• Mag hier een slotje op?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 14:16 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Oh, wat leuk voor je vriendje dat je hem helemaal vergeten was. :')


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    Oh, wat leuk voor je vriendje dat je hem helemaal vergeten was. :')


    26 - 02 - '16

    Juist.


    i put the fun in funeral

    Laat realisatie momentje. :'D
    Maar eh tja... ik denk niet dat hij je zo gauw nog terug kan vinden. Misschien dat hij de foto na een tijdje toch delete want wat heb je nou aan een foto van een vreemde?

    Imber schreef:
    Oh, wat leuk voor je vriendje dat je hem helemaal vergeten was. :')


    Ik was hem niet vergeten. : p Ik denk altijd aan hem.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik zou het echt not done vinden als mijn vriendje zoiets bij mij zou doen en ik denk dat mijn vriendje het ook not done zou vinden als ik zoiets zou doen. Maar goed dat is mijn mening over dingen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 14:04 ]


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    Laat realisatie momentje. :'D
    Maar eh tja... ik denk niet dat hij je zo gauw nog terug kan vinden. Misschien dat hij de foto na een tijdje toch delete want wat heb je nou aan een foto van een vreemde?


    Ja dat dacht ik nou ook. Dat heb je helemaal niet nodig.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomasZxSarah schreef:
    (...)

    Ik was hem niet vergeten. : p Ik denk altijd aan hem.

    Liet je anders niet echt merken in je bericht.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 14:06 ]


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    Deed je anders niet echt merken in je bericht.


    deed ik wel : p Ik heb niks misdaan dus je moet het me nou niet schuldig laten voelen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomasZxSarah schreef:
    (...)

    deed ik wel : p Ik heb niks misdaan dus je moet het me nou niet schuldig laten voelen.

    "Maar dan dacht ik zo : 'Sarah je hebt een vriendje'"
    Daarmee lijkt het alsof je pas op dat moment aan hem dacht. Daarnaast zou ik het ook niet echt fijn vinden moest mijn vriend doen wat jij nu deed, maar ik weet dat mensen vinden dat ik nu overdrijf en dat jouw vriend het misschien helemaal niet erg zou vinden. Toch zou ik het niet leuk vinden moest mijn vriend foto's van andere mensen trekken omdat hij denkt dat ze knap zijn. :')

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 14:11 ]


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    "Maar dan dacht ik zo : 'Sarah je hebt een vriendje'"
    Daarmee lijkt het alsof je pas op dat moment aan hem dacht. Daarnaast zou ik het ook niet echt fijn vinden moest mijn vriend doen wat jij nu deed, maar ik weet dat mensen vinden dat ik nu overdrijf en dat jouw vriend het helemaal niet erg zou vinden. Toch zou ik het niet leuk vinden moest mijn vriend foto's van andere mlensen trekken omdat hij denkt dat ie knap zijn. :')


    Nee dat deed ik niet op dat moment. Ik dacht al de hele tijd aan mijn vriendje.
    Want ik was er de hele tijd over aan het praten tegen mijn ouders.
    Want ik was aan het vertellen dat ik het erg vond dat hij niet meer buiten mag deze week van het internaat.
    En ik zie hem echt graag. Ik ga hem niet laten vallen hoor.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomasZxSarah schreef:
    (...)

    Nee dat deed ik niet op dat moment. Ik dacht al de hele tijd aan mijn vriendje.
    Want ik was er de hele tijd over aan het praten tegen mijn ouders.
    Want ik was aan het vertellen dat ik het erg vond dat hij niet meer buiten mag deze week van het internaat.
    En ik zie hem echt graag. Ik ga hem niet laten vallen hoor.

    Schat, ik ga niet verder in discussie met jou als jij je beginpost helemaal verandert zodat het lijkt alsof jij niets gedaan hebt.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 14:14 ]


    Take me to wonderland

    Kan hier een slotje op?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Imber schreef:
    (...)
    Schat, ik ga niet verder in discussie met jou als jij je beginpost helemaal verandert zodat het lijkt alsof jij niets gedaan hebt.


    Indeed. Dat is gewoon laf.


    26 - 02 - '16

    Ben ik de enige die niks van dit hele verhaal volgt? Wat voor foto? Wat is er met je vriendje? Ben je nou bang voor een stalker of vond je het een leuke gozer? whut o.o


    From these ashes, I will rise