• heb ik:
    Harry Potter en de vuurbeker
    Harry Potter en de orde van de feniks
    en Harry potter en de halfbloed prins

    achter elkaar aan gekeken =D.
    Awesome, ik wil nog met een vriendin ( Kedavra ) alle delen gaan zien (ook een paar in het vlaams xD)


    -

    In het vlaams? o_o kan da ook?

    & awesome! mijn vader wil alleen maar HP 7 kijken, omdat daar veel actie in zit. Dus ik zei: Als we nou een marathon houden van alle delen :'D no idea of dat gaat gebeuren. x'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ja dan gaan we 's ochtends beginnen met kijken en dan gaan we alle films kijken en dan gaan we ook nog logeren XD
    Awesomeheid.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Baskuh schreef:
    In het vlaams? o_o kan da ook?

    & awesome! mijn vader wil alleen maar HP 7 kijken, omdat daar veel actie in zit. Dus ik zei: Als we nou een marathon houden van alle delen :'D no idea of dat gaat gebeuren. x'D


    ja!, dat kan echt! xD


    -

    In.. Het Vlaams...
    .____. Yuck.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    In.. Het Vlaams...
    .____. Yuck.

    That's what I thought too.: :x


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    That's what I thought too.: :x


    British voices for the win. *O* I love their accents... :9~ It's adorable...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Baskuh schreef:
    (...)
    That's what I thought too.: :x


    Voldemort in het VlaamsxD


    -

    RonWeasley schreef:
    (...)

    Voldemort in het VlaamsxD


    Kill it with fire .____.

    [Maar ik vind de Nederlandse en Vlaamse taal sowieso niets.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    British voices for the win. *O* I love their accents... :9~ It's adorable...

    Hahahaha Harry Potter in het Vlaams, wat moet ik me daar bij voorstellen? D: Alléé Harry Potter.. jij gaat nu doood. (nerd)

    Nah idk.

    & YEAH BRITISH <3 -kwijl-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Hahahaha Harry Potter in het Vlaams, wat moet ik me daar bij voorstellen? D: Alléé Harry Potter.. jij gaat nu doood. (nerd)

    Nah idk.

    & YEAH BRITISH <3 -kwijl-


    -out- Dat gaat u nooit lukken zunnuh!
    *Heeft in België op school gezeten, stelt zich nu HP voor met de stemmen van vroegere klasgenoten*

    Uhm, no. Just. No.

    Gah, nu ga ik vrolijk luisteren naar stemopnames van my very Brtiish girlfriend <3 Mwhaha..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    -out- Dat gaat u nooit lukken zunnuh!
    *Heeft in België op school gezeten, stelt zich nu HP voor met de stemmen van vroegere klasgenoten*

    Uhm, no. Just. No.

    Gah, nu ga ik vrolijk luisteren naar stemopnames van my very Brtiish girlfriend <3 Mwhaha..

    Ik weet helemaal niks over de Vlaamse taal D: alleen zot! x'] Voldemort das nie zot! :'D WHATEVER!

    Omg me likes! :'D
    Ik ga dit jaar lekker naar London en MOET daar gewoon een leuke britse zakenman vinden. Met zo'n sexy pak aan en een stropdas en stoppels omnomnom

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 14:41 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Ik weet helemaal niks over de Vlaamse taal D: alleen zot! x'] Voldemort das nie zot! :'D WHATEVER!

    Omg me likes! :'D
    Ik ga dit jaar lekker naar London en MOET daar gewoon een leuke britse zakenman vinden. Met zo'n sexy pak aan en een stropdas en stoppels omnomnom


    Ik kruip in je koffer en neem wel een bus naar Northampton. (cat)

    On-topic: Uhh.. Uh.. Harry Potter for the win? 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Baskuh schreef:
    (...)
    Hahahaha Harry Potter in het Vlaams, wat moet ik me daar bij voorstellen? D: Alléé Harry Potter.. jij gaat nu doood. (nerd)

    Nah idk.

    & YEAH BRITISH <3 -kwijl-


    hahaa!!

    of Sneep: Alee manneke dat is toch niet normaal he?


    -

    Jaaa, ik wil écht nog een keer een HP marathon houden... zucht.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik haat Harry potter. (joehoe)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse