• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Mijn hersens kregen kortsluiting en vielen daarna uit. Heel mijn lichaam gloeiden en ik werd gek van het vreemde gevoel in mijn buik. Het gevoel wat je kreeg als je opgewonden was, maar dan anders. Het kriebelde gewoon heel erg. Al wist ik ook wel, dat als we lang zo door zouden gaan, ik snel genoeg wel opgewonden zou worden. En echt, ik wilde zo graag seks met deze jongen. Ik zou alleen met geen mogelijkheid durven zeggen, hoe Liam daar zelf over dacht. Ik kon best begrijpen dat hij daar nog niet aantoe was. Die arme jongen was er pas net uit dat hij op jongens viel. Al ging het zoenen hem behoorlijk goed af. Het was ook niet anders. Helemaal niet als je diegene leuk vond. Ik had er de eerste keer niet eens over nagedacht. Ik vond de jongen leuk en daar had het in gedraaid. Liam trok me iets naar boven en ik belande nu helemaal op hem. Zelfs mijn tenen kriebelde nu over langs zijn enkels. Ik besefte me niet eens meer dat we eigenlijk op moesten staan en was mezelf verloren. Mijn lippen zogen zich van aan Liam zijn onderlip en zachtjes zetten ik mijn tanden erin.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    De vlinders in mijn buik maakten overuren op dit moment en het voelde of ze zich door de withete krassen in mijn flanken die zijn nagels maakten wilden ontsnappen. Dat ging alleen niet. Het maakte het gevoel alleen maar intenser. Ik verloor me er helemaal in. Ondanks dat dit mijn eerste keer zoenen met een jongen was, zover als ik wist, voelde ik me er vrij zelfverzekerd onder. Het leek niet af te wijken van zoenen met een meisje, waarom zou het ook, en volgens mij kon ik dat wel. Ook het feit dat Harry positief op mijn gedrag reageerde, nu in elk geval, gaf me moed en zelfvertrouwen. Al wist ik niet hoe ver ik nu al durfde te gaan. We zouden wel zien. Ik voelde hem zich vastzuigen aan mijn onderlip en er zacht op bijten. Ik opende direct mijn mond een stukje en ging met mijn tong over zijn gladde tanden. Wat we eigenlijk moesten doen kon me niets meer schelen. Dat kwam wel als we klaar waren, met de nadruk op als. Mijn hart klopte wild van spanning en opwinding, maar nog niet op die manier. Dat kwam nog wel, vast wel, maar nu nog even niet. Mijn vingers duwde licht in het vlees van zijn rug nu onder het trekken van de lijnen naarmate de kus vorderde. Ik had namelijk geen nagels.


    Bowties were never Cooler

    -

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 15:10 ]


    Reality's overrated.

    Nishe Elaine Turner.
    Ik voel het bemoedigende kneepje van Nim in mijn hand, maar ik ben eerder versteend van angst. Jesse grijnst alleen maar, na mijn vraag over wat hij wilt. Hij werpt even een boze blik op Nim, alleen al omdat ze hier is. 'ik spreek jou vanavond nog wel, Nishe. Alleen.' Ik probeer zo goed en overtuigend mogelijk nee te zeggen, maar het is schor en vol trillingen. Wat hem alleen nog maar meer laat grijnzen. 'je weet wat er gebeurd als je niet komt.' Hij richt zijn blik even op Nim, en ik weet precies wat hij van plan is. Mijn mond zakt letterlijk open en beschermend ga ik voor Nim staan, begin Jesse het huis uit te duwen/slaan/trappen en sluit de deur achter hem. "Zo, dat is klaar."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Ik heb weer school, dus ik kan niet meer na 11u/half 12 reageren]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn huid scheurden tegen Liam zijn kleding. Nog een reden dat ik het van zijn lijf wilde schuren. Mijn tanden die zich zachtjes in zijn onderlip borden, zorgde ervoor dat hij zijn tong erover heen liet glijden. Meteen haalde ik mijn tanden een stukje van mekaar, maar enkel zodat ik ze dit keer in zijn tong kon zetten. Speels tikte ik met mijn eigen tong, tegen het stukte vlees dat gevangen zat, waarna ik toch al snel echt mijn mond opende en hem nu echt zoende. Zijn vingers die in mijn huid neerduwde op zijn strelingen, zorgden ervoor dat mijn rug weer iets holden en nu tegen die van hem aanwreef. Of tenminste tegen het stof van zijn shirt, waar ik het nu echt mee gehad had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [dan zou ik maar ook wat meer overdag gaan posten ;x haha, nee, dat gaat sowieso wel gebeuren Als mijn lessen volgende week ook weer echt beginnen en ik weer vroeg mijn bed uit moet.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde Harry langzaam aan wat speelser en ruwer worden dan eerst. Eerlijk gezegd vond ik het geen enkel punt. Het voelde namelijk heerlijk. Ik likte over zijn tanden en haast direct verplaatste hij ze zo dat mijn tong gevangen zat ertussen. Het voelde raar, maar zeker niet slecht. Toen hij toch wel zijn mond echt opende en de zoen begon zette ik mijn vingertoppen nog iets verder in zijn huid waardoor hij zijn borst dichter tegen de mijne aan duwde. Onze tongen speelden een wild en gepassioneerd spel terwijl ik de knoopjes van mijn shirt nu echt wel wat ongemakkelijk in mijn huid voelde duwen. Toch durfde ik hem niet uit te doen. Aan de ene kant niet omdat ik geen idee had hoe ver Harry wilde gaan en welke indruk dit hem zou geven. Aan de andere kant wist ik niet hoe ver ik durfde te gaan en of ik het nog wel kon stoppen als het snel uit de hand zou lopen. Naast het vervelende shirt was dit wel echt de geweldigste zoen die ik ooit had gehad. Geen ander kon hieraan tippen. Echt niet. Een van mijn handen gleed nu diep in zijn krullen en haakte zich daar vast terwijl de ander over zijn rug bleef gaan.


    Bowties were never Cooler

    [We zien wel. Anders kan ik ook altijd nog s ochtends vroeg of in de loop van de dag reageren]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Langzaam begon het gewoon pijn te doen. Hoe dieper Liam zijn vingertoppen in mijn huid duwden, hoe verder mijn lichaam tegen dit van hem aandrukten. Ik voelde de knoopjes van zijn shirt, letterlijk ik mijn huid hangen en het begon het geweldige gevoel van de zoen te overmeesteren. Ik wilde het zo graag uitrekken, maar ik wilde niet dat Liam verkeerde ideeën zou krijgen. Hij zou denken dat ik op seks uit was. En om heel eerlijk te zijn wilde ik dat ook wel. Heel graag zelfs. Ik wilde zijn lichaam betasten en dat hij me zo hard nam dat ik dagen niet kon lopen. Maar ik was bang voor een afwijzing. En ik had nu eenmaal zo'n idee dat ik deze zou krijgen. Toch, alleen al bij de gedachten aan bevrediging, duwde ik mijn onderlichaam tegen dat van hem. Mijn adem bleef ik mijn keek hangen en een gevoel van genot schoot door mijn aderen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Hoe dichter Harry tegen me aan drukte, hoe pijnlijker de knoopjes van mijn shirt in mijn lijf drukten. Het gevoel was nu echt niet meer te negeren en irriteerde me enorm. Toch was ik bang dat hij het erg verkeerd zou opvatten als ik mijn shirt van m'n lijf trok. Toen ik zijn onderlichaam tegen dat van mij voelde schoten er stralen van puur genot door mijn aders en werd de drang om mijn shirt uit te doen er zeker niet minder op. Mijn handen duwde ik nog iets harder tegen zijn rug, maar nu was het echt te confortabel. Dan kreeg hij maar de verkeerde indruk. Ik liet hem los en trok met wat moeite de drukknoopjes van het shirt tussen ons in open voor ik het weer door de kamer gooide. Ik legde mijn armen weer stevig om hem heen en liet mijn handen verder gaan waarmee ze bezig waren. Dit voelde echt veel beter. Zijn warme huid leek wel te ontvlammen tegen de mijne terwijl de zoen nogsteeds voort duurde. Ik voelde zijn hart kloppen tegen mijn borstkas en ik wist eigenlijk zeker dat hij het snelle geklop van mijn hart ook zou kunnen voelen. Ja, dit was echt een stuk beter.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn ademhaling was gejaagd en de diepe zoen hielp hem niet echt weer normaal te krijgen. Toch zou ik niet terugtrekken. Nu ik het genot had gevoelt wilde ik alleen maar meer. Ik voelde hoe Liam de knoopjes opentrok en deze tussen onze lichaam vandaan werd getrokken. Het deed pijn dus kwam ik iets overeind met mijn bovenlichaam, zodat zijn lichaam vrij gemaakt kon worden van de blouse. Maar meteen toen Liam zijn handen weer op mijn rug legde scheurde ik mijn lichaam weer tegen dit van hem. Mijn knieën zetten ik iets beter in het matras, zodat ik niet ongemakkelijk op hem lag en ik liet een hand over zijn zij naar boven glijden, via zijn nek naar zijn haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Even verdween zijn lijf van het mijne, zodat ik mijn bloes uit kon trekken en ergens heen kon gooien. Mijn ademhaling was snel en onregelmatig en mijn hart racete, maar ik deed er niets tegen. Zeker niet omdat de enige optie was deze zoen te stoppen, en daar wilde ik echt niet aan beginnen. Toen mijn shirt weg was drukte ik mijn handen weer stevig op zijn rug. Zijn lichaam schuurde fijn tegen het mijne, al verdween de druk een beetje, waardoor mijn ademhaling nogsteeds erg snel was, maar toch wel weer regelmatig werd. Mijn tong speelde ondertussen nogsteeds een vurig spel met zijn tong. Mijn handen vonden langzaam een vaste plaats en bleven daar zacht zijn rug kneden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn hand kneed in Liam zijn haar. Ik was blij dat het weer langer was, in plaats van zo kort geschoren. Dit stond hem toch beter. En ik kon er lekker met mijn vingers doorheen kroelen. Met mijn andere hand trokken mijn nagels nog altijd over zijn zij. Wel zachter als net, aangezien zijn huis zo teder aanvoelden, onder mijn vingertoppen. Het puntje van mijn tong streelde ik speels langs zijn gehemelte. Mijn ademhaling was nog altijd gejaagd en ik kreeg het er warm van. Al snel liet ik mijn tong weer het bekende spel spelen. De kriebels in mijn buik waren overweldigend en ik was hellemaal bezweken onder Liam zijn aanrakingen. Mijn onderlichaam scheurden automatisch langs die van hem. Ik wist totaal niet meer wat Liam wilde, maar daar zou ik snel genoeg achter komen. Ik kon het in ieder geval niet meer aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zijn hand gleed aangenaam door mijn haar. Het begon weer wat lang te worden, maar hij leek het wel prettig te vinden. Zijn nagels gingen nu zachter over mijn flank, maar doordat we hier al even bezig waren voelde elke aanraking als een blikseminslag. De sidderingen die door mijn lijf gingen voelde sensationeel. Zijn tong gleed over mijn gehemelte en een rilling over mijn rug van genot. Niet veel later werd het bekende spel der tongen hervat. De vlinders in mijn buik draaiden door. Zijn onderlichaam schuurde tegen het mijne. Even hield ik mijn onderlichaam stil, maar niet veel later kon ik het toch niet laten. Het voelde gewoon zo goed. Hoever we zouden gaan zouden we wel zien, maar nu ging ik er gewoon heerlijk mee door. Ik drukte mijn heupen wat omhoog en begon ook tegen zijn onderlijf te schuren met het mijnen. Het zond direct scheuten van genot door mijn lijf. Hoe fout iedereen ook zou denken hoe dit was, het voelde zo goed. Dat kon niet fout zijn. Een zachte kreun verliet mijn keel, maar werd gedempt door zijn heerlijke lippen.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 22:36 ]


    Bowties were never Cooler