• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne
    Zijn lichaam was heet, niet alleen figuurlijk, maar ook letterlijk. Onze lippen waren versmolten en onze tongen zaten verwikkeld in een heftig spel. Ik had moeite mijn ademhaling enigzins normaal te houden. Zodra zijn warme vingers mijn koude lijf raakten schoten er bliksemschichten door mijn lichaam heen. Zijn vingers waren zo lekker warm. Toen hij met zijn nagels begon te krassen klonk er een klein content geluidje uit mijn keel. Ze lieten brandende strepen achter op mijn huid en zijn tong zond bliksemschichten door mijn gehemelte, maar wel op een goede manier. Alles voelde namelijk goed. Mijn been zat nu klem tussen de zijnen. Mijn been dat nog op het matras lag schoof ik met veel moeite onder hem door om zijn heup heen. Ik wilde hem niet loslaten of ook maar even terugtrekken. Als het over was kon van alles gebeuren. Zolang we zo lagen zouden deze geweldige gevoelens aanhouden en kon er niets slechts gebeuren. Dat gevoel had ik tenminste. Mijn vrije hand liet ik over zijn been weer omhoog naar zijn borst glijden om die daar te laten liggen.


    Bowties were never Cooler

    Nim Moïra Turner

    Verwoed schud ze hoofd. Ze is gestopt met huilen, haar mascara is helemaal uitgelopen. "Weetje nog, dat Jesse hier wel eens kwam.." Haar stem is schor van het huilen. "Hij was niet bepaald vriendelijk..eens." Ze huilt weer. Waarna ze opstaat en uit één van de keukenlade's een klein pistool haalt. "Je weet maar nooit." Zegt ze zacht. "Nim, beloof me dat als er iets gebeurd je via de achtertuin weggaat en Boo mee neemt."
    Ik bijt op mijn lip. Eigenlijk begin ik nu best een beetje bang te worden. En ik ril een heel klein beetje. "Nish? Moet ik de politie bellen?" vraag ik dan zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 22:18 ]


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Ik vond het gemeen dat Liam vrij spel had en ik met zijn kleding moest stoeien. Maar misschien was het wel beter zo. Wie weet wat ik anders gedaan had. Niet dat ik daar iets op tegen zou hebben, maar het ging om het idee. Ik voelden zijn spieren onder mijn vingertoppen en zetten af en toe heel zachtjes mijn nagels erin om ze vervolgens over zijn huid te laten krassen. Iets wat een piep klein geluidje van zijn kant gaf. Mijn hart leek een slag over te slaan en onwillekeurig grijnsde ik. Ik had al moeite met normaal ademen en dit hielp niet echt. Het werd eerder een zacht gehijg. Ik slaakte een piep toen Liam zijn been onder mijn heup begon te wringen. Automatisch trok ik even terug omdat ik zo niet erg confortabel lag, omdat mijn heupen hoger lagen dan mijn bovenlichaam. Ik trok een arm terug zodat ik mezelf iets kon ondersteunen en gaf mezelf de tijd om Liam te bekijken. Ik zei niets. Bang dat elk woord verkeerd zou zijn en op om adem te komen. Mijn andere hand krasten nog altijd over zijn huid en ging langzamerhand steeds hoger, zodat ik zijn shirt iets optrok. Waarom hadden we dit niet veel eerder gedaan. Bang dat we het moment zouden verliezen drukten ik mijn lippen al snel weer op dit van hem, zodat hij zich niet kon bedenken. Dat mocht niet. Hij mocht me hierna niet laten vallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zijn nagels die over mijn huid gingen maakten me helemaal gek. Een klein geluidje verliet mijn mond van genoegen. Het was maar goed datik in elk geval nog kleren aan had, anders zou dit zo maar eens nog een heel erg groot stuk verder gaan. Toen ik mijn been om zijn heup wilde slaan hoorde ik hem piepen en trok hij plots terug. Dat had ik dus niet moeten doen. Tuurlijk was ik hier de gene die te ver ging, al zag ik ook wel dat wat ik probeerde te doen niet heel fijn voor hem was. Ik trok mijn been weer terug toen hij zich een beetje oprichtte. Ik keek hem even in stilte aan, bang het verkeerde te zeggen. Zijn nagels krasten nogsteeds in warme lijnen over mijn borst, waardoor nogmaals een geluidje over mijn lippen rolde. Al snel voelde ik tot mijn opluchting zijn lippen al weer snel op die van mij. Even sloot ik mijn ogen om ervan te genieten, maar toen sloot ik heel langzaam en met tegenzin toch de kus af. Ik opende mijn ogen en keek naar de jongen naast me. Mijn hand van zijn borst schoof ik richting zijn middel. "Betekent dit nou dat we iets zijn?" vroeg ik heel voorzichtig. Ik wilde niets liever, zeker niet na dit, maar met het iets hield ik wel een slag om de arm. Als hij liever friends with benefits wilde zijn kon ik me daar ook nog wel bij neer leggen. Ik hoopte alleen vurig dat hij dit niet zomaar zou afschrijven als een van zijn one-night-stands en me verward en alleen zou achterlaten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik wist dat ik niet had moeten stoppen. Hij kuste me terug, maar het was anders dan daarnet en was maar voor korte duur. Ik had het moment verpest. Allerlei verschrikkelijke scenario's speelde zich meteen af in mijn hoofd. Dat hij me voor eeuwig zou haten, me plots zou uitleggen en gieren dat het een grapje was. Dat hij me alleen maar als test object gebruikten om er achter te komen of hij jongens echt leuk vond. Maar dat was het niet. In plaats daarvan vroeg hij of we nu wat waren. Ik beet zachtjes op mijn lip en liet mijn hand doodstil op zijn borstkas liggen. Ik wist niet waarom hij het vroeg. Voor bevestiging, omdat hij dit zelf ook wilde of omdat hij er niet hetzelfde over dacht en mijn gevoelens gewoon wilde pijlen. Maar dan vroeg je zo iets toch niet? Als ik met iemand zoenden -als ik dronken was, waar ik geen relatie mee wilde, liep ik daarna gewoon weg en deed of er nooit iets gebeurt was. Maar we waren nu allebei niet dronken. Misschien een beetje brak van de drank van gister, maar dat was niet hetzelfde. 'Als het aan mij licht wel.' Zei ik zachtjes.
    Ik durfde hem niet aan te kijken en had mijn ogen neergeslagen. Hij mocht me nu niet afwijzen. Dat zou ik echt niet aankunnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Na mijn vraag had ik er eigenlijk direct spijt van. Hij leek te bevriezen en beet op zijn lip. Ik had geen idee wat er in zijn hoofd omging en dat maakte de stres er niet minder om. Hij kon me straks net zo goed uitlachen omdat ik dit als waar had beschouwd en me achterlaten. Of hij voelde toch echt niets voor me en probeerde me zo zacht mogelijk af te wijzen. Mijn ogen waren nogsteeds op hem gericht, maar de zijnen waren toegeslagen. Toen hij uiteindelijk zei dat hij het wel wilde lichtte mijn hele gezicht op. Mijn hart maakte een driedubbele salto voor die luidruchtig door ging met kloppen, voor mijn gevoel dan, terwijl de tot nu toe onopgemerkte vlinders een feestje hielden in mijn buik. "Dan heeft u vanaf dit moment, meneer Styles, officieel een vriendje." zei ik met een grijns op mijn gezicht. Het voelde aan de ene kant nog erg onwennig, het feit dat ik een echt vriendje had, maar aan de andere kant was ik door het dolle heen. Ik pakte zijn hand van mijn borst en kneep er zacht in. Deze grijns was echt niet meer van mijn gezicht te slaan en iedereen zou mijn geluk van mijn gelaat kunnen lezen. Die gedachte liet me op mijn lip bijten. De angst van kritiek en uitsluiting kwam direct weer terug. Ik durfde niet eens er met iemand het erover te hebben dat ik erover twijfelde of ik misschien bisexueel was, laat staan iedereen te vertellen dat ik het was en een vriendje had.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik was zo bang. Liam wist daarnet nog niet eens zeker of hij wel op jongens viel. Natuurlijk wilde hij geen relatie met me. Dat was belachelijk. Ik had mezelf nu vast enorm voor schut gezet. Ik voelde zijn hart tekeer gaan onder mijn handpalm, maar keek niet op voordat hij iets gezegd had. Ik kneep mijn ogen toe, om de afwijzing te ontvangen, maar ik kreeg hem niet. In plaats daarvan, vertelde hij me dat ik nu een vriend had. Verbaast opende ik mijn ogen en keek meteen recht in het stralende gezicht van Liam. 'En dan heb jij, meneer Payne, ook officieel een vriendje.' Ik vond het raar om hier zo over na te denken en wilde dit het liefst ook niet. Maar toen Liam op zijn lip beet, kon ik niet anders. Hij was bang voor de mening van alles en iedereen. Hoe gingen we dit in godsnaam doen? Ik wilde geen geheim van hem zijn. Maar we zouden het daar nog wel over hebben. Nu wilde ik gewoon even mijn geluk vieren en duwde ik mijn lippen met een glimlach op Die van Liam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Na mijn woorden keek ik recht in zijn verbaasde groene kijkers. Die had hij denk ik niet zien aankomen. Mijn glimlach werd iets stralender toen hij zei dat ik ook een vriendje had, maar niet veel later sloeg de angst weer toe. Ik wilde graag geaccepteerd worden en ik wist dat ik hierdoor, hoe oprecht mijn gevoelens ook waren, mensen tegen me in het harnas zou jagen. Toch wilde ik het ook van de daken schreeuwen omdat ik zo gelukkig was. Ik beet koortsachtig op mijn lip in de hoop ofwel moed ofwel een oplossing te vinden. Mijn gedachten vervlogen weer zodra zijn lippen die van mij weer raakten. Zacht en opgelucht kuste ik hem terug. Ik had dit overleefd, misschien was de rest zo erg dan nog niet, al had ik geen idee hoe het te zeggen. Mijn hand gleed weer naar zijn haren. Mijn andere trok hem dicht tegen me aan. Wat konden dingen toch vreemd lopen. Het ene moment hebben we allebei een kater en komt Niall brabbelen binnen over vanacht, het volgende moment ben ik verlicht uit mijn verwarring en is een van mijn beste vrienden opeens mijn vriendje. Het puntje van mijn tong gleed zacht over zijn lippen en een glimlach danste rond mijn mondhoeken nu onze lippen weer prettig tegen elkaar aan schuurden.


    Bowties were never Cooler

    Appa --> Roar


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nishe Elaine Turner.

    Verwoed schud ik mijn hoofd als Nim over politie bellen begint. "Doe maar niet." Ik trok een random shirtje van een stoel en deed deze aan, liep naar de deur en liet Jesse binnen. Zelf trok ik Nim naast me op de bank en Jesse die leunde in de deuropening van de woonkamer. "Well, Well,Well. Nishe Turner." Klonk zijn altijd vleiende stem. Als blikken konden doden lagen we beide nu morsdood op de grond. "Ja, dat ben ik. Waarom ben je hier." Ik keek opzij naar Nim, terwijl mijn trillende hand de hare pakte. "Nervous.." Slikte ik tegen haar.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Waarom reageren we grotendeels alleen middenin de nacht?]


    Bowties were never Cooler

    [sorry, vandaag was nogal een chaos voor mij en ik heb een aantal problemen. Ook had ik vanavond een afscheidsetentje van iemand op werk, vandaar dat ik niet gereageerd heb ;x]

    Harry Styles
    Ik wist dat het hiermee nog niet afgelopen was en dat dit maar de top van de ijsberg was. Liam zou er uiteindelijk toch openlijk voor uit moeten komen. Als zijn geaardheid en ik het waart waren. Ik wist niet of hij het voorlopig geheim wilde houden of niet. Ik zou het best spannend vinden en misschien zelfs wel iets opwindend. Maar ik zou het niet eeuwig volhouden. Ik wilde immers nu al bijna mijn telefoon pakken en het grote nieuws rond strooien op het internet. Maar in plaats daarvan drukten ik mijn lippen op die van hem. Omdat hij zijn been weer onder me vandaan had geplaatst, had ik eigenlijk geen ondersteuning meer nodig. Maar ik lag prima iets over Liam heen gebogen nu. Het puntje van zijn tong likte over mijn onderlip en meteen opende ik mijn mond een stukje. Mijn tong tikte speels tegen die van hem, als begroeting, voordat ik hem liefdevol zoenden. Mijn vingers kromde iets in zijn huid en gleden daarna over zijn borstkas heen. Zijn spieren waren hard en vooral heel tastbaar op dit moment.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Maakt allemaal niet uit. Het echte leven gaat voor. Het viel me alleen op]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik vond dit alles heel spannend, vooral ook omdat dit allemaal zo nieuw was. Eindelijk was ik eruit, maar dat bracht weer andere opstakels met zich mee. Ik zag er best tegenop om ervoor uit te komen, maar aan de andere kant wilde ik niets van dit geluk achter houden. Ik glimlachte toen zijn lippen de mijnen weer raakten en al mijn zorgen naar de achtergrond drukten. Hier kon ik zeker wel aan wennen. Het puntje van mijn tong liet ik even over zijn lippen glijden, die direct open gingen. Ik glimlachte eten zijn lippen toen zijn tong tegen mijn tong tikte, maar al snel gingen onze tongen weer liefdevol om elkaar heen. Mijn spieren stonden strak van de spanning, maar goede spanning. Verwachtingsvolle spanning voor wat er allemaal nog zou komen. Zijn vingers die erover gleden lieten warme sporen achter. Ondertussen liet ik mijn ene hand weer naar zijn borstkas glijden. De ander haalde ik nu ook voorzichtig uit zijn haren en liet ik heel kalmpjes over de zachte huid van zijn rug op en neer glijden. Mijn vingers tikten een ritme op zijn gespierde borstkas, al had ik niet door dat het het eigenlijke ritme van zijn hartslag was die ik onder mijn hand voelde kloppen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het ging er allemaal heel rustig aan toe. Het viel me gewoon op dat ik de kleding nog niet van zijn lijf gerukt had. Maar daar draaide het nu ook niet om. Ik was verliefd op deze jongen en hij was dus niet enkel een lust object. Mijn voet die bovenop lag, scheurde zelfs rustig mee op het ritme, tegen zijn kuit. Ik wilde zo graag meer van deze jongen. Langzaam stopte ik de zoen weer, maar ik bleef dichtbij. Mijn lippen gleden langs Liam zijn kaak, naar zijn nek, waar ze zich vast zogen. Het bloed werd speels naar de oppervlakte gezogen, terwijl mijn hand nog altijd sporen achter lieten op zijn borstkas. Zelf werd ik gek van zijn handen die telkens maar over mijn lichaam gleden. Het voelde zo fijn aan. Ik wilde dat zijn handen heel mijn lichaam zouden bedekken. Mijn vingertoppen gleden langs zijn tepel en ik grijnsde even te zijn huid aan, terwijl mijn duim er rustig mee begon te spelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''