• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Ik voelde het gewoon opspelen in mijn onderbuik. De rillingen gleden over mijn lichaam. Het voelde allemaal zo overweldigend. Als ik had geweten dat dit zo uit zou pakken, had ik het veel eerder gedaan. De zoen was vel, maar zat vol passie en intimiteit. Mijn adem bleef hangen op het moment dat Liam zijn heupen omhoog duwden en de druk op mijn onderbuik werd groter. Een raar geluid, dat door moest gaan voor een kreun, kwam uit mijn keel zetten, tegelijkertijd met die van Liam. Onze onderlichamen scheurden tegen elkaar en nog even of ik zou doordraaien. Of tenminste een enorme erectie oplopen. Hij bracht me echt tot waanzin. Ik moest echt even de zoen stoppen, om op adem te komen. Mijn adem sloeg onregelmatig tegen Liam zijn huid en heel langzaam bracht ik mijn lippen naar zijn oor. Heel speels beet ik even ik zijn oorlel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Tegelijk met mijn kreun kwam er ook een geluid uit Harry's keel dat waarschijnlijk daar ook voor door moest gaan. Dit hitste me alleen maar erger op. Onder de felle zoen vol passie en verassend genoeg ook veel intimiteit, ging mijn hart nogsteeds tekeer als een gek en had ik het gevoel of ik een marathon aan het rennen was qua ademhaling. Toch was dit zo veel fijner dan een marathon. Het gevoel dat het me gaf was zo overweldigend heerlijk dat het onbeschrijfelijk was. Hij trok uiteindelijk terug. Hijgend bleef ik op mijn rug liggen terwijl zijn adem tegen mijn nek sloeg. Zelfs dat gevoel, wat normaal zo akelig kon aanvoelen, voelde nu warempel prettig aan. Ik had het gevoel of ik gloeide, terwijl ik probeerde te stoppen met hijgen. Zijn tanden in mijn oorlel deden me licht opgewonden grommen. Ik boog wat naar voren en plantte mijn lippen op een bloot stukje nek. Zacht begon ik onder het stukje huid het bloed omhoog te zuigen. Mijn tanden schraapten in de tussentijd zacht over zijn huid. Mijn ademhaling had ik nu gelukkig wel weer redelijk onder controle, al was die nogsteeds zwaarder dan normaal. Mijn hartslag was een totaal ander verhaal. Dat vuistgrote orgaantje klopte nogsteeds als een tierelier.


    Bowties were never Cooler

    [waarom reageren er maar zo weinig mensen ;'( ]

    Harry Styles
    Het enige geluid was de kamer vulde, was ons gehijg. Ik leek mijn ademhaling maar niet onder controle te krijgen. Liam zijn gegrom deden me grijnzen en iets aan zijn oorlel trekken en er met mijn tong langs te gaan. Ik liet pas los op het moment dat zijn lippen mijn nek raakten. Het was zeker, dat we morgen beide met een kooltrui of sjaal moesten gaan lopen. De fans zouden gek worden als ze de afdrukken zouden zien. Ik kantelde mijn nek iets naar achter, om meer ruimte vrij te maken en mompelde goedkeuren. Mijn hand zakte weer af naar zijn borstkas, omdat er nu ruimte was gecreëerd tussen onze bovenlichamen. liam zijn hart ging als een rasende tekeer en zachtjes trokken mijn nagels over zijn tepels. Wat onderlichamen betrof, dat was een heel ander verhaal. Maar daar ging ik snel verandering in brengen. Hoe ze nu nog tegen elkaar aan schuurden. Het deed bijna pijn. De harde stof en rits die tegen bijna door het dunnen stof van mijn boxer heen kwamen. Ik tilde mijn lichaam iets op en mijn handen zakten af naar zijn knoop. Het kon me niet schelen wat Liam kon denken. In eerste instantie deed ik het, omdat het me irriteerde. Wilde hij het niet, wees hij me af, wilde hij het wel, was het meer dan mooi meegenomen en konden we rustig verder gaan. Want uiteindelijk wilde ik toch meer en begon het drukkende gevoel in mijn onderbuik aan te dringen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Omdat ik over een uurtje naar school moet. Sorry]


    Bowties were never Cooler

    Mouek schreef:
    [Iemand voor Katia?]


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne
    Ik kreeg mijn ademhaling langzaam onder controle, maar Harry heeg nogsteeds als een uitgeput renpaard. Zodra ik mijn lippen in zijn nek drukte hield hij op met het spelen met mijn oorlel en kantelde zijn hoofd een beetje. Langzaam zoog ik het bloed wat omhoog en beet zacht in het stukje huid. Mijn ogen sloot ik even, maar niet veel later schoten ze open toen ik zijn nagels over mijn tepels voelde gaan. Hij maakte me echt helemaal gek. Ik gaf nog een kort kusje op het plekje, wat inderdaad na een korte blik erop duidelijk maakte dat we beiden met een zuigzoen zouden rondlopen. Wat dus betekende dat we allebei een sjaal , koltrui of tot bovenaan dichtgeknoopt overhemd aanmoesten. Dat moest dan maar. Onze onderlichamen, die net nog heerlijk tegen elkaar schuurden, werden nu geschijden door Harry. Al snel voelde ik waarom in de vorm van zijn handen op de knoop van mijn broek. Ik beet even op mijn lip. Wilde ik echt direct zo ver gaan? Ach, wat maakte het ook uit? Ik wilde mijn hart niet gebroken zien, daar niet van, maar ik vertrouwde mijn beste vriend, wat hij ook nogsteeds was, erop dat dit niet een one-night-stand zou zijn. Ik bewoog mijn handen naar zijn schouder en duwde hem zacht van me af met zijn rug op het bed, waarna ik op handen en knieen over hem heen kwam zitten. Die zou in elk geval het broek uit doen makkelijker maken. Mijn handen gleden over zijn borst en bleven ergens halverwege hangen. Daar begon ik zacht met mijn duimen rondjes over zijn tepels te draaien. Mijn onderlichaam duwde ik kort tegen dat van hem aan in de hoop dat hij het zou zien als aansporing. Direct schoot die sensatie van eerder door mijn lijf en liet een drukkend gevoel achter daar beneden tussen de kriebels van de spanning. Dat zag ik in elk geval als iets goeds.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 7:22 ]


    Bowties were never Cooler

    [ja, ik bedoelde ook echt jou ;p
    Ik wil niet werken ;(]

    Harry Styles
    Mijn blik was op Liam zijn gezicht gericht. Hier zou ik hopelijk uit op kunnen merken, hoe hij hier over dacht. Het moment dat zijn broek zijn kont verliet zetten hij zijn handen tegen mijn schouders en duwde hij me zachtjes van me af. Mijn ogen werden groot en ik slikte. Even dacht ik dat ik het verpest had. Dat Liam niet wilde en ik te ver was gegaan. Maar meteen kwam hij op handen en knieën op me kruipen en heel makkelijk ging zijn broek uit. Zijn handen gleden over mijn borst en langzaam durfde ik weer adem te halen. Met grote pupillen staarde ik naar de jongen boven me. Mijn tanden beten hard in mijn onderlip, toen zijn duimen over met tepels wreven. Maar op het moment dat hij zijn onderlichaam tegen die van mij duwden, kneep ik mijn ogen dicht en rolde er een zachte kreun over mijn lippen. Automatisch bewoog ik mijn heupen ritmische naar boven en scheurden onze onderlichamen tegen elkaar aan. Mijn blik vestigde zich al snel weer op Liam en ik liet mijn handen over zijn borstkas glijden, naar zijn heupen. De druk in mijn onderbuik was er niet voor niets, want langzaam begon mijn erectie op te spelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Just to be sure :p]

    Liam Payne
    Mijn broek, of eigenlijk zijn broek die ik aan had, had hij al over mijn kont getrokken, maar zo ging die dus echt niet uit. Ik duwde hem zacht van me af en trapte het ding weer uit voor ik over hem heen kroop. Ik glimlachte toen hij me bleek aan te staren met grote pupillen en nog grotere ogen. Mijn handen gleden over zijn borstkast en stopten zo dat ik met mijn duimen over zijn tepels kon wrijven. Hij leek het er lastig mee te hebben, al wist ik niet hoe. Een ding was maar nodig om het uit te vinden. Kort duwde ik mijn onderlichaam tegen het zijne en een kreun rolde over zijn lippen. Een grijns verscheen op mijn gezicht, maar al snel was het ook aan mij de beurt om zacht te kreunen toen hij zijn onderlijf weer tegen het mijne aan schuurde. Mijn handen lagen nogsteeds op zijn borst terwijl de zijnen over mijn lijf gingen. Nu ik mijn kleren niet meer aan had waren niet alleen deze aanrakingen, maar ook het geschuur een stuk intenser. sidderingen die keer op keer door mijn lijf gingen werden heftiger en de druk in mijn onderbuik verzwaarde ietsjes. Pas toen ik een kleine bobbel tegen mijn lies voelde merkte ik zijn erectie op. Ik grijnsde en keek hem weer recht in de ogen aan. Bij mij zou het ook niet lang meer duren voor die kwam opzetten. Dit alles was namelijk zo passievol en lustvol dat dat niet kon missen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het gaf een goed gevoel dat dit van twee kanten kwam. Dat Liam ook wilden en ik dus niet totaal voor schut stond. Het feit dat de harde stof en rit niet meer tegen me aan schuurden, maakt het gevoel helemaal af en maakte me des te opgewonder. Mijn handen gleden naar Liam zijn schouders en ik trok hem naar me toe, zodat ik zonder pardon mijn lippen tegen die van hem kon duwden. Al snel liet ik mijn handen weer via zijn zij naar beneden glijden, om te eindigen bij zijn achterwerk. Waar ik ze in het dikke vlees liet kneden en zijn onderlichaam tegen die van mij duwden. Ik wist zeker dat hij mijn opkomende erectie kon voelen. Want die begon ik toch zeker op te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Onder dat onze onderlichamen tegen elkaar schuurden voelde ik zijn handen naar mijn schouders gaan. Ondertussen hield ik mijn handen op dezelfde plek. Daar lagen ze volgens mij wel prima. Zodra zijn lippen de mijnen raakten draaide ik echt door. Het was zo geweldig om zijn zachte lippen weer te voelen. Zijn handen voelde ik naar mijn achterwerk gaan. Zacht beet ik op zijn onderlip en trok er wat aan zodra hij in mijn billen begon te kneden. Mijn heupen duwde hij wat omlaag en ze schuurden ruwer tegen die van hem. Ik voelde al een bobbel ontstaan in zijn boxer toe tegen mijn lies duwde. Mijn erectie begon nu ook op te spelen. Ik wist vrij zeker dat hij die van mij ook kon voelen tegen zijn lies. Nogsteeds schuurden onze heupen fijn tegen elkaar en liepen de heerlijke sidderingen door mijn lichaam. Mijn handen gleden van zijn borst af en gingen rustig op en neer over zijn flanken. Ik kon niet geloven dat dit waar was, zo fijn was het, al zorgde het gevoel van lust en opwinding dat het waarschijnlijk gelukkig echt waar was.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Nog nooit had ik zoveel gevoeld in een keer.
    De lust, opgewondenheid, passie. Maar vooral de liefde die ik voor deze jongen voelde, was overweldigend en maakte de rest van de gevoelens nog intiemer. Ik had vaker in deze positie gelegen, maar ik had me er nog nooit zo goed bij gevoeld.
    Meteen opende ik mijn mond een stukje, zodra Liam zijn tanden in mijn onderlip zetten. Mijn tong tikten ongeduldig tegen zijn tanden en ik kneep zachtjes in zijn achterwerk. Hoe langer onze onderlichamen tegen elkaar schuurden. Hoe moeilijker ik het kreeg. Er was niets over van de kleine bobbel in mijn boxer, want ik voelde het bloed naar mijn erectie trekken. En het kloppende gevoel werd enkel ergen, op het moment dat ik dezelfde last bij Liam, tegen mijn lies voelde schuren. Mijn rug holde iets, toen zijn handen over mijn flank gleden en ik liet mijn handen in zijn boxer verdwijnen. Heel onschuldig krasten mijn nagels over zijn kont. Mijn borstkas gong heftig op en neer en ik dacht even dat mijn hart er uit zou springen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Nog nooit had ik zo met een jongen gelegen en gedaan, maar toch was dit het beste gevoel in de wereld. Ondanks dat de lust en passie en de opgewondenheid van een loopse teef allemaal door me heen gierden, waren het toch de overvloedige liefde en intimiteit die het zo fijn en speciaal maakten, specialer dan welke keer dan ook hiervoor. Hij mocht misschien wel bekend staan als de womanizer, ik had dit toch ook wel vaak genoeg gedaan, alleen nooit met een jongen. Iets wat me ook wel weer vrij nerveus maakte. Ik voelde zijn tong tegen mijn tanden tikken en mijn erectie alleen maar groeien, net als de mijne. Ik opende mijn mond en tilte vrolijk met mijn tong tegen zijn gehemelte. Mijn handen gleden intussen naar zijn heupen. Zijn handen deden iets anders en gleden achterin mijn boxers. Zijn nagels over mijn billen deden mijn rug krommen waardoor ik nu zelfs zijn bloed voelde kloppen door de twee dunne laagjes stof heen. Zo ver was ik nog net niet, maar met de gevoelsmatige hoeveelheden bloed die naar mijn erectie leken te stromen zou dat niet lang meer duren. Ik plukte wat aan de band van zijn onderbroek. Mijn ademhaling was in de tussentijd weer zwaar geworden en mijn hart klopte nogsteeds als een tierelier op speed. Ik wist niet hoe lang het zou duren voor hij het voortouw verder zou nemen. Ik wilde niet langer wachten, maar had op het uittrekken van zijn laatste en enige kledingstuk geen idee meer hoe ik verder zou moeten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Opgewonden was niet het juiste word meer. Ik was veel meer dan dat. En ik wist dat als ik niets zou ondernemen, we zo nog heel lang zouden liggen. En dat was iets waar ik verandering in wilde brengen. Toch werd dit even in de wacht gezet, door Liam die zijn mond opende. Meteen tikte zijn tong tegen mijn gehemelte en piepte ik even. Het kriebelde zo. Het gepluk aan de rand van mijn boxer, zei me genoeg en zonder waarschuwing rolde ik ons om. Ik kon mijn handen nog net op tijd wegtrekken, voordat ze tussen Liam en het matras in zouden belanden. Heel even zoenden ik hem vurig, terwijl ik mijn erectie tegen die van hem schurden. Nog niet in volle glorie als die van mij. Maar ik wist hoe ik daar verandering in moest brengen. Ik zoog zachtjes aan zijn lip en hiermee sloot ik de zoen af. Mijn knieën en plaatste ik goed in het matras en ik zetten mezelf op zijn bovenbenen. Mijn lippen gleden over zijn huid naar beneden, net als mijn handen. Heel af en toe liet ik mijn tanden over zijn vel schapen totdat ik bij zijn borst kwam. Zachtjes kuste ik zijn borstplaat terwijl mijn vingers zijn sekslijntjes naar benende volgden. Van onder mijn wimpers keek ik naar Liam zijn gezicht en hield Deze scherp in de gaten. Mijn nagels krasten boven de rand van zijn boxer, maar deze hield ik nog even netjes aan. Alles ging stapje voor stapje. Verder naar beneden. Mijn vingers gleden heel zacht over de stof van zijn boxer. Ik voelde de structuur en zachtjes zetten ik mijn hand erop. Heel zacht en subtiel, begon ik met mijn hand tegen de bobbel in zijn boxer op te rijden en deze te kneden. Even kijken Hoelang het nu nog ging duren, voordat deze vier overeind stond en zou zuren om aandacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Toen mijn tong tegen zijn gehemelte tikte hoorde ik een zacht gepiep uit hem komen. Ik haalde mijn tong daar weer weg en liet hem maar weer met de zijne spelen. Ondertussen plukte ik wat aan de rand van zijn boxer. Ik wist niet echt goed hoe ik verder moest gaan, want verder wilde ik nu echt wel. Plots draaide Harry ons om. Het was onverwacht, ondanks dat ik erop had ingespeelt. Ik kuste hem vurig terug en liet mijn handen tot op zijn kont zakken. Ik voelde zijn erectie tegen de mijne schuren, iets wat ervoor zorgde dat de bobbel in mijn boxer zich alleen maar sneller ontwikkelde. Nog even zoog hij op mijn lip... en toen was hij weg. Ik opende mijn ogen en keek naar wat hij deed terwijl hij op mijn benen was gaan zitten. Zijn lippen lieten vurige paden achter op mijn huid, maar was zijn handen deden voelde alleen maar beter. Mijn boxer was dan nog wel aan, het gekras van zijn nagels er net boven zorgde er wel voor dat ik het moeilijk kreeg om niet te reageren en gewoon stil te blijven liggen. Zodra zijn vingers over de dunne stof over mijn erectie gleden sloot ik mijn ogen in genot en moest ik hard op mijn lip bijten om een kreun in te houden. toen hij echt erin begon te kneden en er met zijn hand op begon te rijden overvloeide zulke sterke gevoelens van genot me dat ik het niet langer kon inhouden en een hese, misschien iets te harde, kreun rolde over mijn lippen. Echt lang zou het zeker niet meer duren voor die in vol ornaat recht overeind stond. De stof begon nu toch al best wel erg te knellen. Mijn handen, die nogsteeds onder zijn kont lagen, kneedden zacht het zachte vlees van zijn achterwerk. Ik wist niet wat me allemaal nog te wachten stond, maar dit zorgde er alleen maar voor dat ik er meer en meer naar uit keek.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 7:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn ogen waren gefixeerd op Liam zijn gezicht. Beetje bij beetje voelde ik zijn erectie onder mijn hand, harder worden. Ik grijnsde stilletje, toen een harde, hese kreun, Liam zijn lippen verliet. Voor mij het teken dat ik verder kon. Ik kon hem nog veel harder laten kreunen. Ik kwam iets overeind en mijn beide handen even over zijn borstkas gaan. Steeds verder naar beneden, terwijl mijn ogen nog altijd op zijn gezicht waren gepint. Heel langzaam rolde ik het elastiek van zijn boxer om, steeds verder naar beneden en al snel schoot zijn erectie achter het stof vandaan. Meteen schoten mijn ogen ernaar er werd de glimlach op mijn gezicht groter. Ik wist zeker, dat als hij me hiermee zou neuken, ik zou sterven van genot. Ik liet zijn boxer tot bij mijn eigen heupen hangen, omdat ik geen zin had om moeilijk te doen en omhoog te komen, zodat hij uit kon. Ik kon zo ook doen wat ik wilde en als het erop aankwam, zou hij wel uit gaan. Heel langzaam liet ik mijn vingers over zijn schacht glijden, terwijl ik weer naar zijn gezicht op keek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''