlucht' grinnikte ik. Even dacht ik na. Ik zou er alles voor over hebben om dit goed te maken. Ik was absoluut de ergste vriend die er bestond. 'Hoeveel wil je hebb-' Maar mijn mond klapte ik weer dicht. Geld werkte niet bij Mackenzie. 'Wat moet ik doen zodat je blijft? Het spijt me, echt waar. En ik heb er werkelijk alles voor over om je hier te houden. Ik ben de grootste idioot op aarde, ik weet het. En ik had zoiets nooit mogen zeggen of ermee instemmen alleen omdat Jennifer dat zei' ratelde ik door. 'Dude, jullie moeten echt-. Hè, Mackenzie waar ga je heen?' vroeg Chaz die ons achterna kwam. 'Chaz, stuur ze weg alsjeblieft' zei ik hem. 'Oké, ook Alfredo, Za en Ryan?' vroeg hij. Met een klein knikje bevestigde ik het en huppelde hij weer vrolijk naar binnen toe om iedereen die niet wilde meewerken er uit te schoppen. Chaz mocht dan best klein zijn maar als het erop neerkwam had 'ie wel een grote bek zogezegd. 'Kan ik niks meer doen om je hier te houden?' vroeg ik teleurgesteld aan Mackenzie terwijl ik haar aankeek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Wacht nou even, alsjeblieft!' smekt hij me. 'Laat mij je dan alsjeblieft naar het vliegveld brengen. Dadelijk gebeurd er wat en dan is dat mijn schuld om ik gedroeg me weer als een klootzak' 'Al ben je bij mij in de auto ook niet veilig, maar dan ben je in ieder geval niet te laat voor je vlucht' grinnikt hij ratellendHoeveel wil je hebb-' Zozo dus meneertje wist dat geld bij mij geen rol speelde ' Wat moet ik doen zodat je blijft? Het spijt me, echt waar. En ik heb er werkelijk alles voor over om je hier te houden. Ik ben de grootste idioot op aarde, ik weet het. En ik had zoiets nooit mogen zeggen of ermee instemmen alleen omdat Jennifer dat zei' . 'Dude, jullie moeten echt-. Hè, Mackenzie waar ga je heen?' vroeg Chaz . 'Chaz, stuur ze weg alsjeblieft' 'Oké, ook Alfredo, Za en Ryan?' vroeg hij. . 'Kan ik niks meer doen om je hier te houden?' teleurgesteld kijkt hij me aan en ik zucht diep en kijk met waterige ogen op. 'Je zegt eerst dat je zelf gepest bent enzo en dat je een hekel aanroddelende mensen hebt maar vervolgens doe je het zelf ook. Ik dacht juist, als je gepest bent dan weet je wat voor ellende het is en dan gun je het zelfs je aartsvijand niet en daarom reageer ik zo omdat dat iets is waar ik dus niet tegen kan. Ik wil best blijven maar ik eis dat je mee gaat naar mijn familie want die heb ik al heel lang niet meer gezien en dat je eens je hersenen gebruikt' ik kijk hem aan. 'Je bent dom en naief Justin, ik weet dat het moeilijk is en dat je vrienden wilt hebben door je verleden maar die daar net binnen waren op Alfredo, Za, Ryan en Chaz na die doen het niet om jou of je vriendschap, die gebruiken je voor het geld. Als het hun uitkomt zijn ze bevriend en anders niet dus gebruik god damit eens je hersenen die je ouders je gegeven hebt en kijk rond, je hebt zoveel meer aan echte vrienden. Waar je alles mee kan doen, altijd voor je klaar staan no matter what en die zien hoe je je echt voelt en niet van die geldhappers. Als je mij belooft daar aan te werken blijf ik en ben ik weer je bff' ratel ik. 'oke nu klink ik echt als mijn moeder ofzo' mompel ik grinnikend erachterna


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik hoorde Niall beginnen en sloot mijn ogen. Mijn armen sloot ik om Dan's lijfje. Hij had me vaak genoeg horen zingen, maar nooit met de jongens samen. Na het intro werd er ingezet. Mijn stukken zong ik zo duidelijk en zuiver mogelijk. Ik luisterde naar de anderen. Het klonk net als vroeger. Dan klapte zacht mee met het ritme. Ik had het gevoel weer terug. Het gevoel van vroeger. En het voelde fantastisch! Ik wilde echt graag met hen proberen demo's op te nemen en een nieuwe plaat te maken en een aantal shows te plannen. Het liefst alles in het geheim om de fans in een keer heel entausiast te krijgen en ze echt wat te kunnen geven als we eenmaal aankondigden dat we terug waren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik hoor de jongens en een mega glimlach verschijnt op mijn gezicht. Met een klein bruggetje schakel ik over op Little Things. Denkend aan Alex begin ik te zingen. Hoe hij me gehaat heeft, geholpen heeft en me een warm hart gaf. Hoe ik hem ontmoette, hoe ik hem de tweede keer na de breuk ontmoette of naja hij eigenlijk. Hoe hij me ondanks alles toch doro de moeilijke tijden gesleept heeft en de twee zelfmoordpogingen en hier zit ik nu. Hoe hij mij weer beetje voor beetje zonder het zelf te merken toch weer wat liet eten en zelfs al zonder de anti-braakpil. Met een grote glimlach en een paar tranen zing ik mijn solo zo goed mogelijk en even ben ik terug is Madison Squire Garden, gejuich, gegil, gehuil en gekrijs en natuurlijk het beste moment van mijn leven, met vier energieke jonge beste vrienden / broers daar te staan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik zong mijn delen, maar toen ik bezig ging met LittleThings kwamen de tranen in mijn ogen. Ik moest denken aan de goede tijden met de jongens: De fans, de wereld en vooral het plezier. Ook dacht ik aan Danielle. De tranen begonnen te lopen en mijn stem sloeg over van verdriet. Ik hield Dan dicht tegen me aan. Ik verborg mijn gezicht in zijn krullen. Het laatste stukje zingen ging niet. Ik drukte een kus op Dan's haren en keek naar de jongens. Ik veegde mijn tranen weg en slikte het brok in mijn keel weg. "Mag ik ook?" vroeg ik voor ik mijn keel nog even schraapte. Zo kon ik voor nu wel weer verder.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik open kort mijn ogen en zag dat ik niet de enigste was die het even moeilijk had. Ik schuif wat richting Liam en glimlach bemoedigend naar hem. "Mag ik ook?" ik knik naar hem en speel verder. 'we kunnen het nog' mompel ik als ik mijn tranen weg veeg en even diep zucht. Ik ga naast Liam en sla mijn arm om hem heen en wrijf even troostend erover heen. 'ze zal trots op je zijn Li' fluister ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Maar dit is heel belangrijk, stel je voor dat ik weer aan de kant gesmeten word alleen omdat ik niet meewerk. Ik heb het al eens meegemaakt en ik wil het echt niet nog eens' mompelde ik. 'Oké, je familie lijkt me gezellig' knikte ik gemeend. Daarna was het mijn beurt om gekwetst te kijken. 'Ik heb school afgemaakt en ga zelfs misschien beginnen aan een volgende studie, wat nou dom?' zei ik wat beledigd. Bij de volgende woorden viel mijn mond open. Nu werd ik pissig, Mackenzie had het helemaal fout en ik snapte niet waar ze het lef vandaan haalde om mijn vrienden zo uit te drukken. 'Pardon? Chaz en Ryan zijn al mijn vrienden vanaf de middelbare school dag èèn en zijn niks veranderd. Ze hebben dag en nacht voor mij klaargestaan, kwamen voor me op en namen de schuld op zich als ìk wat had gedaan. Nog nooit hebben ze ook maar om een enkele cent gevraagd en boden altijd van alles aan. Alfredo is mijn danser en beste vriend, hij is in die vijf jaar net zo belangrijk voor me geworden als Chaz en Ryan. Za is zelf een rijk rapper, en is zoals Twist voor me. Waag het niet om hun nu zwart te gaan maken' gromde ik. 'Dus ik doe mijn best niet? Nou sorry hoor maar als je in een kliniek zit, je een album moet maken, weer gaat optreden, eigenlijk al vanaf vier uur 's ochtends in de studio moet staan maar dat allemaal niet kan omdat je vlucht voor je familie en met iemand in Miami zit gaat het moeilijk worden om zo perfect te zijn wat iedereen van je verwacht. Weet je wat, stik d'r in. Ga lekker naar huis want mij boeit het niets meer. Ik heb er geen zin meer in. Ja, je bent een kind en dat zul je toch echt moeten accepteren. De vraag is of je wel alleen mag vliegen want je moet achttien zijn om dat te kunnen. Veel plezier met je "echte vrienden". Ik heb liever een paar honderd die op mijn geld uit zijn dan eentje waarvan ik moet veranderen. De mazzel' Ik stond op, deed mijn snapback af om snel een hand door mijn haar te halen en zette hem weer op. Daarna liep ik naar binnen en liep gelijk naar boven. Als ze hoorde dat ik in Amerika was zou Katy Tuts wel komen brengen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    'Maar dit is heel belangrijk, stel je voor dat ik weer aan de kant gesmeten word alleen omdat ik niet meewerk. Ik heb het al eens meegemaakt en ik wil het echt niet nog eens' mompelde ik. 'Oké, je familie lijkt me gezellig' . 'Pardon? Chaz en Ryan zijn al mijn vrienden vanaf de middelbare school dag èèn en zijn niks veranderd. Ze hebben dag en nacht voor mij klaargestaan, kwamen voor me op en namen de schuld op zich als ìk wat had gedaan. Nog nooit hebben ze ook maar om een enkele cent gevraagd en boden altijd van alles aan. Alfredo is mijn danser en beste vriend, hij is in die vijf jaar net zo belangrijk voor me geworden als Chaz en Ryan. Za is zelf een rijk rapper, en is zoals Twist voor me. Waag het niet om hun nu zwart te gaan maken' gromde ik. 'Dus ik doe mijn best niet? Nou sorry hoor maar als je in een kliniek zit, je een album moet maken, weer gaat optreden, eigenlijk al vanaf vier uur 's ochtends in de studio moet staan maar dat allemaal niet kan omdat je vlucht voor je familie en met iemand in Miami zit gaat het moeilijk worden om zo perfect te zijn wat iedereen van je verwacht. Weet je wat, stik d'r in. Ga lekker naar huis want mij boeit het niets meer. Ik heb er geen zin meer in. Ja, je bent een kind en dat zul je toch echt moeten accepteren. De vraag is of je wel alleen mag vliegen want je moet achttien zijn om dat te kunnen. Veel plezier met je "echte vrienden". Ik heb liever een paar honderd die op mijn geld uit zijn dan eentje waarvan ik moet veranderen. De mazzel' 'Gast je luisterd niet eens naar wat ik zeg ik zeg juist dat hun de enigste zijn die NIET op je geld uitzijn maar de rest wel' roep ik hem kwaad na. Ik zag dat de taxi er al was en loop naar de man. Ik begroet hem en ze g dat hij me naar het vliegveld moet brengen. Hij knikt en rijd daarna vol gas richting het vliegveld. Als ik daar in ben check ik mezelf in en gelukkig mag ik mee omdat ik vaak reis. Verveeld besluit ik maar wat lekkers te halen en stap een winkeltje binnen de Starbucks. ik bestel een donut en een hot chcocolate en plof neer. 'Heey mam en pap , ik neem zo de vlucht naar huis toe. Ik ben namelijk ontslagen uit de kliniek=D Over vier uur precies kom ik aan zou een van jullie mij kunnen op halen? Anders neem ik een taxi. Love you xx' sms ik snel naar huis toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jezus ik kan echt niet lezen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [geeft niet ahahah doe maar gewoon dat het justin is die niet luisterd, hij is echt mega klein in madame tussaud en lelijk=3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zo groot was 'ie ook, haha! Ik vind echt dat hij daar slecht is nagemaakt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ahah ieniemie, omg beatrix en Robert Pattinson waren gewoon eng echt waar en gordon was ook best creepy met ali b


    Change is for weirdos ~ Niall Horan