• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    ik drukte mijn lichaam weer tegen dat van Liam aan en wikkelde mijn armen weer om hem heen. ik sloot genietend mijn ogen en legde mijn hoofd op zijn schouder. Het water werd langzaam koud en kippenvel verscheen al snel op mijn huid. Liam draaide de kraan al uit en meteen kreeg ik het helemaal koud. Gelukkig had Liam daar al een oplossing voor en al snel werden we in een enorme zachte handdoek gewikkeld. Ik mompelde goedkeurend en giechelde zachtjes toen hij kusjes in mijn nek drukten. Ik trok de handdoek iets op, zodat hij beter over mijn schouders lag en gaapte zachtjes. ik smakte even en mijn buik begon te knorren. Nu ik erover nadacht had ik best honger. Iets wat best logisch was, aangezien ik altijd honger kreeg nadat ik seks had gehad. Ik zou straks wel een ontbijt voor ons maken. maar ik kon het nog even niet opbrengen om Liam los te maken en ons aan te kleden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nishe Elaine Turner.

    Ik kijk opzij naar Nim, nadat ik de fles op tafel heb gezet. "Nim, waarom heb jij eigenlijk geen Socialmedia? Hardstikke leuk!" Vrolijk trek ik de computer op mijn schoot nadat ik naast Nim ben gaan zitten. De meeste dingen vul ik voor haar in, facebook, twitter, instagram die dingen. De wachtwoorden laat ik haar wel bedenken. Maar zelf merk ik ook wel dat er iets met Nim is, ik zet de computer weg en sla mijn armen om mijn jongere zusje heen. "Nim, als er iets is, vertel het me dan en laat me je helpen." Ik was zeker bezorgd over haar, maar liet dit niet altijd merken.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Liam Payne
    Ik voelde kippevel onder mijn handen op zijn lijf verschijnen. Zelf voelde ik ook het water koud worden. Ik deed het water uit en zocht even naar een grote handdoek. Toen ik die gevonden had sloeg ik die stevig om ons twee heen. Ik stond zo heel prima. Zacht begon ik kusjes in zijn nek en op de zuigzoen die er al stond te drukken. Ik hoorde hem gapen en gaapte toen zelf ook toen zijn maag rommelde. Ik wreef er zacht over en stapte toen uit de handdoek die ik stevig om hem knoopte. Zelf vond ik ook een handdoek en sloeg die om mijn middel. "Ik maak wel ontbijt, als jij even kan kijken waar ik mijn kleren allemaal heb rondgestrooit op jou kamer." Ik drukte nog een kusje op zijn neus en stapte de douche uit. Ik had niet heel veel zin beneden te komen en dit te moeten uitleggen, maar het zou wel lukken."Tot zo. Alleen alsjeblieft niet klef doen bij de anderen in de buurt. Ik wil het graag eerst mijn ouders vertellen." Dat laatste was echt bloedserieus. Ik keek hem even met smekende ogen aan voor ik de deur van slot draaide en lichtvoettig naar beneden liep om daar voor Louis de deur open te doen en naar de keuken te lopen om eieren met spek te gaan bakken. "Ook een ei? Louis? Niall?" riep ik vanuit de keuken.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Langzaam kreeg ik het weer warm, Liam zijn handen gleden even over mijn buik, op het moment dat deze knorde, maar al snel stapte hij bij me vandaan. Ik piepten zachtjes, maar glimlachte al snel weer toen Liam me stevig inpakten. Alsof ik een klein baby'tje was. Ik knikte langzaam en trok mijn neus iets op bij het kusje erop. Langzaam stapte ik ook de douche uit en zwaaide ik even wilt met mijn haren heen en weer, zodat de druppels door het rond vlogen. Ik keek op naar Liam en beet moeilijk op mijn lip, maar ik knikte uiteindelijk. Ik wist dat ik mijn best moest doen. Liam wilde het zo, dus moest ik daar rekening mee houden. Ik keek toe hoe hij de deur uitliep en zuchten zachtjes. Dit ging nog wat worden. Maar ik wist heel zeker dat ik er alles aan zou doen om het goed te doen. Ik trok de handdoek iets beter over mijn schouders en liep de gang door om daar te doen wat me gevraagd was. Maar eerst kleden ik mezelf aan. Op mijn gemakje trok ik mijn boxer en een schoon setje kleding aan, waarna ik opzoek ging naar Liam zijn kleding. Wel pakte ik een schone boxer van mezelf. Ik pakte zijn bloes van de grond en vond zijn eigen broek onder mijn bureau. Ik vouwde het allemaal even op en nam het stapeltje mee naar beneden. Dan kon Liam zich gaan aankleden en ik het ontbijt afmaken. 'Hier.' Zei ik stil, terwijl ik het hem overhandigde.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 22:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [aangepast. Nu hopen dat de rest ook weer gaat reageren.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik heb ze een gastenboekberichtje gestuurt. Zullen we anders even 24u wachten en anders verder gaan?]


    Bowties were never Cooler

    [ja, is goed :3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Leam wents Anthos.]


    Reality's overrated.

    Nim Moïra Turner

    "Nim, waarom heb jij eigenlijk geen Socialmedia? Hartstikke leuk!"
    Die woorden laten mij onzeker: "Nee, nee, nee, ik hoef niet..." mompelen. Alsof ik ooit 'vrienden' - of volgers of zo, maakt het wat uit? - ga krijgen, of wat dan ook.
    Als ze vanalles en nog wat heeft aangemaakt legt ze haar computer weer weg en slaat ze haar armen om me heen. "Nim, als er iets is, vertel het me dan en laat me je helpen."
    Verward kijk ik haar aan. "Wat zou er moeten zijn?" Mijn stem klinkt onzeker en niet standvastig. Trillerig. Straks krijg ik via al die Socialmedia haat. Wat dan? Dan kan ik zelfs thuis niet meer voor de wereld schuilen.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Beneden had ik de deur voor Louis opengezet en liep toen door naar de keuken. Daar zette ik een pan op het gas en deed er wat boter in. Ik vroeg wie er ei wilde en kreeg geen reactie, dus ik bakte het maar voor ons alle vier. Ik had net net spek uitgebakken en wilde net de eieren erop breken toen ik Harry aan zag komen lopen vanuit mijn ooghoek met mijn kleren. Ik draaide naar hem toe en pakte het aan. 'Dank je." het was lastig van hem af te blijven, maar ik vond het nog te eng om het nu meteen aan Niall en Louis uit te moeten leggen, dus ik hield me in. "Als jij voor ons allemaal een ei bakt kan ik die dingen aan hijsen. Ik legde het stapeltje op de tafel en pakte de boxer er als eerste vanaf. het was niet mijn eigen, maar ik zou hem wel passen. "Je krijgt alles zo snel mogelijk gewassen terug." zei ik kort voor ik in de boxer stapte en hem omhoog over mijn kont trok. Daarna liet ik de handdoek van mijn middel glijden en begon rustig de broek en het shirt aan te trekken. Dit was wel echt mijn eigen broek, maar waar hij die vandaan had gehaald was een raadsel. Ik knoopte mijn overhemd tot en met het bovenste knoopje dicht, waardoor gelukkig ook de zuigzoen was bedekt voor ik weer naar het fornuis liep en ernaast tegen het aanrecht ging hangen. "Nial, vertel op. Wat voor een weddenschap?" zei ik met een iets hardere stem dan normaal zodat hij het zou horen in de woonkamer.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik voelde me totaal niet op mijn gemak. Door deze afstandelijkheid, voelde het net aan alsof alles nep was geweest. Gewoon een one-night-stand en meer niet. Ookal wist ik dat het niet waar was en er een helle goede reden was, voor dit plots afstandelijke gedoe. Maar ik kon niets anders toegeven dat ik Liam nu gewoon wilde vasthouden en kussen wanneer ik wilde. Ik knikte langzaam en nam zijn plek over achter het fornuis. ik probeerde mijn ogen op de pan te houden en alles behalve naar Liam te kijken, die zich begon om te kleden. ik mompelde zachtjes, toen hij zei dat ik de boxer zo snel mogelijk, gewassen terug zou krijgen en brak de eieren in de pan. mijn haar was langzaam aan het opdrogen en veranderde in wilde kroeskrulletjes op mijn hoofd, waardoor het net leek alsof ik een ontplofte kat op mijn hoofd had. Meteen keek ik om mijn heen. Nu ik er aan dacht. ik had geen flauw idee waar Dusty was. ik zetten het vuur wat lager en draaide me om, waardoor ik nog net de zuigzoen in Liam zijn nek, zag verdwijnen achter het stof van zijn overhemd. Meteen trok ik de rits van mijn vest, wat beter op en hoopte maar dat die van mij ook uit beeld was. snel pakte ik het kattenvoer uit een van de kastjes en zodra ik deze ook maar schudden, stond mijn lieve kater al voor mijn neus. Snel deed ik wat voer in zijn bakje, waarna ik me weer op de eieren richten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Toen ik aangekleed was keek ik om en zag ik Harry met zijn kat bezig. Het was een leuk ding. Ik liep terug naar het aanrecht en leunde naast het fornuis waar hij achter stond. Ik pakte zijn kat op en hield die rustig in mijn armen terwijl ik onder zijn kopje kriebelde en die begon te spinnen. "Kan je het volhouden tot morgen dat ik mijn ouders het vertel?" vroeg ik voorzichtig aan hem. Als hij dat echt niet kon zou ik het vandaag doen, maar ik had 0.0% kans gehad om me er ook maar een klein beetje op voor te breiden en dat maakte me er alleen nog banger en gestressder door. Ik was aan de ene kant zo dol gelukkig op dit moment dat ik het van de daken wilde schreeuwen en iedereen het direct wilde laten weten, maar aan de andere kant waas ik heel erg bang voor de reacties van mijn familie en vrienden. Diep van binnen wist ik dat ze me zouden accepteren voor wie ik was, maar het zou moeilijker worden dan met een relatie met een meisje, dat zeker. De kat bleef ondertussen in mijn armen spinnen. Er was er ten minste nog een, naast Harry, die me mocht voor wie ik echt was.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    ik kauwde op mijn onderlip, terwijl ik me ongeïnteresseerd met de eieren bezig hielt. mijn ogen schoten naar Liam, toen hij naast me kwam staan en aaide even over Dusty zijn kop, toen liam het beest optilde. ik klikte langzaam en een glimlach viel over mijn lippen. Ik wilde het allemaal niet aandringen en ik wilde ook niet dat hij dit dacht. Ik snapte het namelijk maar al te goed. Ik had er alleen moeite mee, om nu te doen alsof we enkel vrienden waren. En als het bekend was, zouden we ook zo staan, maar het idee erachter was anders. Maar het zou zo lang duren, als Liam nodig had om het te vertellen. En dat moest hij op zijn eigen tempo doen. ik keerde de eieren om. Ze zouden zo wel klaar zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zag hem wat afwezig knikken en glimlachen op mijn vraag. Ik kreeg zo het gevoel dat ondanks dat hij het niet zei, hij wel graag had dat ik opschoot. Tuurlijk wilde ik ook hier gewoon in de keuken mijn armen om hem heen kunnen slaan zonder vraagtekens ofzo, maar om mijn ouders het via internet te weten te laten komen vond ik echt niet kunnen. Net als mijn vrienden. "Als het lukt ga ik vanmiddag." Mijn stem werd wat zachter bij de tweede. "Ik kan terug zijn voor 10en als je wil." Ik zou wel daar blijven eten. Ten eerste kon ik moeilijk even voor 5 minuten langskomen en ze verbouwereerd achterlaten en ten tweede vond ik het ook fijn om tijd door te brengen met mijn familie. Na de avondthee, om een uurtje of 8, zou ik dan terugrijden en dan was ik hier weer voor 10 uur als ik door reed. Ik kriebelde nog even achter het oor van Dusty en zette haar toen op de grond waar ze rond zowel mijn als Harry's benen begon te cirkelen. De eieren in de pan roken overheerlijk. "Ik pak 4 bordjes. Uno momento." Ik deed het juiste kastje open en haalde er 4 borden uit. Ik viste uit een trommel 4 sneetjes brood en verdeelde die ook. Zo, dan kon iedereen zo lekker ontbijten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    mijn lip, was ondertussen opengesprongen, omdat ik er te hard in beet en geïrriteerd ging ik er met mijn vingers langs. ik keek even achteloos naar het kleine beetje bloed, dat er nu opzat en smeerde het aan mijn broek. met grote ogen keek ik op naar Liam. 'Nee Li, zo bedoelde ik het niet.' Brabbelde ik meteen. Ik vervloekte het feit dat ik hem nu niet vast kon pakken. 'Neem de tijd ervoor, alsjeblieft. Ik kan wel wachten.' Zuchten ik uiteindelijk zachtjes, waarna ik met mijn hand door mijn haar ging. Machteloos keek ik toe hoe hij borden begon te pakken. Verslagen draaide ik het vuur uit. Ik wist even totaal niet meer wat ik moest doen. Ik wilde helemaal niet wachten en voelde me hier behoorlijk naar onder. Maar ik wilde alles behalve het opdringerige vriendje spelen. Daarbij had ik begrip voor Liam en deze situatie. Ik moest gewoon geduld hebben en daarmee zou alles wel goed komen. Ik verdeelde de eieren over de borden en het brood, maar had eigenlijk niet eens zo'n honger meer. langzaam tilde ik Dusty op, die kopjes langs mijn been gaf en zetten haar in de wasbak. Heel zachtjes zetten ik de kraan uit en meteen begon het beestje rustig te drinken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''