• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Duuuuh !! En het is ingericht en al !! .. En overmorgen gaan we er heen om er te wonen '' Ik gniffel. 'Is het hier in London?" vraag ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Is het hier in London?" vraagt hij . '' Jaaa'' zeg ik . Snel kijk ik als het wel in Londen is . Gelukkig . Maar het is wel aan de andere kant van Londen . '' Dan hoeven we eindelijk dit huis niet meer te delen!!!'' roep ik vrolijk .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '; Jaaaa dan hoeven we eindeiljkj dit huis niet meer te delen' ik gniffel. ; Ohh dan kan Harry zijn moeder misschien wel hier, ze is toch alleen met Robin en omdat Harry haar zoveel mist kan ze hier heen komen, of we maken er een gast ding van voor alle ouders van ons' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ; Ohh dan kan Harry zijn moeder misschien wel hier, ze is toch alleen met Robin en omdat Harry haar zoveel mist kan ze hier heen komen, of we maken er een gast ding van voor alle ouders van ons' stelt Niall voor . Ik knik . '' De eerste doen we wel.. Want ze mist Hazz heel erg'' zeg ik . Ik tweet weer wat. @Jim_Hendrikson Niall en ik hebben net een huis en een boot gekocht !! #FamilyHoran


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' De eerste doen we wel.. Want ze mist Hazz heel erg'' ik knik 'Ik ga haar bellen. Snel bel ik naar anne. ' Heey Anne met Niall. Heey ik heb ee nvraagje. Jim en ik gaan morgen naar onze nieuwe huis en dat is aan de andere kant van London en nu vroeg ik me af. Willen jij en Robin misschien onze verdieping dan kun je Hazz vaker zien en hij mist jullie ook heel erg' blij begint ze vanalles te roepen e nik glimlach. 'Is goed doeg' Ik grijns. 'Gelukt' Daarna sms ik Hazza. 'Jim en ik verhuizen morgen, Je moeder komt op onze verdieping xx' sms ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ' Heey Anne met Niall. Heey ik heb ee nvraagje. Jim en ik gaan morgen naar onze nieuwe huis en dat is aan de andere kant van London en nu vroeg ik me af. Willen jij en Robin misschien onze verdieping dan kun je Hazz vaker zien en hij mist jullie ook heel erg' zegt Niall tegen Anne. Ik geef Niall een zoen . '' Hahah dan kunnen we alles doen wat we willen zonder dat we iemand storen'' zeg ik met een grote grijns. Ik pak een handdoek en droog me af. '' Ik ga eruit'' zeg ik lachend. Ik gooi de handdoek in de was en loop naakt naar onze slaapkamer . Ik schud extra met mijn kont en begin hard te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan [hi jsloot alles af ineens
    'Hahah dan kunnen we alles doen wat we willen zonder dat we iemand storen'; glimlach ik.'Ik ga eruit' hij schud met zijn kont als hij naakt weg gaat. Ik gniffel door zijn kont en sla een ahnddoek om me heen. Ik trek de stop eruit en droog me af waarna ik naakt naar Jim loop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Als Niall naakt op mij af komt begin ik te grijzen . '' Oehww me likkie!!!'' zeg ik . En ik geef hem een zoen . Ik kijk naar zijn lichaam en begin te blozen. Alles is perfect bij Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    'owhh me likkie' lachend kleed ik me grijnzend aan. 'zullen we alles maar inpakken dan?? voor onze verhuizing?" stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    . 'zullen we alles maar inpakken dan?? voor onze verhuizing?"stelt Niall voor . Ik knik . Ik pak mijn 5 koffers en loop naar mijn kleding kast. Ik haal mijn kleding kast leeg en prop het in mijn koffers. Dan pak ik nog 2 koffers voor mijn schoenen. Ik doe mijn jurk en mijn pruik in een tas . Dan pak ik een doos en prop er wat in samen met Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horna

    Alle koffers die we hebben vullen we met kleding en alle troep. Daarna zoeken we wat dozen die we vullen met speeltjes van Kristella, versiersels voor verjaardagen, en andere shit. Mijn gitaar spulllen stop ik ook netjes in een doos en schrijf er netjes op wat het is en wat erin zit. Al snel is ons huis leeg. 'na dan is de rest voor Anne en Robin. Ik sms hun dat ze morgen al mogen komen en dat ze alleen dingen voor in de kast en het huis op te vraolijken nodig hebben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    . 'na dan is de rest voor Anne en Robin. Ik sms hun dat ze morgen al mogen komen en dat ze alleen dingen voor in de kast en het huis op te vraolijken nodig hebben.'zegt Niall. Ik geef hem een kus. Ik haal mijn sleutel van mijn sleutelbos en leg het op tafel. Daar leg ik een briefje bij met Reserve sleutel . '' Zullen wij dan alvast naar ons nieuwe huis gaan ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    'Zullen wij alvast naar ons nieuwe huis gaan?" Ik knik 'SDat is goed' Iklaat mijn sleutel er nog even aanzitten voor morgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson.

    Samen laden we alles in onze auto's en rijden we in 2 auto's naar ons nieuwe huis. Als we daar zijn worden mijn ogen groot. Het is echt super mooi !!. Ik stap de auto uit en kijk Niall aan . '' Ons nieuwe huis baby !!'' roep ik blij en begin hem te zoenen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Mijn Range Rover is vol en Jim zijn auto ook. Daarna rijden we weg en ik volg Jim. Met grote ogen kijk ik hem aan. Ons nieuwe huis baby' Ik kijk met mega ogen. 'Dit is zoooo mooi' ik kijk glunderen rond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan