De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.
Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.
Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.
Rollen:
De jongens:
- Louis William Tomlinson || LarryTycoon
- Harry Edward Styles || Styles
- Liam James Payne || KiliOfDurin
- Niall James Horan || Chilaw
- Zayn Javadd Malik || Styles
De meisjes (maximaal tien):
- Katia Estelle Favre || Mouek
- Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
- Annemijn Alice Harrison || Ellison
- Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
- Alexis Caterina Campbell || Benzema
- Nishe Elaine Turner || Chilaw
- Jenny Cassandra Mannering || Roar
- Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
- Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
- Nim Moïra Turner || Leam
Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
- Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin
Regels:
- Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
- Geen perfecte personages.
- Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
- Maximaal twee personages per persoon.
- Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
- Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
- Bestuur alleen je eigen personage.
- Off-topic tussen haakjes.
- Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
- Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
- Snap je iets niet? Vraag het gerust.
Het begin:
De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.
Topic 2
[ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]
"Family don’t end in blood”