• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne
    Ik zag hoe zijn lip begon te bloeden. Het was lastig om er nu geen kusje op te drukken om hem te laten stoppen met bijten. Ik stelde dus maar voor om vanmiddag naar mijn ouders te gaan. Dan konden we morgen gewoon doen wat we wilden. Direct sputterde hij tegen. Ik wist niet direct wat ik erop moest zetten. Ik volgde zijn bewegingen met mijn ogen terwijl mijn hoofd overuren draaide om woorden te vinden om mijn gevoelens mee te uiten. Toen hij zijn kat uiteindelijk in de wasbak had gezet had ik de woorden gevonden. Ik legde een hand op zijn schouder en draaide hem naar mij toe, waarna ik mijn andere hand op zijn andere schouder legde. "Ik wil dit doen, Harry. Ik wil niet voor eeuwig in de schaduw blijven leven. Ik wil het mijn ouders vertellen, de jongens en de wereld. Ik wil met jou in het openbaar kunnen lopen zonder bang te hoeven zijn voor de pers. Natuurlijk zal niet iedereen het accepteren en tuurlijk ben ik daar bang voor, maar ik wil dit doen. Morgen. Dat beloof ik." Ik keek snel om ons heen of niemand ons zag en drukte toen snel en kort mijn lippen op die van hem. Naast zijn zachte lippen proefde ik ook direct bloed. "En dat moet je echt neit meer doen. Je lippen zijn minder lekker met al dat bloed erop." Ik gaf hem nog een klein kusje. "Maar nogsteeds erg lekker." Ik glimlachte naar hem.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik vond deze hele situatie maar niets. Zachtjes kroelde ik over Dusty zijn kopje heen, die nog altijd rustig van het water uit de kraan dronk. Ik schok op toen Liam zijn hand op mijn schouder legde en maakte dat ik hem aankeek. Ik wilde weer op mijn lip bijten, maar proefde meteen de smaak van bloed, toen ik mijn tanden er weer inzetten en liet weer langzaam los. Ik wist niet wat ik moest denken. Ik had gewoon het idee dat hij het enkel voor mij deed. Omdat ik me nu niet meer normaal kon gedragen in zijn bijzijn, als er andere mensen bij waren. Ik schok nog erger van het plotse kusje dat ik van hem kreeg, en mijn ogen schoten de keuken door. Maar deze was leeg. Een glimlach vormde mijn lippen en ik legde mijn hand op die van hem, die nog altijd mijn schouder vasthad. 'Alleen als je het echt zelf wilt.' Ikzelf had er weken voor nodig gehad om me mentaal voorteberijden, om het aan mijn ouders te vertellen. Maar ik stond er toen alleen voor. En Liam wist best dat ik altijd achter hem zou staan nu. Met welke keuze hij ook maakten. Ik sloeg verlegen mijn ogen neer, toen Liam over mijn lip begon. Het was gewoon een nare gewoonte van me. Maar grijnsde al snel weer bij het kusje en kon het niet laten mijn armen om zijn middel te wikkelen en hem te knuffelen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 10:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [niall komt er na school aan, heb even vijf minuten voor mezelf, dus ben even via gsm aant kijken]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Okay]


    Bowties were never Cooler

    [Zal ik gewoon met Liam reageren of niet?]


    Bowties were never Cooler

    [ja doe maar. ;o]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik hem leek te verrassen door het kusje. Hij was echt schattig zo. Zacht kneep ik even in zijn schouder bij zijn woorden. "Ik wil het zelf. Ik wil niet elke seconde dat ik met jou ben achterom hoeven kijken. Ik wil dit niet geheim houden. Ik voel me dolgelukkig en wil dat iedereen het weet. Tuurlijk ben ik ook bang om het tegen mijn ouders te vertellen, maar als dat doen betekent dat we niet meer op hoeven te passen met wat we doen, doe ik het." ik keek nog even of niemand ons zag en gaf hem nog een kusje. Ik proefde het bloed tegen mijn lippen. Dat moest hij echt niet meer doen. Ik voelde hem even tegen mijn lippen grijnzen. Al snel lagen zijn armen om mijn middel. Ik knuffelde hem maar al te graag terug. Dit as gelukkig onschuldig genoeg om niet te hoeven oppassen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    mijn ogen leken meer te gaan twinkelen met de seconde en mijn wangen roder te worden. Het stelde me enorm gerust om dit te horen. Dat het allemaal niet van een kant kwam en het geen opwelling was geweest. Dat we er samen echt voor gingen. Ik wist dat ik het mijn ouders ook moest gaan vertellen. Maar ik was dat dit niet te vergelijken was met wat Liam moest zeggen morgen. Ik hoefde enkel te melden dat we een relatie hadden en eigenlijk was ik wel blij dat ik heel het uit de kast gebeuren, al achter de rug had. ik wikkelde mijn armen om Liam zijn middel en na nog een kusje, verstopte ik mijn gezicht in zijn nek. 'Wil je het alleen doen, of moet ik met je mee?' Ik kon begrijpen dat hij het liever in zijn eentje deed, maar soms was het ook fijn om iemand achter je te hebben staan. Maar dat was totaal zijn keuze. ik wilde alleen laten weten, dat hij er niet alleen voor stond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij zijn gezicht ik mijn nek legde en ik aaide zacht even door zijn weelderig pluizige krullen. Ik dacht even na bij zijn woorden. Het was fijn om te weten dat ik er niet alleen voor stond, maar na even wikken en wegen leek het me toch fijner om alleen te gaan. Zelfs als ze het niet zouden accepteren, wat ik natuurlijk hoopte dan niet, kon ik daar beter alleen zijn. Daarbij wilde ik ook graag een dagje met mijn familie hebben. Ik zag ze bijna niet en dat viel me soms wel erg zwaar. "Ik ga zelf. Als je wil kan ik je wel bij jou ouders afzetten als je wil. Het is wel wat om, maar dat is niet erg." Het was wel anderhalf uur extra rijden, maar ik vond het niet zo erg. Dan wist ik tenminste dat hij ook een fijne dag zou hebben. Ik aaide nog even door zijn haren. Nu hij zijn hoofd in deze hoek hield zag ik de rand van de zuigzoen in zijn nek weer verschijnen. Ik drukte er even kort mijn lippen op voor ik zijn trui weer zo deed dat die verstopt zat. We moesten daarmee echt de komende dagen voorzichtig doen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn neus gleed zachtjes over Liam zijn huid en ik moest toegeven dat er nog maar weinig over was van de kokos geur die verwerkt was in de douchegel. Zijn eigen geur was naar boven gekomen en het was veel prettiger. Het rook tenminste niet zo kunstmatig en was een stuk realistischer. ik knikte langzaam. Misschien was het ook maar beter dat hij alleen ging. Ik zou, naast Liam steunen, niet zo goed weten wat ik daar te zoeken zou hebben. En nu kon ik mooi naar mijn eigen ouders, Al zou dat gewoon mijn moeder worden. Ik ging niet langs alle twee morgen. Dat zou me iets te veel worden. 'Zeker weten? ik wil ook wel zelf rijden.' Ik had mijn ogen gesloten en genoot van zijn hand die door mijn haar ging. iets wat ik nog wel even moest doen zo, want ik zag er waarschijnlijk niet uit zo. mijn eigen handen geleden over zijn ruggengraat en zachtjes glimlacht ik bij het kusje in mijn nek. Doordat hij mijn trui weer iets omhoog trok, wist ik dat het mijn zuigzoen was geweest. Misschien moesten we daar voortaan maar iets beter over nadenken. mijn buik knorde en gaf een vervelend gevoel. 'Kom we gaan eten.' Zei ik zachtjes, maar maakte geen aanstalten Liam los te laten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Mijn handen gingen rustig door zijn haren terwijl we morgen bespraken. Ik dacht even na en knikte toen. "Ik doe het graag... Al wordt het misschien dan wel onhandig met terug gaan." We konden nu niet zo simpel meer met de trein als vroeger. Dat was wel vrij lastig en ook onwerkelijk aan dit alles. Een lichte rilling rolde over mijn rug door zijn vingers. Het voelde fijn en vreemd tegelijk. Ik zag de zuigzoen in zijn nek verschijnen in zijn hals onder zijn trui vandaan. Ik drukte er kort een kusje op voor ik hem weer zo trok dat het plekje niet zichtbaar meer was. Bij zijn knorrende maag kon ik een zacht gelach niet binnen houden. Ik liet hem niet los, maar draaide ons wel richting het aanrecht. Als we nou op de bank naast Niall gaan zitten kan je tegen me aan hangen zo veel je wilt zonder dat we vreemde blikken krijgen." zei ik zacht. Als ik het zou doen zouden er waarschijnlijk vraagtekens bij worden gezet, maar hij was toch een stuk aanhankelijker dan ik, wat nu goed uit kwam. Zo konden we toch vandaag nog een beetje samen zijn zonder dat de jongens erachter zouden komen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik likte zachtjes over mijn onderlip, maar voelde dat deze alweer aan het genezen was. Ik moest toch moeite doen er niet weer op te gaan bijten, omdat ik dat altijd deed als ik nadacht. Want ik kon inderdaad moeilijk met de trein terug. Tenminste niet, als ik een rustige treinreis wilde. Toch wilde ik wel met Liam mee rijden. 'Ik kan wel een taxi terug nemen.' Verzon in uiteindelijk,
    Terwijl Liam een kusje in mijn nek drukten en mijn trui goed trok. Mijn maag knorde en ik had echt honger, maar ik had geen zin om Liam los te laten. Deze draaide ons enkel richting het aanrecht, maar ook hij hield nog altijd mij vast. Ik glimlachte bij zijn worden. Hij had inderdaad gelijk. Ik hing altijd tegen iedereen aan en het zou niets nieuws zijn. Toch werd ik er een beetje zenuwachtig van. In mijn hoofd was het toch anders. Toch stemde ik er mee in en liet ik Liam langzaam los. Ik drukte nog snel een kusje op zijn lippen, voordat ik de borden pakte en naar de woonkamer liep


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik knikte toen hij het over de taxi had. "Ik bel ook wel als ik weg ga, maar ik denk dat als het goed loopt ik blijf slapen." Het was altijd wat onwennig om in mijn oude bed te slapen, maar tegelijkertijd was het prettig vertrouwd en een van de weinige dingen die niet verandert was. Ik drukte een kusje in zijn nek op de zuigzoen daar en trok zijn trui recht. Zijn maag knorde en eerlijk gezegt had ik ook best wel trek. Ik draaide ons naar het aanrecht en stelde voor dat hij gewoon tegen me aan kwam hangen op de bank. Voor ons zou het anders voelen dan dat de anderen bij ons zouden zien, maar het was fijn om samen te kunnen zitten. Ik kuste hem nog even kort terug en liep toen met de andere twee borden achter hem aan. Ik zette er een van op de tafel en liet me toen in de hoek van de bank zakken. Met vork en mes begon ik rustig een stukje af te snijden en op te eten. Het was lekker om wat warms te kunnen eten nu, zeker na net. Ik ging met een hand door mijn pluizige haar. Toch was het een stuk minder pluizig dan dat van Harry, maar zijn haren waren ook veel langer.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik beet even op de binnenkant van mijn wang en knikte langzaam. misschien dat ik dan ook wel gewoon bij mijn moeder bleef slapen. het was lang geleden en ik dacht eigenlijk dat het me wel goed zou doen. 'als je maar wel laat weten hoe het gegaan is.' Zei ik stil en Ik drukte een kusje op zijn lippen, voordat ik los liet. Zuchtend pakte ik twee borden en liep de woonkamer in. De tv stond al aan, waardoor ik even afgeleid was en Liam al in de hoek van de bank ging zitten. Snel zetten ik ook een bord neer en ging ik zo nonchalant mogelijk naast hem zitten. Ik had het gevoel, of bij alles wat ik deed, je kon zien wat er tussen ons speelde. Toch kroop ik iets tegen hem aan, maar ontweek ik zijn gezicht en staarde ik naar de tv, terwijl ik af en toe een hap nam, van mijn broodje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik knikte toen hij zei dat ik het wel moest laten weten. Toen bedacht ik me dat hij het waarschijnlijk niet zou zien. "Dat zeker." Ik kuste hem even zacht terug en glimlachte naar hem. Hij was mijn vriendje, hoe geheim of onofficieel ook. Ik pakte de twee borden die hij achter liet op het aanrecht en bracht ze mee naar de woonkamer. Daar plofte ik in de hoek van de bank neer. Rustig begon ik netjes mijn brood met ei te eten terwijl ik hersenloos naar de tv keek. Opeens kreeg ik een soort elektrische schok toen ik Harry tegen me aan voelde zakken. Ik probeerde zo nonchalant mogelijk te doen, maar ik had zo het gevoel dat ik daar echt heel erg slecht in was. Ik hield stevig mijn bestek vast onder het eten en hield mijn blik gefixeerd op het scherm waar een of andere nieuwslezeres bezig was met een of ander lulverhaal over een onderzeeër. Nu maar hopen dat niemand het zou opmerken hoe gespannen ik zat, al had ik het gevoel of er groot op mijn voorhoofd geschreven stond dat ik met Harry naar bed was geweest. Waarschijnlijk zouden de jongens het zo door hebben en moest ik ongewild vroeg uit de kast komen.Hoe wel ze voor mijn gevoel wel mijn familie waren, wilde ik het toch eerst aan mijn ouders vertellen.


    Bowties were never Cooler