• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne
    Zodra hij weer begon met kreunen voerde ik langzaam het tempo op. Ik begon weer te hijgen en af en toe rolde er ook bij mij een kreun over mijn lippen. Mijn ene hand gleed langzaam via zijn sexlijntje omlaag. Voorzichtig, alsof het een babykonijntje was sloeg ik mijn vingers om zijn schacht en begon hem af te trekken in hetzelfde tempo als ik aan het stoten was. Een harde kreun vulde de kamer, gevolgd door een ietsjes zachtere van mij. Ik sloot mijn ogen weer voor een moment en genoot van het overweldigende genot dat nu door mijn lichaam stroomde. Hij spoorde me aan dieper te gaan, iets waar ik graag in mee ging. Mijn hand die nog op zijn flank stond trok hem met iedere stoot weer dicht tegen me aan, waardoor ik dieper kon gaan dan voorheen. Mijn ballen raakten zijn billen bij iedere stoot, wat ook nog eens een extra sensatie met zich mee bracht, die zich voegde bij alle anderen die door mijn lijf raasden en me een gevoel van puur genot gaven. Nu begon ik ook vrij snel achter elkaar te kreunen, zo goed voelde het. Met mijn andere hand ging ik nogsteeds door met hem aftrekken. Zijn erectie klopte hard tegen mijn gesloten hand. Het was maar goed nu dat ik geen kleine handen was, want deze jongen onder me was zeker niet klein geschapen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Liam speelde erop in en spoorde me aan om mee te bewegen met mijn heupen. Een hese kreun vulde de kamer op het moment dat hij mijn postraat raakten. Dit was het ultime gevoel van genot. Mijn adem was gejaagd en mijn hart zat in mijn keel. Dit ging ik niet heel lang meer volhouden. Liam bleef mijn postraat maar raken en zijn ballen raakte bij elke stoot mijn billen. Ik zetten mijn handen tegen de muur, omdat ik wist dat ik er anders doorheen zou zakken. Mijn gehijg was benauwd, net als mijn kreunen. De druk op mijn onderbuik werd groten, net als de druk op mijn erectie. Nog even en deze zou uit elkaar klappen. Het werd me allemaal teveel. Mijn lichaam begon te trillen en zelfs mijn tenen kromden om. Mijn nagels zetten ik in de muur. Ik wilde hier nog zoveel langer van genieten, maar dat ging niet. 'Li, ik.' Verder kwam het gemompel niet, want deze werd overmeesterd door een luide kruin. Mijn lichaam schokte, terwijl ik heftig klaar kwam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik opende mijn ogen weer en zag hoe hij zijn handen tegen de muur zette. Mijn gehijg was kort en oppervlakkig en mijn kreunen hees. Onder me begon zijn lichaam te trillen, wat de druk in mijn onderbuik verder verzwaarde. Ik stootte verder en liet mijn hand ook in hetzelfde tempo verder gaan over zijn schacht. Het behang hoorde ik onder zijn nagels scheuren. Een hese kreun rolde nog uit mijn keel, gevolg door een hele duide van hem, waaronder ik hem schokkend voelde klaarkomen. Mijn eigen lijf trilde inmiddels ook en na nog een stoot hield ik het echt ook niet meer. Mijn hoofd rolde naar achter en met een luide kreun kwam ik trillend in hem klaar. Ik schoof uit hem en liet me naast hem op mijn rug op het bed vallen. Ik trilde nog een beetje na en probeerde mijn gehijg wat minder luidruchtig te krijgen. Mijn hart klopte nogsteeds als een bezetene en het euforische gevoel golfde nog door me heen. Dat veroorzaakte ook de glimlach op mijn gezicht. Met een arm trok ik hem tegen me aan en drukte een heel kort kusje op zijn lippen om daarna weer door te hijgen. "Dank je." heeg ik hees. Dit was echt de beste sex ooit gesweest.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn handen gleden over de muur en mijn bovenlichaam viel in het matras. Ik voelde Liam gewoon klaarkomen, maar ik kon me er niet op focussen. Ik moest echt even bijtrekken. Ik voelde hem uit me glijden en meteen liet ik me languit op het matras vallen. Ik probeerde mijn ademhaling onder controle te houden, maar bleef zachtjes uit hijgen. Dit was zo geweldig geweest. Ik kantelde mijn hoofd naar Liam en kreeg een glimlach op mijn gezicht. Ik rolde op mijn zij en kroop dicht tegen hem aan. Ik glimlachte gelukzalig bij het kusje op mijn lippen en sloeg mijn armen om zijn middel. Mijn borstkas ging nogsteeds heftig op en neer en ik had mijn adem nog niet helemaal onder controle. 'Waarvoor?' Mijn stem kraakte en was hees. Mijn neus wreef ik langs die van hem en ik drukte nog een kusje op zijn lippen. Dit wilde ik nog zo veel vaker doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - Oke.... -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam Payne
    Ik viel glimlachend achterover op het bed nadat ik heftig klaar was gekomen. Mijn ademhaling was een zwaar gehijg die ik maar lastig onder controle wist te krijgen. Ik draaide mijn hoofd naar Harry en ik zag hem ook glimlachen. Ik trok hem voorzichtig naar me toe. Het was zo fijn om zo te liggen, zeker na zulke heerlijke sex. Een kort kusje volgde. Veel langer ging niet want zowel zijn als mijn ademhaling was nogsteeds niet rustig, waardoor ze allebei hevig op en neer gingen. Mijn armen sloeg ik om zijn lichaam. "Voor dit alles." zei ik met een gelukzalige glimlach rond mijn lippen. Langzaam kreeg ik mijn normale ademhaling terug. Ik kuste hem zacht even terug en keek met twinkelende ogen in zijn groene kijkers. Ik zou dit echt nog graag veel vaker willen doen. Mijn armen lagen stevig om zijn middel. "Ik hou van je." kwam er zacht uit mijn mond. Ondanks dat ik wel wat moe was nu, zou ik het zo weer kunnen doen als hij zou willen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn lichaam plakten tegen die van Liam en ik lag heerlijk zo. Ik trok het laken onder mijn kont vandaan en drapeerde het over onze middels. 'Dan jij bedankt.' Als Liam me niet in vertrouwen had genomen, was dit nooit gebeurd. Ik gaapte zachtjes en kroop veilig in de armen van Liam. Ik kon niet beschrijven hoe gelukkig ik me op dit moment voelden. Mijn ademhaling werd langzamerhand weer normaal. Mijn hart sloeg een slag over en de glimlach op mijn gezicht werd groter. 'Ik ook van jou.' Gaf ik eerlijk toe en drukten mijn lippen weer op die van hem. Ik kon nu al geen genoeg meer van hem krijgen. Mijn hand gleed heen en weer over zijn zij en trok hem zo dichter tegen me aan. Ik wilde deze jongen niet meer loslaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zijn lichaam lag heerlijk comfortabel tegen het mijne. Ik voelde eerst een laken van onder mijn kont worden getrokken en toen over ons heen worden gelegd. Veel zin had het niet, behalve dat we nu niet helemaal meer naakt lagen. Zijn lichaam hield me wel warm. Ik glimlachte en veegde de krullen uit zijn gezicht die nog aan zijn voorhoofd plakten. Zijn gaapje was schattig, maar toch kon ik er, hoe vertedert ik er ook door was, zelf ook geen inhouden en en geeuwde even waarna ik een soort smakkend geluidje maakte. Ondanks dat we hier gewoon lagen kon ik niet een gelukkigere jongen zijn. Mijn ogen begonnen te glunderen toen hij zei dat hij ook van mij hield en mijn wangen kleurden licht. Ik kuste hem zacht terug toen hij me weer zoende. Hieraan was ik nu al verslaafd. Mijn armen sloten zich steviger om zijn middel toen hij me dichter bij hem trok. Ik wilde echt nooit meer zonder hem. Langzaam sloot ik de kus af en drukte nog een zacht kusje op zijn wang. "Zullen we zo gaan douchen? We hebben nog een hele dag voor ons en een van onze telefoons ging net al een heel aantal keer af. Ik denk dat een van ons, of allebei een heel aantal ongelezen berichten heeft van gister." Ik glimlachte even en drukte mijn lippen nog even tegen zijn voorhoofd. het liefst ging ik met hem douchen en dan weer lekker met hem in bed kruipen en daar blijven liggen voor de rest van de dag, maar met Niall en zo ook Louis in het huis zou dat vast niet kunnen, jammer genoeg.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Als iemand me een paar uur geleden had vertel dat dit zou gebeuren, had ik diegene enorm hard uitgelachen en naar een inrichting doorgewezdn. maar ik kon mijn geluk niet op. Ik voelde me net een tiener meisje dat voor het eerst verliefd was. Ik wilde dit nog zo lang vasthouden. Ik bromde zachtjes. Ik wilde best douche, maar had gewoon totaal geen zin om ook maar uit deze houding te komen en op te staan. Ik lag veelte lekker. Daarbij, kon mijn mobiel me op dit moment al helemaal niets schelen. Iedereen wachten maar even. 'Oke, we gaan wel douche.' Gaapte ik uiteindelijk, na het kusje op mijn hoofd. Maar ik maakte geen aanstalten om op te staan. Ik had er gewoonweg geen puf voor. Ik wilde zo voor altijd blijven liggen. Dicht en veilig in de armen van Liam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik hoorde hem zacht brommen als reactie. Hij was zo schattig. Ik kon nogsteeds niet geloven dat het zo was gelopen, maar ik was er super blij mee. Ik voelde me weer als toen ik voor het eerst echt verliefd was, alleen dan nog erger. Ik glimlachte toen hij zei dat hij ook wel wilde douchen. Mijn mobiel kon me eigenlijk niets schelen, maar douchen zou wel erg fijn zijn. Ik drukte nog een kusje op zijn voorhoofd en zag hem geeuwen. Zelf gaapte ik ook. Het was aanstekelijk. Ik lag heerlijk zo met hem in mijn armen. Dat was zeker, maar eigenlijk wilde ik ook wel graag douchen en wakker worden. Ik ging met moeite rechtop zitten en aaide door zijn krullen die nog plakkerig waren van het zweet. "Derde deur links, toch?" vroeg ik met nogsteeds een licht hese en krakende stem. Daar ging ik straks nog wat van terug horen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik giechelde zachtjes toen Liam ook moest gapen. Het was aanstekelijk. Maar ik piepten al snel toen hij rechtop ging zitten. Mijn handen gleden van zijn lichaam en ik had de neiging om mezelf om hem heen te vouwen. Maar in plaats daarvan kwam ik ook met moeite overeind. Ik rekte mijn rug even en wreef in mijn ogen. Ik knikte even als teken, dat daar inderdaad mijn badkamer te vinden was. Maar ik was even vertederd over zijn stem. het klonk net, if hij net de baard in zijn keek kreeg. Ik kroop over hem heen, om het bed uit te stappen, het laken met me meetrekkend. Ik stond moeizaam recht en wikkelde het laken om me heen. 'Kom, puber van me.' Grinnikte ik lief. Ja wat, hij klonk echt zo. Niet dat mijn stem veel beter klonk, maar daar hadden we het maar even niet over.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Het kostte me moeite rechtop te gaan zitten, maar de gedachte aan een warme douche hielp wel. Naast me hoorde ik hem wat tegenstribbelend piepen, maar hij kwam toch ook omhoog. Ik keek hoe hij zich uitrekte. Het was echt heel schattig, net een jong katje. Toen hij knikte dat daar zijn badkamer was wilde ik opstaan, maar inplaats daarvan klauterde hij over me heen waardoor ik nog even moest blijven zitten. Ik fronste licht toen hij me een puber noemde. Mijn stem klonk dan wel een beetje zo, dat moest ik toegeven. Ik stond toch op en na twee niet zo soepele passen stond ik naast hem. Ik haakte een arm onder zijn knieën en de ander hield ik achter zijn rug en zo tilde ik hem op. Ik grijnsde en stal nog een kus van zijn lippen. Dit was de beste reden om dit te doen, maar zo hing het laken wat hij om had ook een beetje voor mij zodat ik niet helemaal naakt door huize Styles zou lopen. Ik duwde de deur, die blijkbaar de hele tijd op een kier had gestaan, open en liep met hem in mijn armen naar de badkamer. Hij was niet de lichtste, maar licht genoeg om zo mee te zeulen voor een tijdje. Ik de badkamer zette ik hem neer op de wasmachine en draaide zelf de deur op slot en de douche aan. In de spiegel zag ik nu mijn eigen hoofd. Het was maar goed dat we eerst gingen douchen want van mijlen ver kon je aan mijn hoofd zien wat we hadden gedaan, en om eerlijk te zijn ook aan dat van hem.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik slaakte een zacht gilletje toen Liam me optilden en sloeg mijn armen stevig om hem heen. Ik drapeerde de lakens zo goed al kon, ook over Liam heen en legde mijn hoofd op zijn schouder, nadat ik een kus had gekregen. Zachtjes gaf ik kleine kusjes op de enorme afdruk in zijn nek, die ik had gezet. Ik hobbelde licht op en neer, terwijl Liam naar de badkamer liep. Ik vond dit echt geweldig en ik kon me volgens mij de gelukkigste jongen op aarde noemen nu. Mijn kont raakte de wasmachine en ik zetten mezelf wat beter neer. Ik wikkelde meteen mijn benen om Liam zijn lichaam en trok hem dichter naar me toe. 'Je ziet er prachtig uit.' Zei ik zacht, toen ik zag dat hij zichzelf bekeek in de spiegel. Misschien een beetje verwilderd en je kon duidelijk aan hem zien, wat hij net had gedaan. Maar verder was hij gewoonweg prachtig. Hij leek gewoon alles mee te hebben. Zachtjes drukte ik mijn lippen even op zijn borstbeen en keek hem daarna stralend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik hoorde een klein gilletje uit zijn keel komen toen ik hem optilde. Die had hij dus niet verwacht. Ik kuste hem nog even kort en begon rustig te lopen terwijl hij kusjes rond de zuigzoen in mijn nek aan het zetten was. Fijne tintelingen liepen door mijn lijf elke keer als zijn lippen mijn huid raakten. Ik zette hem op de wasmachine en deed de douche aan. Ondertussen kon ik al geen kant meer op omdat zijn benen om mijn middel lagen. Ik keek even in de spiegel. Alles zei duidelijk dat we net sex hadden gehad en niet zo'n beetje ook. Harry kon die look prima hebben, hij kon elke look prima hebben, maar bij mezelf vond ik het maar raar staan. Toen hij toch zei dat ik prachtig was bloosde ik en aaide even door zijn haren. "In vergelijking met jou klopt dat echt niet. Jij bent namelijk altijd de prachtigste in de kamer." Ik drukte nog een kusje op zijn kruin en voelde toen maar of het water warm was. Dat was het gelukkig wel. "Kom je?" vroeg ik met een stralende glimlach. Het warme water zou ons allebei goed doen en grondig schoon spoelen. Hoe ongelooflijk heerlijk dat net ook was geweest, ik was er nog niet klaar voor om dit bekend te maken.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik ging rustig met mijn hand door Liam zijn verwilderde haar. Hij zag er zo verhit uit, maar dat maakte hem niet minder aantrekkelijk. Ik glimlachte onschuldig toen zijn kaken rood kleurden, maar al snel kreeg ik dezelfde kleur. 'Niet doen.' Giechelde ik zachtjes. Ik werd er altijd ongemakkelijk onder. Ik kon wel tegen complimentjes, maar niet van hem nu. Mijn handen gleden even over zijn borstkas, waarna ik hem langzaam losliet en ik het laken van me af liet zakken. Ik was eigenlijk wel echt toe aan die warme douche. Ik keek op naar Liam en begon zelf ook te stralen bij het zien van zijn gezichtsuitdruking. Ik knikte langzaam en liet me tussen hem en de wasmachine inglijden om te kunnen staan. Ik drukten nog een klein kusje op zijn lippen, waarna ik toch onder de warme waterstraal ging staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''