• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    [ Door Privé-redenen kan ik soms niet reageren. ]

    Niall James Horan.

    Nogaltijd blijf ik op de bank zitten, Liam komt de kamer in en laat Louis binnen. Waarna ik zowat van de bank af stuiter. "Guuyyyss, ga eens zitten, volgensmij is er echt iets ergs gebeurd!" Ik ga zowaar hyperactief aan Liam hangen. "Leyuum, luister,luister,luister!" zeg ik, en laat hem los, ga tegenover hem zitten en kijk hem met grote blauwe ogen aan. " We zijn een weddenschap aan gegaan..." Zeg ik dan, en laat het op hem inwerken. " Eentje over de dochters van de rijkste zakenmannen van de U.K." ik laat mezelf even stilvallen. Waren we echt zo dronken geweest?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Is goed en begrijpelijk]

    Liam Payne
    Met Harry tegen me en het ontbijt in mijn maag staarde ik verveelt naar de tv. Rustig liet ik mijn arm om Harry heen vallen en aaide als in trans door zijn haren. Pas toen Louis ook in een stoel was gezakt merkte ik pas hoe zeet Niall aan het stuiteren was. Uiteindelijk blijft hij aan mij hangen, wat me uit mijn trans haalde en ik keek hem verward aan. Met mijn ene hand aaide ik nogsteeds door harry zijn krullen, maar de ander legde ik nu op de kleine blonde ier zijn schouder. "Rustig, niall. ik luister." zei ik kalm, maar wel nieuwsgierig. Ik luisterde aandachtig naar zijn woorden, maar werd er nogsteeds niet veel wijzer van. Wat hadden die 5 meiden er nou mee te maken? "Wat voor een weddenschap? Ik kan me het avondeten niet eens meer herrinderen, dus je moet iets specifieker zijn, of je moet een paar weken willen wachten." Ik haalde mijn hand van zijn schouder en ging ermee door mijn haren. Aan dit soort vage beschrijvingen had ik niets, want echt herrinderingen brachten de woorden niet terug, al had ik dat ook niet verwacht. Zeker niet na al die heftige en overweldigende dingen die vanochtend al waren gebeurt.


    Bowties were never Cooler

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 21:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan.

    Ik knikte, als soort van teken dat ik wist dat hij luisterde. "Een weddenschap, die meiden, iets met wie ze het eerste allemaal in bed heeft gekregen. " Blijf ik -stuiterend- zeggen, waarna ik ineens heel rustig en serieus overkom. Iets wat eigenlijk onmogelijk zou moeten zijn bij mij, maar het gebeurde nou gewoon eenmaal eens in de zoveel tijd. "Ik weet zelf, net zo weinig als jullie. Ik herinner me alleen steekwoorden hoor. Maar er was iets met die meiden, dat weet ik honderd procent zeker. " Ik sla mijn armen over elkaar, om er nog serieuzer uit te zien, en kijk van Liam, naar Harry en dan naar Louis. Alleen om mijn woorden kracht bij te zetten. " Ik wil hier niks mee te maken hebben. " Zeg ik zacht.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Harry Styles
    Ik voelde me totaal niet op mijn gemak. Liam leek helemaal te verstijven, op het moment dat ik tegen hem aanzakte en eigenlijk wilde ik meteen weer normaal gaan zitten. totdat hij uiteindelijk toch losjes zijn arm om me heen sloeg, waarop ik op mijn buurt verstijfde. ik beet op mijn lip, waardoor deze weer opensprong en ik had na mijn halve broodje al geen honger meer. Ondanks dat ik in Liam zijn arme zat, voelde ik me totaal niet op mijn gemak met de rest erbij. Al werd ik wel rustig door zijn hand die door mijn haar ging. Niall was me iets te druk en begon door de kamer te stuiteren, terwijl hij niet begrijpende dingen tegen Liam zei. ik wende mijn blik af toen hij tegen hem aan ging hangen en staarde weer naar de tv. Ik vroeg me wel degelijk af over welke weddenschap hijhet af, maar aangezien hij het enkel tegen Liam had, durfde ik het niet zo goed te vragen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik luisterde naar de blonde jongen naast me en fronste wat. Ik snapte het niet helemaal. Hij ratelde nog wat, maar dat ging al helemaal langs me heen. Toen toch zijn woorden mijn katerhoofd binnen waren gedrongen verkrampten mijn vingers zich in Harry zijn haren en keek ik hem met ogen zo groot als die van een hert in de koplampen van een vrachtwagen keek aan. "Wat?! Met alle 5 die meiden slapen?! Dude!" Op dat moment bedacht ik me dat ik nu voorzichtig mijn woorden moest kiezen. "Die zijn nog niet berijkbaar als je prince Harry zelf bent." Zo, goede redding. Nu pas merkte ik ook dat ik hard aan harry zijn haren aan het trekken was. Voorzichtig liet ik ze los en keek hem verontschuldigend aan. "Sorry hazza" zei ik zacht. Het liefst zou ik hem nu een kusje geven, maar dat was nu echt uit den boze.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Al was al die tijd stil gebleven en had mijn knieën opgetrokken, nadat ik mijn bord en die van Liam, terug op tafel had gezet. ik zoog nu zachtjes op mijn onderlip, maar de ijzersmaak van het bloed, was niet erg prettig. verbaast keek ik op naar Niall, toen hij de weddenschap uitlegde. maar voordat ik echt kon reageren, verkromp mijn gezicht, omdat Liam aan mijn haar trok. Niet dat ik me er echt druk om kon maken, want mijn hersens maakte overuren, om de nacht te herinneren. Maar alles leek enorm ver weg. helemaal na vanochtend en de rest me niet meer uitmaakte. mijn ogen werden groot bij Liam zijn worden en gekwetst keek ik op. Het leek nu net, of hij er serieus nadacht om het te doen. ik wende mijn blik af bij zijn sorry en stond op toen hij me losliet. 'Ik doe er niet aan mee.' ik pakte onze borden weer op en stapte over iedereen zijn voeten heen, om naar de keuken te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik voelde Harry naast me wat opspannen bij mijn woorden. Hierdoor merkte ik ook pas hoe hard ik eigenlijk ook aan zijn haren trok. Ik liet die voorzichtig los en keek hem met spijt in mijn ogen aan, maar hij keek weg. Toen hij zei was ik aan de ene kant dol gelukkig. Hij zei de kans om binnen een zo kort mogelijke tijd met 5 meiden naar bed te gaan af voor mij, maar aan de andere kant was ik wel bang dat de anderen er vragen over gingen stellen. Ik keek hem na en toen keek ik naar Niall en Louis. "Er lijkt wat mis te zijn met onze Hazza. Ik ga wel even kijken wat er is." zei ik zo nonchalant mogelijk. Ik stond op en liep snel achter hem aan. In de keuken legde ik mijn beide handen op Harry zijn schouders en keek hem recht aan. "Wat is er?" vroeg ik zacht. Ik wilde wel gokken, maar zelfs na zo'n tijd op elkaars lip te hebben geleefd waren nogsteeds grote delen van hem ondoorgrondelijk voor mij. Nu wilde ik hem gewoon weer vrolijk zien kijken. Ik was ook geenszins blij met deze weddenschap, maar in elk geval tot morgen ochtend moesten we de schijn ophouden dat we niets hadden. Nou kon hij misschien nog doen of hij een meisje had geregelt in de club, maar ik kreeg het lastig als het om excuses verzinnen ging, want ze wisten allemaal hoe slecht mijn geheugen tegen drank kon.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Geïrriteerd trok ik de vaatwasser open en ruimde ik de borde in. Het ding gooide ik weer met een klap dicht en ik schok me dood toen Liam opeens voor mijn neus stond. Meteen schoten mijn wenkbrauwen omhoog en vouwende ik mijn armen over elkaar. 'Vraag dat je prins Harry maar. Owjah en vraag meteen wat versiertrucs voor die vijf stomme wijve.' Snauwde ik kortaf. Ik had hier totaal geen zin in en degene die dit bedacht had, was nog lang niet jarig. Sowieso, in het algemeen was dit een idioot idee. Als de media hier lucht van kreeg, waren we dood. Daarbij zou ik iedereen die Met Liam nog maar naar een bed keek, zijn nek omdraaien. Hij dacht toch niet serieus dat ik hem met vijf meisjes ging laten slapen, voor een weddenschap.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik schrok een beetje toen Harry me toesnauwde. Dat had hij dus compleet verkeerd opgevat. Mijn handen gleden langs zijn armen opzoek naar zijn handen. "Harry, ik ben hier even niet blij mee als jij, maar ik moest wat zeggen. Ik had bijna eruit gegooit dat wij samen waren, maar dat durfde ik echt nog niet zo. Dit was het eerste de beste wat ik kon verzinnen." Mijn ogen gingen nu van smekend naar diezelfde verliefde puppyogen als daarnet onder de douche. "En jij bent toch echt de enige prins voor mij." Ik glimlachte voorzichtig en drukte een heel snel kusje op zijn neus. "Ook spijt het me van je haar. Ik schrok." zacht woelde ik even door zijn krullen en keek hem aan in de hoop op enige vorm van positieve reactie. Echt niet dat ik met 5 meiden naar bed ging achter elkaar, laat staan nu ik een vriendje had. Het klonk me nogsteeds raar in de oren, maar het maakte me wel helemaal zacht en pluizig van binnen en het zorgde voor die domme grijns die weer op mijn lippen kwam te liggen. Die grijns ging ons nog eens verraden als ik hem niet onder controle kon houden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Nors keek ik Liam aan, maar al heel snel verzachten mijn blik na zijn worden. En ik sloeg mijn ogen neer, weg van zijn smekende ogen. Ik vlocht mijn vingers in die van hem, toen hij mijn handen vastpakten. 'Sorry.' Mompelde ik zachtjes. Ik had het kunnen weten. Maar het had in mijn ogen net geleken of Liam me al weer helemaal vergeten was. Ik keek weer op en glimlachte verlegen. 'En jij die van mij.' En zachtjes giechelde ik bij het kusje op mijn neus. Hij was zo lief. Ik schudden langzaam mijn hoofd. 'Geeft niet. Het doet al geen pijn meer.' Gaf ik eerlijk toe. Ik liet mijn neus langs zijn wang glijden, waarna ik hem een kort kusje gaf. Hoe kon ik hier nu boos op blijven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zag hem in het begin heel nors kijken, maar gelukkig verzachtte zijn blik toen ik begon te praten. Zijn ogen sloeg hij weg, maar bij verstrengelde wel onze vingers, waardoor ik toch erg opgelucht was omdat hij het leek te snappen. Ik kneep zacht in zijn hand. "Het is al goed. Je kon het niet weten." Ik glimlachte naar hem en veegde een van zijn krullen uit zijn gezicht. Bij zijn woorden keek ik wat verlegen weg. Ik was wel erg blij dat hij geen pijn meer had. Ik had het namelijk echt niet expres gedaan, maar toch voelde ik me er schuldig over. Ik kuste hem even zacht terug. Ondanks de spanning dat iemand ons zou zien, maakte dit gevoel wat ik van zijn lippen kreeg niet minder. De kus duurde me veel te kort, maar we hadden de hele dag nog. "Zullen we teruggaan? Al moet je denk ik wel een excuus hebben waarom je het niet wil." Ik aaide nog even rustig door zijn haren terwijl ik met mijn hoofd tegen het zijne rustte.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik glimlachte tevreden, toen Liam mijn krullen uit mijn gezicht veegde. Mijn duim wreef zachtjes over zijn handpalm en ik duwde mijn neus tegen zijn wang, toen hij verlegen wegkeek. Ik wist dat de jongens elk moment gewoon naar binnen konden lopen, maar dat kon me even niets schelen. Ik wilde gewoon even de aandacht krijgen die ik wilde, op dit moment. Zachtjes drukte ik een kusje op Liam zijn lippen. Het was niet voor lange duur, maar enkel omdat Liam duidelijk nog even niet ontdekt wilde worden. Ik knikte langzaam en haalde mijn schouders op. Ik dacht niet dat ik er ook aan mee had gedaan als ik niets met Liam had gehad. 'Omdat het kinderachtig is.' Grinnikte ik lief en tikte even op zijn neus. 'Kom.' Zei ik stil en liep langzaam terug de woonkamer in. Terug naar waar Liam gewoon een vriend van me was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij knikte. Het was jammer dat we niet de hele dag aan elkaar konden zitten, een neiging die ik wel had nu, maar die rem was nog maar van korte duur. Overmorgen terug in de auto waren we er hoe dan ook vrij van. Dan alleen de jongens en de wereld nog, maar daar zag ik toch minder tegenop op een vreemde manier. Zijn gegrinnik was echt heel schattig, al schrok ik wel een beetje van zijn verrassend koude vinger tegen mijn neus. Ik drukte nog snel een kus op zijn wang voor ik met hem mee liep naar de woonkamer, waar we weer 'gewoon vrienden' waren. Ik liet me naast Niall terug op de bank zakken. Misschien was dit nu wel het handigst. Het feit dat ik aan hem kon zitten als hij naast me zat maakte het niet makkelijker. Mijn armen sloeg ik over elkaar en keek naar de blonde Ier. Ik vond het echt verschrikkelijk een belofte of weddenschap te breken, maar mijn belofte van trouw aan Harry was sterker. "Ik doe ook niet mee, sorry Nialler." Ik keek hem verontschuldigend in zijn grote blauwe ogen aan voor ik me weer op de tv richtte die nog altijd voor jan met de korte achternaam aanstond.


    Bowties were never Cooler

    Harry styles
    Ik vond dit werkelijk maar niets zo en zou heel blij zijn als dit gewoon voorbij was. dat de jongens het wisten en ik kon doen wat ik wilde. Ik twijfelde even toen Liam naast Niall ging zitten. het zogenaamde ''nonchalante'' tegen elkaar hangen, had net ook al niet zo goed uitgepakt. Dus ging ik in de hoek tegen Louis aanzitten. Daar zou niemand namelijk van opkijken. Ik hing altijd tegen Louis aan en het zou raarder zijn als ik het niet deed. ik staarde wat afwezig naar de tv, maar keek al snel weer op bij Liam zijn worden en keek hem even met grote ogen aan. Ik moest me heel snel herpakken en kauwde op de binnenkant van mijn wang. ik had niet verwacht dat Liam nu ook van de weddenschap zou afstappen. Tenminste niet voordat hij de rest, zonder te liegen, kon vertellen waarom. 'Ja jongens, kom op. Dit is belachelijk, wie heeft het eigenlijk bedacht? als eerste vijf rijke en verwende meisje in bed krijgen. Dat kan nooit voor de media verborgen worden en dan zitten we echt diep in de shit. daarbij, ben ik nog altijd tegen het gebruiken van meisjes, wil ik niet overkomen als een gevoelloze player en zit ik niet te wachter op enge ziektes.' Steunde ik Liam uiteindelijk in zijn keuze niet mee te doen. Met dit rijtje tegen punt, hoefde ze vast niet echt te weten waarom we niet mee wilde doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''