• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne
    Mijn hese kreun leek voor hem een startteken. Zijn handen gingen terug naar mijn borstkas. Het voelde alleen maar fijner omdat ik niet keek. Zijn vingers waren warm en zacht op mijn huid. Het voelde zo fijn. Steeds verder gingen ze naar beneden. Bij de band van mijn boxer was ik gespannen en afwachtend, maar het ging me eigenlijk een beetje traag. Ik probeerde door met mijn heupen wat te wiegen hem op te laten schieten. Toch sprong al snel mijn erectie eruit. Heel erg veel lager trok hij het lapje stof eigenlijk niet, al kon dat ook niet want daar zat hij. Even was er niets, maar zodra zijn vingers de schacht raakten schoten mijn ogen open in verbazing. ik wist niet wat ik had verwacht, eigenlijk niets, maar dit zeker niet. Al snel sloeg ik mijn ogen weer dicht van genot en holde mijn rug een beetje. Hij kon dit echt heel goed. Hieraan merkte ik wel goed dat hij een jongen was. Hij wist precies wat te doen om me helemaal gek te maken en mijn erectie dat laatste beetje tot z'n volle ornaat te laten groeien. Meisjes waren daar vaak niet heel goed in, en de 'goede' kwam niet eens in de buurt van hem. Een lage kreun rolde weer over mijn lippen, luider dan voorheen. het feit dat Niall nog beneden zat en de buren waarschijnlijk thuis waren was ik totaal vergeten. Ik kon nergens anders meer aan denken dan het hier en nu en wat we op het punt stonden te gaan doen, terwijl sidderingen van genot door mijn lijf stroomden en me vervulde van een aangenaam warm gevoel.


    Bowties were never Cooler

    Nim Moïra Turner

    "Ik spreek jou vanavond nog wel, Nishe. Alleen," zegt Jesse de freak nadat hij me een boze blik heeft toegeworpen. Het is dat ik een verschrikkelijke angsthaas ben, maar anders had ik hem lieflijk toegelachen, alsof ik niet doorheb dat hij het niks vind dat ik hier ben.
    "Nee." Het klinkt trillend en schor.
    Jesse grijnst alleen nog maar breder. "Je weet wat er gebeurd als je niet komt."
    Weer een blik richting mij. Deze jongen beviel me vanaf het begin af aan al niks. En misschien is de rede dat ik hem het liefst vermeed wel de reden dat hij me niet mag. Of het is het feit dat ik zo'n ongelofelijke lozer ben. Dat zal de grootste reden wel zijn. Nishe's mond zakt open en ze gaat beschermend voor me staan. Eigenlijk is het grappig, ik ben de lange, zij is een stuk kleiner. Als is ze ouder. En nou mag ik dan wel een fragiel scharminkel zijn. Toch beschermd zij me nu. Ze begint Jesse het huis uit te duwen, slaan, trappen. Dan sluit ze de deur achter hem. "Zo, dat is klaar."
    Stilletjes knik ik. Niet wetend wat ik anders moet doen.


    Reality's overrated.

    Nishe Elaine Turner.

    "Nim? Wat is er. Vertel." Ik zet me naast mijn zusje neer en sla een arm om haar schouders. Dan trek ik haar tegen me aan. " Die jongen is gewoon niet goed bij zijn hoofd, je weet wel. Van die rare mensen." Ik geef haar een plagerige por in haar zij en aai over Boo's hoofd, welke ik daarna bij Nim op schoot drop. Tja, Boo begint blij te blaffen naar haar en rondjes op haar schoot te lopen,
    terwijl ik het pistool terug leg en een zak chips en een kom sla pak. De sla zet ik op de tafel voor Nim neer, natuurlijk wel met een vork. En de chips begin ik zelf langzaam van te eten. De tv zet ik langzaam aan, alsof ik op dit moment helemaal niks wil doen dan alleen eten. De tv staat op MTV een one direction concert, maar als Niall in beeld komt zeg ik niet eens wat, ik geen geen enkele reactie.
    "Ik heb drank nodig.. en veel." Mompel ik waarna ik opsta, de keuken in ga, een van de flessen de tas uithaal en weer in de bank plof. Drinkend dit keer, zonder een glas, gewoon uit de fles alsof ik mezelf zo dronken wil drinken dat ik straks niet meer op kan gaan staan.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Nim Moïra Turner

    "Nim? Wat is er. Vertel." Nishe zet zich naast me neer. Langzaam schud ik mijn hoofd. Ik piep dat er niks is en trek mijn benen op. Nishe trekt zich tegen zich aan. "Die jongen is gewoon niet goed bij zijn hoofd, je weet wel. Van die rare mensen." Ze geeft een plagerige por in mijn zij en aait over Boo's hoofd. Ze dropt hem bij mij op school. De hond begint vrolijk te blaffen en loopt rondjes op mijn schoot. Ik grinnik zachtjes.
    Nishe komt uit de keuken terug met een zak chips en een kom sla. De sla zet ze, met een vork, voor me neer. Ik bedank haar met een kleine glimlach en begin de sla op te eten. De televisie gaat aan. One Direction. Maar dit keer doet Nishe niet uitbundig. Wat niks voor haar is.
    "Ik heb drank nodig.. en veel," mompelt ze, waarna ze opstaat.
    Als ze terug komt met een fles drank aan haar lippen zeg ik er niks van. Dat zou ik sowieso al niet doen. Maar nu zeker niet. Want eigenlijk begrijp ik haar heel goed.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Zelfs ik was dit niet echt meer gewent. Het was altijd, zoenen, broek uit en neuken. Dit was zoveel fijner. Het ging dit keer niet om de seks zelf, maar de seks met Liam. Het draaide om de jongen onder mij. De jongen die ik eens heerlijk ging laten genieten. Heel even krasten mijn nagels heel zachtjes over zijn eikel. Ik schoof iets naar achter en boog mijn lichaam weer voorover. Heel onschuldig plaatste ik mijn lippen tegen zijn lies. Zijn erectie nam ik voorzichtig in mijn hand, alsof deze breekbaar was, waarna ik met mijn lippen zijn eikel kusten. Het ging allemaal zo langzaam. Ondeugend keek ik onder mijn wimpers door naar Liam zijn gezicht. Natuurlijk deed kk et expres. Om hem nog een extra te pesten, haalde ik mijn lippen weer weg en met het puntje van mijn tong, likte ik van onder, naar boven langs zijn schacht, waarna mijn lippen zijn eikel omsloten en ik hem tergend langzaam begon te pijpen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Vraagje, hoe gaan de jongens en de meiden elkaar ontmoeten?]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Het cafe? Bellen? Misschien hebben ze wel nummers uitgewisselt ofzo.]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Mijn gekronkel van genot werd alleen maar erger toen ik zijn nagels over mijn eikel voelde krassen. Het was echt heerlijk, maar tegelijkertijd was ik zo machteloos en kon alleen eigenlijk kreunen en wiebelen. Hij deed zo lief en zacht en zelfs daarmee maakte hij me helemaal gek. Bij zijn zachte lippen op mijn lies hapte ik naar adem, die niet veel later werd losgelaten in de eerste echt luide kreun toen hij een kus op mijn eikel drukte. Hij was hier echt heel goed in. Daarnaast was het ook nog heel erg speciaal. Ik had maar weinig sex gehad echt puur voor alleen de sex, maar toch was dit ook anders dan alle anderen, de liefde en passie waren toch veel sterker dan hormonen en lust, zeker nu. Dat maakte het bijzonder. Mijn handen klampten zich aan de lakens toen zijn tong over mijn schacht naar boven likte. Zijn handelingen waren tergend langzaam. Mijn hoofd en lijf sloegen totaal op hol toen hij me toch echt begon te pijpen. Mijn handen trokken zich samen om zijn lakens heen en nog een luide kreun verliet mijn lippen. Mijn heupen duwde ik iets omhoog en met een geholde rug van puur genot lag ik op zijn bed. Als hij zo zou doorgaan zou ik snel op het randje komen, maar erover zou nog wel lang kunnen duren. Niet dat dat erg was, want dit was echt te hemels voor woorden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Liam lag weerloos in het matras. Zijn handen diep weggegraven in de lakens en het enige wat hij nog leek te kunnen was zijn heupen omhoog duwen en kreunen. Het gaf me een goed gevoel dat ik hem kon laten genieten. Heel af en toe schraapten mijn tanden langs zijn schacht en zoog ik aan zijn eikel. Mijn hand masseerde zachtjes zijn ballen, terwijl ik het tempo iets versnelden. Niet veel en dat ging ook niet gebeuren. Hij mocht nog lang niet klaar komen. Daar had ik namelijk hele andere manieren voor. Mijn eigen erectie begon behoorlijk te knellen, achter mijn boxer en ik begon nog net niet tegen Liam zijn been op te rijden. Maar ik had een beter idee. Zachtjes zoog ik nog even aan zijn eikel, voordat deze helemaal mijn mond verliep. Mijn hartslag zat ik mijn keel, terwijl ik langzaam weer omhoog kroop. Mijn lippen gleden langs zijn kaak en mijn adem blies tegen zijn huid. 'Als je wilt.' Fluisterde ik heel zachtjes, terwijl ik de bobbel in mijn boxer langs zijn erectie schuurden en ik naar zijn oorlel hepten. 'Mag je me zo hard neuken als je wilt.' Hijgde ik uiteindelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zijn handelingen maakten me helemaal gek van opwinding en lust. Het was zelfs nog een stuk sterker dan opwinding. Zijn tempo verhoogde hij iets toen zijn hand mijn ballen masseerde en zijn tanden even zacht over mijn schacht schraapte. Mijn erectie was nu echt aan het kloppen van het bloed en ik voelde de zijnen tegen mijn been, waar hij nog net niet tegenop aan het rijden was, maar het scheelde niet veel zo te voelen. Toen zijn lippen mijn erectie weer met rust lieten en zijn handen ook bleef ik wat rusteloos echter. Er zou nog veel meer komen, maar dat voelde gewoon zo goed. Langzaam lieten mijn handen zijn lakens los en probeerde ik mijn ademhaling die ongemerkt in hijgen was verandert, terug naar redelijk normaal te krijgen. Ik opende mijn ogen weer en zag hoe hij omhoog kroop. Al vrij snel voelde ik zijn zachte lippen tegen mijn kaak. Zijn ademhaling gaf me rillingen over mijn niet langer zo geholde rug. Zijn woorden lieten nog zoon rilling over mijn rug lopen en het feit dat zijn erectie nu tegen de mijne aan schuurde met alleen een dun stukje stof ertussen benam me de adem. Hem blijkbaar ook want wat hij zei kwam er als gehijg uit. Wat hij uitbracht zorgde ervoor dat mijn ogen nog veel groter werden, maar na de eerste shock verscheen er een brede grijns op mijn gezicht. "Echt? Weet je het zeker?" vroeg ik terwijl ik nog een beetje na heeg van net.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn nagels krasten over Liam zijn borstkas. Na mijn worden beet ik zachtjes in zijn oorlel en grijnsde licht. Het aller lieft zou ik Liam zelf nemen. Maar dat leek me beter van niet. Wetend dat dit al de eerste keer met een jongen was, wilde ik hem niet meteen het diepen in gooien.
    'Zo hard en diep als je maar kan.' Ik tilde mijn kont iets op en liet Liam zijn erectie langs mijn naar glijden. Nee, ik vond het alles behalve erg om genomen te worden. Ik kon het overweldigende gevoel al bijna voelen. Maar voorlopig had ik mijn boxer nog aan. Mijn lippen vonden hun weg terug naar die van Liam. 'Doe het maar. Laat me zo hard kreunen als je kan.' Lispelde ik tegen zijn lippen aan, waarna ik ze er echt op duwdenZ


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Bij zijn tanden in mijn oorlel beet ik lichtjes op mijn lip. Zijn woorden maakten me een beetje onzeker, maar toen hij zijn kont wat optilde en mijn erectie langs zijn naad(?) liet glijden gaf het voor mij de doorslag. Mijn handen legde ik op zijn onderrug en haakte mijn duimen onder de rand van zijn boxer. Nog even keek ik hem aan met wilde glinstertjes in mijn ogen voor ik ruw het laatste stukje stof wat onze lichamen scheidde van zijn kont om zijn knieën trok. Dan maar zo. Ik tilde een ban zijn benen een beetje ongemakkelijk op en kroop onder hem uit om achter hem te komen zitten. Zo had ik straks wat betere houvast. Ik duwde hem voorover, zodat zijn lekkere kontje de lucht in stak. Mijn handen zette ik stevig tegen zijn flanken voor ik hard en diep in hem stootte. Mijn hart maakte even een sprongetje voor ik een stevig tempo aannam. Mijn vingers hielden zijn vlees stevig in hun greep met mijn polsen rustend op de bovenkanten van zijn heupen. Een rauwe gromachtige kreun rolde over mijn lippen. Sneller en harder kon altijd, maar voor nu was het even goed. Zo snel hoefde het van mij ook niet over te zijn. Daarbij wilde ik ook hem laten genieten na alles wat hij mij had laten voelen, en nu nogsteeds liet voelen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Liam nam mijn worden wel heel letterlijk. Voor ik het goed en wel beseften lag mijn boxer tot mijn knieën en zat ik op handen en knieën. Zo had ik het de eerste keer ook gedaan. Daarna kwamen de leukere standjes. Of tenminste degene, waarbij je elkaar nog gewoon nog aankijken en kussen. Een enorme pijnscheut trok door mijn lichaam en heel mijn lichaam kneep samen op het moment dat Liam zonder genaden, in een keer in me stoten. Oke, misschien had ik hem even moeten wijzen op de glijdmiddel en het stretchen. Helemaal omdat Liam niet erg klein geschapen was. Maar op een of andere manier wilde ik het niet laten merken. Toch viel er een pijndelijke kreun over mijn lippen. Mijn handen waren samengeknepen in de lakens en ik moest mezelf even herpakken. Het was mijn eigen schuld. Ik had het zelf gezegd. Mijn rug was was geholt en langzaam trok de pijn weg om plaats te maken voor genot. Mijn ademhaling was gejaagd en ik voelden zijn vingers in mijn huid gepint zitten. Al was dat maar een minuscuul gevoel, bij de rest. Het genot was terug en bij elke stoot, leken er stroomstoten door mijn lichaam te gaan. Kleine, krampachtige kreunen, bleven over mijn lippen rollen en bleven af en toe teken in mijn ademhaling.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Zodra ik in hem stootte spande hij helemaal op. Ik deed dus iets goed fout. Een heel stuk langzamer ging ik verder tot hij het weer allemaal goed leek te vinden. Ik voerde het tempo weer langzaam op tot dat van eerst en genoot met volle teugen. Het was heel anders, maar wel fijn, heel erg fijn zelfs. Mijn handen lagen stevig gespannen rond zijn flanken. Ik begon weer te hijgen en werd alleen maar verder gestimuleerd door zijn gekreun om niet te stoppen. Dat hoefde voor mij ook helemaal niet. Een van mijn handen liet zijn flank los en gleed via zijn sexlijntje naar zijn lies. Daar gleed die door naar de stam van zijn schacht. Voorzichtig vouwde ik mijn vingers toch wel heel delicaat om zijn schacht en begon in hetzelfde tempo als ik ruw stootte hem teder af te trekken. Dat ik straks waarschijnlijk hard ging klaarkomen wilde niet zeggen dat hij hoefde achter te blijven. Een diepe kreun rolde weer uit mijn borst over mijn lippen, waardoor ik mijn hoofd even naar achteren klapte. Dit was echt zalig, al was ik achterin mijn hoofd toch wel een beetje bang dat ik hem onbedoeld pijn had gedaan. Al kon dat de pret nu niet drukken.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Liam had het door en pasten zich langzaam aan. Mijn aandemhaling trilden en ik moest mezelf herpakken. Langzaam maakte de pijn plaats voor genot en ik zetten mijn benen iets beter uit elkaar. Kleine, korte kreunen vielen over mijn lippen. Mijn gedachtes waren helemaal uitgesloten en ik had me helemaal over gegeven. Mijn erectie, die iets had afgenomen, stond meteen weer in volle glorie en klopte als een gek. Ik wilde mezelf aftrekken, maar ik wist zeker dat ik dan door mijn steunende hand zou zakken, omdat ik mijn lichaam niet echt meer onder controle had. Ik voelde zijn vingers over mijn sekslijntjes glijden, maar ik kon me er niet op concentreren. Pas toen hij zijn hand om mijn erectie vouwden, schoten mijn ogen open en rolde er een harde kreun over mijn lippen. Ik kon enkel nog hijgen en mijn hoofd laten hangen. Mijn krullen vielen over mijn gezicht en plakten aan mijn voorhoofd. Het dubbele gevoel van genot was maar moeilijk bij te houden. 'Dieper.' Wist ik er uiteindelijke piepend uit te krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''