• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik hem zag blozen. Het was echt heel erg schattig. Zijn handen over mijn borstkas lieten weer vurige strepen na op hun pas. Het voelde zo ongelofelijk fijn. Zelfs de lichtste aanraking van hem zorgde voor puur genot. Dat we hier nu zo naakt voor elkaar stonden merkte ik eigenlijk niet meer. Zijn prachtige groene ogen hadden me in hun greep en ik had niet het gevoel dat ik ooit nog uit ze zou komen. Mijn handen legde ik even zacht op zijn schouders en liet ze er rustig af zakken terwijl hij opstond. Zijn kusje duurde veels te kort en zorgde weer voor een ontploffing van vlinders in mijn buik. Ik stapte voorzichtig achter hem aan onder de douche en sloeg mijn armen om hem heen terwijl het warme water over ons heen stroomde en ons schoon spoelde. Mijn haar hing in natte plukken over mijn gezicht en nek en prikte in mijn ogen, met een hand veegde ik het weg voor ik ook die arm weer om zijn middel sloot. Konden we hier nu niet gewoon blijven staan? Vast niet, dat wist ik ook wel. De boiler zou over een half uurtje leeg zijn en dan zou de douche ijskoud worden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik sloot mijn ogen en slaakte een genietende zucht. Het water was heerlijk warm en bedekte mijn huid. Mijn krullen zakten meteen in en mijn lange haar plakte tegen mijn voorhoofd. Ik opende meteen mijn ogen weer, toen ik Liam zijn armen om me heen voelde en sloeg meteen mijn armen om zijn schouders. Ik glimlachte even toen hij zijn haar uit zijn gezicht haalden en speelde zelf met de kleine haartjes boven in mijn nek. Mijn lichaam drukte ik zachtjes tegen die van hem, zodra zijn armen mijn middel weer vonden en ik wreef met mijn neus langs zijn wang. Op dit moment leek het alsof ik heel de wereld aan zou kunnen, zo in Liam zijn armen. Ik vond het heel moeilijk om nu vooruit te kijken, dus weigerde ik daarover na te denken en gewoon te genieten van dit moment. Voorzichtig hapte ik naar zijn lippen en kuste ik hem zachtjes en liefdevol.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Hij reageerde precies op me zoals ik had gehoopt. Geen geschrik of gedoe, gewoon fijn samen zijn. Een tripje naar de eerste hulp had ik namelijk nu echt geen zin in. Daarbij was dit gewoon heel fijn. Ik glimlachte toen zijn neus over mijn wang wreef en ik hield hem heerlijk dicht tegen me aan. Een gelukzalige zucht kwam uit mijn keel en ik sloot mijn ogen. Niet veel later drukte zij zijn lippen zacht op de mijnen. Ik kuste hem liefdevol terug en sloot mijn armen nog iets meer om hem heen. Het voelde nu of ik echt alles aan kon met hem aan mijn zijde, maar eigenlijk was ik nogsteeds heel bang hoe mensen zouden reageren op het nieuws dat Harry en ik samen waren. Mijn handen gleden over zijn rug en door zijn natte haren die als lange slierten naar beneden hingen. Het was al een wonder dat ze niet over zijn heerlijke verslavende lippen hingen. Zacht likte ik over zijn onderlip als vraag of mijn tong naar binnen mocht. Een hand haalde ik uit zijn haren en ging er blind mee opzoek naar douchegel. Shampoo was nu niet handig, maar ik kon hem zo prima inzepen... Als ik de zeep kon vinden teminste.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik kon het allemaal nog maar moeilijk bevatten. Hoe gekwetst ik me eerder gevoeld had, hoe gelukkig nu. Van het ene op andere moment, was ik uit het niets, samen met Liam. Mijn handen gingen door zijn kletsnatte haar en ik drukte zachtjes mijn lippen op die van hem. Ze waren zo zacht en warm, maar vooral verslavend. Ik kon deze jongen heel de dag door wel zoenen. Gretig haalde ik mijn lippen van elkaar, op het moment dat zijn tof erover heen gleed. Eigenlijk was ik wel heel blij dat Liam niet super onzeker en preuts was op dit gebied. Dat was ik namelijk wel geweest toen ik voor het eerst bij een jongen was. Mijn tong gleed langs die van hem en innig zoende ik hem. Mijn handen klemde zich vast


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik genoot echt van het douchen, zeker omdat Harry hier in mijn armen stond. Hem zoenen was verslavend, het voelde gewoon zo goed. Ik grijnsde toen hij zijn lippen direct van elkaar schoof toen mijn tong over ze heen gleed. Ik tikte even tegen zijn tong voor ik hem eromheen wikkelde. Mijn hand had ondertussen zijn douchegel gevonden. Ik deed wat op mijn handen en begon zijn rug in te zepen. De zoen werd inniger en hij klampte nog wat dichter tegen me aan. Zo preuts was ik eigenlijk niet. Niet meer in elk geval. Bij mijn eerste vriendinnetje was het heel erg, maar zeker ook omdat dit Harry was en ik hem al vaker in zijn ondergoed gezien en hij mij. Toen zijn rug ingezeept was ging ik verder met zijn borst inzepen. Dat ging vrij lastig omdat hij zo dicht tegen me aan geklampt stond, maar ik vond het wel leuk. Daarbij was het gewoon heerlijk om aan hem te zitten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik had geen flauw idee van wat Liam allemaal aan het doen was, maar kon me er niet zo druk om maken. Ik ging helemaal op, in de zoen. Hij was heel anders, als voor de seks. Hij was niet uitdagend en wilt. Hij was in plaats daarvan heel rustig en innig. Maar net zo liefdevol. Kippenvel verscheen op mijn huid, op het moment, dat Ik Liam zijn handen, bedekt met koude vloeistof, over mijn rug gleden. Ik wist meteen waar hij mee bezig was. Het voelde fijn aan, om zo ingezeept te worden. En niet alleen omdat ik me meteen een stuk schoner voelde. Ik trok mijn lichaam iets van die van Liam, maar het was een kwestie van milimeters. Maar zo kon hij tenminste zijn handen er tussen wringen, op het moment dat hij klaar was met mijn rug en met mijn borst. Ik genoot enorm van de handen die over mijn huid gleden en het mocht nog heel lang duren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde kippenvel onder mijn handen toen ik hem begon in te zepen, maar toch bleven mijn handen zacht en liefdevol over zijn rug gaan. Dit was heel erg fijn, misschien nog wel fijner dan sex... Nou, nee, maar wel even fijn. Zijn warme huid onder mijn handen en het warme water wat over ons heen stroomde. Ik schoof met wat moeite mijn handen op zijn borst en zeepte ook deze kant van hem goed in. Toen hij helemaal lekker ingesopt was legde ik mijn handen op zijn schouders en drukte mezelf goed tegen hem aan. Mijn tong ging rustig om de zijne. Nu hoefde gelukkig niets meer ruw of intens. Ik trok langzaam terig en legde mijn hoofd tegen de zijkant van zijn nek. Ik was wat moet maar na deze douche zou het wel weer gaan.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het sop bedekte mijn lijf, maar werd al snel meegenomen met het water wat over mijn lichaam liep. Mijn handen zakte af naar Liam zijn borstkas, toen hij die van hem op mijn schouders legde. Langzaam stopte hij de kus en legde hij zijn hoofd in mijn nek. Ik zuchte gelukzalig en bleef even zo staan, voordat ik degen was die de douchegel. Een beetje onhandig, kneep ik een grote klodder op mijn hand en zetten ik de fles weer terug. Ik verdeelde het over mijn handen, die ik al snel over Liam zijn borstkas liet glijden. Mijn vingers masserde zijn huid en verdeelde zorgvuldig het sop. Gevolgd door zijn schouders er rug. De geur van kokos kwam vrij en ik snoof de geur even op, voordat ik een kusje op zijn sleutelbeen drukte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zijn handen voelde ik langzaam over mijn borst zakken toen ik net klaar was met hem inzepen. Hij rook nu lekker naar kokos. Langzaam sloot ik de kus af en legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik hoorde hem naast mijn oor even gelukzalig zuchten en ik sloot mijn ogen. Ik stond gewoon in een staat van diepe rust. Ik was helemaal kalm, op de vlinders in mijn buik na. Ik schrok een beetje toen ik opeens twee koude natte handen tegen mijn borst voelde. Toen ik doorkreeg dat het Harry was die me inzeepte relaxte ik weer en gaf hem net genoeg ruimte om te doen wat hij deed, dat en geen millimeter meer. Zijn handen kneedden heerlijk in mijn vlees. Ik genoot er echt heel erg van. Het water spoelde intussen al het sop en vuil van mijn lijf, waardoor ik me weer heerlijk schoon en fris voelde. Ik grabbelde weer even naar zijn plankje met spulletjes en vond de shampoo. "Oogjes toe." zei ik net hard genoeg om boven her kletterende water uit te komen. Ik deed een klodder shampoo op mijn handen en verspreidde het. Nog even checkte ik of zijn ogen echt dicht waren voor ik ook zijn haar begon in te zepen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het sip werd meegevoerd door het water en nam de sterke geur met zich mee. Ik had dan ook nooit het idee, Dat ik lekkerder rook erdoor. Liam wel. Zijn huid was nu zachte en rook licht naar kokos. Ik drukten een kusje op zijn sleutelbeen en en keek op, toen zijn handen mijn lichaam weer verlieten. Ik keek toe hoe hij de shampoo pakten, maar deed mijn ogen pas dicht toen mij dit gezegd werd. Ook mijn mond kneep ik tot een streepje. Ik had hier maar slechte ervaringen mee. Helemaal als ik in de tourbus douchte. Het kwam altijd wel in mijn oog en dan moest Louis het er altijd uit komen vegen. Nu had ik daar Liam voor, mocht het gebeuren. Maar daar hoopte ik toch niet op. Mijn handen gleden af naad zijn heupen en streelde daar zachtjes zijn huid, terwijl ik afwachten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij het kusje op mijn sleutelbeen. Ik vond zijn shampoo en bracht het naar zijn haren. Pas toen hij zijn ogen en mond dicht had begon ik het door zijn natte, maar nogsteeds zachte krullen te verspreiden. Ik had wel vaker gemerkt dat hij zelf niet zo handig was in het wassen van zijn haren. Drie kwart van de tijd moest Louis het sop uit zijn ogen komen halen. Ik was soms best jaloers geweest. Nu mocht ik het gelukkig doen. Ik voelde zijn handen over mijn huid strelen. Een gelukzalige zucht rolde over mijn lippen. Het voelde heel fijn. Ik verzette de douchekop wat om zijn haren goed uit te spoelen. Straks zou hij een grote pluizebol op zijn hoofd hebben, maar dat zou juist heel schattig staan. Mijn handen gleden nog een paar keer door zijn haren om zeker te zijn dat al het sop weg was. Toen zette ik de douchekop weer recht en drukte een kusje op zijn lippen. Zijn lippen waren zo verslavend, zo zacht en zo kusbaar.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn gezicht was samen geperst en het zag er vast niet uit. Maar ik wilde verkomen dat er sop in mijn ogen of mond kwam. Want dat prikten enorm en was smerig. Het was me gewoon al te vaak overkomen. Ik voelde Liam zijn handen verdwijnen en de volle straal op mijn hoofd gericht worden. Ik voelde het sop langs mijn gezicht glijden en mijn gezicht vertrok nog iets meer. Ik hield hier niet zo van. Ik was blij toen het over was en mijn gezicht ontspanden weer, bij het kusje op mijn lippen. Ik wreef even met mijn handen over mijn gezicht, voordat ik mijn ogen open deed. Ik glimlachte onschuldig. 'Jou buurt.' Giechelde ik vrolijk, terwijl ik de shampoo pakten en een grote klodder op zijn haar kneep. 'Oogjes toe.' Zei ik zacht, voordat ik degene was die zijn haar begon in te zepen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Hij trok zijn hoofd in echt de raarste soort kreukel om te zorgen dat hij geen sop in zijn ogen zou krijgen. Een korte lach rolde over mijn lippen, maar het was eigenlijk onhoorbaar door het kletterende water. Ik spoelde zijn haren uit toen ik klaar was en drukte zacht een kusje op zijn samengeperste lippen. Ik zag een glimlach op zijn gezicht verschijnen en na nog even met zijn handen over zijn ogen te zijn gegaan verschenen zijn groene kijkers weer. Ik glimlachte en boog mijn hoofd wat naar hem toe bij zijn woorden. Ik zou wel wachten met mijn ogen dicht doen tot hij het zou zeggen. Zelf had ik eigenlijk nooit last van zeep in mijn ogen. Ik voelde een koude klodder op mijn hoofd worden gespoten en toen hoorde ik ook zijn woorden. Ik sloot mijn ogen en bleef heel relaxed staan met een klein glimlachje op mijn gezicht. Dit voelde echt heel erg fijn. Normaal hield ik er niet zo van als iemand anders mijn haar waste , maar hij deed het heel fijn. Zonder aan mijn haren te trekken of dat soort onzin.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn handen gingen soepel door Liam zijn haar. Mijn vingers masserde zachtjes zijn hoofdhuid en een glimlach vormde mijn lippen, terwijl ik naar zijn gezicht keek. Hij stond er een stuk ontspanner bij dan ik had gedaan. Ik zorgde ervoor dat er geen stukje haar werd overgeslagen en spoelde mijn handen af, voordat ik de douchekop op zijn haar richten. Ik wreef de sop uit zijn haar, en hetgene wat over zijn gezicht liep, aaide ik liefdevol weg. Ik zetten de douchekop weer goed, zodat ik zelf ook weer wat onder de straal stond en dit keer was ik degene die een kusje op zijn lippen drukten. 'Nu zijn we allebei weer schoon.' Glimlachte ik onschuldig. Al vond ik die verhitte, geile look, ook wel bij hem staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik genoot van zijn handen die door mijn haren gingen. Het voelde zo fijn. Een glimlach speelde om mijn lippen en ik wachtte tot hij mijn haren begon uit te spoelen. Zijn warme handen verwisselden zich voor de warme waterstraal. Hij veegde ondertussen het sop uit mijn ogen waar ik erg dankbaar voor was. Toen de waterstraal weer normaal werd en hij dicht tegen me aan kwam staan keek ik even naar hem voor ik mijn ogen sloot om hem even terug te kussen. Ik glimlachte bij zijn woorden. Bloedgeil zag hij er heerlijk uit, maar zo zag hij er ook echt geweldig uit, onschuldig en puur. Ik drukte nog een kusje op zijn lippen en liet mijn armen om hem heen liggen. Dit was echt heel prettig, hoe rustig het ook was. Ik voelde het water langzaam kouder worden en draaide dus de knop uit. Ik had geen zin om onder een koude douche te staan. Op het rek zag ik een grote warme baddoek hangen. Ik trok hem eraf en wikkelde hem om ons samen heen. "Zo." zei ik met een vrolijke glimlach op mijn gezicht. Ik kuste zacht de zuigzoen in zijn nek. We moesten echt allebij iets dragen met een hoge kraag vandaag.


    Bowties were never Cooler