• Oke, ik heb een vraag, ik volg op school (volwassen onderwijs) Medisch Administratief Bediende... We moeten allemaal een presentatie doen over " een onderzoek " ... Ik dacht, ik ga het makkelijk houden aangezien dat vak mij echt niet ligt, dus ik doe het over autisme omdat ik het zelf heb... Ik vraag op smartschool aan mijn leerkracht of ik het ook mag doen over iets psychisch of ja over autisme. Ze zei dat het mocht zo lang er echt 'testen' worden gedaan, dus niet enkel praten.. Nu mijn vraag, worden er tests gedaan bij autisme of schizofrenie of manische depressie of zo, liefst over autisme.. Maar daar vind ik niets over. En ik was heel jong toen ze wisten dat ik autisme had, dus ik weet er niets meer van...
    Als iemand mij zou kunnen helpen mag je altijd reageren! Of een prive berichtje sturen..
    Ik ben iedereen voor eeuwig dankbaar! Want ik ben niet zo goed bezig met dit vak... En hoop mn punten stevig naar boven te krijgen...


    Julie Jellyfish

    Bij sommige instellingen worden er onderzoeken naar onder andere autisme gedaan op aanvraag. Misschien dat je zo'n instelling kunt benaderen ervoor?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Bij sommige instellingen worden er onderzoeken naar onder andere autisme gedaan op aanvraag. Misschien dat je zo'n instelling kunt benaderen ervoor?

    Ik moet dinsdag mn presentatie doen, morgen mijn broer jarig & maandag en dinsdag school :( anders graag mja


    Julie Jellyfish

    Wanneer heb je dan de opdracht gekregen?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Wanneer heb je dan de opdracht gekregen?

    Vrijdag stond de opdracht op smart school, we wisten van een opdracht sinds woensdag maar wisten niet wat het inhield


    Julie Jellyfish