• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Rickena "Ricky" Malou Harrison

    Ook Annemijn had haar spullen opgeruimd en stond nu tegen het aanrecht geleund. 'Nou, Sem heeft me gisteravond gevraagd om gezellig uit te gaan, anders,' zei ze met een dramatische blik in haar ogen. 'Dus ik heb wel wat te vieren.' Verbaasd keek ik haar even aan, waarna mijn mondhoeken omkrulden. Ik was dan misschien beschermend over mijn kleine zusje, maar ik wist ook best dat ze die Sem al een hele tijd leuk vond en dus was ik blij voor haar. Hoewel hij haar maar beter goed kon behandelen en haar hart niet moest breken. Anders had hij een groot probleem genaamd Ricky.
    'Hij komt vanmiddag langs.' Ik merkte dat ze mij expres niet aankeek, toen ze het vertelde. Waarschijnlijk bang dat ik het er niet mee eens zou zijn. Het was niet bepaald handig dat er niemand thuis was, maar ik vertrouwde erop dat als die jongen wat flikte, ze meteen mij of één van haar beste vriendinnen zou contacteren. Daarbij klonk het niet als een verkeerde jongen, wanneer ik de verhalen van mijn zusje hoorde, dus het kwam vast goed.
    'Nou, veel plezier dan,' zei ik haar dan ook met een knipoog. 'Maar niks doen dat je niet wilt,' voegde ik er nog even aan toe.


    Happy Birthday my Potter!

    Annemijn Alice Harrison.
    Gespannen wachtte ik haar antwoord af. "Nou, veel plezier dan." Ik keek op, en zag dat Ricky me een knipoog gaf. "Maar niks doen wat je niet wilt." Ik glimlachte. Dat had ik kunnen verwachten. Niet dat ik dat van plan was, trouwens. Ik deed de lepel ook in de vaatwasser, en keek naar haar op. "Natuurlijk niet. Nog een vraagje trouwens, waar heeft pa de condooms?" Ik keek haar aan met een gezicht wat ik amper in de plooi kon houden, en barstte vervolgens in lachen uit. "Grapje, grapje. Maar vertel het maar niet tegen pa. Als hij weet dat ik uitga met een jongen die niet van de universiteit komt weet ik niet of ik nog wel wat mag vieren." Sem was dan wel wat het badboy-type, voor mij was hij altijd lief geweest. Ik hoorde de deurbel, en keek verrast op de klok. "Hij is er al! Kun je hem ook eens ontmoeten." zei ik blij. Ik liep naar de deur, fatsoeneerde mijn haar nog even in een voorbijkomende spiegel. Toen ik deze open deed, stond Sem met een brede glimlach naar me te kijken. "Hi beautiful." Ik bloosde. "Hey, kom er in." glimlachte ik. Ik liep voor hem uit naar de keuken. "Sem, dit is mijn zus Ricky."

    -Bestuur de handsome maar.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Styles schreef:
    Zayn Malik
    Ik had mijn koffie besteld en gekregen, waarna ik in de hoek van de Starbucks ging zitten. Mijn zonnebril had ik nog altijd op tegen de hoofdpijn en om het feit dat ik heel misschien, een kleine kans had, minder snel herkend te worden. Want als ik ergens niet op zat te wachten, was het drukten om me heen. Maar dat was stom bedacht, want ik had nog geen slok genomen of er schoven al twee meisjes bij me aan. Ik keek ze even vreemd aan. Ze leken als twee druppels water op elkaar en ze waren zeker niet lelijk. Nog vreemder keek ik na de vraag die een van hun stelden. 'Ik was op een feest. Zou niet meer weten welke.' Gaf ik eerlijk toe. Ik kon me namelijk maar vrij weinig herinneren van gister.


    Jenny Cassandra Mannering

    'Jij ook' grinnikte ik toen ze zei dat ik lief was. Ik betaalde snel even en nam mijn frappuccino aan. Het was goedkoop, maar dat had je als je vader rijk was. Ik moest echt eens wat gaan doen aan die opschepperige gedachten want ik bedoelde het zo helemaal niet. Al was het enkel voor mezelf. Ik bloosde toen Cher me meetrok en mompelde zachtjes of we niet ergens anders konden zitten. De jongen had een zonnebril op, waardoor ik hem al helemaal niet herkende. 'Hi, ik ben Jenny Mannering' stelde ik mezelf voor. Ik nam een klein slokje van mijn frappuccino en keek wat verlegen naar onder. Onder mijn wimpers door keek ik naar de jongen. Veel meer durfde ik niet te zeggen. Als oudste van de tweeling, al maakte dat niet echt zoveel uit, was in van karakter de jongste. Altijd bang om wat verkeerds te zeggen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.

    Ruw werd ik door Liam bij mijn schouders gepakt en zittend op het bed geduwd. "Dude. Kater. Doe even rustig. je weet waarschijnlijk hoe lam ik was gister en dat het dan wel een week duurt voor ik alles weer weet. Leg alles eens rustig uit en vertel me alsjeblieft dat ik niet met Hazza heb staan bekken."Ik kan het niet laten even te grinniken. "Dat weet ik niet Leeyum, maar er was iets met een weddeschap! En die meisjes van die grote zakenmannen!" Ratel ik door terwijl ik hun geen woord gun terwijl ik praat. "Kan je even wachten in d woonkamer? Dan zoeken ik en Hazza kleren op en kan hij zijn asperienes innemen." Ik knik en laat me op de bank in de woonkamer vallen waar ik nog geen tien minuten geleden nog lag. Ik trek mijn shirt recht en ga met mijn hand door mijn haren. Geduldig wacht ik tot Liam en Harry komen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Rickena "Ricky" Malou Harrison

    'Natuurlijk niet. Nog een vraagje trouwens, waar heeft pa de condooms?' Mijn ogen werden groot en geschokt keek ik haar aan, maar bijna gelijk barste ze al uit in lachen. Snel viste ik de theedoek van het haakje en sloeg haar er zacht mee. 'Grapje, grapje. Maar vertel het maar niet tegen pa. Als hij weet dat ik uitga met een jongen die niet van de universiteit komt weet ik niet of ik nog wel wat mag vieren.' Ik rolde met mijn ogen. We waren zussen, ik zou nooit iets doorvertellen aan papa, tenzij het haar leven zou redden of zo. Ik legde dan ook mijn hand op mijn hart en zwoer haar dat ik het niet door zou vertellen, waarna de deurbel al ging.
    'Hij is er al! Kun je hem ook eens ontmoeten,' riep mijn zusje blij en liep naar de deur. Ondertussen richtte ik mijn aandacht even op mijn tas en ging na of ik daadwerkelijk alles erin had gestopt.
    'Sem, dit is mijn zus Ricky,' hoorde ik Annemijn plots zeggen en toen ik opkeek zag ik dat ze weer terug was in de keuken en er een jongen achter haar aanliep. Mijn blik ging even langs hem voor ik mijn hand naar hem uitstak en een vriendelijke glimlach schonk. Nou, mijn zusje had in ieder geval smaak, hij was niet lelijk.
    'Aangenaam,' zei hij, waarop ik "Insgelijks" antwoordde en ik mij op mijn zusje richtte. 'Ik ga, veel plezier. En jij-' mijn ik draaide mij weer naar Sem. 'Lief zijn voor mijn zusje. Tenzij ze irritant is.' Ik gooide mijn tas over mijn schouder, gaf Annemijn een kus op haar wang en liep de gang in richting de deur. Op naar de bieb dan maar.


    Happy Birthday my Potter!

    Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering\

    ''Ik weet het'' grinnik ik. Ik was niet egoistich ik had gewoon zelfvertrouwen. Als ik dingen niet goed kon doen zij ik dat en als ik dingen goed kan doen dan zeg ik dat. Ik kan bijvoorbeeld niet goed basketballen maar bijne geen enkele vrouw kan dan. 'Ik was op een feest. Zou niet meer weten welke.' Ik knikte en nam een slok van mijn drinken. Hij was niet erg spraakzaam. Als het om karaktar ging leek hij op Jenny. 'Hi, ik ben Jenny Mannering' stelde Jenn zich voor. ''Ik ben Chereelynn Mannering'' glimlachte ik. ''Maar je mag me Cher noemen'' Eigenlijk waren de namen bij elkaar best apart. Een korte naam en dan kwam ik opeens met een lange naam. Ik verbood mensen me dan ook Chereelynn te noemen. ''En hoe heet jij'' glimlachte ik. Ik rommelde even in mijn tas aangezien er een paar plukjes uit mijn haar waren gevallen en borstelde mijn haar even voorzichtig gooide ik mijn borstel in Jenny's handen. Zij kon haar haren ook wel even borstelen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Iemand voor Katia?]


    "Family don’t end in blood”

    [Mijn topics.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    -Meh, ik zit te twijfelen tussen:
    ~ Ik laat Sem een enorme pervert zijn
    ~ Ik laat hem super lief zijn en ze gaan "erg ver", en ze worden betrapt door Ricky.

    Annemiek, wat denk jij? -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    -Meh, ik zit te twijfelen tussen:
    ~ Ik laat Sem een enorme pervert zijn
    ~ Ik laat hem super lief zijn en ze gaan "erg ver", en ze worden betrapt door Ricky.

    Annemiek, wat denk jij? -


    (Oh... uhm... moeilijk... die eerste zou hilarisch zijn en die tweede zou voor wat drama zorgen... I like both 0.0... laat zo'n random keuze ding anders bepalen!)


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Payne
    Ik glimlachte schammel bij zijn reden. Ik was blij dat hij deze reden gaf en niet een andere. Ik was namelijk erg bang dat als we in een dronkenmans bui verder, misschien wel veel verder, waren gegaan dat onze vriendschap heel ongemakkelijk zou maken. Dat wilde ik echt niet. Opeens kwam Niall binnen stormen en verdween Harry onder de dekens. Ik duwde de kleine drukke Ier op het bed en probeerde hem rustig zijn verhaal te laten doen. Nogsteeds snapte ik er eigenlijk geen bal van, maar goed. Blijkbaar zaten we in een weddenschap. Toen hij even adem moest halen kreeg ik het voor elkaar hem te vragen beneden te wachten. Gelukkig deed hij dat en ik zakte terug in de stoel. Nu pas zag ik hoe beledigd Harry naar me keek en ik voelde me diep schuldig over mijn woorden. "Sorry, Hazza. Ik wil gewoon niet dat het vreemd wordt tussen ons en staan zoenen in een bar zou dat wel betekenen." Geen van de jongens wist nog dat en hoe erg ik nog met mijn sexualiteit worstelde. Dat ik met hem zou hebben staan zoenen zou wel betekenen dat ik er in elk geval uit was, maar het zou de spanningen die zouden ontstaan er zeker niet minder op maken. Ik beet op mijn lip en ging met mijn hand door mijn haren. Mijn ogen gleden de kamer rond en opeens zag ik een bekend overhemd aan de gordijnstok hangen. Hoe kwam die daar nou weer? Ik stond op en haalde hem er met enige moeite vanaf, waarna ik mijn armen door de mouwen schoof. Zo, dat was ten minste 1 kledingstuk die ik had gevonden.


    Bowties were never Cooler

    Rider schreef:
    (...)

    (Oh... uhm... moeilijk... die eerste zou hilarisch zijn en die tweede zou voor wat drama zorgen... I like both 0.0... laat zo'n random keuze ding anders bepalen!)


    -Randomkeuzeding zegt Ricky moet ze betrappen. Hilarious. Ik ga nu een stukje schrijven.-

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 15:04 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Annemijn Alice Harrison.
    "Ik ga, veel plezier. En jij-" Ricky richtte zich op Sem. "Lief zijn voor mijn zusje. Tenzij ze irritant is." Sem glimlachte. "Komt voor elkaar." Ricky vertrok, en zodra de deur dichtgevallen was kwam Sem dicht bij me staan. "Ja, het wordt heel gezellig." zei hij zwoel. Ik glimlachte ondeugend. "Filmpje kijken?" vroeg hij. Ik knikte, en trok hem aan zijn pols mee naar de minibioscoop met de ligbank. Zodra de film was gestart, voelde ik zijn hand al op mijn bovenbeen. Na tien minuten kroop ik dicht tegen hem aan en sloeg hij zijn arm om mijn schouders. Een half uurtje daarna lag hij bovenop me en zaten zijn handen onder mijn shirtje. Hij trok mijn shirt over mijn hoofd, en speelde met de rand van mijn string. Hij had inmiddels ook alleen nog maar een boxer aan. Ik dacht totaal niet na over Ricky die elk moment terug kon komen.

    -Drama *O*-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik had hier geen zin in. Ik had het de jongens gewoon nooit moeten vertellen. Dan had het allemaal nooit in Liam zijn hoofd opgespeeld en had hij zich nog een keer omgedraaid in bed. Net als vroeg, toen ik nog vaak zat, midden in de nacht bij een van de jongens in bed dook. Gewoon om niet alleen te hoeven slapen. Maar nu. Ik hoefde ze maar aan te raken of ze zochten er al wat achter. Ik was het zat en Liam zijn verontschuldigingen hielpen niet echt. Mijn ogen had ik strak op de muur gericht en ik hoorde hem rommelen in de kamer. 'Ach, ga toch weg. Dat ik op jongens val betekend niet dat ik meteen geil op iedere jongen. Je bent mijn beste vriend Li, ik had je wel wat slimmer en begripsvoller ingeschat.' Snauwde ik. Het deed gewoon pijn. Ik kneep mijn ogen dicht en beet hard op de binnenkant van mijn wang. Ik rolde mezelf op als een bolletje en trok de dekens over me heen. Volgens mij had ik mezelf nog nooit zo slecht gevoelt. Ik was enorm brak, voelde me totaal niet lekker en dan kreeg ik ook nog eens dit gezeik over me heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zijn woorden deden me pijn, echt heel veel pijn. Tuurlijk wist ik dat dat niet zo was en ik vertrouwde hem echt wel, hij had vaker bij me gelegen als hij zich 's nachts alleen voelde, maar ik vertrouwde mezelf niet in zo'n dronken staat. Ik had alleen geen idee hoe ik hem dat kon vertellen zonder dat hij achter mijn geworstel kwam. Dat ging namelijk niet. Voorzichtig liep ik naar het bed toe en ging naast hem zitten. Mijn hand ging voorzichtig door zijn zachte klittende krullende haar. "Daar vertrouw ik je helemaal in Hazz..." Ik beet op mijn lip en trok mijn hand terug. Ik moest nu kiezen tussen het hem vertellen en mogelijk uit de kast komen zonder dat ik er zelf al helemaal uit was, of het niet doen en hem hier zo laten, iets wat ik niet over mijn hart kon verkrijgen. Na een tijd stilte vervolgde ik daarom mijn woorden. Mijn ogen waren neergeslagen en mijn stem zacht. "Ik vertrouw mezelf alleen niet zo goed." Het feit dat ik echt totaal niets meer wist van gister na het avondeten hielp er ook niet bij. Ik had mezelf nog nooit zo ver onder de tafel gezopen dat ik me niet eens meer herrinderde dat ik naar een club was gegaan. Ik was echt bang dat ik domme dingen had gedaan in die uren tot ik hier met Harry in zijn bed was beland.


    Bowties were never Cooler