• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Topic 3 is niet eens vol :'S


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ Mijn topics ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ja .. Niall Hendrikson ook wel . Maar ik ga toch liever voor Jim Horan' ik glimlach. ' jippiieee dan krijgen we Horankids' glimlach ik vrolijk. ' zullen we nog even cammen en dan samen in bad?' stel ik voor


    Bye


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    . ' jippiieee dan krijgen we Horankids' glimlacht hij vrolijk. ' zullen we nog even cammen en dan samen in bad?' vraagt hij . Ik knik en een mijn donut op. 5 minuten later ziten Niall en ik samen in bad


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Al snel is alles op en neem ik afscheid. Ehet bad loopt vol en ik gooi er wat Lavendel nijen veel schuim. Na een poos zitten we samen in het grote bad en ik glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Niall gooit weer bijna het hele flesje lavendel leeg en samen zitten we in bad. '' Jim en Niall Horan'' zeg ik zachtjes. Ik keek Niall aan en liet hem op mijn borst liggen . Ik ging met mijn hand door zijn haren


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'Jim en Niall Horan" zegt hij en ik glimlach.mik ga op zijn botst liggen en voel zijn handen door mijn haar. " en onze kindes, hoeveel zou jij er willen?" Vraag ik zacht en genietend. We konden enu alles zelf kiezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    . " en onze kindjes, hoeveel zou jij er willen?" Vraagt Niall genietend . '' Eerst 1 en dan naar 2 jaar nog 1tje. . Maar ik wil er geen 4 ofzo. Daar is ons huis te klein voor'' zeg ik . Ik geef Niall een kus op zijn kruin . Ik druk op een knopje direct verschijnen er bubbeltjes en lichtjes. En het mooiste van alles is dat het geen kabaal maakt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    . "Eerst 1 en dan naar 2 jaar nog 1tje. . Maar ik wil er geen 4 ofzo. Daar is ons huis te klein voor'' ik glimlach " ik wil wel eerst een jongen want die kan dan ijn zusje beschermen als grote broer" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " ik wil wel eerst een jongen want die kan dan zijn zusje beschermen als grote broer" glimlacht Niall. '' Nou dat weet ik nog net zo niet. Mijn broer heeft mij ook nooit beschermt.. '' zeg ik . '' Maar goed als jij eerst een jongen wilt dat krijgen we een jongen'' zeg ik vol trots. Ik ben ook trots want ik mag Niall over een paar maanden mijn man noemen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Nou dat weet ik nog net zo niet. Mijn broer heeft mij ook nooit beschermt.. '' zeg ik . '' Maar goed als jij eerst een jongen wilt dat krijgen we een jongen' !''nahwww" ik knuffel hem glimlachend. " dan gaan we zo misschien opschrijven wat voor iets enop wat voor een locatie enzo en dan plannen we daarna een reis in. Ik heb binnenkort een week vrij dus dan kunnen we mooi gaan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " dan gaan we zo misschien opschrijven wat voor iets enop wat voor een locatie enzo en dan plannen we daarna een reis in. Ik heb binnenkort een week vrij dus dan kunnen we mooi gaan" zegt Niall .. Maar wat Niall niet weet is dat ik vliegangst heb .. Het was al een wonder dat ik in een vliegtuig zat toen ik verhuisde naar Londen.. '' Niall ?? Ik heb vliegangst... '' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nall Horan

    " niall ik heb vliegangst" zeg hij zacht. " na dan pakken we een boot en de auto, geenenkel probleem schat, zeg ik veelstevrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " na dan pakken we een boot en de auto, geenenkel probleem schat,'' zegt hij veelstevrolijk. Ik vlieg Niall in de nek . '' Jij bent de beste man die ik mij kan wensen. '' zeg ik en ik geef hem een dikke zoen . '' Hahah dan doen we de Titanic na op de bood'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " Jij bent de beste man die ik mij kan wensen. '' Hahah dan doen we de Titanic na op de bood'' glimlacht hij en ik gniffel. " ik weet wat beters. Ik regel een prive jachtschip, we zoeken de locaties uit dan gaan we met de auto naar het schip en dan maken we er onze prive reis van op schip" roep ik blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan