• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

niall Horan

'' Heb jij al een getuige Niall ??'' IK glimlach 'Ik heb Greg gevraagd, en wil ik mijn vader en waarschijnlijk neem ik dan Zayn erbij omdat ik daar de beste band mee heb. En jij?" Ik kijk hem vrolijk aan.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Hendrikson

'Ik heb Greg gevraagd, en wil ik mijn vader en waarschijnlijk neem ik dan Zayn erbij omdat ik daar de beste band mee heb. En jij?" vraagt hij mij vrolijk. '' 3 GETUIGEN ??? '' zeg ik verbaasd. Ik dacht dat je bij een trouwerij maar 1 getuige had.. '' Uhh ik heb Tim gevraagt . Ik weet niet wie ik nog meer moet vragen . Mijn moeder denk ik .. Maar ja .. Dan kom ik met de laatste. Wie word mijn laatste getuige ?'' zeg ik en ik kijk naar de opkomende sterren .

Niall Horan

'Drie getuigen!!?" Ik knik droogjes. ' Uhh ik heb Tim gevraagt . Ik weet niet wie ik nog meer moet vragen . Mijn moeder denk ik .. Maar ja .. Dan kom ik met de laatste. Wie word mijn laatste getuige ?'' Ik gniffel 'Uhm meestal is het drie. Misschien een van de jongens of iemand van je familie?" stel ik hem voor

Jim Hendrikson

'Uhm meestal is het drie. Misschien een van de jongens of iemand van je familie?" stelt hij mij voor ik knik . Ik pak mijn telefoon en bel Louis . '' Hey LouBearrrrr'' zeg ik . '' Hey JimmyBoo'' zegt hij. Ik giechel . '' Ik heb een vraagje.. Wil jij mijn laatste getuige zijn op de bruiloft ?'' vraag ik . Het is even stil . '' Natuurlijk wil ik dat !!'' zegt hij . '' Thanks Loueeh. '' zeg ik en ik hang op . '' Geregeld'' zeg ik

Niall Horan

HIj pakt de telefoon en belt terwijl ik wat lekkers in schaaltjes doe. Ik kom terug en hij heeft het blijkbaar geregeld. 'zo en nu gaan wij een leuke Titanic film kijken' glimlach ik naar hem en steek wat kaarsjes aan

Jim Hendrikson

'zo en nu gaan wij een leuke Titanic film kijken' glimlacht hij en hij steekt wat leuke kaarsjes aan. Ik knik . Ik kijk naar Niall als hij zich omdraait. Ik sla hem op zijn kont en loop dan naar de keuken . Ik pak 2 glazen en 2 flessen cola . Ik gniffel als ik Niall op zijn achterwerk zie wrijven.

Nial

hij slaat mijn kont en ik wrijf er wat over als de schaaltjes op tafel staan. Ik plof neer in de bank als de filmreclame al begint

Jim Hendrikson

Niall zet de schaaltjes neer op tafel en de film reclame begint. Ik loop snel naar boven en trek mijn schoenen uit daarna doe ik mijn Jumpsuit aan. Ik loop weer naar beneden en plof op Niall''s schoot.

Niall Horan

Ik glimlach en trek hem verder op mijn schoot. we nestelen ons lekker neer en vlug vul ik de glazen en zet de bakjes in onze buurt.

Jim Hendrikson

'' Heeft mijn kleine Nialler weer honger ?'' grinnik ik . Ik pak het glas met cola en houd het met 2 handjes vast. Idk why maar zo lijk ik schattiger volgens Niall . Teminste dat heeft hij een paar maanden terug gezegt

Niall Horan

'' Heeft mijn kleine Nialler weer honger ?'' gniffelend knik ik. 'cuteeee' roep ik blij als ik hem et zijn beker zie. Ik ga tegen hem aanliggen en begin aandchtig de film ate kijken

Jim Hendrikson

De hele film heb ik gehuild. Ik kan niet tegen dit soort films dan word ik te emotioneel en dan ga ik huilen . Ik glimlach naar Niall en geef hem een kus .

Niall Horan
    Jim heeft de hele film gehuild en ik heb ook huilmomenten gehad maar vooral momenten dat ik het spannend vond dat ik met grote ogen keek en in de chips grijde en vervolgens begon te nagelbijten maar acht

Jim Hendrikson

'' Wat voor een trouw pak wil jij ?'' vraag ik zomaar uit het niets. Ik kijk Niall aandachtig aan . Ik weet al welke ik wil . ik laat hem zelf maken . Ik wil een witte met diamantjes . Wel neppe natuurlijk anders is het veel te duur!

Niall Horan

'' Wat voor een trouw pak wil jij ?'' Ik denk even na. 'Ik weet het niet, misschien iets wat bij jou past. Maar misscien kiezen we wel eits wat iedereen draagt qua kleur dusja' glimlach ik. Ik zat aan een kleur blauw van mijn ogen te denken, dat zou best mooi zijn denk