• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne
    Onder mijn achteraf gezien hele dramatische monoloog zag ik hem wat bewegen, maar veel zei het me niet. Hij wiebelde wat rond en ging met zijn hand over het bed heen, maar hij zocht vast wat anders dan ik. Zijn blik stond op oneindig richting de muur en ik hat het gevoel dat ik het alleen maar erger maakte. Ik keek hem onverwachts aan toen hij naar me opkeek. Hoe kwam het nou toch weer dat door mijn acties we vandaag al twee keer allebei aan het huilen waren? Daar moest ik echt snel mee stoppen. Zijn eerste woorden benamen me de adem. Ik had even geen idee meer wat te doen of wat te zeggen. Dit kwam voor mij namelijk tamelijk onverwacht. Ik was nooit de 'pretty boy' en dat hoefde ook niet, maar dat maakte deze woorden wel een stuk verwarrender. Toen hij over Tommy begon hervond ik mijn ademhalingspatroon en rolde er een kort zacht zwak lachje over mijn lippen. Zijn ogen gingen weer naar oneindig, al luisterde ik nogsteeds aandachtig. Zijn laatste woorden waren aan de ene kant een grote schok, maar aan de andere kant een grote opluchting. Langzaam liet ik het kussen los en kwam naast hem liggen. Met een plofje hoorde ik het kussen de grond raken. Heel voorzichtig legde ik mijn ene arm om hem heen. Met mijn andere hand gleed ik ondertussen zacht door zijn krullen. "Alles komt helemaal goed." Het feit dat we hier allebei nog met tranen in onze ogen lagen deee niet af aan die waarheid. Alles zou goed komen, hoe raar dingen ook konden lopen. Alles zou uiteindelijk goed komen. Dat voelde ik. Ik boog wat voorover met mijn hoofd en gaf hem een vederlicht kusje op zijn voorhoofd. Dat was vast niet wat hij bedoelde, maar dat wist ik ook wel.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn hoofd was een grote warboel. Ik wist dat ik me vereerd moest voelen, over hoe Liam naar me keek. Maar het enige waar ik aan kon denken, was hoe hij over zichzelf dacht. Oke, hij was misschien niet perfect. Maar knap was hij zeker. En vergat zijn innerlijk niet. Het was de liefste jongen die ik ooit ontmoet had.
    Ik wist gewoon niet wat ik van deze hele situatie moest denken. Het was niet dat ik er ooit echt over na had gedacht. Gewoonweg omdat ik hiervoor nooit een kans had gemaakt. uiteindelijk kwam Liam toch naast me liggen en meteen kroop ik tegen hem aan. Hij deed wat ik hem gevraagd had. Me vertellen dat het goed kwam en me knuffelen. Ik wist niet of het echt waar was. Hij zei het immers alleen omdat ik het vroeg. Ik haalde mijn neus op en glimlachte klein bij het kleine kusje op mijn voorhoofd. Het was niet wat ik bedoeld had, maar ik vond het wel even goed zo. Ik legde mijn handen tegen zijn borstkas en sloot mijn ogen. 'Dankje Li.' Ik was blij dat hij niet gewoon was weggelopen en me huilend op bed had laten liggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte een beetje toen ik voelde hoe hij dicht tegen me qqn kroop. Hij mocht me dan zelf de instructies hebben gegeven, het voelde alsnog erg fijn. Daarbij meende ik ook echt wel wat ik zei en deed. Ik had alleen hulp nodig gehad met wat hij zou willen en wat niet. Zijn handen legen fijn en warm op mijn borstkas en ik ging rustig door met door zijn krullen aaien. Ik beet nog even op mijn lip toen hij mij bedankte. "Nee, jij bedankt." Ik liet mijn hand voorzichtig via zijn wang naar zijn kin afzakken. Die duwde ik zacht een beetje omhoog voor ik mijn lippen weer op de mijnen drukte. Een vlaag van euforie golfde over me heen. Dit voelde zo ongelofelijk fijn. Dat het fout was, misschien was dat wel zo, maar er was niets wat me nu minder kon schelen dan dat. Als hij dit echt wilde en ik ook, waarom zouden we het dan niet doen? Mijn hand gleed rustig terug naar zijn woest krullende haren en een glimlachje speelde rond mijn mondhoeken. Of de wereld het mocht weten... Geen idee, maar wij wisten het ten minste dat dit gebeurde en dat was al iets, toch?


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik had mijn ogen gesloten en genoot van Liam zijn hand die door mijn haar ging. Ik wilde gewoon even niet meer nadenken en me druk maken. Genieten van Liam zijn aanrakingen en de aandacht die hij me gaf. Zo kon ik eeuwig blijven liggen. Ik opende langzaam mijn ogen toen ik Liam zij hand van mijn wang naar beneden voelde glijden. Ik kon hem enkele seconde aankijken, voordat hij zijn lippen weer op die van mij drukten. Hier kon ik wel aan wennen. Zonder nog na te denken kuste ik hem terug. Mijn nagels krasten over zijn borstkas en bleven in zijn shirt haken. Ik wilde niet weten waar we hierna waren en hoe het tussen ons zat. Of dit echt alles zou verpesten. Ik wilde het niet. Het moest zo perfect blijven als het nu was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte even tegen zijn lippen toen ik Harry me terug voelde kussen. Het kon straks heel erg ongemakkelijk en verwarrend worden, alles kon zelfs gewoon verpest zijn, zeker omdat ik geen idee had hoe het nu tussen ons zat en waar we stonden, maar dat maakte nu niets uit. Dat was allemaal voor later zorg. Zijn nagels gingen over mijn borstkas en ik voelde ze door mijn shirt heen plezant schrapen tot ze bleven hangen in de stof. Ik genoot hier echt heel erg van, hoe verwarrend alles net nog voor me leek, mijn hart was er in elk geval uit volgens mij. Dat was op dit moment genoeg. Mijn handen lagen nogsteeds in zijn haar. Een ervan maakte ik voorzichtig weer los, er zaten namelijk best wat klitten in door het slapen. Met die hand gleed ik zacht met twee vingers over zijn ruggengraat. Onze lippen waren inmiddels samen gesmolten en bewogen als een. Heel veel fijner dan dit kon het volgens mij niet worden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn hart ging tekeer tegen mijn borstkas. Zelf de kleine rukjes die ik voelden, als Liam zijn vingers bleven haken in mijn krullen, gaven me een goed gevoel. Onze lippen scheurden langs elkaar en de rillingen liepen over mijn huid, toen Liam zijn vingertoppen over mijn ruggengraat trippelden. Automatisch holde ik mijn rug iets duwde ik mijn lichaam meer tegen dat van hem. Zijn zijn vingers voelde koud, op mijn warme huid. Ze leken hele sporen achter te laten. Het gevoel dat hij me op dit moment bezorgden, was onbeschrijfelijk en ik wilde er meer van. Ik was alles om ons heen vergeten en kon me even nergens meer druk om maken. Mijn tanden zatten in zachtjes in zijn onderlip, niet nadenkend of ik nu te ver zou gaan of niet. Ik was ban voor een afwijzing, maar het ging gewoon vanzelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Kan ik ergens bij met Lou?]

    Liam Payne
    Ik voelde rillingen over zijn rug gaan toen ik met mijn vingers over zijn ruggengraat gingen. Ik ging helemaal op in de zoen. Het voelde zo heerlijk. Mijn hart draaide overuren en ik had het gevoel dat hij het wel zou kunnen voelen kloppen zodra zijn borst dichter tegen mij aan drukte. Zijn warme huid voelde heel fijn aan mijn koude vingers. Alles om ons heen leek wel verdwenen. De hitte die van zijn lijf af kwam gaf me een geweldig gevoel. Ik wilde niet dat dit ooit nog zou aflopen, al wist ik dat het straks wel moest. Toen zijn tanden in mijn lip stonden grijnsde ik licht tegen zijn lippen. Daarna opende ik mijn mond een klein stukje. Ii wilde zo graag meer. Meer van hem. Meer van deze onbeschrijfelijk heerlijke gevoelens. Hoe bang ik ook was dat ik straks alleen zou overblijven. Mijn hoofd deed het al lang niet meer, sinds het moment dat hij me terug had gekust. Die zorgen waren dus voor later. Op dit moment konden die toch niet iets veranderen. Ik trok hem nog iets dichter tegen me aan en genoot. Als nu Niall zou binnekomen zouden we iets uit te leggen hebben, maar waarschijnlijk zolang er nog eten in Harry's koelkast zat hadden we niets te vrezen.


    Bowties were never Cooler

    [Louis kan misschien naar Harry's huis komen en met Niall praten]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Verward rolde ik me op mijn stijfgeworden rug en staarde naar het witte plafon van mijn appartement. Alles van gisteren was eigelijk wel verdwenen, alleen bleef me iets bij van meiden van zakenmannen. Misschien had ik me vergist maar het kon nooit kwaad om informatie uit te wisselen met de andere jongens. Langzaam kwam ik overeind van de oude sofa in de woonkamer. De muziek stond nog zacht aan en een vaas lag stuk op de grond. Blijkbaar was ik vannacht flink tekeer gegaan maar toch viel de schade hier nog wel mee. Toen ik opstond en bijna was gestruikeld over mijn slippers, nam de hoofdpijn mijn gedachtes over en schoof vermoeit naar de keuken. Een simpele mok die op het aanrecht stond, zette ik onder het apparaat, niet wetend of deze het nog deed. Pissig door de hoofdpijn sloeg ik met mijn vuist op het aanrecht. Dan maar geen koffie of ontbijt, prima joh.. Na zeker een half uur hafd ik mezelf in schone kleding weten te krijgen en liep ik met mijn sneakers over de stoep opweg naar het appartement van Harry, in de hoop daar mensen te vinden die wisten wat er vannacht was gebeurd.

    Harry Styles
    De bloten huid van mijn benen scheurden tegen het stof van Liam zijn broek. Mijn handen klemden zich ik Liam zijn shirt toen hij me dichter tegen zich aantrok. Het voelde allemaal zo goed. Of het gewoon zo hoorde te zijn. Zachtjes beet ik op Liam zijn lip. Ik wilde zoveel meer van deze jongen. Tegen mijn verwachtingen in opende hij zijn mond een klein stukje en meteen glipte mijn tong erdoor. Dit was wat ik wilden en niets anders. Ik voelde zijn hart kloppen onder mijn handen en Mijn vingers trippelden naar benende en speelde rustig even met de zoom van zijn shirt. Volgens mij had ik nog nooit zoveel passie in een zoen gestoken. Zachtjes trok ik aan de zoom en trok ik mijn been iets op, zodat deze over Liam zijn benen lag. Ik ging er helemaal in op en kon me niet eens meer druk maken om straks.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ellison schreef:
    Annemijn Alice Harrison.
    Geschrokken keek ik op van mijn kus met Sem toen ik de deur hoorde. Met een geschrokken blik keek ze naar ons. Al had Sem haar wel opgemerkt, hij bleef nonchalant naar mijn borsten kijken. De deur werd weer dichtgegooid en ik keek Sem aan. Hij stond op en deed langzaam zijn kleding weer aan, en ik volgde zijn voorbeeld. "Laten we het voor nu maar gewoon hierbij houden. Kom je vanavond naar mijn appartement?" Ik wist dat hij alleen woonde, hij was dan ook al twintig. Ik zag de ondeugende maar lustige blik in zijn ogen. Ik knikte, en hij stapte alweer op me af om zijn lippen op de mijne te drukken, maar ditmaal een afscheidskus. "Tot vanavond, Annemijn." Hij liep de mini-bioscoop uit, en ik bleef even wachten tot ik geen schreeuwende Ricky hoorde. Het bleef stil, dus ik stond op en liep naar de woonkamer, waar ik mijn mobiel pakte en zag dat ik een nieuw berichtje had. Ik haal nog wel even condooms. x Sem Ik staarde naar het schermpje, en kreeg een weeig gevoel in mijn maag. Ging ik vanavond ontmaagd worden? Ik stopte snel mijn mobiel weg. Mooi niet dat Ricky erachter zou komen.

    -Geef mee een D, een R, een A, een M, een A, DRAMAA! *O*-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rickena "Ricky" Malou Harrison || outfit

    Ingespannen staarde ik naar de koelkast, terwijl ik luisterde wat er gebeurde. Horen wat de twee zeiden, kon ik niet. Gelukkig ging de deur snel open en even later concludeerde ik dat Sem het huis had verlaten. Te snel om het eerst nog af te maken. Annemijn kwam echter ook niet hierheen en even twijfelde ik, of ze er nog wel was. Voetstappen bevestigden echter haar aanwezigheid. Ik zuchtte opgelucht, hoewel ik natuurlijk wist dat het nog niet over was. De eerste de beste keer dat de twee alleen waren, zou die Sem vast zijn kans grijpen. Iets wat mij geheel tegenstond, maar ik kon mijn zusje niet eeuwig beschermen. Ik kon haar hoogstens binnenkort nogmaals op het hart drukken voorzichtig te zijn en het alleen te doen, wanneer ze er zeker van was dat dit was wat ze wilde.
    Ik besloot op te staan en mijn tas met nieuwe boeken naar mijn kamer te brengen. Het leek mij niet verstandig om haar nu al lastig te vallen. Dat zou waarschijnlijk alleen maar ruzie uitlokken. Nee, ik kon beter even wachten. Misschien kwam ze dan zelfs wel naar mij toe.


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Payne
    Dit voelde allemaal zo goed, zo normaal zelfs. Alsof het zo hoorde en het zo altijd zou moeten gaan. Nu snapte ik ook echt even niet meer wat iemand hierop tegen zou kunnen hebben. Niet dat ik dat normaal wel snapte, maar de angst was ook nu even helemaal weg. Meteen toen ik mijn mond een stukje open deed door zijn tanden in mijn lip voelde ik zijn tong bij mij naar binnen schuiven. Ik tikte er zacht twee keer met mijn tong tegen voor ik die erom heen wikkelde en onze tongen verwikkelt liet worden in deze hopelijk eindeloze zoen. Mijn hart klopte wild in mijn borst. Ik verplaatste mijn hand ook wat naar beneden en legde die op zijn been, die hij over de mijne heen had gelegd. Ik had nog nooit zoveel passie in een zoen gevoelt of er zelf in gestopt. Dit was echt heerlijk. Mijn been schoof ik langzaam iets tussen die van hem in en mijn hand in zijn haren vlocht zich nog iets strakker in zijn krullen. De wereld kon nu echt vergaan en ik zou het nog niet merken, zo ging ik hier in op. Het was voor het eerst dat ik zoveel liefde en passie voelde in mijn lijf en van een ander. Dat maakte het alleen maar moeilijker om straks de zoen te beëindigen. Gelukkig was daar nu nog geen spraken van.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Volgens mij zou ik straks nog in deze jongen verdwijnen of op zijn minst smelten. Mijn lichaam leek net een kachel. En dat terwijl ik hier in mijn onderbroek lag. Onze tongen scheurden tegen elkaar waren in een groot spel verwikkeld. Ik wilde hier nooit mee stoppen. Mijn handen die de zoom van zijn shirt vastknepen, schoof ik nu onder het shirt en zijn koude huid, leek de warmte uit mijn vingertoppen te zuigen. Mijn nagels krasten zachtjes over zijn huid en speels ging ik met het puntje van mijn tong, over zijn gehemelte heen. Zijn been klemde meteen tussen die van mij, alsof ik hem nooit meer los zou laten. Iets wat ik ook niet wilden. De grote reden dat ik hier niet mee wilde stoppen. Bang dat ik het nooit meer terug zou krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''