• Hoi, ik heb eindelijk een iets beter opname apparaat gevonden dan mijn gsm (mijn ipod gebruik ik nu dus) en ik dacht laat ik is een stukje spelen... Nu hb ik het in een filmpje met foto's op youtube gezet, ik hakkel soms wel, maar het is dan ook enige tijd geleden dat ik hem gespeeld heb :Y) Maar allessinds ik wilde hem even met jullie delen en geef jullie mening gerust. Als jullie willen plaats ik later nog eentje :D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind 'm leuk gespeeld. (: Zelf speel ik ook piano haha. Ik weet niet of je het van tutorials op youtube hebt gedaan of op gehoor ofzo, maar zelf lees ik het af van bladmuziek. But anyway, je kan prroberen iets meer dynamiek erin te leggen, dan wordt het iets 'spannender', maar over het algemeen vond ik het goed hoor! (:


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    Ik vind 'm leuk gespeeld. (: Zelf speel ik ook piano haha. Ik weet niet of je het van tutorials op youtube hebt gedaan of op gehoor ofzo, maar zelf lees ik het af van bladmuziek. But anyway, je kan prroberen iets meer dynamiek erin te leggen, dan wordt het iets 'spannender', maar over het algemeen vond ik het goed hoor! (:
    yeah I know that van die dynmiek, maar ik weet van mezelf dat ik dan meer geluid maak met mn pedaal en dus hoor je dat op de opnames en nee ik deed het ook op bladmuziek, maar ik ken hem onderhand al van buiten :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Speel je hem op piano of op syntheseizer? Voor de syntheseizer kun je namenlijk voor een 10tje een MIDI kabeltje aansluiten. Maar piano moet wel echt met een microfoon ja.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    BlackTree schreef:
    Speel je hem op piano of op syntheseizer? Voor de syntheseizer kun je namenlijk voor een 10tje een MIDI kabeltje aansluiten. Maar piano moet wel echt met een microfoon ja.
    gewone piano :Y) ik speel niet graag op synthesizer of keyboard, voelt niet zo leuk aan voor mij persoonlijk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leuk gedaan. Ik had ooit een keyboard en probeerde ook deze nummer. Ook al is t best makkelijk, verpestte ik t altijd.


    -

    Oké, dit vind ik echt heel mooi.


    We need a bigger boat.

    Erg mooi.^^


    •*• Lululu •*•

    Wrennah schreef:
    Leuk gedaan. Ik had ooit een keyboard en probeerde ook deze nummer. Ook al is t best makkelijk, verpestte ik t altijd.
    op keyboard zou ik ook alles verpesten :Y) daarom op mijn vijftig euro piano xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Klinkt goed! Ik zou het zelf zo niet spelen, omdat ik sommige stukken niet helemaal compleet vind klinken en inderdaad, je hakkelt een beetje soms, maar er is verder vrij weinig op aan te merken!


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Klinkt goed! Ik zou het zelf zo niet spelen, omdat ik sommige stukken niet helemaal compleet vind klinken en inderdaad, je hakkelt een beetje soms, maar er is verder vrij weinig op aan te merken!
    haha dit is een verkortte versie die ik kreeg op de les :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kan horen dat je een beetje hakkelt, maar het is erg mooi gespeeld [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    SeaweedBrain schreef:
    (...)haha dit is een verkortte versie die ik kreeg op de les :Y)


    Ja, de laatste jaren dat ik les had, (ben ondertussen gestopt ivbm school) mocht ik altijd gewoon nummers kiezen en dan kon ik zelf uitzoeken wat ik ermee deed, dus dan combineerde ik gewoon alles inclusief zangpartij. Nu speel ik dingen dingen na op gehoor, zoals het beginstuk van Pirates of the caribbean (het hele stuk wordt mij iets te moeilijk) en de intro van Beauty and the beast. Ben nooit echt een notenlezer geweest :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, de laatste jaren dat ik les had, (ben ondertussen gestopt ivbm school) mocht ik altijd gewoon nummers kiezen en dan kon ik zelf uitzoeken wat ik ermee deed, dus dan combineerde ik gewoon alles inclusief zangpartij. Nu speel ik dingen dingen na op gehoor, zoals het beginstuk van Pirates of the caribbean (het hele stuk wordt mij iets te moeilijk) en de intro van Beauty and the beast. Ben nooit echt een notenlezer geweest :')
    ik ook niet echt, ik speel meestal half op gehoor


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Moooi!

    xHEARTOFLOVE schreef:
    Moooi!
    thank you ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque