• Hey!
    Ik heb een idee voor een verhaal in mijn hoofd, maar daar heb ik nog vrij veel personages voor nodig. Aangezien ik daar niet heel goed in ben, ben ik benieuwd of jullie goede ideeën hebben!

    Het verhaal zal gaan over een soort wereldreis. Één persoon begint en in elk land waar ze komt pikt ze iemand op, die dan met haar mee reist. Wat ik dus zoek zijn personages uit die landen waar het beginpersonage langs komt. Dit mag uit elk land, over de hele wereld zijn. Ik heb nog niet bepaald welke landen er bij moeten dus jullie zijn daar helemaal vrij in!

    Goed, ik ben heel benieuwd of jullie leuke ideeën hebben, probeer de beschrijvingen zo duidelijk mogelijk te maken, dan heb ik een beter beeld bij het personage (:

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (met foto!):
    Extra:

    Het mag dus echt alles zijn, jongen/meisje, hetero/homo, alle geloven mogen, of juist niet gelovig, bitch/doetje/nerd/stoer, alles =]
    [update] Ik heb nu een heel stel meisjes ingestuurd gekregen! Zijn er mensen die nog jongens in aanbieding hebben, een wereldreis met enkel dames wordt een bitchfight hihi!

    a massive thankyou!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 12:49 ]

    Leuk idee! Ik vul straks of morgen wat in. X


    Tell me about it, stud.

    Ik zal zodadelijk een invullen als ik op de laptop zit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Volledige naam: angel valentine purple
    Roepnaam:angel
    Leeftijd:18
    Nationaliteit:Amerika
    Familie:een tweelingzus die het jammer vind dat ze op wereldreis gaat. een moeder of vader heeft ze niet meer.
    Innerlijk: ze kan heel soft reageren als je der opeens overvalt met dingen. ze heeft een lief karakter maar ook wel bitchie . ze houdt van avontuur daarom vind ze het ook leuk om op wereldreis te gaan
    Uiterlijk (met foto!):


    Extra://///////

    a massive thankyou!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Volledige naam: Sascha Byrne
    Roepnaam: Sas
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Iers
    Familie: Gescheiden ouders, enigs kind.
    Innerlijk: Niet snel op haar teentjes getrapt, sociaal type, geniet van het leven. Ze vertrouwt niet snel mensen, maar als ze dat eenmal wel doet is ze een vriendin voor het leven.
    Uiterlijk (met foto!): Klik
    Extra: Ze wilt vrij zijn van haar ouders die amper naar haar omkijken, en zo snel mogelijk uit het "saaie Ierland" weg.

    Volledige naam: Felicity Roberts
    Roepnaam: Fliss
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Zweeds
    Familie: Ze heeft een jongere broer, Alec, en haar vader is Brits, vandaar haar Engelse familienaam.
    Innerlijk: Ze is erg sociaal en vriendelijk, maar kan soms wel wat gemeen doen als je iets slecht zegt over haar vrienden of familie of als je gemeen tegen haar doet.
    Uiterlijk (met foto!):


    Extra: /\/\/\

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 22:22 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Volledige naam: Yubin Sohee Cho.
    Roepnaam: Yubin.
    Leeftijd: 19 jaar geworden op 12 februari.
    Nationaliteit: Koreaans
    Familie: Yubin is de dochter van de 47-jarige Parker Cho en de 45-jarige Sun Cho. Parker beheert een succesvol restaurantketen, terwijl Sun huisvrouw is. Yubin heeft een zus Hyuna Cho. Zij is 23 jaar en geeft les op de basisschool. En Yubin heeft een broer Shin Cho. Hij is 21 en is automonteur. Yubin woont met haar familie in een smal huisje in de hoofdstad van Zuid-Korea, Seoel. Maar Yubin, Hyana en Shin hebben niet alleen Koreaans bloed, ze hebben ook Vietnamees en Chinees bloed. Hun moeder is namelijk half-Koreaan, half-Chinees en hun vader is half-Koreaan, half-Vietnamees.
    Innerlijk: Yubin is een lief meisje, met haar hart op de goede plek. Ze wilt altijd iedereen te vriend houden en is aardig tegen iedereen. Zo is ze ook opgevoed. Ze is ontzettend intelligent en is niet bang om dat te laten zien. Yubin is een streber en niet gauw tevreden. Als ze iets wilt, dan gaat ze ervoor. Doordat Yubins gezin het vroeger niet breed had, is ze alles behalve verwend. Ze weet heel goed dat ze moet werken voor haar geld en is ook niet te vermoeid om een hand uit te steken.
    Uiterlijk (met foto!):


    Sunye
    Extra: Yubin studeert aan de SNU (Seoel National University), wat de universiteit in Seoel is. Ze zit nu in haar 2e jaar van de 4. Yubin heeft al binnenkort een jaar een relatie met haar vriend Lee Yoon. Ze heeft hem ontmoet op de universiteit. Hij is 2 jaar ouder en zit nu in het laatste jaar.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 22:48 ]


    Tell me about it, stud.

    Wauw dankjewel =D
    ik zie al zeker wat dingen die ik kan gebruiken!
    Keep posting (A)

    ik ga invullen:Y)

    Volledige naam: Sarah Johnson
    Roepnaam: Saar
    Leeftijd:17
    Nationaliteit: Nederlands
    Familie: Sarah woont bij haar vader, Dave Johnson

    En haar zusje Michelle(15)


    Innerlijk: Sarah is een lief meisje, dat je kunt vertrouwen.Ze is een rustig meisje, en kan sociaal goed omgaan met mensen. Ze maakt graag lol, maar gaat niet te ver. Ze is vrolijk, en kan soms wel eens een momentje hebben dat je niet bij haar in de buurt moet komen,maar daar kan ze niks aan doen. Als ze het moeilijk heeft huilt ze snel,en soms is ze een beetje snel in paniek.
    Uiterlijk (met foto!):

    Sarah heeft prachtige bruine haren, en hele felle, groene ogen. Ze draagt niet veel make-up, alleen een beetje mascara.
    Extra:Sarah heeft een kleine tatoeage, een klein sterretje op haar pols.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 14:49 ]

    volledige naam: Susanne Victoria
    Roepnaam:Sus
    Leeftijd:17
    Nationaliteit:Engels/Nederlands
    Familie:Haar ouders zijn op haar 14 overleden, ze is bij de beste vrienden van haar ouders gaan wonen. Ze was voor haar ouder overleden enigst kind.
    Innerlijk:Susanne is een vrolijk spontaan meisje. Maar na 3 jaar zit ze nog steeds een beetje met het overlijden van haar ouders.
    Uiterlijk (met foto!):Susanne heeft bruin haar en bruine ogen. Is ze in de tijd na het overlijden van haar ouders bijna 15 kilo afgevallen waardoor de er erg dun uitziet. ze houd van nette kleren en zachte kleuren zoals beige en zacht roze http://www.google.nl/imgres?q=girl+with+brown+hair+and+hazel+eyes&hl=nl&gbv=2&biw=1280&bih=685&tbm=isch&tbnid=bzcy_RJ5cPM-QM:&imgrefurl=http://www.onetalentsource.com/portfolio/30322/&docid=BoRhAeSzueI71M&imgurl=http://www.onetalentsource.com/58EA4E6E-E14B-EE86-F00B8410E92E694F/Actor/30322/upload5.jpg&w=400&h=600&ei=nJZPT-_rEc6bOsXvlaMK&zoom=1&iact=hc&vpx=553&vpy=8&dur=1644&hovh=275&hovw=183&tx=91&ty=167&sig=115040497966343608514&page=3&tbnh=142&tbnw=107&start=46&ndsp=26&ved=1t:429,r:22,s:46
    Extra: Susanne heeft een tatoeage op haar pols. het zijn de namen van haar ouders.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 16:32 ]


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    Volledige naam: Dawn Summers
    Roepnaam: Dawn
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Australiër
    Familie: Haar ouders zijn op haar 18de overleden, ze woont sindsdien op haar zelf
    Innerlijk: Dawn is een leuk meisje, ze kan geheimen bewaren, kan met iedereen opschieten, maar wantrouwt ook als ze de persoon niet kent, houd van surfen en ook winkelen
    Uiterlijk (met foto!):

    ze heeft zwart haar, ze is 1.70m, ze draagt donkere kleuren zoals rood, zwart, blauw, paars
    Extra: Heeft een tongpiercing en 2 tatoeages 1 op haar rug(engelenvleugels), en een roos op haar rechter pols
    laat je me weten wanneer je deeltjes online zijn


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dankjewel allemaal!
    Ik zal je een berichtje sturen als ik begonnen ben Duskshine :)

    Nog een rol nodig? Ik ben bereid om een mannelijke rol te maken ;)


    -

    Ik heb inderdaad nog rollen nodig! =D
    Zeker mannelijke, want daar heb ik er nog geen van haha.

    De landen die tot nu toe eigenlijk zo goed als bezet zijn, zijn:
    Canada
    Korea
    Zweden
    Ierland
    Nederland
    Engeland
    Australie

    xoxo

    Oke. Gaat wel even duren want ik ben niet goed in het opzoeken van mannelijke foto's xD


    -