• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne
    Toen hij me losliet was ik redelijk gekalmeerd. De nervositeit en angst waren er nogsteeds, maar toch minder. Zijn handen door mijn haar hadden me rustig gemaakt en nu hij zo mijn tranen weghaalde voelde ik me wel beter. "Ik ben gewoon zo in de war. Ik snap mijn eigen gevoel niet eens meer. Ik ben gewoon bang, Hazz." Ik keek hem aan en zag zijn gezicht ook onder de tranen. Ik veegde ze voorzichtig wel met mijn wijsvinger. Ik wilde mijn vrienden niet zien huilen. Nooit niet. Ik ging met mijn hand nog eens door zijn krullen. "Niet huilen. Alles is goed. Hazza hoort niet te huilen." Een klein glimlachje sierde mijn lippen. Ik was echt blij met een vriend als hij. Hij leek me echt te snappen. Hij was er zelf natuurlijk ook doorheen gegaan. Nu voelde ik me opeens schuldig dat ik het hem niet eerder had gezegd. "Sorry." mompelde ik zacht, maar oprecht.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Nishe Elaine Turner.

    Blij was ik het eten naar binnen aan het proppen en schuif ook wat naar Nim "Eat." Beval ik haar, waarna ik me weer op de kip stortte. "Wat nou als we niet binnen worden gelaten?" piept ze. "Wat nou als ik niet binnen word gelaten?" ze kijkt op. "En..." en is op slag stil. " Nimpje, we worden wel binnengelaten, Dion zorgt ervoor, en ik zorg voor de drank." Zeg ik grijnzend waarna ik het nep ID dat Dion had laten maken bij wat vrienden uit mijn tas vis. "En met indrinken bedoel ik: Ons zo zat zuipen dat pap morgenochtend vraagt wat er is gebeurd. Misschien worden we nog wel met een leuk iemand wakker."Grijns ik waarna ik flirtend naar de jongen van wie ik het nummer heb gekregen kijk. Hij tikt iets op zijn telefoon en wel gelijk trilt de mijne. "Daar zal je hem hebben." Kom naar achter. Ik greens en stond op. "Nim. Niet volgen." Zeg ik duidelijk en loop, ookal kan Nim het zien met de jongen mee. Natuurlijk blijft het niet bij even praten en algauw staan we in de gang naar de wc's elkaar helemaal af te lebberen. Zijn handen gaan over mijn lichaam, maar ik hoop gewoon zo dat Nim niet komt. Al is ze natuurlijk wel zo nieuwschierig.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Hmm, zal Nim komen of niet?
    Aan de ene kant vind ik het niks voor Nim. Ze is er absoluut niet het type voor. Maar aan de andere kant zorgt het wel voor drama. Dus misschien per ongeluk? (Maar hoe per ongeluk weet ik niet... Enig idee?)]


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    [Hmm, zal Nim komen of niet?
    Aan de ene kant vind ik het niks voor Nim. Ze is er absoluut niet het type voor. Maar aan de andere kant zorgt het wel voor drama. Dus misschien per ongeluk? (Maar hoe per ongeluk weet ik niet... Enig idee?)]


    -Ze staan in de gang naar de plee's. Nim moet naar het toilet? -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Maberu schreef:
    [Hmm, zal Nim komen of niet?
    Aan de ene kant vind ik het niks voor Nim. Ze is er absoluut niet het type voor. Maar aan de andere kant zorgt het wel voor drama. Dus misschien per ongeluk? (Maar hoe per ongeluk weet ik niet... Enig idee?)]


    Skull schreef:
    -Ze staan in de gang naar de plee's. Nim moet naar het toilet? -

    PamPamPaaam xd


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Skull schreef:
    (...)

    -Ze staan in de gang naar de plee's. Nim moet naar het toilet? -


    [Hmm. Oké. Bedankt Melissa!]


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    (...)

    [Hmm. Oké. Bedankt Melissa!]


    -I'm such a smartass (joehoe)-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nim Moïra Turner

    Met mijn hoofd schuddend schuif ik het eten weg. Veel te vet voor de ochtend.
    "Nimpje, we worden wel binnengelaten, Dion zorgt ervoor, en ik zorg voor de drank," grijnst ze, waarna ze een nep ID uit haar tas vist en laat zien. "En met indrinken bedoel ik: Ons zo zat zuipen dat pap morgenochtend vraagt wat er is gebeurd. Misschien worden we nog wel met een leuk iemand wakker."
    Ik voel de kleur uit mijn gezicht trekken. Oh god. Oh god. Oh god.
    Nishe kijkt flirtend naar de jongen waarvan ze het telefoonnummer heeft gekregen. "Nim. Niet volgen." Ze loopt weg, vermoedelijk met de jongen mee.
    Ik zucht en pruts weer met het servetje. Na een tijdje moet ik toch echt naar het toilet. Maar ik mocht Nishe niet volgen? Ach, ze zal vast niet bij het toilet zijn. Ik loop naar de toiletten en merk daar dat ik me vervelend genoeg heb vergist: Ze is dus wel in die gang. Bezig met die jongen.


    Reality's overrated.

    [What did i miss? En was er nog iets voor Alexis of?]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Nishe Elaine Turner.

    Nietsvermoedend, en dan bedoel ik gewoon nergens aandacht aan geschonken sta ik nogsteeds met die jongen te klooien als ik een bekende tred hierheen hoor komen. Eerst schenk ik er geen aandacht aan en mijn handen glijden onder het shirt van de jongen. Het liefste zou ik het kapotscheuren, maar ik hield me in. En toen hoorde ik dat loopje weer. Ik stopte de kus en keek opzij, recht in de ogen van mijn zusje. Oh God Oh God. Het schaamrood trok zacht naar mijn wangen en ik haalde mijn handen onder zijn shirt uit en duwde de jongen die dus Sean heette van me weg. "Wel, het moest er van komen." Zei ik zo luchtig mogelijk, en begon Nim voor me uit terug te duwen, en keek nog even grijnzend om naar de jongen. "Sorry dat je dat moest zien." Klinkt het nogsteeds luchtig, en vol trillingen. Dit was een ramp. Pa was zo thuis en als Nim haar mond voorbij zou praten zou ik huisarrest krijgen, levenslang. Ik pakte mijn tas en sleurde Nim mee richting de auto. Zelf stapte ik in en fatsoeneerde mijn haar en make-up. Ik trok het shirtje recht en startte mijn auto. "Instappen." klonk het naar Nim en ik zette mijn witte zonnebril op. Ik moest dat straks aan haar uit gaan leggen, maar eerst drank halen. Toen Nim ingestapt was ging ik een achterbuurtje in en gebood Nim nu wel te blijven zitten en stapte een winkeltje met tralies binnen om later buiten te komen met twee zakken vol drank. "Hou even vast." Zei ik tegen Nim en gaf haar de tas, om weer in te stappen en naar huis te rijden.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    KiliOfDurin schreef:
    Liam Payne
    Toen hij me losliet was ik redelijk gekalmeerd. De nervositeit en angst waren er nogsteeds, maar toch minder. Zijn handen door mijn haar hadden me rustig gemaakt en nu hij zo mijn tranen weghaalde voelde ik me wel beter. "Ik ben gewoon zo in de war. Ik snap mijn eigen gevoel niet eens meer. Ik ben gewoon bang, Hazz." Ik keek hem aan en zag zijn gezicht ook onder de tranen. Ik veegde ze voorzichtig wel met mijn wijsvinger. Ik wilde mijn vrienden niet zien huilen. Nooit niet. Ik ging met mijn hand nog eens door zijn krullen. "Niet huilen. Alles is goed. Hazza hoort niet te huilen." Een klein glimlachje sierde mijn lippen. Ik was echt blij met een vriend als hij. Hij leek me echt te snappen. Hij was er zelf natuurlijk ook doorheen gegaan. Nu voelde ik me opeens schuldig dat ik het hem niet eerder had gezegd. "Sorry." mompelde ik zacht, maar oprecht.


    Harry Styles
    Het deed me echt pijn om Liam zo te zien. Heel rustig en haast voorzichtig bleef ik zijn wang strelen, ook al had ik de tranen al weggeveegd. Ik wist niet of het iets uithaalde bij Liam, maar mij kalmeerde het tenminste een beetje. Zijn worden waren zo herkenbaar. 'Li, ik wil over een ding duidelijk zijn.' Begon ik zachtjes. Ik had niet het gevoel of ik hardop moest praten. 'Wees eerlijk tegen jezelf. Dat is het belangrijkst. Jezelf hierover voorliegen heeft geen zin.' Ik zelf had het geprobeerd. Ik wilde het feit dat ik ook op jongens viel, niet accepteren. Het maakt het alleen maar moeilijker. 'Je hoeft niet bang te zijn. Liefde is liefde, Li. De rest doet er niet toe.' Ik wist ook wel dat de rest er wel degelijk wat toe deed. Maar het hoorde niet zo te zijn. Het hoorde niet uit te maken. Ik glimlachte klein toen ook Liam mijn tranen weg veegde. 'Liam hoort ook niet te huilen.' Als ik het iemand gunden om de gelukkigste persoon op de wereld te zijn was het hem wel. Volgens mij had deze jongen echt een puur hartje. Langzaam schudden ik mijn hoofd. Al zei hij het niet, ik wist waarom hij sorry zei. 'Het enige wat er nu nog toe doet, is dat jij eruit komt. En weetje, het maakt me niet uit op wie je valt, al zijn het aliens. Het enige wat ik wil, is jou gelukkig zien.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Zayn Malik
    Ik glimlachte toen de twee meisje zich voorstelden en zetten voorzichtig mijn zonnebril af. Ik had nog altijd hoofdpijn en last van het licht, maar ik vond het onbeleefd om me mensen te praten en ze niet aan te kunnen kijken. Al kon ik zo wel veel makkelijker herkend worden, deze meisjes leken me niet te kennen. 'Zayn Malik.' Stelde ik mezelf met een glimlach voor en nam nog een slok van mijn koffie. Mijn zonnebril legde ik op het tafeltje neer, naast mijn mobiel. 'Maar, was ik op een leuk feestje?' Probeerde ik het gesprek een beetje op gang te brengen. Ik was niet enorm mood voor een vrolijk babbeltje met vreemden, maar het ging altijd vanzelf. Gewoon omdat ik in het openbaar geleerd had om altijd vrolijk te uiten en op iedereen enthousiast in te gaan. Ik kon mezelf geen ongezellig, chagrijnige Zayn op het internet permitteren. Daarbij, leken deze meisje me nog best gezellig.


    Jenny Cassandra Mannering

    Herkende ik die naam ergens van? Niet echt. Toen hij vroeg of ie op een leuk feestje was krulden mijn mondhoeken ietwat omhoog en gaf ik een kort, maar bevestigend knikje. 'Ja, het was leuk' zei ik zachtjes. Ik besloot me maar voor één vraag over mijn verlegenheid heen te zetten en het maar gewoon te vragen. 'Zou ik jou kunnen herkennen, niet van het feestje maar ergens anders van? Want ik heb een gevoel dat je me wel bekend voorkomt' legde ik snel uit, om vervolgens weer recht op mijn stoel te gaan zitten en weer een nipje nam van mijn drinken. Niet te snel drinken, want dan ging je hoofd echt nóg meer pijn doen. Gelukkig werkte het aspirientje nu wel want anders was ik waarschijnlijk niet eens meegegaan. Vijf minuten dacht ik nog dat we weer gingen shoppen, nu zaten we hier bij Zayn. Mij hoorde je niet klagen, het was wel leuk om iemand nieuws te ontmoeten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nim Moïra Turner

    Nishe word rood, maar lang nog niet zo knalrood als ik dat word. Normaal zie je het dankzij mijn tintje niet zo goed, maar ik weet zeker dat ik nu zo rood als een tomaat moet aangelopen zijn. Ze duwde de jongen weg.
    "Wel, het moest er van komen," zegt Nishe luchtig, maar vol trillingen.
    "Sorry, Nishe," piep ik, mijn ogen strak op de grond gericht. Mijn lip is lichtjes aan het trillen. "Ik moest naar het toilet en- Sorry!"
    Nishe begint me vooruit te duwen, richting de auto. Ik stap ook in en staar voor me uit. Nishe rijd naar een achterbuurt, gebaart dat ik moet blijven zitten en komt even later weer terug met twee zakken. Waarschijnlijk met drank, gezien het geluid van flessen die tegen elkaar aan ketsen. Ze stapt weer in en rijd naar huis. Ik zelf blijf doodstil zitten. Me zwaar schuldig voelend.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik keek met grote ogen naar Harry toen hij begon te praten. Helemaal rustig was ik nog niet, maar ik had niet het gevoel dat dat snel zou gaan gebeuren. Diep in mijn hart wist ik dat hij gelijk had. Toch geloofde ik niet helemaal dat de rest er niet toe deed. Mijn familie en vrienden deden er bij mij erg veel toe en als die het niet zouden accepteren zou ik verslagen zijn. Dat maakte het voor mij alleen maar moeilijker het bespreekbaar te maken. Ook het feit dat ik niet graag anderen opzadelde met mijn problemen hielp daaraan mee. Ik glimlachte een beetje naar hem en veegde zijn tranen weg. Wat waren wij lekker bezig zeg. Janken zo vroeg in de morgen... Of middag. Ik had namelijk geen idee hoe laat het was. Ik grinnikte bij zijn woorden. 'dus als ik straks met een idioot aan kom zetten met een vlinderdas, een fez, een stetson en een blauw politie telefoonhokje, vind je het prima?" Nee, dat zou niet gebeuren, maar goed. Zeg nooit nooit. Ik ging naast hem zitten en knoopte kalm mijn overhemd bijna helemaal dicht. "Zullen we zo maar naar beneden gaan? Ik denk dat die kleine blonde Ierse kabouter wel erg lang al aan het wachten is." Niall zat namelijk nogsteeds beneden. Ik zocht mijn eigen problemen wel uit, maar hem verwaarlozen wilde ik zeker neit. Daarbij was ik ook wel weer benieuwd naar die weddenschap.


    Bowties were never Cooler

    [Heeft Alexis al gereageert?]


    Bowties were never Cooler