• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne
    Wat we deden was fijn en rustig. Geen gehaast. Dat was echt heel fijn. Deze jongen had een speciaal plekje in mijn hart veroverd en daarom was ik erg opgelucht dat we dit niet deden als een of andere one-night-stand. Zijn voet schuurde prettig langs mijn kuit en mijn vingers op zijn rug namen langzaam ook dat ritme aan. Ik keek wat verbaast toen hij de kus beëindigde, maar gelukkig kroop hij niet weg. De warmte van zijn huid kwam alleen maar dichter bij. Zijn lippen lieten een witheet spoor na tot ze stopten in mijn nek. Daar begon hij aan een zuigzoen. Mijn handen stopten en mijn vingers krulden zich rond de spieren van zijn rug en borst. Hij moest blij zijn dat mijn nagels kort waren, anders hadden die nu in zijn vlees gestaan. Mijn ogen sloot ik weer uit genot. Hij had het vast niet geweten maar hij had zojuist mijn zwakke plek gevonden. Ik kantelde mijn hoofd een beetje om hem wat meer toegang te geven tot de gevoelige huid zan mijn nek. Toen hij ook nog over mijn tepel begon te wrijven verloor ik de controle en rolde er een zacht kreuntje over mijn lippen. Mijn wangen schoten vol kleur, maar ook maar de gedachten om weg te trekken werd meteen door mij verworpen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Liam zijn huid was warm onder mijn lippen. Mijn tong streelde af en toe zachtjes over het stukje huid dat ik bemachtig had tussen mijn lippen. Mijn adem stokte even in mijn keel en ik holde mijn rug iets, toen zijn vingertoppen in mijn huid werden gekruld. Mijn nagel kraste ik heel even langs zijn tepel en er rolde een zachte kreun over zijn lippen. Ik grijnsde breed en trok ietsje terug met mijn hoofd. Mijn lichaam liet ik tegen die van hem aangeplakt, maar ik moest het resultaat van mijn eigen kunst even bekijken. Ja, precies wat ik gedacht had. En kleine, maar duidelijk zichtbare plekje, had ik achtergelaten. Zachtjes drukte ik er nog een kusje op. Ik hief mijn hoofd weer op en keek naar het genietende gezicht van Liam. Met de grootste glimlach ooit op mijn gezicht begon ik allemaal kusjes op zijn gezicht te drukken. Hij was zo leuk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Onder mijn handen voelde ik zijn lichaam reageren op mijn vingers die zich in zijn huid duwden. Zelf had ik veel moeite controle te houden door zijn warme lippen in mijn nek en zijn vingers rond mijn tepel. Al snel rolde er een zachte kreun over mijn lippen. Zijn lippen trok hij weg van zijn huid en toen ik keek wat hij aan het doen was zag ik hem grijnzen. Mijn vingers relaxten zich weer langzaam. Ik zag dat hij zijn hoofd weer richting mijn nek boog en genoot nog even van het overweldigende gevoel wat zijn kus me gaf. Opeens was hij weg, al lag zijn lijf nogsteeds dicht tegen mijn lijf aan. Ik opende mijn ogen en schrok een klein beetje omdat hij plots zo dicht bij was. Toch verschenen er weer een grote glimlach op mijn gezicht zodra hij er kusjes op begon te drukken. Ik was zo blij met hem. Mijn hand op zijn rug liet ik op zijn onderrug liggen, maar met mijn hand op zijn borst begon ik de omtrek van zijn pezen en spieren te volgen. Ze waren stevig en bewezen dat hij een sterke jongen was, maar nu was het gewoon een fijn gevoel om er met mijn vingers overheen te gaan.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was zo prettig om nu te weten, dat het straks niet over zou zijn. Dat als ik hem los zou laten, ik heb niet meteen kwijt zou zijn. Al wist ik dat er nog veel moest gebeuren en dat ons nog heel veel op ons stond te wachten, maar ik zou deze jongen niet laten gaan. Kleine kusjes, drukte ik overal op zijn gezicht, maar ik eindigde met een kus op zijn lippen. De lippen waar ik nog zo veel meer kusjes op ging drukken. Ik zuchtte gelukzalig en legde mijn hoofd weer op het bed neer, terwijl ik hem bleef aankijken. Mijn hand liet ik nu gewoon braaf op zijn borstkas liggen, maar mijn vingers liet ik over zijn hij kriebelen. Ik vond dit gevoel namelijk zelf ook heel lekker en ontspannend. Ik durfde de stilte bijna niet te verbreken. Hij was niet ongemakkelijk en eigenlijk wist ik ook niet zoveel te zeggen. Of dat wist ik wel, maar dan zou ik het moment gigantisch verpesten. Dus duwde ik Liam zachtjes op zijn rug, in het matras en kroop ik dicht tegen hem aan. Mijn hoofd rusten op zijn schouder en ik sloot even genietend mijn ogen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    De kusjes over mijn gezicht zorgde ervoor dat mijn hart sloeg als de flapperende vleugels van een kolibrie. Zijn lippen eindigden met een kus op mijn lippen. Kort kuste ik hem even terug. Dat er nog veel meer kusjes als deze zouden komen was een heerlijk gevoel. Ik opende langzaam mijn ogen en keek hem aan met een glimlach op mijn gezicht. Ow, wat was hij toch leuk. Mijn handen haalde ik van zijn borst af en legde ze over de zijnen op mijn borst, maar dan op mijn shirt. Zijn gekriebel voelde heel fijn, maar ik werd er giechelig van, en echt giechelen wilde ik eigenlijk niet. De stilte tussen ons was ontspannen en plezierig. Het was een fijne stilte waarin niet gesproken hoefde te worden. Ik rolde langzaam op mijn rug toen hij zacht duwde. Mijn handen haalde ik van de zijnen af. Een arm sloeg ik om zijn middel en met de ander begon ik rustig door zijn haren te aaien. Ik genoot eigenlijk heel erg van de rust en de stilte. Buien hoorde ik opeens een bekend pasje langskomen. Lou. Ik wist het zeker. Na zo'n tijd met de jongens kon ik ze herkennen aan hun loopje en dat was zeker weten Louis. Ik zuchtte en drukte zacht nog een kusje op Harry's krullen. "Lou zal zo bij de deur staan. Ik denk dat we er nu toch echt uit moeten." zuchtte ik. Ik had echt geen zin om op te staan, maar als straks iedereen in het huis was zou iemand komen zoeken en ondanks dat ze het mochten weten wilde ik het wel graag in mijn eigen tijd vertellen, een ding tegelijk en mijn ouders het liefst als eerste.


    Bowties were never Cooler

    Roar schreef:
    (...)

    Jenny Cassandra Mannering

    Herkende ik die naam ergens van? Niet echt. Toen hij vroeg of ie op een leuk feestje was krulden mijn mondhoeken ietwat omhoog en gaf ik een kort, maar bevestigend knikje. 'Ja, het was leuk' zei ik zachtjes. Ik besloot me maar voor één vraag over mijn verlegenheid heen te zetten en het maar gewoon te vragen. 'Zou ik jou kunnen herkennen, niet van het feestje maar ergens anders van? Want ik heb een gevoel dat je me wel bekend voorkomt' legde ik snel uit, om vervolgens weer recht op mijn stoel te gaan zitten en weer een nipje nam van mijn drinken. Niet te snel drinken, want dan ging je hoofd echt nóg meer pijn doen. Gelukkig werkte het aspirientje nu wel want anders was ik waarschijnlijk niet eens meegegaan. Vijf minuten dacht ik nog dat we weer gingen shoppen, nu zaten we hier bij Zayn. Mij hoorde je niet klagen, het was wel leuk om iemand nieuws te ontmoeten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chilaw Went Pwettyness.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [sorry, was eigenlijk aan het wachten op de reactie van Faisean en was het toen een beetje vergeten.]

    Zayn Malik
    Ik lachte onschuldig en probeerde me ge herinneren waar we gister heen waren geweest. Ik wist dat we waren begonnen met indrinken bij Harry thuis. Verder kon ik me stukken herinneren, maar niet echt iets interessants. Maar blijkbaar had ik me vermaakt. Ik grinnikte zachtjes toen ze vroeg of ze me nog ergens anders van kon herkennen. Ik haalde onschuldig mijn schouders op. 'Dat zou kunnen. Misschien als je vaak met de bus gaat?' Mijn blik was op het bushokje achter haar gericht, dat buiten aan de andere kant van de straat stond. Een enorme poster van onze nieuwe film, sierde de zijkant. Ik nipte aan mijn koffie en vond het eigenlijk wel prettig om contact te hebben met mensen die niet wist wat ik deed. Want voor hun was ik gewoon Zayn. En niet Zayn, van One direction.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    Mijn ogen waren gesloten en ik genoot van de strelingen door mijn haar. Ik gaapte zachtjes en ik wist zeker dat als ik zo te lang zou blijven liggen, ik in slaap zou vallen. Niet dat ik dat heel erg zou vinden. Ik lag heerlijk en was eigenlijk gewoon nog heel moe. Gelukkig was de hoofdpijn weggezakt. Ik bromde zachtjes, toen Liam zei dat Louis zo voor de deur zou staan, en we dus op moesten staan. 'Niall doet wel open.' Ik had gewoon geen zin om op te staan of om Liam los te moeten laten. Om me daarna aan te kleden en weet ik veel wat te gaan doen. Iets nuttigs werd het toch niet vandaag. Mijn hand lag nog altijd stil op zijn borstkas, zins Liam zijn hand er even op had gelegd. Het zou werkelijk de eerste keer zijn dat ik niet springend achter de deur stond, om Louis te begroeten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik hoorde hem zacht brommen toen ik zei dat Louis zo voor de deur zou staan. Ik was niet helemaal zeker wat het betekende, maar toen hij zei dat Niall wel open zou doen verscheen er een hele brede glimlach op mijn gezicht. Het feit dat hij bij mij wilde blijven liggen in plaats van naar beneden te lopen on Louis binnen te laten zei mij echt heel veel. Normaal stond hij namelijk al bij de deur als de bel nog niet eens was gegaan. Ik voelde me er echt speciaal door. Mijn hand ging weer verder het het strelen van zijn krullen, die net als de mijnen ernstig in de war zaten, al was zijn haar langer, dus het was erger bij hem. Ik drukte mijn lippen nog een keer op zijn haren en liet mijn hoofd toen boven het zijne liggen. Ik was best blij dat hij niet wilde opstaan, ook nog voor een andere reden. Ik had echt geen zin om op te staan en dit moment achter ons te laten, al was er natuurlijk wel een belofte aan veel meer van dit soort momenten. Dat deed me glimlachen en ik sloot mijn ogen om gewoon nog even van alle rust en warmte te genieten die van hem af straalde.Ik trok hem iets verder op mijn borst zodat ik nu weer bij zijn lippen kon. Nee, ik kon mezelf echt niet helpen. In deze korte tijd was ik verslaafd geraakt aan hem en ik kom mezelf gewoon niet helpen. Ik trok hem nog iets omhoog en drukte mijn lippen weer op de zijnen. dat geweldige gevoel schoot direct weer door mijn lijf en mijn handen gleden weer rusteloos over zijn rug.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 0:08 ]


    Bowties were never Cooler

    [aangepast]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Eigenlijk was het best erg en zijn het meer dan alles dat ik Louis beneden niet stond op te wachten. De neiging om het nu toch te gaan doen, kwam even in me opspelen, maar verdween als sneeuw voor de zon, toen Liam zijn lippen in mijn haar drukten. Ik klemde mezelf dichter tegen hem aan en opende langzaam mijn ogen. Ik schok en piepten zachtjes toen Liam me omhoog trok maar glimlachte al snel toen ik hem weer aan kon kijken. Het moment dat zijn lippen die van mij weer raakten, werden mijn gedachtes meteen weer week. Meteen kuste ik hem terug en kroop ik half op hem, om het mezelf wat makkelijker te maken. Allebei mijn handen had ik rond zijn zij gelegd en mijn nagels krasten over zijn flak. Zijn handen die rusteloos over mijn rug gleden, deden mijn bovenlichaam dicht tegen dat van hem duwen en mijn lippen iets veller over de Zijne bewegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Het was nu zo vreemd te bedenken dat ik net nog zo aan het stressen was geweest omdat ik hem misschien dronken had gezoend. Wat kon het leven toch raar, maar verschrikkelijk fijn lopen. Hij klampte zich dichter tegen me aan, maar leek toch wel te schrikken toen ik hem wat omhoog trok. Ik glimlachte wat geruststellend en drukte toen zacht een kus op zijn lippen. Hij kuste me direct terug en kwam half op me liggen, wat echt niet slecht lag. Mijn handen gleden ondertussen zonder ook maar een moment te stoppen over de warme en zachte huid van zijn rug. Zijn handen die nu op mijn flanken lagen begonnen ook te bewegen, waardoor zijn nagels over mijn huid krasten en voor mijn gevoel gloeiende sporen achter lieten. Ik trok hem nog iets meer naar me toe en hij drukte zich dan ook wat dichter tegen me aan. Ondertussen werd her schuren van onze lippen regen elkaar wat ruiger en feller. Het enige wat ik kon doen was ervan genieten met volle teugen. Uiteindelijk zouden we uit zijn bed moeten komen en redelijk fatsoenlijk beneden moeten verschijnen, maar die tijd was het nog niet. Ook was het nog niet de tijd dat we moesten ophouden omdat iemand de trap op kwam. Nee, nu was nog even helemaal voor ons alleen. Mijn ademhaling werd langzaam zwaarder, al wist ik niet of dat eraan lag dat ik nog wel eens vergat te ademen onder het zoenen omdat ik er iets te veel in op ging, of omdat het grootste deel van Harry's gewicht bovenop me lag. Waarschijnlijk een combinatie van de twee oorzaken, die me allebei veels te fijn aanvoerden om iets tegen te doen.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 1:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Nim Moïra Turner

    Nishe schud verwoed haar hoofd. "Doe maar niet."
    Twijfelend haal ik mijn schouders op. Dus als er iets gebeurt gaan ze dat oplossen met een wapen? Nishe trekt een random shirt aan en loopt naar de deur. Als ze Jesse binnen heeft gelaten trekt ze me naast haar op de bank. Jesse leunt in de deuropening van de woonkamer. "Well, well, well. Nishe Turner."
    Met samengeknepen ogen kijk ik naar hem. Het is simpel: Hij mag mij niet. En ik mag hem nog minder.
    "Ja, dat ben ik. Waarom ben je hier." Nishe kijkt naar me, terwijl ze met een trillende hand die van mij pakt. "Nervous..." slikt ze.
    Ik knik en geef een geruststellend kneepje in haar hand. Eigenlijk ben ik zelf ook best wel bang. Dan kijk ik weer naar Jesse.


    Reality's overrated.

    [Waar zijn alle anderen eigenlijk?]


    Bowties were never Cooler