• hey guys,

    ik wil graag een trailer maken voor mijn nieuwe story - die nog niet online staat - maar met movie maker moet ik persé filmpjes doen.. en het lukt me niet echt om youtube filmpjes te downloaden als video - als audio lukt me wel -
    heeft iemand een programma waarbij je GIF bestanden kunt gebruiken of een ander goed programma idk, just help me

    alvast bedankt,

    Love, Levesque

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Bij Movie Maker kan je wel werken met gifs, zo had ik mijn eerste fatsoenlijke trailer in ieder geval gemaakt. Maar dan moet je je plaatjes echt wel opslaan met .gif erachter en ze echt naar de balk vanonder slepen om ze te kunnen zien bewegen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 14:45 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Bij Movie Maker kan je wel werken met gifs, zo had ik mijn eerste fatsoenlijke trailer in ieder geval gemaakt. Maar dan moet je je plaatjes echt wel opslaan met .gif erachter en ze echt naar de balk vanonder slepen om ze te kunnen zien bewegen.


    want als ik op afbeelding of video toevoegen klik en dan het GIF bestand, dan beweegt het niet? Maar moet ik hem dan vanuit mijn documenten naar movie maker slepen ?

    Levesque schreef:
    (...)

    want als ik op afbeelding of video toevoegen klik en dan het GIF bestand, dan beweegt het niet? Maar moet ik hem dan vanuit mijn documenten naar movie maker slepen ?


    Je moet je afbeelding/video inmporteren naar Movie Maker en daar bewegen ze niet, tot je ze echt specifiek naar de onderste balk sleept waar je je video samenstelt.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Je moet je afbeelding/video inmporteren naar Movie Maker en daar bewegen ze niet, tot je ze echt specifiek naar de onderste balk sleept waar je je video samenstelt.


    hmm, ik heb geen onderste balk.. het enige wat ik heb is dit;

    Levesque schreef:
    (...)

    hmm, ik heb geen onderste balk.. het enige wat ik heb is dit;



    Aah, die is niet goed. Je moet naar Start gaan en dan vanonder movie maker intypen, dan krijg je een hele andere en daar gaan ze bewegen.

    Dit moet je krijgen

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 15:04 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Aah, die is niet goed. Je moet naar Start gaan en dan vanonder movie maker intypen, dan krijg je een hele andere en daar gaan ze bewegen.



    ooooh oke, dit is de enige die ik heb.. heb hem via internet gedownload omdat er op mijn laptop helemaal geen movie maker opstond. Kan je die andere versie die jij ook hebt via internet downloaden?

    Levesque schreef:
    (...)


    ooooh oke, dit is de enige die ik heb.. heb hem via internet gedownload omdat er op mijn laptop helemaal geen movie maker opstond. Kan je die andere versie die jij ook hebt via internet downloaden?


    Dat weet ik niet, ik had dit al standaard op mijn computer staan, maar ik zal is zoeken voor je.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet, ik had dit al standaard op mijn computer staan, maar ik zal is zoeken voor je.


    echt heel erg bedankt alvast! ik dacht al dat het aan mij lag.. haha!
    ik ben zelf ook aan het zoeken, maar heb nog niks gevonden

    nogmaals bedankt!

    Levesque schreef:
    (...)

    echt heel erg bedankt alvast! ik dacht al dat het aan mij lag.. haha!
    ik ben zelf ook aan het zoeken, maar heb nog niks gevonden

    nogmaals bedankt!


    Deze moet je hebben. No worries die site is veilig, want ik heb daar al photoshop enz gedownload.

    https://dutch.toggle.com/lv/group/view/kl36230/Windows_Live_Movie_Maker.htm


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Deze moet je hebben. No worries die site is veilig, want ik heb daar al photoshop enz gedownload.

    https://dutch.toggle.com/lv/group/view/kl36230/Windows_Live_Movie_Maker.htm


    thanks! ik ga hem meteen downloaden.
    bedankt vooor je hulp!

    Levesque schreef:
    (...)

    thanks! ik ga hem meteen downloaden.
    bedankt vooor je hulp!


    Graag gedaan (:


    16 - 09 - '17