• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    - Kliniek staat in LONDON

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    waar ben jij0_0 owww daar ben jij ahahha bij het liedje don't speak

    Niall Horan.

    "Thee is prima zolang het niet te heet is. Dat drinkt hij thuis ook erg veel. Dat krijgt hij ook van mijn ouders. Hij is namelijk naast een prater en een denker ook echt heel erg druk. Alleen Louis kan hem van tijd tot tijd bijhouden." Ik zag Lou beledigd kijken. "Je weet zelf ook dat hij zelfs voor jou soms te druk is." ik schiet in de lach 'dan moet het wel heel erg zijn als Lou hem niet bij kan houden soms' roep ik lachend en kijk Louis lachend aan. Dan kijkt ons vaagjes aan en ik grinnik. 'wacht ik zet meer thee' mompel ik. Ik loop naar de bus en begroet een deel van dejonges. Als de thee klaar is geef ik hun ook wat en loop terug en vul de bekers bij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik grinnikte zacht. "Is het ook en ik heb echt geen idee van wie hij het heeft." Ik keek Niall na en zag Zack terugkomen met twee accoustische gitaren. Dan dronk zijn laatste slok op, gaf me het bekertje en rende naar Zack toe. God, wat had dat kind toch. Ik wilde hem geen medicijnen geven, maar hij was zo gigantisch druk. Nu hij uit zichzelf had gelopen liet hij het direct ook aan iedereen zien. Die had dus, zoals met alles, gewacht tot hij het goed kon en toen direct alle stappen overgeslagen. Ik liet hem maar. Misschien kon hij zo zijn energie een beetje uiten. Ik viste mijn opschrijfblokje uit mijn tas. "G, D mineur, C, F, B mineur." zei ik voor ik met mijn vingers over de tekst ging. Het was het eerste nummer wat ik na Danielle's overlijden had geschreven. Direct was ik terug in de donkere kamer met Dan slapend in zijn maxicosi in de hoek. Ik voelde me direct niet goed meer. Er lag zoveel emotie in. Zoveel pijn. Zoveel verdriet. Ik zuchtte een trillerige zucht. Toen Zack begon te spelen zette ik zacht en met een trillende stem in. De tranen begonnen weer te lopen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Liam begint te zingen en tranen stromen. Dan komt naar mij toe gelopen ' ga maar even bij papa zitte ' zeg ik zacht tgen het ventje. Hij klimy op schoot en legt zijn hoofd tegen Liam. Kippenvel verschijnt op mijn armen en na het liedje is het even stil. ' wauw die was mooi Liam' zeg ik zacht. ik knik even naar Zacj. Hij had me het nummer al vaak horen oefenen en een beetje geholpen. Et was een depressief liedje maar het liet wel zien in wat voor een diep zwart gat ik geleefd heb. Het ging namelijk over mijn moeilijkste tijd dat ik zelfmoord wou plegen en niemand meer had. Met een schore stem start ik met zingen terwijl ik vecht tgen de tranen. Ik hoopte alleen wel dat de lads nu inzagen in wat voor iets ik me gevoeld heb enzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik voelde Dan tegen me aan kruipen halverwege het liedje en hield hem dicht tegen me aan. Ik zong het af terwijl Dan zacht over mijn gezicht aaide. Na het nummer merkte ik pas hoe stil het was. Ik veegde mijn tranen weg. "Dank je" zei ik zacht met Dan stevig in mijn armen. Ik luisterde naar Niall's liedje. Het was zo depressief en melancholisch, maar wel mooi. Ik luisterde stil. Nu pas merkte ik hoe diep zijn pijn had gezeten de laatste keer dat ik bij hem was. Muziek sprak altijd beter tegen me dan mensen. Zelfs Dan was stil en dat gebeurde niet snel. Aan het einde van het nummer aaide ik zacht even over Niall's rug, waar niet Alex zijn arm lag, die hij tijdens het nummer om hem heen had geslagen. "Dat was echt heel mooi, Nialler." Onze volgende plaat zou echt niet zo vrolijk zijn, maar dat hoefde toch ook niet? We waren door veel heen gekomen, dat mocht als het aan mij lag best hoorbaar zijn.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik voel Alex zijn arm om me heen slaan voor steun die ik wel even kon gebruiken. Na een korte en kleine maar krachtige uithaal is het nummer klaar. Ik voel Liam zijn arm ook op mijn rug vrijven. "Dat was echt heel mooi, Nialler." ik glimlach zwakjes' dankje' ik sla mijn armen om Alex pmdat ik behoefte had aan een kbuffel. Soms had ik knuffel dagen dan gaf ik iedereen een knuffel. In het bgin keken de jingens en de crew echt heel raar op maar na een pios warenze het ewend en soms vonden ze het stiekem ook fijn. De rest had nig geen nummers dus ja. Dan zat stillejes bij zijn vader en ik wist niet of hij moe was of door de muziek kwam. Ik wou vragen of ze bleven logeren, ze hadden vast een tent en luchtbedden maar ik durfde het niet om de fijne hechte sfeer te verstoren dus ik bleef nog knuffelend met Alex zittne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik kom er gelijk aan. In m'n vliegtuig Skype ik wel weer. Even wat spullen pakken want ik overleef niet zonder' grinnikte ik. 'Tot morgen!' zei ik vrolijk waarna ik mijn laptop dichtklapte en even nadacht. Ik pakte mijn andere telefoon, ik had er nogal veel, en tikte Niall's nummer in. Hopelijk kwam 'ie ook echt als hij ja zei, al verwachtte ik het niet. Wat haatte ik Niall en toch was een klein beetje van alle liefde niet weg. Het erge was dat ik ook zo'n liefde voor Selena had gevoeld maar er meer was voor Niall. En daarom bleef het. Met een beetje tegenzin belde ik hem op. Hij wist al mijn andere nummers niet dus deze waarschijnlijk ook niet. Hierna zou ik meteen mijn laptop in een koffer gooien, wat kleren, schoenen, snapbacks en beanies, enzovoort.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    Het moment word verstoord door mijn mobiel die afgaat ' sorry sorry ' mompel ik. Het was de ohh zo bekende One Direction ringtone zodat ik hun bij me had. ' met Niall Horan' neem ik op. Het was een onbekenf nummer

    Mackenzie

    Ik knik tevreden en klets nog wat met mn vriendin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Gelukkig nam Niall op. Mijn stem werd ijskoud. 'Luister, Niall. Niet ophangen. Ik ga je niet bedreigen of wat voor iets doms dan ook. Het.. Het spijt me. Voor dat uh, voor dat bericht. En ik wil je graag spreken, over alles wat er gebeurd is. Geen gevechten, geen uitbarstingen, alleen praten. Ik weet dat dit nogal verdacht of wat dan ook klinkt maar ik zweer het je' mompelde ik. 'Geen Twist, maar dan ook geen Alex. Alsjeblieft?' vroeg ik hem. Ik wilde het echt doen en ook weer niet maar ik wist dat ik dan gelijk een hoop problemen kwijt was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Niall kroop heel erg dicht tegen me aan. Hij was zo'n schatje en een grote knuffelbeer. Hij knuffelde echt alles en iedereen, ook hier. Iedereen vond het ook erg fijn, zelfs hier. Hoe hij onder ons nog altijd de kleine popster werd genoemd, hij hoorde er wel helemaal bij. Hij was nu al een van ons. Ik sloeg mijn beide armen om hem heen en hield hem dicht tegen me aan. Plots ging zijn telefoon. Ik trok mijn wenkbrauw op toen ik het deuntje hoorde en de jongens begonnen te grinniken, al wist ik vrij zeker dat zij ook zoiets als ringtone hadden. Ik luisterde stil mee. Als hij weer oberstuur zou raken zou ik deze persoon uitsnauwen en blokkeren. Niemand kwam aan mijn vriendje.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik hoorde de jongens grinniken wat blosjes op mijn wangen liet verschijnen. 'Luister, Niall. Niet ophangen. Ik ga je niet bedreigen of wat voor iets doms dan ook. Het.. Het spijt me. Voor dat uh, voor dat bericht. En ik wil je graag spreken, over alles wat er gebeurd is. Geen gevechten, geen uitbarstingen, alleen praten. Ik weet dat dit nogal verdacht of wat dan ook klinkt maar ik zweer het je 'Geen Twist, maar dan ook geen Alex. Alsjeblieft?'ik begon na te denken. Hij had sorry ezegd en hij vond dat moeilojk. Hij wou geen Twist of Alex en wou het goed maken en eigenlojk wou ik dat ook wel. ' ehm oke waar en wanneer?' vraag ik stilletjes en kijk Alex even aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Wel.. Ik vlieg dadelijk vanuit Miami naar Londen en ga naar Mackenzie. De vlucht duurt negen uur dus ik kom rond middernacht aan, dan heb ik nog het een en ander te regelen voor de show. Kan je morgen rond twee uur voor de kliniek?' Ik wist niet echt waarom ik het allemaal zei maar daar lette ik niet bepaald op. 'Nee, Tuts! Niet in mijn koffer!' zei ik gelijk waarna ik haar optilde en op de grond zette. Ze keek me even arrogant aan waardoor een glimlachje rond mijn lippen kwam. Ze was in elk geval niet veranderd. 'Sorry voor dat, mijn kitten zit de hele tijd in mijn koffer' verontschuldigde ik me snel. Ik wilde niet als een of andere gek overkomen. Ondertussen zette ik een zonnebril op, mijn haar liet ik maar zo en de snapback hield ik af. Terwijl ik de koffer dichtritste hield ik mijn telefoon tegen mijn oor gedrukt.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 12:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    Ik denk even na ' is goed dan ehm zie ik je morgen?' zeg ik en wacht af. " tot morgen' ik klik op het eode hoorentje. ' dat was Justin hij wou vragen if ik kon praten dus morgen om twee uur hebben qe voor de kliniek afgesproken im te praten' glimlach ik naar Alex


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Eh, ja. Tot.. Morgen' zei ik wat ongemakkelijk waarna ik ophing. Gelijk tilde ik Tuts op, pakte mijn koffer en liep naar beneden. Daar liep ik weer de deur uit, nadat ik alles op slot had gedaan, en koos in welke auto ik ging. De Audi met luipaardprint. Geweldig idee van Twist. Na een kwartier rijden kwam ik bij het huis van Nicki aan. Zij zou wel voor Tuts willen zorgen, ze was dol op katten. Met de kitten in mijn armen belde ik aan. 'Justin' zei ze gelijk waarbij ze me omhelsde. 'En Tuts!' riep ze blij uit terwijl ze het beestje overtilde. 'Zou jij voor een paar dagen op haar willen passen? Ik moet weg voor mijn show in Londen' legde ik uit. 'Natuurlijk! Mijn bitch' zei ze toen ze Tuts knuffelde. Een grinnik verliet mijn mond. 'Dan zie ik jullie volgende week' glimlachte ik. Binnen vijf minuten reed ik weer maar dit keer op weg naar het vliegveld. Toen ik de radio aanzette hoorde ik Climax. Hè, Usher. Hem had ik ook een tijdje niet gezien. Grijnzend zong ik mee, niet bepaald verbaasd dat ik alle hoge noten haalde. Hoewel het liedje daar vooral uit bestond. 'Going nowhere fast, we've reached a climax. We're together, now we're undone' Na Climax kwamen er nog een aantal liedjes wat me niet zo boeide en uiteindelijk kwam ik bij het vliegveld aan waar ik mijn auto parkeerde en het gebouw inliep. De piloot van de vorige keer had ik ontslagen en een nieuwe was aangenomen. Na een half uurtje zat ik in mijn vliegtuig te wachten tot ik zou opstijgen. Wat hield ik van dit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [0_0 die is lelijk=D ben je morgen avond en nacht online

    Mackenzie

    Ik trek wat fatsoenlijke kleding aan en zeg mama dat Justin komt. Ik ruim mijn kamer een beetje op en wacht ongeduldig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [De kliniek is toch in LA? Anders klopt het ook niet dat de jongens ingevlogen zijn]


    Bowties were never Cooler