• Heey,

    Dus ik ga beginnen aan mijn eerste story hier op quizlet en ik heb hulp nodig. Ik zoek rollen voor mijn verhaal. Aangezien ik zelf echt best slecht ben in het verzinnen van karakters wil ik vragen of jullie dat willen doen. Je mag er zoveel invullen als je wil. Naar een week zoek ik de beste rollen uit (als er meer zijn voor de zelfde) en zet ik de story online. Ik weet al wel wat het verhaal wordt, ik heb alleen nog karakters nodig. Hieronder vind je een korte beschrijving van het verhaal en een lijstje met wat je moet invullen.



    Beschrijving verhaal:


    Titel = A Magical Meeting
    De hoofdpersoon en Niall ontmoeten in Disney (Parijs). Ze hebben daar veel lol en krijgen gevoelens voor elkaar. Het is zomer vakantie dus nadat ze weer terug van disney komen huoden ze nog steeds contact en besluiten ze om een relatie te beginnen. Tegen het einde van de vakantie krijgt Niall een nieuwe baan en moet de hoofdpersoon terug naar school. Op school komen ze erachter dat Niall de nieuwe assistent leraar is van de hoofdpersoon.

    Ik weet nog niet helemaal zeker hoe ik het wil laten eindigen, maar als ik dat wel wist zou ik het natuurlijk niet zeggen. Niall is trouwens 20 in dit verhaal dus maak de hoofdpersoon niet te jong of te oud. P.s. Louis is ook een leraar dus maak zijn vriendin niet te jong




    De rollen die ik nodig heb

    - hoofdpersoon (als het kan een beetje een nerderig persoon)
    - beste vriendin hoofdpersoon
    - vriendin harry
    - vriendin zayn
    - vriendin louis
    - vriendin liam
    - oudere zus hoofdpersoon

    - jaloerse ex Niall (wat ouder persoon, omdat Niall leraar is)
    - zusje of broertje Niall
    - tweeling broers en/of zussen Hoofdpersoon




    Wat ik wil weten

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(het liefst met foto, en als het een beroemdheid is ook naam):
    Persoonlijkheid:
    Extra’s:
    Wil je ingelicht worden over je rol:
    Moet ik hem in het engels of nederlands schrijven:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:43 ]


    learn to appreciate what you have before time forces you to appreciate what you had

    Rol: Vriendin Zayn
    Naam: Chloë Deanna Campbell
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk(het liefst met foto, en als het een beroemdheid is ook naam):


    Jillian Rose Reed
    Persoonlijkheid: Chloë is een zorgzame en behulpzame jongedame. Ze denkt goed na voordat ze iets doet. Chloë kan ook wel van die momenten hebben dat ie echt lui is en het liefst de hele dag op de bank ligt. Dan moet je echt wat doen om haar zover te krijgen iets te doen. Chloë is een meisje van weinig woorden. Ze zegt eigenlijk nooit hoe ze zich echt voelt en probeert altijd alles te verdoezelen met een vriendelijke glimlach. Chloë lacht eigenlijk altijd, ook als zij zich ongemakkelijk voelt. Chloë heeft een slechte eigenschap waar ze al twee jaar vanaf probeert te komen, blowen.
    Extra’s: Ze speelt trompet sinds haar achtste en heeft al meerdere keren mogen optreden bij artiesten.
    Wil je ingelicht worden over je rol: Hoeft niet
    Moet ik hem in het engels of nederlands schrijven: Nederlands


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Rol: Beste vriendin hoofdpersoon

    Naam:  Madelynn Marylinn Browns

    Leeftijd: 17

    Uiterlijk(het liefst met foto, en als het een beroemdheid is ook naam):





    Persoonlijkheid: Madelynn Is een beetje een bitch maar kan super lief zijn.
    Ze is een echte flirt. En een shopping queen.
    Ze kan flink gestoord zijn. Ze danst op tafels en alles.
    Ze is bereid veel te doen voor vrienden maar vrienden mer haar worden is niet makkelijk. Ze is vaak in de steek gelaten dus vertrouwd ze bijna niemand. Als ze je niet mag laat ze dat wel merken.

    Extra’s: Ze heeft een navel piercing
    Wil je ingelicht worden over je rol: Jahoor
    Moet ik hem in het engels of nederlands schrijven: maakt niet uit.

    Is ie goed?


    Keep your head up princes, your tiara is falling


    Liams vriendin

    Scarlett Dana Taylor Grand

    18







    Scarlett is lief en niks dan lief. Ze houd van koken en dieren. Ze speelt gitaar. Ze is onzeker en durft bijna niks . Zodra ze haar gitaar heeft word ze een ander mens. Ze schrijft haar gevoelens vaak op. Ze werd vroeger gepest omdat ze dik was. Ze heeft er toen werk van gemaakt om af te vallen en is prachtig geworden.

    Ze draagt vaak truien. Om haar littekens te verbergen

    Ja

    Engels

    X



    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Rol: hoofdpersoon
    Naam: Rebekah Anita Curtis
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk(het liefst met foto, en als het een beroemdheid is ook naam):



    Amanda Seyfried
    Persoonlijkheid: Ze is erg aardig en sociaal. Ze kan soms brutaal en onbeschoft zijn, maar dat gebeurt niet vaak. Ze kan het niet laten om af en toe is te schelden en kan soms erg gek doen. Ze houdt van haar vrienden en je kan altijd op haar rekenen. Ze is slim en ze weet het meteen als je tegen haar liegt.
    Extra’s: Ze houdt erg van mode en paardrijden.
    Wil je ingelicht worden over je rol: ja
    Moet ik hem in het engels of nederlands schrijven: Misschien Nederlands schrijven en dat ze in het Engels spreken. gewoon een suggestie (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    tot nu to vind ik de rollen echt super leuk en ga ik ze ook zeker allemaal gebruiken. ik ga het dus ook even aanpassen in de rollen lijst en als iemand er meerdere wil doen mag dat altijd


    learn to appreciate what you have before time forces you to appreciate what you had

    Rol: Oudere zus hoofdpersoon
    Naam: Maya Skye Curtis
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk(het liefst met foto, en als het een beroemdheid is ook naam):



    Mila Kunis
    Persoonlijkheid: Ze is erg sportief en charmant. Ze is erg geduldig en handig. Ze is erg zelfstandig en woont alleen met een hond Domino. Ze is altijd vrolijk en kalm en soms heeft ze stress en word ze gek.
    Extra’s: Ze doet aan hardlopen.
    Wil je ingelicht worden over je rol: ja
    Moet ik hem in het engels of nederlands schrijven: /


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Rol: vriendin Harry
    Naam: Alyssa Freya Calder
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk(het liefst met foto, en als het een beroemdheid is ook naam):



    Lily Collins
    Persoonlijkheid: Ze is erg vriendelijk en humoristisch. Ze geniet van het studenten leven, want ze wil advocaat worden en is hoogbegaafd. Ze is bijna altijd eerlijk en kan wel eens eigenwijs zijn.
    Extra’s: Ze houdt zielsveel van Harry en ze geloofd in geesten
    Wil je ingelicht worden over je rol: ja
    Moet ik hem in het engels of nederlands schrijven: /

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 2:05 ]


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Rol: vriendin louis
    Naam: jade madison keen
    Leeftijd:20
    Uiterlijk(het liefst met foto, en als het een beroemdheid is ook naam):


    Persoonlijkheid: ze kan om 3 uur s'nachts door het huis dansen, pikachu fan, sociaal, een durver en grappig.
    Extra’s: noemt louis altijd boobear of little carrot en kan niet tegen kietelen
    Hun shipnaam is: jouis
    Wil je ingelicht worden over je rol: ja
    Moet ik hem in het engels of nederlands schrijven: maakt niet uit


    Never put a sock in a toaster.

    Rol: Zusje Niall

    Naam: Liz Lady Horan

    Leeftijd: 15

    Uiterlijk: Voe




    Persoonlijkheid: Liz is een onzeker en lief meisje! Ze zet vaak haar eigen gevoelens aan de kant zodat andere gelukkig worden. net als haar broer kan ze erg veel eten! Ze is niet snel jaloers behalve als ze echt om iets of iemand geeft.

    Extra’s: Ze kan erg goed zingen en gitaar spelen maar dat houd ze verborgen, ze zingt/speelt nooit behalve als ze weet dat ze alleen is. want ze is erg onzeker over zichzelf en denkt dat het lelijk is

    Wil je ingelicht worden over je rol: jaaa
    Moet ik hem in het engels of nederlands schrijven: uhm Nederlands

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 14:00 ]

    Ik maak wel tweelingbroertjes van de hoofdpersoon


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rol: Tweelingbroers van de hoofdpersoon
    Naam: Benjamin Edward Curtis & Bentley Liam Curtis
    Leeftijd: Benjamin en Bentley zijn twintig jaar jong en zijn geboren op 18 Mei 1993.
    Uiterlijk



    - Marcos & Marcio Comez
    Zowel Benjamin, links, en Bentley, rechts, hebben donkerbruin, krullend haar en donkerbruine ogen. Ze hebben beide een tweedagen baardje. Ze hebben beide een sterke kaaklijn en een goed gespierd, iets getint, lichaam. Ze zijn allebei één meter achtentachtig lang.
    Persoonlijkheid:Benjamin is de speelse van de twee. Hij is altijd in voor een lolletje, met alle gevolgen van dien. Hij is onverantwoordelijk, slordig, denkt niet na voordat hij wat zegt. Wel is hij heel beschermend over zijn zus en zusje en staat altijd voor mensen klaar. Hij is erg creatief in denken en kan goed improviseren.
    Bentley is de serieuzere van hen tweeën. Ook hij is wel is voor een geintje, maar weet wanneer hij moet stoppen. Hij is erg zelfstandig en onafhankelijk. Ook hij is erg beschermend.
    Extra’s: Op hun zeventiende zijn ze ontdekt als modellentweeling. Sindsdien zijn ze gestopt met school en wonen nu samen in een appartementje in São Paulo, waar ze het meeste werken. Ze reizen veel en zien hun familie daardoor niet zo vaak, al doen ze hun best om vaker thuis te zijn. Ze gaan nooit ergens heen, zonder elkaar. Ze zijn erg verschillend, maar samen zijn ze toch één, als een Yin Yang.
    Wil je ingelicht worden over je rol: Jaaaaa (:
    Moet ik hem in het engels of nederlands schrijven: Zelf kan ik helaas niet zo goed Engels, maar zoals al eerder is voorgesteld, is het misschien een idee om in het Nederlands te schrijven en in het Engels te laten spreken?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rol: Jaloerse ex Niall
    Naam: Janelle Amelia Trouser
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk(het liefst met foto, en als het een beroemdheid is ook naam):


    Anushka Sharma
    Persoonlijkheid: Janella is een leuke creatieve meid. Ze geeft daarom ook graag knutselen aan de kinderen in de kleuterklas. Ook is ze creatief met kleren en shopt daarom erg graag. Als je haar nog niet kent, dan zal de eerste indruk zijn dat ze geweldig is. Een grappige, lieve, leuke mooie meid. Maar niks is minder waar, ze gebruikt je als ze iets nodig heeft en is tot die tijd je beste vriendin. Nadat ze datgene heeft wat ze wilde hebben, verspreid ze roddels achter je rug om.
    Extra’s: Ze heeft Niall leren kennen op de opleiding om docent te worden en heeft voor een lange tijd een relatie met Niall gehad. Niall had haar persoonlijkheid door en zorgde ervoor dat Janelle negatief herkend zal worden. Janelle vergeeft dit nooit en probeert alles om de huidige relatie van Niall te dwarsbomen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~